sara85
پسندها
353

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • سلام دوست عزیز،
    من در تالار گفتگوی آزاد پرسشنامم رو آنلاین گذاشتم اگر این افتخار رو به من بدید که در این همه پرسی شرکت کنید خیلی خوشحال میشم.اگه از دوستانتون هم دعوت کنید خیلی ممنون میشم.
    با سپاس

    مانیا

    سلام
    چه خوب که هستی ؟
    حالا من بگم, من کتاب خانه امن روپیشنهاد میکنم, البته شما پیشنهاد بدین خیلی بهتره !
    کوشی تو پس ؟
    نا سلامتی قرار بود بشینیم محفل کتاب کنیم ؟ چی شد پس ؟
    ایمان نبی زاده دانلود آهنگ همراهم باش

    ***

    Mano Bebakhsh
    سلام دوست خوبم!
    با تاخیر،سال نو مبارک!
    صد سال به از این سالها
    بهترینها رو برات آرزو دارم
    سلام دوست خوبم
    سال9 شماهم مبارک البته ببخشیددیرشدچون یه اتفاق خیلی بد:(اتفاق افتاده بودنتونستم زودتربیام بازم ببخشید:cry:
    سلام دوست خوبم
    سال9 شماهم مبارک البته ببخشیددیرشدچون یه اتفاق خیلی بداتفاق افتاده بودنتونستم زودتربیام بازم ببخشید
    به نام خدا

    پا به پای روزها دویده ایم تا وقتی بهار دست می‌گذارد بر پشت لرزان زمستان که چشم گذاشته بر دیوار گرم اسفند. با هم نفسی تازه کنیم، که ما هم رسیدیم به دیدار مبارک سال نویی دیگر.
    با سلامي دوباره ممنونم سارا خانوم كه جوابمو دادين و حرفاتون يه دلگرمي خاصي توي وجودم ايجاد كرد كه باعث ميشه با وجود تموم مشكلاتم ادامه بدم اخه من به خاطر شرايط كاريم زياد نمي تونم سر كلاسها باشم عملا 2 هفته نيستم و 2 هفته در هر ما مي تونم بيام كلاس چونكه شركت نفتي ام 2 هفته كار ميكنم 2 هفته ميام برا استراحت و به همين دليل ازتون كمك خواستم كسي باشه كه بتونه تويه درسام كمكم كنه تازه دنبال كسي هستم كه به صورت خصوصي بهم درس ياد بده به حر حال ممنونم كه بهم كمك كردين اگه براتون زحمتي نيست من بازم مزاحمتون ميشم در مورد زمانهاي انفجار و اون جدولهاش اگه مطلبي داشتين برام بزارين همون زمانهاي ورود و........ ممنونم راستي من چه جوري اددتون كنم كه هميشه بتونم با هاتون در ارتباط باشم در پايان از اينكه وقت گذاشتين و نامه منو خوندين سپاسگذارم

    با نهايت ادب واحترام:gol::gol::gol:
    سلام،
    ممنون از اینکه به پیامم پاسخ دادید ، من همونطور که براتون نوشتم نیاز به همکاری دریک همه پرسی رو دارم که بزودی لینکش رو در تاپیکهای مختلف این فروم میزارم. اگر بهم در چگونگی بهتر برقر کردن این همه پرسی کمک کنید خیلی ازتون ممنون میشم. چون من نیاز به شرکت کنندهای زیادی دارم و نمیدونم چطوری میتونم افراد بیشتری رو در این زمینه دعوت کنم.
    با تشکر :gol:
    با سلام و تبریک سال نو خدمات شما دوست گرامی

    من برای کار پژوهشی در زمینه تجارت الکترونیکی در ایران نیاز به یک همه پرسی در این زمینه دارم. به دلیل نبودن در ایران برام خیلی مشکله که از عزیزان داخل کشور دوات به عمل بیارم، برای این عضو این فروم شدم و از انجایی که شما کاربر فعال در این فروم بودید تصمیم گرفتم که با شما تماس بگیرم به این امید که با توجه به تجربیاتتون من رو در این زمینه همکاری کنید که بهتر از همه به چه طریقی میتونم این همه پرسی رو انجام بدم . برای اطلاع شما من دو پرسشنامه آماده کردم یکی برای افرادی که در زمینه‎ ITو تجارت الکترونیکی آگاهی بیشتری دار‎ند و دیگری برای همه اقشار جا‎مه ‎ ‎ بخصوص دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی در ایرا‎ن‎ ‎در نظر گرفته شده که بتونم با شرکت افراد مختلف در این نظرخواهی فاکتورهای مختلف رو آنالیز کنم.
    امید دارم که در این زمینه من رو یاری کنید.
    با سپاس فراوان ‎‎
    مانیا
    به دوست عزیز سارا خانم.
    از بابت پیامهات متشکرم.
    عید رو هم بهت تبریک می گم.
    سلاااااااااااااااااااااااااام
    مرسیییییییییییییییییی
    سال نو تو هم مبارک
    موفق باشی عزیزم
    سلام عزیزم.سال نوت مبارک.سال صبر و استفامت رو به همه ایرانی ها تبریک میگم.تو هم بگو.انشاالله سال خوبی داشته باشی و در همه عرصه های زندگی سربلند بیرون بیای.
    سلام
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    مرسی از این همه لطفی که دارین
    منم تبریک میگم
    امیدوارم سال خوبی داشته باشین
    سارا جان اومده بودم سال تو رو تبریک بگم اونقدر سرگرم خوندن پیام هاتون با dehatyشدم که یادم رفت برای چی امدم ...ببخشید بابت فضولی..
    سال نو با ارزوی بهترین ها برای خودت خانواده ات وکلا اونهایی که دوستشون داری ...وdehaty
    سارا جان اومده بودم سال تو رو تبریک بگم اونقدر سرگرم خوندن پیام هاتون با dehatyشدم که یادم رفت برای چی امدم ...ببخشید بابت فضولی..
    سال نو با ارزوی بهترین ها برای خودت خانواده ات وکلا اونهایی که دوستشون داری ...وdehaty
    آفرین
    همیشه خوبه آدم تو یه چار دیواری بسته که حتی یه چراغ هم نداره و دم دم غروب حتی یه نور کوچیک هم نداره و آدم توش وق میزنه از تاریکی و تنهایی میتونی خودت رو با شکاف بین آجر ها که از توش یه پراغ داره کنج راه سو سو میرنه رو ببینی و از بقیه به راحتی چشم بپوشی .
    خوبه که همه رو دشمن میدید مثل بعضی کشور ها
    خوبه بعضی ها رو نسبت به خودش خنگ تر میدونست مثل بعضی کشور ها
    در مجموع به جای گله و شکایت ترجیح میدم نکات مثبت و امیدوارانه اون رو ببینم و دوست دارم شما هم همینطور به زندگی و جهان آفرینش نگاه کنید .
    رتستی امروز سال نو میشه ... امیدوارم سال خوبی رو تمام کرده باشین و سال خوبی رو هم شروع کنید . آرزو میکنم سال دیگه هم زنده باشم تا به شما سال نو رو تبریک بگم .
    نیاکان ما، ایرانیان باستان، اولین فصل یعنی آوردنده سال را "به آر" یعنی یعنی آوردنه بهترین ها نامیدند.در آستانه بهار بهترین ها را برایت آرزومندم.به امید روزهای شاد در سال جدید،سبز باشی و پیروز دوست خوبم.
    ارزویم اینست نتراود اشک در چشمان تو هرگز مگراز شدت شوق. سال نو را به شماو خانواده محترمتون تبریک میگم
    سال صبر استقامت بر تمامی هموطنان عزیزم و برو بچ فروم مهندسان ایران مبارک باد
    :w23::w40::w27:
    به دیدار بهار می رویم
    که سبز بودنش جرم نیست



    سال نو مبارک سارا جان عزیزم
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا