الان چه حسي داري؟

plant_biology

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فاز شکر کردن خدا به خاطر به خیر گذشتن خیلی چیزا،وقتی پام به سنگی میخوره واتفاقی برام میفته که دردم میاد میگم حتما گناهی کردم که این نتیجه اش شده و هر وقت به خیر می گذره اون رو نتیجه ی دعا دیگران و کار خوب میدونم،انشالله از این به خیر گذشتنها توی زندگی هممون زیاد باشه
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
امروز کلا روز پر از فکر و خیال و یکم استرس زایی بود.
الان در عین حال که آرومم ولی یه استرس ریزی هم اون ته قلبم هست.
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تقریبا خوبم و کمی نگران ، الان از خواب بیدار شدم ... عوض نکردم ! چرا ... :( حس میکنم هر چی روزنه و امیده بسته شده؟ می‌دونم باید از بعضیا فاصله بگیرم ولی دوباره به سمت شون میرم .. گفتن مثل اینکه برای درخواست پس گرفتن استعفام باید دوباره بررسی بشه ، فعلا سرکار نمیرم !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چه بامزه تو حیاط پر گربه های ریزه می‌زه کوچک شده همشون زیر ماشین میرن ، الان ی دونش سیاه رنگ اومده بود تو اتاق :--))
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمی‌دونم واقعا بستن یا نه ! ولی شماره های منو جواب ندن لطفاً و از اونا اسمس و زنگ به چیزاشون نزنن ! و بر عکس ، پانصد بار گفتم برا خودم توضیح بدین حالی شون نمیشه ..! تو گوشیمه و گوشی هام دست خودمه ..
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
خوشحالم خدا کنه قیمتها پایین بیاد
هم خوشحالم و هم ناراحتم برای اونایی که توی قیمت های بالا خرید کردن، همین چند روز قبل خودم نزدیک بود یه دستبند توی قیمت گرمی 8 میلیون بخرم🤦‍♀️
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هم خوشحالم و هم ناراحتم برای اونایی که توی قیمت های بالا خرید کردن، همین چند روز قبل خودم نزدیک بود یه دستبند توی قیمت گرمی 8 میلیون بخرم🤦‍♀️
من بیشتر برای جوونها و نسل جوون خوشحالم .همه با استرس زندگی میکنند ‌.زندکی امن حق هر ایرانی هستش
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
من بیشتر برای جوونها و نسل جوون خوشحالم .همه با استرس زندگی میکنند ‌.زندکی امن حق هر ایرانی هستش
بله در نهایت که فکر کنی ارزونی خیلی بیشتر به نفع همه ست، حتی اگه اوایل بعضی ها متضرر بشن.
مامانم تعریف میکنه که سال 67 که توافق نامه رو امضا کردن، قبل از توافق مامان و بابام یه ماشین خریده بودن به قیمت 250 تومن، توافق که انجام شد، همون ماشین رو نصف قیمت فروختن.
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
جدی
چون حرف گوش نمیدی و به خودت و خانوادت داری ظلم میکنی
از کجا میدونی گوش نکردم؟ 🤔
باشگاه اسمایلی هایی که برای ری اکشن به پست ها گذاشته، خیلی کمه، چون در واقع ری اکشنم به این کامنتت لایک نبود، این بود🤨
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
از کجا میدونی گوش نکردم؟ 🤔
باشگاه اسمایلی هایی که برای ری اکشن به پست ها گذاشته، خیلی کمه، چون در واقع ری اکشنم به این کامنتت لایک نبود، این بود🤨
چون هر روز داری بدتر میشی
باید حتما میرفتی دکتر
 

Similar threads

بالا