آدم واژه کم میاره واسه تسکین دادن...
ولی رنج دیده ها و مصیبت دیده ها وقتی عاشق باشن عشقشون بزرگترین تسکینه...
عاقلان می گویند: خداوند عادل است...
عاشقان می گویند: بل عدل آن است که معشوق می کند!!
عاقلان چون گرفتار بلا شوند، گویند شکیبایی ورزیم که این نیز بگذرد...
اما عاشقان چون در معرکه ی بلا...