
عجیجم نام کاربریت عوض کردی ؟امروز حس بهتری دارم،این چند روز مدام فکر کردم و بالاخره به این نتیجه رسیدم که مشکل پیش اومده خیلی به من ربط نداره، من حق داشتم ناراحت بشم و حق داشتم گله کنم ولی اینکه اونا نتونستن جریان رو مدیریت کنن واقعا به من ربطی نداره، مشکل از جای دیگه خرابه و در واقع از پایه خرابه. با این حال و با تمام ناراحتیم بازم اگه بتونم برای بهتر شدن شرایط احساسات خودم رو نادیده میگیرم و کمک میکنم بهشون.
من اصلا راضی به این شرایطِ الان نیستم و عمیقا از بابتش ناراحتم.
فقط امیدوارم نتیجهگیریم باعث بشه این تیک عصبی که این چند روز پیدا کردم و هی بالای ابروم میپره،درست بشه،کمکم داره اذیتم میکنه.
خخخ !خیلی خوشحالم خوبیعجیجم نام کاربریت عوض کردی ؟
آخی .. منم قبلتر که حالم خرابتر بود تیک پیدا کرده بودم دهنم بیخودی باز میشدخخخ !
حالم خوب شده الان ، امیدوارم نگرانبت برطرف بشه .
سلام عزیزم، آره چند روزه که بلاخره عوضش کردمعجیجم نام کاربریت عوض کردی ؟
آخی .. منم قبلتر که حالم خرابتر بود تیک پیدا کرده بودم دهنم بیخودی باز میشدخخخ !
حالم خوب شده الان ، امیدوارم نگرانبت برطرف بشه .

| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |