[ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

karim1362

عضو جدید
قاسمي در تشريح اولويت هاي كاري وزارت نفت در سال 92: [h=5]گره مشكلات بروكراسي در صنعت نفت گشوده مي شود/ حمايت از ساخت داخل؛ اولويت صنعت نفت[/h]
وزير نفت، تلاش در جهت حذف بروكراسي و افزايش سرعت اجراي پروژه هاي صنعت نفت را يكي از مهم ترين سياست هاي كاري اين وزارتخانه در سال 92 اعلام كرد.


به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران، رستم قاسمي در همايش «تبيين سياست هاي وزارت نفت در سال ٩٢» كه ظهر ديروز (شنبه ٧ ارديبهشت) با حضور مديران ارشد وزارت نفت برگزار شد، تلاش در جهت حذف بروكراسي و افزايش سرعت كار در اجراي پروژه هاي صنعت نفت را از اولويت هاي اين وزارتخانه در سال 92 اعلام كرد و گفت: در اين راستا موفق به اخذ اختيارات ويژه از مجلس شده ايم.
رستم قاسمي از تصميم جدي وزارت نفت براي بازنگري در موضوع قراردادهاي نفتي خبر داد و گفت: به منظور بازنگري در شيوه انعقاد قراردادهاي نفتي و مفاد آنها نيز كميته اي تشكيل شده كه ظرف 4 ماه بايد اين بازنگري كلي را انجام و نتايج را اعلام كند.
وي افزود: براي بازنگري در مواردي مانند ساختار سازماني و نيروي انساني و همچنين ارائه خدمات جامع به كاركنان نيز در سال 92 برنامه ريزي هايي انجام شده است.
وي با تاكيد بر ضرورت استفاده از توان عملياتي پيمانكاران و سازندگان داخلي در صنعت نفت گفت: داشتن رويكرد حمايت از ساخت داخل، حتي به قيمت خريد كالايي با بهاي بالاتر از سازنده داخلي، بايد در اولويت تمامي شركت هاي زير مجموعه صنعت نفت قرار گيرد.
وزير نفت با اشاره به شرايط سخت تحريم هاي بين المللي گفت: اين تحريم ها سبب شده تا پيمانكاراني كه از لحاظ ساختار ضعيف بودند و توان اجراي مگاپروژه هاي صنعت نفت را نداشتند، تبديل به پيمانكاراني توانمند و داراي استانداردهاي بين المللي صنعت نفت شوند؛ به طوري كه هم اكنون پروژه هاي مهمي با توان پيمانكاران داخلي انجام مي شود.
قاسمي افزود: در سالي كه شاهد شديدترين تحريم ها عليه صنعت نفت كشور بوديم، اين صنعت موفق شد بيش از ٢٤ ميليارد دلار جذب سرمايه در بخش بالادستي داشته باشد كه اين رقم سرمايه گذاري در نوع خود بي نظير است.
وزير نفت ادامه داد: تامين قطعات، كالاها و تجهيزات مورد نياز پروژه هاي صنعت نفت و روي آوردن به داخلي سازي كار ساده اي نبود، اما امروز شاهديم كه با همه كاستي ها و ضعف ها، مگا پروژه هاي صنعت نفت به دست توانمند پيمانكاران داخلي در حال اجراست.
وي با تاكيد بر آماده سازي زير ساخت هاي صنعت نفت براي يك توسعه بزرگ و چشمگير در كشور گفت: در حالي كه در گذشته نه چندان دور ايران حداكثر داراي ٨ دكل فعال براي حفر ميادين دريايي در حوزه خليج فارس بود و بيشتر اين دكل ها به صورت استيجاري فعاليت مي كردند، اما هم اكنون شاهديم كه حداقل ٢٠ دكل دريايي در اين حوزه فعال هستند كه اغلب آنها در مالكيت ايران هستند.
وي با اشاره به توسعه گاز رساني در سال 91 و كسب بالاترين ركورد گاز رساني در كشور گفت: در سال گذشته، 1700 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.
قاسمي به ثبت ركورد توليد روزانه ٧٥٠ ميليون متر مكعب گاز در زمان اوج مصرف در سال ٩١ اشاره كرد و گفت: در اين سال هيچگونه مشكلي در تأمين مصرف گاز خانگي و صنعتي نداشته ايم، قراردادهايي نيز براي صادرات گاز ايران به كشورهاي همسايه منعقد شده است كه اين قراردادها منافع طرفين را تأمين خواهد كرد.
وزير نفت همچنين ضمن تأكيد بر اهميت پالايشگاه امام خميني (ره) شازند، راه اندازي اين پالايشگاه را يك واقعه تاريخي در صنعت نفت قلمداد كرد و افزود: با وجود اينكه به دليل تحريم، پيمانكاران خارجي تعهدات خود را در خصوص اين پروژه به انجام نرساندند، با همت كاركنان صنعت نفت و تلاش شبانه روزي در سخت ترين شرايط ممكن، اين پالايشگاه راه اندازي شد و در مدار توليد قرار گرفت.
وي با تاكيد بر ضرورت توسعه ميدان هاي مشترك گفت: فعاليت و سرمايه گذاري در ميادين مشترك و تأسيسات مرتبط با آنها در نهايت به سود كشور است به طوري كه فقط با صدور گاز 2 فاز از پارس جنوبي به عراق، كه حداكثر تا ٢ ماه آينده به بهره برداري مي رسد، ساليانه حدود ٥ ميليارد دلار درآمد ارزي خواهيم داشت.
قاسمي با بيان اينكه توسعه كشور در گرو توسعه صنعت پتروشيمي است، گفت: هم اكنون 70 واحد پتروشيمي در كشور در حال ساخت است كه برخي از آنها از پيشرفت 95 درصدي برخوردارند.
 

mohammad.eng69

عضو جدید
سلام به همه دوستان نفت خیز.
طی تماسی که چند روز اخیر با گزینش داشتم گفتند که تا اخر هفته نامتو میفرستیم امور استخدام. خدایا امیدمون به درگاه توست. یا علی
 

hatef montazer

عضو جدید
سلام

سلام

سلام به همه بچه های منتظر.
نفت خیزی ها چه خبر از گزینش.

آقا واسه من دوباره اومدن تحقیقات محلی؟؟؟!!!!!!!!:eek:

معنیش چیه؟ این سری از خود اهواز نیرو فرستاده بودن؟
 

hatef montazer

عضو جدید
سلام به همه بچه های منتظر.
نفت خیزی ها چه خبر از گزینش.

آقا واسه من دوباره اومدن تحقیقات محلی؟؟؟!!!!!!!!:eek:

معنیش چیه؟ این سری از خود اهواز نیرو فرستاده بودن؟
 

hp6

عضو جدید
http://pananews.ir/news/12291/سمت‌های-نفتی-آب-می‌رود/-سلحشور:-110هزار-شغل-نفتی-زیاد-است----12:33/

سمت‌های نفتی آب می‌رود/ سلحشور: 110هزار شغل نفتی زیاد است
 

Yadavaran

عضو جدید
10:39
1392/2/7

گزارش تفصيلي nioc از برگزاري بزرگترين آزمون استخدامي كشور،[h=5]نتايج آزمون استخدامي نفت تا دو هفته ديگر اعلام مي شود/ ملي حفاري، بيشترين تعداد جذب نيرو را خواهد داشت[/h]
آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران روز پنج شنبه و جمعه با حضور بيش از 128 هزار داوطلب در چندين حوزه امتحاني در سراسر كشور برگزار شد و فرصتي بود تا دانش آموختگان دانشگاه هاي كشور، در رقابتي تنگاتنگ و نفسگير بخت خود را براي ورود به صنعت نفت بيازمايند.


به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران، آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران پنج شنبه و جمعه گذشته (پنجم و ششم ارديبهشت ماه) برگزار شد و طي آن بيش از 128 هزار داوطلب به رقابت با يكديگر پرداختند.

اين آزمون در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار شد و در نخستين روز از برگزاري آن، كريم سلحشور؛ معاون توسعه منابع انساني و مديريت وزارت نفت و عباس خنيفر؛ مدير توسعه منابع انساني و مديريت شركت ملي نفت ايران براي نظارت بر اجراي صحيح آزمون در محل دانشگاه اميركبير تهران حضور يافتند.

بنابراين گزارش، دكتر سلحشور و مهندس خنيفر پس از بازديد از نحوه برگزاري آزمون، گزارش كميته برگزاري آزمون را به دقت مورد بررسي قرار دادند و جزئيات مراحل تهيه، تكثير و توزيع سوالات و همچنين حفظ امنيت آنها را طي مراحل مختلف برگزاري آزمون، مورد ارزيابي قرار دادند.


با برگزاري آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران و طي مراحل گزينشي در نهايت 2676 نيروي متخصص براي فعاليت در شركت هاي زير مجموعه شركت ملي نفت انتخاب مي شوند كه از اين تعداد 667 نفر سهميه فرزندان معظم شهدا (25درصد از كل سهميه) و 134 نفر فارغ التحصيلان بورسيه دانشگاه صنعت نفت خواهند بود و نهايتا 1841 نفر از برگزيدگان آزمون اخير انتخاب مي شوند.

گفتني است از ميان 128 هزار و 871 داوطلب آزمون، 31 هزار و 54 نفر در مقطع كارداني، 87 هزار و 464 نفر در مقطع كارشناسي، 9832 نفر داوطلب كارشناسي ارشد، 439 نفر دكتراي درماني و 82 نفر داراي دكتراي تخصصي هستند. همچنين از ميان شركت كنندگان6901 تن خانم و 121 هزار و 970 تن آقا هستند. گزارش خبرنگار nioc حاكي است: براي نوبت بعد از ظهر پنجشنبه، حوزه هاي امتحاني تهران پذيراي بالاترين تعداد شركت كننده يعني 15 هزار و 886 داوطلب بودند و در آزمون صبح جمعه نيز 8564 داوطلب و در آزمون بعد از ظهر 5226 داوطلب حضور داشتند.

كمترين تعداد داوطلبان حاضر در آزمون مربوط به حوزه بندرعباس با 1037 داوطلب براي نوبت عصر پنجشنبه و 1075داوطلب براي صبح جمعه و همچنين715 داوطب در نوبت عصر روز پاياني آزمون بوده است.
اين تعداد داوطلب در 5 رسته شغلي به رقابت مي پردازند: رسته اداري، مالي و بازرگاني با 19 هزار و 801 داوطلب، رسته تعميرات 26 هزار و 488 داوطلب، رسته توليد 24 هزار و 396 داوطلب، رسته عمليات حفاظتي 708(HSE) داوطلب و در رسته مهندسي علوم كه بالاترين تعداد داوطلب را به خود اختصاص داده است 53 هزار و 672 داوطلب حضور داشتند. در مورد حوزه امتحاني اهواز نكته جالب توجه حضور بيشتر بانوان نسبت به داوطلبان آقا است كه بر اين اساس 2552 تن داوطلب خانم در اين حوزه حضور داشته اند. به گفته كميته برگزاري، اين آزمون بزرگترين آزمون استخدامي در كشور محسوب مي شود و براي اين آزمون 340 هزار دفترچه آزمون به چاپ رسيده است. از ميان شركت هاي متقاضي نيروي كار، شركت ملي حفاري با جذب 835 تن بيشترين سهم استخدامي را به خود اختصاص داده و شركت نفت مناطق مركزي ايران نيز با جذب 751 داوطلب برگزيده در رتبه دوم جذب نيرو قرار گرفته است. بنا به گفته كميته برگزاري آزمون، تصحيح اوراق آزمون از بعد از برگزاري آخرين آزمون در روز جمعه آغاز شده و طي حداقل 10 روز كاري و در نهايت تا دو هفته آينده به اطلاع شركت كنندگان خواهد رسيد. معاون توسعه منابع انساني و مديريت وزارت نفت در مورد نحوه برگزاري اين آزمون به خبرنگار nioc گفت: همكاران ما در شركت ملي نفت ايران همه تلاش خود را براي برگزاري آزمون به بهترين نحو ممكن انجام دادند.

سلحشور ادامه داد: اگرچه از ابتدا بخش هاي اساسي برگزاري اين آزمون از طرح سوالات گرفته تا تصحيح آنها توسط تعاوني دانشگاه اميركبير انجام مي شود، اما همكاران ما به وظايف خود به خوبي عمل مي كنند و تلاش همه ما برگزاري صحيح و سلامت آزمون ها است تا كساني كه شايستگي خدمت به نفت را دارند در اين شركت جذب و استخدام شوند و رفتار ما عادلانه و شايسته سالارانه باشد.

وي درباره اينكه بعد از آزمون چقدر زمان براي جذب اين افراد نياز هست، توضيح داد: البته جزئيات كار را همكاران ما در شركت ملي نفت ايران به زودي از طريق رسانه ها به اطلاع داوطلبان خواهند رساند اما تلاش همه ما تسريع مراحل جذب و استخدام افراد است. عباس خنيفر؛ مدير توسعه منابع انساني و مديريت شركت ملي نفت ايران نيز با ابراز خرسندي از نحوه برگزاري آزمون گفت با توجه به وسعتي كه اين آزمون داشته و بزرگترين آزمون استخدامي كشور محسوب مي شود، طبيعتا حجم كار بسيار بالايي را به خود اختصاص داده است كه از آن جمله مي توان به هماهنگي اساتيدي كه سوالات را طراحي كرده اند و حفظ امنيت اين سوالات حين برگزاري و نيروي كاري كه براي انجام اين آزمون به كار گرفته شده اند، اشاره كرد. خنيفر افزود با توجه به تمامي مسائل و دشواري ها و حجم اين پروژه به نظر من برگزاري اين آزمون به بهترين نحو ممكن صورت گرفته است و بعد از اين هم تمامي مراحل به سرعت انجام مي شود و نتايج به زودي به اطلاع شركت كنندگان خواهد رسيد. مدير توسعه منابع انساني و مديريت شركت ملي نفت ايران در رابطه با مراحل بعد از آزمون كتبي گفت: بعد از انجام آزمون كتبي و اعلام نتايج، تعداد دوبرابر نياز به عنوان قبولي مرحله اول اعلام مي شود و پس از آن برنامه ريزي براي آزمون شفاهي اين افراد انجام مي شود كه به صورت مصاحبه شايستگي و نيز مصاحبه شركت هاي گيرنده نيرو انجام مي شود.

وي خاطرنشان كرد: پس از انجام اين مراحل پذيرفته شدگان براي طب صنعتي و ساير مراحل به گزينش اعزام مي شوند و پس از قبولي در مراحل فوق، استخدام اين افراد مسجل شده و براي دوره هاي آموزشي اعزام مي شوند.
گفتني است آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران به عنوان بزرگترين آزمون استخدامي كل كشور پنج شنبه و جمعه گذشته ( پنجم و ششم ارديبهشت ماه) در 3 نوبت برگزار شد.
 

Arbitrage

عضو جدید
سلام
بنده فعلا در تهران هستم و پیگیر کارها هستم و فعلا تصمیم بر آن دارم که فعلا هیچ مطلبی در این تالار گفتمان ننویسم. خیلی زوره که فقط 5-6 نفر در تهران به جای 213 نفر پیگیر کار بچه باشند.
هر کسی که میخاد از خبرهای جدید با خبر بشه بهتره تشریف بیاره تهران در خدمتیم.
 
دقیقا................ همه خونه هاشون نشستن و هرزگاهی به این تالار گفتمان سر می زنن و حرف های قلمبه سلمبه می زنن و در عمل هم از موش کوچک تر میشن.
خوب دوست عزیز اگه راست میگی همین الان که داری این کامنتو میخونی پاشو لباساتو بپوش و بیا تهران به ما ملحق شو. الان خودمم امروز حس و حالشو نداشتم برم وزارت به خاطر همین چیزها.........
 

nima_4321

عضو جدید
سلام
بنده فعلا در تهران هستم و پیگیر کارها هستم و فعلا تصمیم بر آن دارم که فعلا هیچ مطلبی در این تالار گفتمان ننویسم. خیلی زوره که فقط 5-6 نفر در تهران به جای 213 نفر پیگیر کار بچه باشند.
هر کسی که میخاد از خبرهای جدید با خبر بشه بهتره تشریف بیاره تهران در خدمتیم.

من اومدم که یه خبر نسبتا خوب رو اعلام کنم . یعنی ننویسمش آربیتراج جان ؟ :smile:
 

mahmudreza

عضو جدید
سلام دوست عزیز.شاید حق با شما باشه.ولی به نظر من اطلاع رسانی دقیق نشده من خودم کلا پیگیر کار هستم ولی تازه وارد این تایپیک شده ام.خیلی ها پیگیر هستند ولی از ابنجا بی خبرن.نمونش خود من
 

mahmudreza

عضو جدید
سلام
بنده فعلا در تهران هستم و پیگیر کارها هستم و فعلا تصمیم بر آن دارم که فعلا هیچ مطلبی در این تالار گفتمان ننویسم. خیلی زوره که فقط 5-6 نفر در تهران به جای 213 نفر پیگیر کار بچه باشند.
هر کسی که میخاد از خبرهای جدید با خبر بشه بهتره تشریف بیاره تهران در خدمتیم.
یلی ها روحشون هم از اینجا خبر نداره
سلام دوست عزیز.چرا شماناراحتی ودیگه نمیخای اینجا مطلب بذاری.البته تا حدودی حق باشماست ولی این رو بگم که اطلاع رسانی درباره حضور بچه ها در اینجا نشده.نمونش خودم که کلا پیگیر هستم ولی نه از طریق اینجا. تازه اینجا اومدم.خ.
 

mahmudreza

عضو جدید
دوستان سلام.خب این چند روز اخبار ضد ونقیضی شنیده شد وهنوز هم شنیده میشه. نمیدونم آخرش تکلیفمان چی میشه.اولش گفتن میرید گاز بعد گفتن پایانه ها. هروز حرف جدیدی شنیده میشه. ولی من امروز با اعتمادی تلفنی صحبت کردم گفت کارهای شما داره انجام میشه تا به آموزش اعزام بشید وموقتا در شرکت نفت وگاز شروع به کار میشید وسپس منتقل میشید. باتوجه به حرف های ز.یادی که زده شده معلوم نیس این حرف اعتمادی درست باشه یا نه. دوستان اگه کسی خبر جدید وموثقی داره بگه.
 

aznamajid

عضو جدید
شرکت ملی حفاری به هیچ وجه اجازه ادامه تحصیل نمیدهد(قبلش هم ازتون تعهد می گیره)

با سلام مجدد
چند تا سوال کوچیک دیگه داشتم و ممنون میشم اگه پاسخ بدین
1- وقتی پیش دکل هستیم میشه از لوازم کاهش صدا مثل گوشی استفاده کرد؟
2- میگن سالی 14 روز مرخصی داریم که میشه یک ماه حالا امکانش هست تمام مرخصی رو یکجا استفاده کرد؟
3-کلاٌ برای گرفتن مرخصی چه مراحلی رو باید طی کنیم؟
4-برای رفت و آمد فقط بلیط هواپیما رو میدن یا مثلاٌ پول آژانس از منزل تا فرودگاه رو هم میدن؟
5-یه ارشد مکانیک روزی چند ساعت زیر آفتابه؟
6- به غیر از ساعات موظف آیا اضافه کاری هم هست؟و در صورت وجود، شرایط اضافه کاری چطوره؟
7-و بزرگترین مشکل کار در ملی حفاری رو از دید خودتون توضیح بدید؟
از بذل توجه شما بسیار سپاسگذارم و بابت سوالات زیاد عذر خواهی میکنم
 

abdol1987

عضو جدید
بچه ها . خواهشا هر کاری میکنین اعتمادی رو نابود کنین. خیلی ادم چرندیه. از این آدم منفورتر توی نفت و گاز ندیدم. نترسین. همه تون تقسیم میشین و میرین سر کار. (آمین)
 

asalooasalooyeh

عضو جدید
سلام به همه بچه هاي سازمان منطقه ويژه پارس:gol::gol::gol:

بچه ها هر كي زنگ زد و پرسيد كه تاريخ شروع دوره آموزشي كي هست لطفا خبر بده

سپاسگزارم
 
گفتند که 92/03/01 تاریخ شروع به دوره است توسط نفت و گاز پارس، ولی اوضاع خیلی خر تو خره و هر آن احتمال داره تصمیم جدیدتری گرفته شود.
 

Ari.C

عضو جدید
مصاحبه علمی_عقیدتی شرکت نفت

مصاحبه علمی_عقیدتی شرکت نفت

سلام به دوستان عزیز به خصوص مناطق نفت خیز جنوب.....
برادران منتظر چه خبر?
کسی موفق شده شر این دوران پر استرس انتظار رو از سر خودش کم کنه?
من که از شنبه دوباره شروع میکنم به درس خواندن.....
از گزینش چه خبر?
من خودم هر بار تماس میگیرم یک داستان تازه میشنوم!!!!! این هفته گفتن همه پرونده هارو با هم فرستادیم و با هم جواب استعلامهاشون میاد اینطوری سریع تر میشه....
من که دیگه اصلا حرفشون رو باور ندارم.... هر دفعه یک داستان جدید میشنویم.....
همگی موفق باشید....
 

POGC1390

عضو جدید
خلف وعده شرکت نفت با 300 نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی سال 90

خلف وعده شرکت نفت با 300 نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی سال 90

خلف وعده شرکت نفت با 300 نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی سال 90


من به نوبه خودم از نویسنده و ارسال کننده این متن به سایت نفت نیوز تشکر میکنم.

برای ارسال نظرات و انتقادات خود در این زمینه به سایت نفت نیوز مراجعه کنیم:

http://naftnews.net/view/14637/خلف-وعده-شرکت-نفت-با-300-نفر-از-قبول-شدگان-آزمون-استخدامی-سال-90

نفت و گاز پارسی ها لطفا تاپیک اختصاصی خودتون یادتون نره.
بعضی دوستان مطالب مهمی منتشر کردن. یه سر بزنید. حتما... لطفا...

فقط کافیه روی لینک نوشته شده در قسمت امضا کلیک کنید.
سپاس.
 
آخرین ویرایش:

nima_4321

عضو جدید
بچه ها . خواهشا هر کاری میکنین اعتمادی رو نابود کنین. خیلی ادم چرندیه. از این آدم منفورتر توی نفت و گاز ندیدم. نترسین. همه تون تقسیم میشین و میرین سر کار. (آمین)

من که دارم نقشه یه عملیات تروریستی رو میریزم که تو سیبیل اعتمادی بمب گذاری کنم ;)
 

karim1362

عضو جدید
سلام خدمت کلیه دوستان علی الخصوص بچه های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:gol::gol::gol:

(mosykardorost، asalooasalooyeh،barane sabz،parsaie)

ابتدا امیدوارم روند لاک پشتی استخدام کلیه دوستان هر چه زودتر تمام بشه و همگی شروع به کار کنند

با لاخره قصه ما هم به سر رسید و انتظار تمام شد:cry: :mad:

به اطلاع دوستان منطقه ویژه برسونم که طی تماس تلفنی که امروز با سازمان داشتم زمان آموزش 21 اردیبهشت (8 صبح عسلویه)اعلام گردید

با آرزوی توفیق و سلامتی برای یکایک دوستان


:w23::w23::w23:
 
آخرین ویرایش:

mosykardorost

عضو جدید
سلام خدمت کلیه دوستان علی الخصوص بچه های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:gol::gol::gol:

(mosykardorost، asalooasalooyeh،barane sabz،parsaie)

ابتدا امیدوارم روند لاک پشتی استخدام کلیه دوستان هر چه زودتر تمام بشه و همگی شروع به کار کنند

با لاخره قصه ما هم به سر رسید و انتظار تمام شد:cry: :mad:

به اطلاع دوستان منطقه ویژه برسونم که طی تماس تلفنی که امروز با سازمان داشتم زمان آموزش 21 اردیبهشت (8 صبح عسلویه)اعلام گردید

با آرزوی توفیق و سلامتی برای یکایک دوستان


:eek: :eek: :eek: :w23::w23::w23:
:w14::w31::w33::w32::w33::w31::w14:
سلام عزیز خیلی مخلصیم خیلی خوشحال شدم. آخه قبلا هم این خبرو غیر رسمی شنیده بودم.
فقط یه سوال: اینا خودشون به قبول شده ها قرار نیس زنگ بزنن بگن؟؟؟ ما باید خودم زنگ بزنیم؟؟؟
ان شاء ا... همدیگرو عسلو ببینیم:w27:
 
بالا