استخدام شرکت ملی گاز ایران [ آزمون کتبی + مصاحبه علمی + مصاحبه عقیدتی + طب صنعتی ]

Yadavaran

عضو جدید
سلام.
بچها کسی خبری از نفت نداره؟
آخرش به کجا رسید!؟

.به پايگاه اينترنتي آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران خوش آمديد
شركت ملي نفت ايران به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود جهت خدمت در مناطق عملياتي و خارج از كلانشهر تهران از بين داوطلبان واجد شرابط مرد و زن در مقاطع تحصيلي كارداني و بالاتر از طريق برگزاري آزمون کتبی، مصاحبه استخدامی، گزینش و طب صنعتی استخدام می نماید.
نکات مهم در خصوص آزمون کتبی
1- به اطلاع شركت كنندگان در آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران مي رساند كليه اطلاع رساني در خصوص آزمون صرفاً از طريق همين پايگاه اينترنتي صورت مي پذيرد. 2- داوطلبان گرامي ضمن عرض پوزش به جهت تاخير ايجاد شده در اعلام نتايج آزمون استخدامي بدينوسيله به اطلاع مي ر ساند نتايج آزمون مذكور پس از اخذ مجوزهاي قانوني اطلاع رساني خواهد گرديد.

لامصب انگار این سایت 10000 هزارسال زیر خاک بوده الان کاوش کردند درش اوردن چیزی توش نیست خووو
 

mahdismh69

عضو جدید
مشاهده پیوست 159001
سلام. امیدوارم حال همگی‌تون خوب باشه. سلمان رفیعی هستم. فارغ‌التحصیل رشته مهندسی شیمی ورودی ۸۵ دانشگاه خلیج فارس بوشهر. سال ۸۹ فارغ‌التحصیل شدم و سال ۹۰ آزمون استخدامی دادم و الان بیش‌تر از یک سال می‌شه که تو شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی (SPGC) استخدام شدم.
اول یه مختصری از آزمون استخدامی بگم. این آزمون شامل مراحل زیر می‌شه:
مرحله ۱) آزمون کتبی
این آزمون شامل دروس عمومی ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، دانش کامپیو‌تر می‌شه. سؤالات این بخش سخت نیست و یه چیزی تو مایه‌های کنکوری هست که برای لیسانس دادیم شایدم آسون‌تر.
مرحله ۲) آزمون روان‌شناختی و تست هوش
بعد از این‌که آزمون کتبی رو قبول شدید (تعداد ۲٫۵ برابر افرادی که قراره استخدام بشن قبول می‌شن) یه تست روان‌شناختی که شامل سؤالات کلی از روحیات و اخلاقیات‌تون هست، ازتون گرفته می‌شه و بعدم یه تست هوش که نمونه سؤالاتش تو بازار به وفور پیدا می‌شه. تو این مرحله کسی کنار گذاشته نمی‌شه و فقط جنبه شناخت نسبت به افراد رو داره.
مرحله ۳) مصاحبه علمی
تو این مرحله چند نفر از اعضای شرکت مربوطه با رشته مرتبط، یه سری سؤال تخصصی می‌پرسن. توی همین مرحله تقریباً نیرو‌ها انتخاب و بقیه حذف می‌شن. نمونه سؤالات رو می‌تونید توی این «لینک» ببینید.
مرحله ۴) طب صنعتی
هدف از انجام طب صنعتی اینه که ببینن فرد استخدامی با توجه به سلامت فیزیکی حال حاضرش آیا توانایی کار توی سمتی که براش در نظر گرفتن رو داره یا نه؟ تو این مرحله هم امکان داره اونایی که مشکل خاصی دارن حذف بشن. (مشکل شنوایی با درصد خاصی، ضعف چشم با درصد خاصی، چربی خون، مشکل کبد، پا و...)
یه مورد خاص که خیلی‌ها می‌خوان در موردش بدونن (و خودم هم باهاش مواجه شدم) ضعیفی چشم هست. افرادی که نمره ضعیفی چشم‌شون کم‌تر یا مساوی ۵ هست بدون هیچ مشکلی تو طب صنعتی (برای سمت بهره‌برداری که بعداً این سمت رو بیش‌تر توضیح می‌دم) قبول می‌شن و افرادی که نمره ضعیفی چشم‌شون بیش‌تر از ۵ هست باید منتظر تغییر سمت از بهره‌برداری به مهندسی ایمنی، آزمایشگاه و ... باشن. البته همیشه هم اینطوری نیست و این مرحله بستگی به کـرَم شرکت مربوطه داره که بخواد این کار رو انجام بده یا نه! اگر تغییر سمت انجام شد که ممنون شرکت باشید وگرنه عذرتون رو می‌خوان. من خودم این مشکل رو داشتم و از بهره‌برداری سمتم به آزمایشگاه تغییر کرد. من مدت ۳ ماه تو بهره‌برداری (واحدهای Fuel Gas، Flare، MEG Recovery، Sour Water) بودم و بعد اومدم آزمایشگاه و الان هم از کارم تو آزمایشگاه خیلی راضی هستم.
مرحله ۵) مصاحبه عقیدتی - سیاسی
هر کسی که قراره تو وزارت نفت استخدام بشه دیر یا زود باید این مرحله رو بگذرونه. یه عده همون اول، قبل از شروع به کار گزینش می‌شن و یه عده بعد از مشغول شدن به کار.
با تموم شدن این پنج مرحله و بعد از انجام مواردی مثل تحقیق محلی، کمیته انضباطی دانشگاه، استعلام مدرک، عدم سوءپیشینه و... استخدام فرد قطعی می‌شه. بعد از اون فرد مورد نظر رو برای آموزش قبل از کار اعزام می‌کنن.
مرحله آموزش قبل از کار خودش شامل چهار مرحله می‌شه. لازم به ذکره که این توضیحات مربوط به شرکت ملی گاز هستش و ممکنه با شرکت ملی نفت و شرکت ملی پتروشیمی کمی فرق داشته باشه.
۱) دوره دروس عمومی (آشنایی با پمپ، توربین، کمپرسور و...)
۲) دوره دروس تخصصی (آشنایی با اطلاعات شرکت مربوطه مثل خوندن PFD، P&ID و...)
۳) آموزش در سایت (این دوره مثل همون کارآموزیه که تو دانشگاه پاس می‌کنیم.)
۴) آموزش در حین کار (تو این دوره باید تو اون سمتی که در آینده توش کار می‌کنی، قرار بگیری ولی مسئولیتی به عهده‌ات نیست.)
بعد از اتمام این مراحل که یک سال طول می‌کشه، شما رسماً یک مهندس تمام و کمال می‌شی و از این‌جا به بعد مسئولیت و کار و زحمت شروع می‌شه.
برای مهندسای شیمی تو صنعت سمت‌های مختلفی در نظر می‌گیرن که در ادامه اونا رو توضیح می‌دم. بازم به این نکته باید اشاره کنم که این توضیحات مربوط به شرکت ملی گاز هستش و ممکنه با شرکت ملی نفت و شرکت ملی پتروشیمی کمی فرق داشته باشه.
۱) بهره‌بردار
سیر صعودی سمت‌گیری تو سمت بهره‌برداری به این ترتیبه: اپراتور محوطه، اپراتور ارشد سایت، اپراتور ارشد اتاق کنترل، سوپروایزر بهره‌برداری، رئیس شیفت، رئیس واحد، رئیس بهره‌برداری، رئیس پالایش، رئیس پالایشگاه
۲) مهندسی فرایند یا مهندسی پالایش
تو این سمت وظیفه مهندس شیمی تحلیل و بررسی سیستم و ایجاد تغییر و پیدا کردن راه حل مناسب جهت افزایش و بهبودی تولید و فراینده.
۳) مهندسی ایمنی
که همون HSE خودمونه و در ارتباط با جنبه‌های ایمنی فراینده.
یه سری از افراد هم هستن که همه مراحل استخدامی رو طی کردن و فقط طب صنعتی به‌شون گیر داده که این گروه از مهندسای شیمی می‌رن تو آزمایشگاه. تو آزمایشگاه کارها به دو بخش تقسیم می‌شن: کار تو آزمایشگاه فرایند و کار تو آزمایشگاه یوتیلیتی (Utility). به واحدهای تأمین آب، برق و بخار، واحد Utility گفته می‌شه. در ادامه بعضی از آزمایش‌هایی که تو این دو تا آزمایشگاه انجام می‌شن رو اسم می‌برم.
آزمایشگاه یوتیلیتی:
- تعیین میزان اسیدی و بازی بودن نمونه‌های آبی
- تعیین میزان هدایت الکتریکی نمونه‌های آبی
- تعیین میزان باکتری‌های هوازی و اکسیژن لازم برای زنده موندن باکتری‌های نمونه‌های آبی
- تعیین میزان سختی دائم و موقت آب
- تعیین میزان فسفات، کلراید و نیتریت آب
آزمایشگاه فرایند:
- تعیین میزان H[SUB]2[/SUB]S در گاز و LPG و میعانات گازی
- تعیین میزان کل گوگرد موجود در نمونه‌های گازی
- تعیین میزان آب موجود در نمونه‌های میعانات گازی
- تعیین مقدار فشار بخار و نقطه شبنم
حالا می‌ریم سراغ زندگی تو عسلویه و شرایط کار. مدل‌های مختلفی برای کار کردن هست که به‌صورت خلاصه براتون شرح می‌دم:
- اقماری شیفتی (یک هفته روزکار، یک هفته شب‌کار، دو هفته تعطیل)
- اقماری روزکار (دو هفته روزکار، دو هفته تعطیل)
- اقماری ساکن (یک هفته روزکار، یک هفته تعطیل، یک هفته شب‌کار، یک هفته تعطیل)
- ساکن روزکار (از شنبه تا چهارشنبه کار و پنجشنبه و جمعه تعطیل)
این برنامه روزانه کسی هست که روزکاره: ساعت ۵:۳۰ صبح بیدار می‌شیم. دوش می‌گیریم. صبحونه می‌خوریم. ساعت ۶:۳۰ سرویس میاد دنبال‌مون و ساعت ۷ صبح می‌رسیم شرکت و تا ساعت ۷ بعد از ظهر سر کار هستیم. ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر می‌رسیم خوابگاه (الان هم می‌شه دوش گرفت!) و می‌ریم شام می‌خوریم و ساعت ۸:۳۰ شب برمی‌گردیم اتاق و تازه الان می‌خوایم مثل بقیه زندگی کنیم ولی با این تفاوت که باید دوباره ساعت ۱۰ شب بخوابیم تا بتونیم ۵:۳۰ صبح بیدار بشیم. یعنی تو طول روز فقط ۲ یا ۳ ساعت وقت برای زندگی عادی هست.
در مورد شیفت شب هم دیگه برنامه رو خودتون شبیه‌سازی کنید!
خب دیگه بریم سراغ قسمت شیرینش یعنی پول!
برای یه نفر که تو سال ۱۳۹۱ تو وزارت نفت استخدام می‌شه پایه حقوقی معادل با ۳۹۸هزار تومن در نظر می‌گیرن که این مقدار در یه ضریبی ضرب می‌شه. پارس جنوبی به خاطر سختی کار و آلودگی و... بیش‌ترین ضریب رو تو کشور داره که بین ۵ تا ۵٫۵ هست. یعنی حقوق ماهیانه تقریباً ۲میلیون تومن می‌شه. البته اینایی که گفتم برای کار‌شناسی هست و برای کار‌شناسی ارشد بیش‌تر و برای رشته‌های علوم پایه کم‌تره. هر ماه هم علاوه بر حقوق، مبلغ ۱۵۰هزار تومن کارت خرید براتون می‌ریزن به حساب.
کمی هم از امکانات جانبی این‌جا بگم. از وزارت نفت و عسلویه نترسید! خوابگاه با تمام امکانات در اختیارتونه. لباساتون رو می‌شورن. ظرفا رو خودشون می‌شورن. اینترنت، سالن فوتبال، زمین چمن، استخر، میز بیلیارد، میز تنیس، دوچرخه، غذاها و میوه‌های خوب، عزت و احترام و... خلاصه امکانات توپ!

با سلام و تشکر برای این توضیحات جامع و کامل..............آیا امکان داره که طب صنعتی و گزینش بیشتر طول بکشه و مثلا شروع دوره آموزشی بیفته واسه زمستان؟(یعنی این همه طولانی میشه؟)
سختی رو میشه به جون خرید ولی مهم اینه که مهندس کاربلد میشیم.

من که تهران هستم و هنوز واسه تحقیق نیومدن!!!
 

ha_mi

عضو جدید

بالای 5 میخوره

این طرف که گفته بره 91 بود وحید پارسال 2 به 1 بوده، به نظرم به خاطر همون ضریب رو گفته 5.5 ولی الان که 2 به 2 عه به نظرم همون 4.3 ایناس تا ببینیم چی میشه :)


من هنوز در مورد یه قضیه کاملا مطمئن نیستم و اونم واسه زمانیه که اسکان دائم بخوام بگیرم. اینکه شهرک جم چه امکاناتی داره و آیا می ارزه آدم اونجا زندگی کنه یا نه؟

مگه ندیدی چی گف وحید ؟ ساعت کاریش خیلی افتصاحه!! 12 سااااعت :( ینی بهترین امکانات و حقوقم بره اسکان دائم در نظر بگیریم حتی با وجود متاهل بودن باز اقماری 2 به 2 گویا خیلی بهتره ....

 

mansour.mm20

عضو جدید
با سلام و تشکر برای این توضیحات جامع و کامل..............آیا امکان داره که طب صنعتی و گزینش بیشتر طول بکشه و مثلا شروع دوره آموزشی بیفته واسه زمستان؟(یعنی این همه طولانی میشه؟)
سختی رو میشه به جون خرید ولی مهم اینه که مهندس کاربلد میشیم.

من که تهران هستم و هنوز واسه تحقیق نیومدن!!!

آقا جان اینجا همه چی ممکنه... خب؟
بحث اینه که احتمالش چقده...
خب احتمالش کمه...
تحقیقم برات میان نگران نباش
 

hadishs

عضو جدید



این طرف که گفته بره 91 بود وحید پارسال 2 به 1 بوده، به نظرم به خاطر همون ضریب رو گفته 5.5 ولی الان که 2 به 2 عه به نظرم همون 4.3 ایناس تا ببینیم چی میشه :)




مگه ندیدی چی گف وحید ؟ ساعت کاریش خیلی افتصاحه!! 12 سااااعت :( ینی بهترین امکانات و حقوقم بره اسکان دائم در نظر بگیریم حتی با وجود متاهل بودن باز اقماری 2 به 2 گویا خیلی بهتره ....


من هم منظورم همین بود. قبلا که 2 به 1 بوده، ضریبش 5.3 بوده (برای مهندسای فنی اقماری و شیفتکار). اینو مطمئنم، اما بعدش رو نمیدونم :)
همین دوستمون هم اگه دقت کنین شیفتکاری رو 2 به 2 نوشته.

در مورد امکانات هم فکر نکنم خیلی بشه ازشون استفاده کرد. اگه واقعا بخوای 12 ساعت کار کنی، آخر شب دیگه نایی برات نمیمونه که بری تفریح کنی.
 

sandis

عضو جدید
طب صنعتی مربوط به سال 90 از روی حروف الفبا به ترتیب می بردن تازه آمار گاز سال 90 هم کمتر از امسال هست اینجوری که خودشون گفتن نزدیک 1000 نفر قبول شدن من خودم با یکی از دوستام رفتم تهران همون بیمارستان نفت هم بود سه روز اونجا بودیم برای هر نفر حداقل دو سه روز زمان لازم هست سه روز معاینه نمی کنن معاینه یک روز هست ولی تا جواب اعتیاد و خون بخوای تحویل بگیری زمان می بره وباید صبر کنی تا بهت بدنش بعدشم مگه اینا هر دور چند نفر رو اعلام می کنند که بیان واسه طب صنعتی فکر کنم اینم زمان ببره
 

mansour.mm20

عضو جدید
طب صنعتی مربوط به سال 90 از روی حروف الفبا به ترتیب می بردن تازه آمار گاز سال 90 هم کمتر از امسال هست اینجوری که خودشون گفتن نزدیک 1000 نفر قبول شدن من خودم با یکی از دوستام رفتم تهران همون بیمارستان نفت هم بود سه روز اونجا بودیم برای هر نفر حداقل دو سه روز زمان لازم هست سه روز معاینه نمی کنن معاینه یک روز هست ولی تا جواب اعتیاد و خون بخوای تحویل بگیری زمان می بره وباید صبر کنی تا بهت بدنش بعدشم مگه اینا هر دور چند نفر رو اعلام می کنند که بیان واسه طب صنعتی فکر کنم اینم زمان ببره
آره بابا زماه میبره.
نمیدونم کجا خوندم ولی دوره های قبل هر روز 25 نفرو طب صنعتی انجام میدادن
یعنی اگه 700 نفر باشیم 28 روز طول میکشه
1000نفر 40 روز
 

sandis

عضو جدید
آره بابا زماه میبره.
نمیدونم کجا خوندم ولی دوره های قبل هر روز 25 نفرو طب صنعتی انجام میدادن
یعنی اگه 700 نفر باشیم 28 روز طول میکشه
1000نفر 40 روز

یه چیز دیگه هم که در مورد آموزش هست تمام گروه هایی که اعزام شدن یک جا نبودن بعضی گروه ها محمود آباد بودن بعضی ها هم اصفهان
 

nimaza

اخراجی موقت
چرا داخل سایت ازمون این مطلب رو زده یعنی میخان کنسل کنند امتحان رو؟
داوطلبان گرامي ضمن عرض پوزش به جهت تاخير ايجاد شده در اعلام نتايج آزمون استخدامي بدينوسيله به اطلاع مي ر ساند نتايج آزمون مذكور پس از اخذ مجوزهاي قانوني اطلاع رساني خواهد گرديد.
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گفته دوستمون کار ما یا مهندس فرایند میشه یا بهره بردار .
کسی میدونه کدومش بهتره و راحت تره؟ یا جای پیشرفت بیشتری داره؟
 

Yadavaran

عضو جدید
به گفته دوستمون کار ما یا مهندس فرایند میشه یا بهره بردار .
کسی میدونه کدومش بهتره و راحت تره؟ یا جای پیشرفت بیشتری داره؟
شما بهره برداری راستی گفتی فرایند من دوشنبه دفتر بهران بودم اهواز مصاحبه بهم گفتنند کارهای طراحی باید انجام بدی آقا جان باورت نمیشه 6 نفر مصاحبه بودند صد رحمت به شرکت گاز خو
 

Yadavaran

عضو جدید
چرا داخل سایت ازمون این مطلب رو زده یعنی میخان کنسل کنند امتحان رو؟
داوطلبان گرامي ضمن عرض پوزش به جهت تاخير ايجاد شده در اعلام نتايج آزمون استخدامي بدينوسيله به اطلاع مي ر ساند نتايج آزمون مذكور پس از اخذ مجوزهاي قانوني اطلاع رساني خواهد گرديد.

کنسل نیست خو احتمالا بخاطر تغییر دولت هاست خو
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
شما بهره برداری راستی گفتی فرایند من دوشنبه دفتر بهران بودم اهواز مصاحبه بهم گفتنند کارهای طراحی باید انجام بدی آقا جان باورت نمیشه 6 نفر مصاحبه بودند صد رحمت به شرکت گاز خو
کامل بگو !
تفاوتشون؟
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی کنکوری این چیزا رو علنی نباید بزاری !! 32 سالته کی میخوای اینارو یاد بگیری !! پیغام میدادی هرکی طالب بود براش ایمیل میکردی ! ظاهرا اینکارا بعد عواقب میتونه داشته باشه
 

Yadavaran

عضو جدید
علی کنکوری این چیزا رو علنی نباید بزاری !! 32 سالته کی میخوای اینارو یاد بگیری !! پیغام میدادی هرکی طالب بود براش ایمیل میکردی ! ظاهرا اینکارا بعد عواقب میتونه داشته باشه

آقا جان نترس خو این مال سال 90 خو اعتبارش گذشته خوو
 

Yadavaran

عضو جدید
علی کنکوری این چیزا رو علنی نباید بزاری !! 32 سالته کی میخوای اینارو یاد بگیری !! پیغام میدادی هرکی طالب بود براش ایمیل میکردی ! ظاهرا اینکارا بعد عواقب میتونه داشته باشه

آقا جان نترس خو این مال سال 90 خو اعتبارش گذشته خوو:biggrin:
 

Yadavaran

عضو جدید
علی کنکوری این چیزا رو علنی نباید بزاری !! 32 سالته کی میخوای اینارو یاد بگیری !! پیغام میدادی هرکی طالب بود براش ایمیل میکردی ! ظاهرا اینکارا بعد عواقب میتونه داشته باشه
میتونی شفاف سازی کنی خو چه عواقبی داره خو
 

Yadavaran

عضو جدید
خدمت دوستان عزيز

در اين پست قصد دارم مقدار حقوق دريافتي دوستاني كه به تازگي در شركت نفت و گاز پارس استخدام شده اند ( چه به صورت اقماري خشكي ، اقماري دريايي و يا اسكان دائم ) با مدرك كارشناسي ارشد فني ، بدون ممتازي براي شما قرار دهم.

در ضمن اين جدول را از يكي دوستان كه فارغ التحصيل دانشكده نفت بوده و به تازگي در سال 1390 در شركت نفت و گاز پارس استخدام شده است گرفته ام و از اين دوست خوبم كمال تشكر را دارم.

از شما كاربران گرامي و دوستان خوبم نيز تقاضا دارم كه اگر اطلاعات دقيق حقوقي از شركت هاي تابعه وزارت نفت داريد با جزئيات كامل در اختيار دوستان خود قرار دهد .

موفق و مؤيد باشيد.


آقا جان طبق جدول حقوق پایه سال 90 325000 تومان بوده چطور الان باید بشه 498000 که بعضی ها میگند
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا جان نترس خو این مال سال 90 خو اعتبارش گذشته خوو:biggrin:
من نمیترسم ! اما شنیدم قبلا یکی اینکارو کرده و بعد مسائلی پیش اومده و عواقب خودش رو داشته ! بهتره پاکش کنی واسه کسانی که میخوان راحت ایمیل کنی. دیگه خود دانی.
(حقوق مرد مثل سن خانوماست، هیچ وقت نباید بزاریم بقیه متوجه بشن که چقدر درامد داریم. دو روز دیگه همینکارارو بکن جلو زنت تا برجی ازت 2 تومن پول تفریحاتش رو بگیره بعد ببینم بازم میگی شفاف سازی یا نه :biggrin: )
 

sajjad_fx

عضو جدید

آقا جان طبق جدول حقوق پایه سال 90 325000 تومان بوده چطور الان باید بشه 498000 که بعضی ها میگند

پایه حقوق همین مقدار هستش،قطعی هم هست،پدر من از بخش امور مالی شرکت نفت جویا شده همین مقدار هست.
ضریبش هم تقریبا برابر 4 تا 4.3 هست...
 

mansour.mm20

عضو جدید
علی کنکوری این چیزا رو علنی نباید بزاری !! 32 سالته کی میخوای اینارو یاد بگیری !! پیغام میدادی هرکی طالب بود براش ایمیل میکردی ! ظاهرا اینکارا بعد عواقب میتونه داشته باشه

:biggrin: خو مگه چیه خووو؟
اطلاعات محرمانه کشور رو منتشر نکرده که....
 

Yadavaran

عضو جدید
من نمیترسم ! اما شنیدم قبلا یکی اینکارو کرده و بعد مسائلی پیش اومده و عواقب خودش رو داشته ! بهتره پاکش کنی واسه کسانی که میخوان راحت ایمیل کنی. دیگه خود دانی.
(حقوق مرد مثل سن خانوماست، هیچ وقت نباید بزاریم بقیه متوجه بشن که چقدر درامد داریم. دو روز دیگه همینکارارو بکن جلو زنت تا برجی ازت 2 تومن پول تفریحاتش رو بگیره بعد ببینم بازم میگی شفاف سازی یا نه :biggrin: )
والاخو با این نوناشون مهندس از الان خسیس بازی درنیارخو سعی کن اهل شفاف سازی باشی مه نه منه
 

Yadavaran

عضو جدید
یعنی حقوق ما میشه 2 تا 2.15 میلیون؟ با یه گاز کارت 200 تومنی؟

گاز کارت جدا هستش خو یکی از رفیقام که مناطق نفت خیز بود 4200000 تومن حقوق واسه 105 روز آموزشی بعلاوه 700- 800 تومان نفت کارت ضریب منطه نفت خیز 3 است برای بیدبلند هم فکرکنم 3.28 باشه خو
 

rejex

عضو جدید
سلام
میگم حقوق ملی حفاری چجوریاست؟میگن بالاتره گازه(پارس جنوبی)
درسته؟
البته از نوع کاری که انجام میدن(جو کارگری) خبر دارم.
 
آخرین ویرایش:

rejex

عضو جدید
میدونی چیه ،این آقا علی کنکوری لازمش خووووووووووو هست .یعنی اول خووووو را یاد گرفته که چجوری تو حرفاش بکار ببره بعد چیزای دیگرو.
 

وحیدوحید

عضو جدید



این طرف که گفته بره 91 بود وحید پارسال 2 به 1 بوده، به نظرم به خاطر همون ضریب رو گفته 5.5 ولی الان که 2 به 2 عه به نظرم همون 4.3 ایناس تا ببینیم چی میشه :)




مگه ندیدی چی گف وحید ؟ ساعت کاریش خیلی افتصاحه!! 12 سااااعت :( ینی بهترین امکانات و حقوقم بره اسکان دائم در نظر بگیریم حتی با وجود متاهل بودن باز اقماری 2 به 2 گویا خیلی بهتره ....


خب ببین در مورد ضریب فکر نکنم فرقی بکنه چون ساعت کاری توی 1 ماه نباید عوض شده باشه مگه اینکه ساعت کاری کم شده باشه و ضریب بیاد پایین.

بعدش هم اگه اسکان دائم بشیم ساعت کاریمون دیگه 12 ساعت نیست و 8 ساعت میشه (اینو مطمئنم)
 
بالا