[ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

hamed_majhool

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبرهای خوش تکمیل ظرفیتی
خبرگزاری بلک بری
به گزارش آقای دامن پاک
لیست 165 نفری تکمیل ظرفیت بزودی اعلام می شود
درضمن در خرداد ماه 1000 نفر از طریق مصاحبه جذب می شوند .
دامن پاک گفت خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
:biggrin:
بی بی سی باید بیاد پیش تو بوق بزنه...
با این آواتار میخوایی مصاحبه قبول شی؟
مهندس قشنگ عکس خودتو بذار تا نفت کشفت کنه
 

blackberry35

اخراجی موقت
كلينتون خطاب به چين:

[h=2] به تحریم نفتی ایران بپیونديد
[/h] وزیر امور خارجه‌ی آمریکا که به چین سفر کرده است، روز جمعه از مقام‌های چین خواست با درخواست ایالات متحده همراهی کنند و برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی، واردات نفت از ایران را متوقف کنند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي «خبرگزاري دانشجو»، خانم کلینتون همچنین گفته است:‌ اتخاذ موضعی قوی و واحد در برابر ایران بهترین فرصت را فراهم می‌کند که تهران بلافاصله به نگرانی‌های بین‌المللی در باره‌ی برنامه‌ی مشکوک هسته‌ایش پاسخگو باشد.

دور جدید اِعمال تحریم‌های آمریکا علیه کشورهای خریدار نفت ایران از ماه آینده‌ی میلادی آغاز می‌شود.

چین، خریدار عمده‌ی نفت ایران، با تحریم‌های آمریکا مخالفت کرده است.

چندي پيش نيز لي بائودونگ نماينده چين در سازمان ملل گفت، مقامات امريکايي بايد در تحريم بخش نفت ايران تجديد نظر کنند زيرا اين پيشنهادي غيرمنطقي و با منافع ديگر کشورها در تضاد است.


لي افزود امريکا نبايد از هيچ کشوري انتظار داشته باشد بر خلاف قوانين ديپلماتيک و بازرگاني عمل کند و تامين منافع واشنگتن را هدف خود قرار دهد.

وي تاکيد کرد تحريم بخش نفت ايران اقدامي سازنده نيست و تنها تاثيراتي منفي بر مذاکرات ايران و پنج عضو دائم شوراي امنيت سازمان ملل به علاوه آلمان خواهد داشت. روسيه، چين، انگليس، فرانسه و امريکا بعلاوه آلمان گروه ۱+۵ را تشکيل مي‌دهند.

امريکا و متحدان اروپايي‌اش ايران را به تلاش براي دست‌يابي به سلاح‌هاي اتمي متهم کرده و از اين موضوع به عنوان بهانه براي اعمال چهار دور تحريم عليه تهران استفاده کرده‌اند.

در همين حال، تهران تاکيد دارد که به عنوان يکي از امضا کنندگان پيمان منع گسترش سلاح‌هاي اتمي (ان‌پي‌تي) و يکي از اعضاي آژانس بين المللي انرژي اتمي، از حق دست‌يابي و توسعه فن‌آوري اتمي با اهداف صلح آميز برخوردار است.
 

m1984mm

عضو جدید
سلام دوستان..........
براي بچه هايي كه منتظر تكميل ظرفيت هستن......
من ديروز رفتم تهران ..شركت ملي نفت......... به من گفتن دارن تلاش مي كنن تا هفته ديگه تكميل ظرفيت ها رو اعلام كنن.........در ضمن گفتن اين ليست جدا از كسايي هست كه يه جاي نفراتي كه انصراف ميدن بهشون خبر داده ميشه....
..براي بچه هايي كه هم رفتن سر كار آرزوي موفقيت دارم
;)
 

FAMINE RIAN

عضو جدید
"به گفته وی، تمرکز بر اجرای راهبرد توسعه منابع انسانی و پرورش سرمایه‌های فکری و همچنین تلاش برای خنثی‌سازی بخشی از طرح‌های رقبای خارجی جهت جذب نیروهای متخصص شرکت نفت و گاز پارس از طریق مجموعه‌ای از اقدامات مدیریتی از جمله برنامه‌ریزی و جذب حدود 1400 نفر نیروی جدید در راستای اهداف به ثمر نشسته سال گذشته بوده است."


تو سایت pogc پیداش کردم. اینم لینکش: http://pogc.ir/Default.aspx?tabid=94...id=448&Id=8762

کلا استخدامی 3200 نفره اگه 1400 پارس باشه و 956 نفر نفت مرکزی و 400 فلات و 120پایانه ها پس مناطق و حفاری و چند نفر نیرو گرفته ؟ کل نیروها چند نفرن ؟
این یه شعار و بس
 

m.ahmad.kntu

عضو جدید
دوست عزیز میشه اون شماره داخلی رو بزاری که ما هم از بلاتکلیفی درآیم..ببینیم پروندمون کامله یا نه!!!
به اون داخلی 2124 که هرچی زنگ میزنیم کسی جواب نمیده
همون داخلی 2124 هست فقط مادرم رفته بئد خود شرکت از همون داخل شرکت تماس گرفته بوده. فکر کنم از بیرون جواب نمیدن. با خانم آشتیانی صحبت کرده بوده.
 

majid2798

عضو جدید
چقدر زمان زود میگذره بچه ها.
انگار همین دیروز بود که این تاپیکو پیدا کردم.
اما الان چند ماه گذشته.
بچه های مناطق که رفتن سر کار،بچه های فلاتم که تا چند روز دیگه میرن آموزش.
چه سوت و کور شده اینجا:cry:
دل آدم میگیره:crying:

ایشالا هیچوقت این خاطراتو فراموش نکنیم و این تاپیک همیشه فعال بمونه
 

blackberry35

اخراجی موقت
چقدر زمان زود میگذره بچه ها.
انگار همین دیروز بود که این تاپیکو پیدا کردم.
اما الان چند ماه گذشته.
بچه های مناطق که رفتن سر کار،بچه های فلاتم که تا چند روز دیگه میرن آموزش.
چه سوت و کور شده اینجا:cry:

دل آدم میگیره:crying:

ایشالا هیچوقت این خاطراتو فراموش نکنیم و این تاپیک همیشه فعال بمونه

خدا نکنه کسی از دوستاش جا بمونه
 

blackberry35

اخراجی موقت
ایران ؛ دومین دارنده ذخایر گاز...
فقرای گاز جهان صاحب LNG شدند ؛
۱۳۹۱/۲/۲۰

ایران ؛ دومین دارنده ذخایر گاز جهان در حسرت LNG ماند 10:26

همزمان با آغاز شمارش معکوس برای تولید LNG در آنگولا درسالجاری میلادی، ایران به عنوان دومین دارنده ذخایر عظیم گاز طبیعی جهان هنوز تماشاچی بی سر و صدای بازار جهانی LNG است.

به گزارش خبرنگار ، پس از برگزاری جشن تولید 77 میلیون تن LNG توسط قطر به عنوان شریک گازی ایران در پارس جنوبی، شمارش معکوس برای آغاز تولید LNG از کشور آفریقایی آنگولا هم آغاز شده است.

در حال حاضر ایران با 33 تریلیون متر مکعب ذخایر گاز طبیعی حتی ظرفیت تولید یک متر مکعب گاز طبیعی مایع شده را ندارد و این در حالی است که کشورهای با کمترین ذخایر گاز طبیعی همچون موزامبیک، آنگولا و گینه استوایی برای حضور در بازار جهانی LNG واحدهای جدیدی را در دست ساخت دارند.

خوزه ماریا بوتلهو دی واسکنسیلوس وزیر نفت آنگولا درباره طرحهای جدید افزایش تولید LNG این کشور آفریقایی، گفت: نخستین فاز از کارخانه تولید LNG در شهر سویو در شمال استان زیره آنگولا، هم اکنون در مرحله پیشرفته ساخت قرار دارد و پیش بینی می‌شود سالانه به طور متوسط 5 میلیون و 200 هزار تن LNG به بازارهای جهانی عرضه کند.

وی با اعلام اینکه توسعه صنعت LNG آنگولا فرصت‌های جدید تجاری و همکاری را برای سهامدارن این پروژه فراهم می کند، تصریح کرد: گاز طبیعی علاوه بر این که یک سوخت فسیلی پاک به شمار می رود، می تواند استفاده‌های مختلفی نیز داشته باشد که استفاده از آن در تولید برق و بخش های داخلی و پتروشیمی از جمله آنهاست.

به گزارش پانا نیوز، پروژه ال.ان.جی آنگولا در سال 2007 میلادی از سوی دولت این کشور تصویب شد که شرکت‌های سان آنگولا 22.8 درصد، شرکت شورون آمریکا 36.4 درصد و شرکت های بی.پی انگلیس، انی ایتالیا و توتال فرانسه هر یک 13.6 درصد از سهام این پروژه را در اختیار دارند.

بر اساس برنامه زمان بندی وزارت نفت آنگولا پروژه تولید LNG این کشور قاره سیاه تا پایان سال 2012 میلادی به بهره‌برداری می‌رسد و قرار است LNG تولیدی این کارخانه به آمریکا، اروپا و آسیا صادر شود.

از سوی دیگر با وجود صفر ماندن سهم ایران در بازار جهانی LNG، گینه استوایی هم برای ساخت دومین کارخانه LNG خود قصد سرمایه گذاری چهار میلیارد دلاری در این صنعت را دارد.

از این رو دومین کارخانه ال.ان.جی این کشور غرب آفریقا روزانه یک میلیارد و 800 میلیون تا چهار میلیارد و 600 میلیون فوت مکعب ال.ان.جی تولید خواهد کرد.

در همین حال موزامبیک به عنوان یکی از فقیرترین کشورهای قاره آفریقا با مشارکت شرکت آمریکایی آنادارکو قصد تولید و صادرات سالانه پنج میلیون تن LNG را به بازارهای بین المللی را دارد.
 

reza..

عضو جدید
salam bacheha.ye soal daram lotfan agar kasi etela dare javab bede.tuye mataghe asalooye sharayete eskanemun chejurie?b har nafar ye vahed midan ya bayad chand nafari tuye ye vahed eskan dashte bashim?
 

one_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
این مسيج واسم دو دقه پيش اومد


بسمه تعالی
همکار عزيز
اینشرکت پيوستن شمارا به خانواده بزرگ کارکنان وزارت نفت تبريک عرض نموده، معرفی شما جهت گذراندن دوره کاراموزی به اینشرکت از مورخه 4/3/91 اعلام نمايد. جهت هماهنگی های بعدی منتظر پيام های اطلاع رسانی ما باشيد
مديريت اموزش شرکت ره آوران فنون پتروشيمی ماهشهر
 
آخرین ویرایش:

m.ahmad.kntu

عضو جدید
دوستان همین الان شرکت پارس پیام داد:
بسمه تعالی
همکار عزیز اینشرکت پیوستن شما را به خانواده بزرگ کارکنان نفت تبریک عرض نموده، معرفی شما جهت گذراندن دوره کارآموزی به اینشرکت از مورخه 1391/3/4 اعلام مینماید.جهت هماهنگی های بعدی منتظر پیام های اطلاع رسانی ما باشید. مدیریت اموزش شرکت ره آوران فنون پتروشیمی-ماهشهر
 

blackberry35

اخراجی موقت
این مسيج واسم دو دقه پيش اومد


بسمه تعالی
همکار عزيز
اینشرکت پيوستن شمارا به خانواده بزرگ کارکنان وزارت نفت تبريک عرض نموده، معرفی شما جهت گذراندن دوره کاراموزی به اینشرکت از مورخه 4/3/91 اعلام نمايد. جهت هماهنگی های بعدی منتظر پيام های اطلاع رسانی ما باشيد
مديريت اموزش شرکت ره آوران فنون پتروشيمی ماهشهر

Congratuation Very Glad To Hear About
 

peykar

عضو جدید
سلام به همه بچه های گل و گلاب
دیدی گفتم فلات قراره از
18ام به بعد واسه 200نفرای بعدی تماس بگیره!!!
بالاخره امروز با من تماس گرفتن که طبم واسه روز
30ام افتاده.
الان تو دلتون میگید این دیگه کیه؟؟؟الانه بچه ها دارن میرن آموزشی این تازه داره میره طبشو انجام بده!!!!
والله ما هم به همین تماسها و خاطرات شما دوستان دلمومن خوشه!!!چکار کنیم!!!همین هم شکر خدا می کنیم.
بهم گفت که ناشتا و ساعت 8 اونجا باشم،یه چیزایی از بچه های قبلی که رفته بودنو اینجا محبت کردن گذاشتن یادداشت کردم،
اگه کسی از بچه ها هست که تازگی ها رفته و به نکته جالبی برخورده باشه ،ممنون میشم راهنماییم کنه.
;););)
 

davood253

عضو جدید
مهندس جان تاثیر سابقه کار تو بازنشستگی را نمیدونم اما میدونم اونایی که بالای 4 سال سابقه کار تو یکی از زیرمجموعه های نفت داشته باشن بعد از دو سال کار و در زمان رسمی شدن تاثیر بسزایی در گرید گرفتن و افزایش حقوق آنها داره،حقوقشون شاید یه 50 درصدی افزایش داشته باشه.
متشكرم دوست من
كاشكي تو سابقه كار كه مربوط به بازنشستگي باشه تاثير هم داشته باشه.

 

h_r

عضو جدید
سلام بر همگی
دوستان ملی حفاری توجه داشته باشن که یک لیست جدید برای اعزام به آموزش اعلام شده که با همون لیست قبلی شنبه به آموزش میرن. جهت اطلاع با شرکت تماس بگیرین.اسم من هم توی لیست جدید بود.:):)
گزینش 14 فروردین
طب 1 اسفند
 

davood253

عضو جدید
دوست من پتروشیمی شاغله میگفت مواظب باشم اگر با سابقه ها یه کار عجیب رو گفتن انجام بده خوب فکر کن می گفت چند روز پیش بش گفتن برو پمپ اصلی که خوراک تمام پتروشیمی رو تامین میکنه رو خاموش کن منم رفتم دیدم نمیشه این کارو کنم تمام پتروشیمی یه هو میخوابه دوباره بیسیم زده گفتن خاموش کن همون جا مونتظر وایساده بود یکی از هم کاراش رد شده بود گفته بود کار دارم پمپ رو خاموش کن اونم خاموش کرده البته این بار چون تعمیرات داشتن اتفاقی نیفتاده اما اگر اپراتور اشتباهی اسم پمپ رو گفته بود بد بخت کسی بود که خاموش کرده بود واسه همین میگفت اولا مواظب باش و اینکه طرف دیپلم داره و تو کارشناسی اما اون 25 سال سابقه پس در نیفتی و نخوای کل کل کنی بگی درس خوندم
کل به اصل پذیرش فکر کنید
بهتره یه بار دیگه بریم مدیریت صنعتی بخونیم

نه اينا را حاليمه
اينجور جا ها با كسي كه ادعا كنه و كل كل كنه خيلي بد برخورد ميكنن
متشكر از تذكر به جاتون

 

davood253

عضو جدید
دوست عزیز خودشون یه فرمول هایی دارند اگه شما تو خود شرکت نفت نه پیمانکاری های اون سابقه داشته باشین بیمه کامل حساب میشه و همین طور کم میشه ملی همه بیمه ها قبول میشه مثلا اگه شما تو اداره دارایی باشین و مثلا 9 سال توش کار کنین و حالا بیاین تو نفت 9 سال رو در 12 ماه ضرب میکنند و 20 درصد اون رو حساب میکنند و باهاتون حساب میکنند . کسی نمیدونه نفت و گاز کی تاریخ اعزامشه
عالي بود
مرسي
 

blackberry35

اخراجی موقت
سلام دوستان..........
براي بچه هايي كه منتظر تكميل ظرفيت هستن......
من ديروز رفتم تهران ..شركت ملي نفت......... به من گفتن دارن تلاش مي كنن تا هفته ديگه تكميل ظرفيت ها رو اعلام كنن.........در ضمن گفتن اين ليست جدا از كسايي هست كه يه جاي نفراتي كه انصراف ميدن بهشون خبر داده ميشه....
..براي بچه هايي كه هم رفتن سر كار آرزوي موفقيت دارم
;)
منظورت آن 1000 نفره که خنیف جن گفت یا چیز دیگه خواهشا شفاف سازی کن
 

pejman4u

عضو جدید
این مسيج واسم دو دقه پيش اومد


بسمه تعالی
همکار عزيز
اینشرکت پيوستن شمارا به خانواده بزرگ کارکنان وزارت نفت تبريک عرض نموده، معرفی شما جهت گذراندن دوره کاراموزی به اینشرکت از مورخه 4/3/91 اعلام نمايد. جهت هماهنگی های بعدی منتظر پيام های اطلاع رسانی ما باشيد
مديريت اموزش شرکت ره آوران فنون پتروشيمی ماهشهر

دوستان پارسی تبریک تبریک تبریک
این پیام واسه منم اومد.
بالاخره ما هم دعوت شدیم
خدایا شکرت

;)
 

m.ahmad.kntu

عضو جدید
این مسيج واسم دو دقه پيش اومد


بسمه تعالی
همکار عزيز
اینشرکت پيوستن شمارا به خانواده بزرگ کارکنان وزارت نفت تبريک عرض نموده، معرفی شما جهت گذراندن دوره کاراموزی به اینشرکت از مورخه 4/3/91 اعلام نمايد. جهت هماهنگی های بعدی منتظر پيام های اطلاع رسانی ما باشيد
مديريت اموزش شرکت ره آوران فنون پتروشيمی ماهشهر
آقا مبارکه. واسه منم پیام اومد.
 

طه طه

اخراجی موقت
دوستان همین الان شرکت پارس پیام داد:
بسمه تعالی
همکار عزیز اینشرکت پیوستن شما را به خانواده بزرگ کارکنان نفت تبریک عرض نموده، معرفی شما جهت گذراندن دوره کارآموزی به اینشرکت از مورخه 1391/3/4 اعلام مینماید.جهت هماهنگی های بعدی منتظر پیام های اطلاع رسانی ما باشید. مدیریت اموزش شرکت ره آوران فنون پتروشیمی-ماهشهر
برای منم اومد:w42:
 
آخرین ویرایش:

babakv

عضو جدید
ضمن تبریک به بچه هایی که دعوت به کار شدن .;) خواهشن اعلام کنن به کجا دعوت شدن(ماهشهر یا مشهد) و تاریخ طب صنعتیشونم بنویسن . ممنون
 

reza..

عضو جدید
salam bacheha.ye soal daram lotfan agar kasi etela dare javab bede.tuye mataghe asalooye sharayete eskanemun chejurie?b har nafar ye vahed midan ya bayad chand nafari tuye ye vahed eskan dashte bashim
 
بالا