...من عکس اواتار وحید رو خیلی دوست دارمم ..معلومه مثل خودم ابی بازههمحل سکونتت عالیه...من خیلی شیراز رو دوس دارم...

...من عکس اواتار وحید رو خیلی دوست دارمم ..معلومه مثل خودم ابی بازههمحل سکونتت عالیه...من خیلی شیراز رو دوس دارم...

هی... دست رو دلم نذار.محل سکونتت عالیه...من خیلی شیراز رو دوس دارم...

...میدونی واقعا چشم ها را باید شست...این فکر که زن ها رو وادار کنن از سطح جامعه دور شن برن تو خونه مرد ها کار کنن خیلی دیگه سنتی و از کار افتادس..باید هر دو یعنی زن و مرد کار کنن تا زندگی جریان پیدا کنه..من با این که مرد باید تنها استارتر زندگی باشه موافق نیستم
بینین تا حدی درسته.ولی حرف شما برای زمانی کاربر داره که دیگه مشکل بیکاری آقایون تا حدی حل شده باشه.به نظر من این در اولویته.آخه از روی تجربم میگم به عنوان مثال اگه برادر من(با وجود تحصیلات عالیه)اگه شاغل بود خیلی در جهت پیشبرد زندگی اجتماعی میتونست مفیدتر از اشتغال من باشه.البته این نظر شخصی منه...میدونی واقعا چشم ها را باید شست...این فکر که زن ها رو وادار کنن از سطح جامعه دور شن برن تو خونه مرد ها کار کنن خیلی دیگه سنتی و از کار افتادس..باید هر دو یعنی زن و مرد کار کنن تا زندگی جریان پیدا کنه..من با این که مرد باید تنها استارتر زندگی باشه موافق نیستم
....پس واسه چی درس بخونه اگه نخواد کار کنه؟!اخه اگه همه چی سر جاش بود که مهندس شیمی فرایند که نباید حتما میرفت جاهای سخت کار کنه میتونست بره تو یک شرکت مشاوره با نرم افزار کار کنه..در ضمن تو این دوره زمونه اصلا بدون پشتوانه مردی نمیتونه زندگی اداره کنهجنس مونث، جنس لطیفیه. در ضمن وظیفه مادری هم بر دوش داره. به نظر من خانم ها باید همه چیشون از هر لحاظ (مادی و معنوی) فراهم باشه تا با فراغی آسوده با وظیفه اصلیشون، مرکزیت خانواده، برسن. کار، مخصوصا مخصوصا در مضاغل مهندسی و صنعتی دخترا رو خورد می کنه هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی. مخالفم! اگه مرد از شرایط مادی، تامین باشه، ظلم هست خانومش بره کار کنه.![]()
...من عکس اواتار وحید رو خیلی دوست دارمم ..معلومه مثل خودم ابی بازهه![]()
کمی تا قسمتی موافق!از اونجایی که تو ایران فرصتای شغلی کم هستن و افراد تحصیل کرده فراوون اگه دخترا برن سرکار دیگه شغلی واسه پسرا باقی نمیمونه!!!
وقتی یه پسر بره سرکار میتونه زن بگیره و مثه اینه که یه دخترم رفته سامون گرفته!!!ولی یه دختر بره سر کار چی؟؟؟هیچ اتفاقی نمیفته!!!نمیگم دخترا حق ندارن برن سرکار!!نه اصن!!!
ولی با این شرایط فعلی نمیشه!
بسیـــــــــــار موافقم!بینین تا حدی درسته.ولی حرف شما برای زمانی کاربر داره که دیگه مشکل بیکاری آقایون تا حدی حل شده باشه.به نظر من این در اولویته.آخه از روی تجربم میگم به عنوان مثال اگه برادر من(با وجود تحصیلات عالیه)اگه شاغل بود خیلی در جهت پیشبرد زندگی اجتماعی میتونست مفیدتر از اشتغال من باشه.البته این نظر شخصی منه
جنس مونث، جنس لطیفیه. در ضمن وظیفه مادری هم بر دوش داره. به نظر من خانم ها باید همه چیشون از هر لحاظ (مادی و معنوی) فراهم باشه تا با فراغی آسوده با وظیفه اصلیشون، مرکزیت خانواده، برسن. کار، مخصوصا مخصوصا در مشاغل مهندسی و صنعتی دخترا رو خورد می کنه هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی. مخالفم! اگه مرد از شرایط مادی، تامین باشه، ظلم هست خانومش بره کار کنه.![]()
از اونجایی که تو ایران فرصتای شغلی کم هستن و افراد تحصیل کرده فراوون اگه دخترا برن سرکار دیگه شغلی واسه پسرا باقی نمیمونه!!!
وقتی یه پسر بره سرکار میتونه زن بگیره و مثه اینه که یه دخترم رفته سامون گرفته!!!ولی یه دختر بره سر کار چی؟؟؟هیچ اتفاقی نمیفته!!!نمیگم دخترا حق ندارن برن سرکار!!نه اصن!!!
ولی با این شرایط فعلی نمیشه!
.....منم که میگن اگه با حقوق مساوی برن سر کار دلیل نداره که حالا حتما مرد کار کنه با هم کار میکنن(حتی شاید حقوق خانومه بیشترم باشه)زندگی رو اداره میکنن...به نظرم باید از تعصب به قضیه نگاه نکرداز اونجایی که تو ایران فرصتای شغلی کم هستن و افراد تحصیل کرده فراوون اگه دخترا برن سرکار دیگه شغلی واسه پسرا باقی نمیمونه!!!
وقتی یه پسر بره سرکار میتونه زن بگیره و مثه اینه که یه دخترم رفته سامون گرفته!!!ولی یه دختر بره سر کار چی؟؟؟هیچ اتفاقی نمیفته!!!نمیگم دخترا حق ندارن برن سرکار!!نه اصن!!!
ولی با این شرایط فعلی نمیشه!
هی... دست رو دلم نذار.
تو شیراز همه جایی پیدا میکنی جز شیرازی...
سطح فرهنگ و ... افتضاحه. خودت بچه کجایی؟

بازم می رسیم به همون حرفی که چند وقت پیش خدمتت گفتم. شناخت دقیق یه رشته و دورنمای آینده ش خیلی مهمه... خیلیا به اشتباه مهندس شدن.....پس واسه چی درس بخونه اگه نخواد کار کنه؟!اخه اگه همه چی سر جاش بود که مهندس شیمی فرایند که نباید حتما میرفت جاهای سخت کار کنه میتونست بره تو یک شرکت مشاوره با نرم افزار کار کنه..در ضمن تو این دوره زمونه اصلا بدون پشتوانه مردی نمیتونه زندگی اداره کنه
نه نه نـــــــه! حرف من اینه! زن گناه داره بره توی محیط صنعتی!.....منم که میگن اگه با حقوق مساوی برن سر کار دلیل نداره که حالا حتما مرد کار کنه با هم کار میکنن(حتی شاید حقوق خانومه بیشترم باشه)زندگی رو اداره میکنن...به نظرم باید از تعصب به قضیه نگاه نکرد
شلوغ، در هم، ...جنگل!آره خیلی داغوون شده!!!دو هفته پیش بودم....
خیلی شلوغ شده!!!!!!!
خیلی میخندم وقتی صف همبر شب چره رو میبینم!!!!هه هه هه هه هه...
من بچه خوزستانم و خونمون گچسارانه...
چی بگم که شیرازیا دل منم شکوندن!!!!!![]()
بازم می رسیم به همون حرفی که چند وقت پیش خدمتت گفتم. شناخت دقیق یه رشته و دورنمای آینده ش خیلی مهمه... خیلیا به اشتباه مهندس شدن.
یه مثال می زنم، نخندیا! من خودم زیست و پزشکی رو خیلی دوست داشتم و از ریاضی متنفر بودم. ولی 1.روحیات من باب پزشکی نبود. مطمئن باش اگه می رفتم پزشکی، روزی صدبار غش میکردم.2. دورنمای رشته های فنی رو دیدم.منطقی تصمیم گرفتم. رشته های فنی، خواه ناخواه، روحیه لطیف باهاشون سازگار نمیشه.
راجب جمله آخرت، نگفتم خانواده رو بچرخونن، گفتم خانواده رو مرکزیت بدن،هسته بخشی کنن. زن، کانون گرما و (به قول بچه های شیمی محض) نوترون خانواده هست!

بزن قدش!منم عاشق پزشکی بودم.ولی با روحیاتم اصلا جور در نمی اومد![]()
....به نظر من اگه تو رشته به بن بست رسیده یا اینکه توان کار تو گرما و شرایط سخت رو نداشته اره..وحی منزل که نیست ادم همون رشته ای رو که خونده تا اخر عمر دنبال کنهمن یه پسره رو میشناسم نفت خونده(اونم توی گرمای خوزستان)الان کافی نت داره.خداییش این درسته؟؟؟!!!!
...راه دور نرو یکیش خود من که بیزارم از محیط های صنعتی(با این که از بچگی تو کارخونه زیاد بودم)...ولی این همه دختر هم کار میکنن هم تو خونه به قول تو کانون گرم میکنن!من که تضادی نمیبینمبازم می رسیم به همون حرفی که چند وقت پیش خدمتت گفتم. شناخت دقیق یه رشته و دورنمای آینده ش خیلی مهمه... خیلیا به اشتباه مهندس شدن.
یه مثال می زنم، نخندیا! من خودم زیست و پزشکی رو خیلی دوست داشتم و از ریاضی متنفر بودم. ولی 1.روحیات من باب پزشکی نبود. مطمئن باش اگه می رفتم پزشکی، روزی صدبار غش میکردم.2. دورنمای رشته های فنی رو دیدم.منطقی تصمیم گرفتم. رشته های فنی، خواه ناخواه، روحیه لطیف باهاشون سازگار نمیشه.
راجب جمله آخرت، نگفتم خانواده رو بچرخونن، گفتم خانواده رو مرکزیت بدن،هسته بخشی کنن. زن، کانون گرما و (به قول بچه های شیمی محض) نوترون خانواده هست!
...حالا که اینطور شد ایشالا واسه کاربفرستنت صحرای سینانه نه نـــــــه! حرف من اینه! زن گناه داره بره توی محیط صنعتی!![]()

....به نظر من اگه تو رشته به بن بست رسیده یا اینکه توان کار تو گرما و شرایط سخت رو نداشته اره..وحی منزل که نیست ادم همون رشته ای رو که خونده تا اخر عمر دنبال کنه
.....منم که میگن اگه با حقوق مساوی برن سر کار دلیل نداره که حالا حتما مرد کار کنه با هم کار میکنن(حتی شاید حقوق خانومه بیشترم باشه)زندگی رو اداره میکنن...به نظرم باید از تعصب به قضیه نگاه نکرد
700 تا پارس جنوبی
2900 تا مناطق نفت خیز جنوب
ولی کو کارت پایان خدمت!!!!خدایا این سربازی چی بود گریبان گیر ماست!!!!
تا بریم سربازی و بیایم تموم نیروهاشونو گرفتن و دیگه به هیشکی نیاز ندارن!
...از پزشکی رسیدن به مهندسی شیمی ذوق هم میکنن ای خداااااااااااابزن قدش!
موافقببین داداش من تعصبی صحبت نمیکنم!به مملکتت نگاه کن!!ببین واقعا فرصت شغلی واسه همه هست!؟؟؟
نیست دیگه!!
فک کن یه فرصت شغلی هست و یه دختر و یه پسر....من میگم پسر بره سرکار بهتره چون اگه پسر بره سرکار ازدواج میکنه!!و همون دختره هم سرو سامون میگیره!!!
خوب حالا فک کن دختره بره سرکار...!!!!چی میشه؟؟؟؟
هیچی...دختر میره سر کار و خرج خودشو و لوازم آرایشیشو لباسشو در میاره همین...!!اونوقت اون پسره چی؟؟؟نمیتونه زن بگیره میره به گناه آلوده میشه!!!سر کوچه میشینه مزاحم همون دختری میشه که رفته سرکار و بعدشم اگه خیلی آدمی باشه که فک کنه معتاد میشه و دیوونه میشه!!!!!
رفتن دختر سر کار فقط حسنش اینه که دختر خرج خودشو میتونه بده ولی پسر چی؟؟؟تموم وضع جامعه عوض شد دیدی؟؟؟
شلوغ، در هم، ...جنگل!
خداروشکر فست فودی نیستم!
زنده باد خونگرمای خوزستانی.
چرا دلتو شکوندن؟ شیرازی بودن؟ شیرازیا از این کارا دلشون نمیاد بکنن. انسانن! شاید از توابع اطراف بوده...!
...ابجی چی میزنی جای شیگار که میگی شلام؟؟

کار و تشکیل هسته پارادوکسه!...راه دور نرو یکیش خود من که بیزارم از محیط های صنعتی(با این که از بچگی تو کارخونه زیاد بودم)...ولی این همه دختر هم کار میکنن هم تو خونه به قول تو کانون گرم میکنن!من که تضادی نمیبینم
تک تک فنچای آنا رو می فرستم سراعت!...حالا که اینطور شد ایشالا واسه کاربفرستنت صحرای سینا![]()

پارتی هم لازم نیست! من جایی پارتی نداشتم پیشنهاد کارای خوبی هم داشتم که به علت نداشتن کارت پایان خدمت نرفتم! تاپ باشی، همه میان سراغت، هی برات بیس میزنن، تو هم هی براشون ناز می کنی!نه؟!بینین توی هر رشته ای که درس خونده باشی.باید پارتی داشته باشی که بری سر کار.نه این آقا به بن بست نرسیده(هنوزم به رشتش علاقه منده).ولی چون پ نداره از روی ناچاری و فرار از بیکاری با این شغل رو آورده
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |