ولی الان با این آمبولانسا نمیبرن!!
یه خوبیِ مرگ اینه که اگه تاحالا با پراید رو کره ی خاکی قدم میزدید بعدِ مرگ میتونین با الگانسهای بهشت زهرا راهیِ سفرِ آخرت بشین!!:D(نمونه ی واضح مرگ آگاهی!!)
دیدین مرگ اونقدرام ترسناک نیست؟؟!!
ابتدا: ...........................انتها: :w47:
به همین سادگی!!