نتایح جستجو

  1. .:ارمیا:.

    " دانلود"

    " دانلود"
  2. .:ارمیا:.

    تصاویر/لحظاتي قبل از عمليات‌هاي ترور

    سلام!!! نکنه اطلاعاتی باشم؟!:cool::D عملکردِ شاهکار دفاع داره دیگه!! اینجور وقتا آدم اینجور پستهارو میبینه دقیقا انگار موشو آتیش زدن... کلی جواب دادم به جز اون تیکه پرونی... اونارو مطالعه کن...چیزای خوبی توش هست! موفق باشی.:gol: ولی اینو دوباره تکرار میکنم: انتظار نداشته باشید وزارت اطلاعات همه...
  3. .:ارمیا:.

    ندا فدات...[img]

    ندا فدات...[img]
  4. .:ارمیا:.

    آیا شما آماده اید؟

    ولی الان با این آمبولانسا نمیبرن!! یه خوبیِ مرگ اینه که اگه تاحالا با پراید رو کره ی خاکی قدم میزدید بعدِ مرگ میتونین با الگانسهای بهشت زهرا راهیِ سفرِ آخرت بشین!!:D(نمونه ی واضح مرگ آگاهی!!) دیدین مرگ اونقدرام ترسناک نیست؟؟!! ابتدا: ...........................انتها: :w47: به همین سادگی!!
  5. .:ارمیا:.

    آیا شما آماده اید؟

    خب بالاخره فضا مناسب شد من این لینک رو بذارم!! انصافا با جون و دل گوش بدید...ببینید در مقابله با مرگ ما کجاییم و صلحا کجا!! :gol:مرگ آگاهی:gol: آدم رو یه بار میکشه و زنده میکنه!!! کاش به این درجه از مرگ آگاهی برسیم که نگیم: وای من کلی آرزو دارم!!
  6. .:ارمیا:.

    [img]

    [img]
  7. .:ارمیا:.

    خب الان شما یه منتظرِ واقعی هستین!!بهتون تبریک میگم!!:D نه بی شوخی...واسه منتظرِ واقعی بودن باید...

    خب الان شما یه منتظرِ واقعی هستین!!بهتون تبریک میگم!!:D نه بی شوخی...واسه منتظرِ واقعی بودن باید اول احساس خطر و نیاز کرد دیگه؟!نه؟! بابا شما که اینارو از من بهتر میدونین! به نظرم بهتره اول دلیلِ انتظار مشخص بشه! فعلا بنده با نظراتِ فوق فلسفیم:D میرم...فکر میکنم میام! التماس دعا:gol:
  8. .:ارمیا:.

    به نظرم اول مطالعه...مطالعه مطالعه!! اول باید بفهمیم اصلا چرا باید منتظر باشیم! انتظار واسه چی؟...

    به نظرم اول مطالعه...مطالعه مطالعه!! اول باید بفهمیم اصلا چرا باید منتظر باشیم! انتظار واسه چی؟! مگه الان دنیا چشه که ما باید منتظر باشیم کسی بیاد درستش کنه؟!!
  9. .:ارمیا:.

    آها جایِ سختشو من بگم؟؟!!:surprised::D چی بگم؟؟!!:w20: با نظرِ بچه ها...خب خودمون بچه هاییم...

    آها جایِ سختشو من بگم؟؟!!:surprised::D چی بگم؟؟!!:w20: با نظرِ بچه ها...خب خودمون بچه هاییم دیگه!!!(الان راحت شد!)
  10. .:ارمیا:.

    همین آخریه. باشه...ولی نظرشونو چه جوری بدونیم؟!

    همین آخریه. باشه...ولی نظرشونو چه جوری بدونیم؟!
  11. .:ارمیا:.

    من هستم... ولی فکر کنم قبلا خودتون زده بودین!نه؟!

    من هستم... ولی فکر کنم قبلا خودتون زده بودین!نه؟!
  12. .:ارمیا:.

    بسه قطرِ دماغتون اندازه ی چاه نفت شد دیگه!!!![img]

    بسه قطرِ دماغتون اندازه ی چاه نفت شد دیگه!!!![img]
  13. .:ارمیا:.

    بله میدونم از سایتش نمیشه دانلود کرد...سایتای دیگه!!:redface: ممنون از لطفتون.:gol::gol:

    بله میدونم از سایتش نمیشه دانلود کرد...سایتای دیگه!!:redface: ممنون از لطفتون.:gol::gol:
  14. .:ارمیا:.

    ما که فقط همین کار رو بلدیم...منتظر بودن!!! همینشم اگه واقعی باشه...اگه منتظرِ واقعی باشم...جای...

    ما که فقط همین کار رو بلدیم...منتظر بودن!!! همینشم اگه واقعی باشه...اگه منتظرِ واقعی باشم...جای افتخار داره! شما دعا کنین ماهم منتظری واقعی باشیم.:gol:
  15. .:ارمیا:.

    یعنی چی یه هفته؟؟!! من سایتشو دیدم...ولی امان از قدرت دانلود!!

    یعنی چی یه هفته؟؟!! من سایتشو دیدم...ولی امان از قدرت دانلود!!
  16. .:ارمیا:.

    سلام! آلبومِ لاچینی منظورتون بود؟؟!! من عاشقشم.....یه دونه ست لاچینی...:gol: مرسییییییییی!!

    سلام! آلبومِ لاچینی منظورتون بود؟؟!! من عاشقشم.....یه دونه ست لاچینی...:gol: مرسییییییییی!!
  17. .:ارمیا:.

    :w16::w17:

    :w16::w17:
  18. .:ارمیا:.

    رو عکسم کلیک کن...تو صفحم پیغام بذار!!!:eek::gol:

    رو عکسم کلیک کن...تو صفحم پیغام بذار!!!:eek::gol:
  19. .:ارمیا:.

    تو صفحه ی خودت پیغام گذاشتی... در ضمن من خواهرم!!برادرِ عزیز!! neda!!

    تو صفحه ی خودت پیغام گذاشتی... در ضمن من خواهرم!!برادرِ عزیز!! neda!!
  20. .:ارمیا:.

    تصاویر/لحظاتي قبل از عمليات‌هاي ترور

    حریمِ خصوصی مردم رو کاری نداریم!! دوربینا دوربینایی بودن که تو سطح شهر کار گذاشته شدن... مثلا دوربین دمِ درِ فلان بانک و موسسه! واضحه که اغلب موسسات و بانکها و هتلها به همچین تجهیزاتی مجهز شدن!!! نمیشدن جای تعجب داشت...تازه یه سری عکسارو دوربینای کنترل ترافیک شکار کردن!!!
بالا