الان چه حسي داري؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من دنبال کار جدید می‌گشتم یاد این موضوع افتادم چند وقت پیش ک تو ی سایت هنری برا گویندگی و تقلید صدا و دوبلور درخواست دادم به این نتیجه رسیدم ک آدم تا چیزی یا کسی رو به واقعیت نبینه و ... نمیشه قضاوت کرد ! ممکنه اشتباه کرده باشه!
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بالاخره باتری ماشینم رو عوض کردم و تعویض روغن اینا .. ی گشتی زدم و راهی روستا شدم ببینم کیو میگن بردن اونجا ا.. اول راه بود برگشتم گفتم ممکنه بمن ربطی نداشته باشه اگه مربوط بود خودش می‌گفت بخودم !
فقط نفهمیدم موضوع چجوریع ؟! چرا همه چی روم اجرا میشه ؟
یعنی دارن هنوز شوهر و زن میگیرن ؟ چرا
دلم خیلی میخواد برم دنبال زندگیم ! مثلاً چرا چل بشم ؟
مثل بقیه !
یعنی واقعا شوهر داشتم بعد سرش کلاه گذاشتن ی چیزی بهش انداختن بردنش فلان جا ؟!
برا چی با من تمیزشون کردن ؟
من زندگی شخصی خودم رو می‌خوام !
چرا قرص اعضاب بخورم ؟
چرا بخودم کسی زنگ و پیام نمیزنه .. میگن برا تست دارن ... !
بیخود کردن ک منو لازم دارن فلان ها !
یعنی واقعا عوض میشم ؟!
ازشون بدم میاد ! اه
چرا همه دوست دارن یکاری باهام بشه ؟
همه دشمن ؟
کاش یکی منو با محبت تمام دوست داشت :(
من زنه وحیدشون نیستم اه اه ! پدرفلان شده ها ..
فکر میکنم واقعا ی غریبم :(
چرا ...
...
😔
 
آخرین ویرایش:

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بالاخره باتری ماشینم رو عوض کردم و تعویض روغن اینا .. ی گشتی زدم و راهی روستا شدم ببینم کیو میگن بردن اونجا ا.. اول راه بود برگشتم گفتم ممکنه بمن ربطی نداشته باشه اگه مربوط بود خودش می‌گفت بخودم !
فقط نفهمیدم موضوع چجوریع ؟! چرا همه چی روم اجرا میشه ؟
یعنی دارن هنوز شوهر و زن میگیرن ؟ چرا
دلم خیلی میخواد برم دنبال زندگیم ! مثلاً چرا چل بشم ؟
مثل بقیه !
یعنی واقعا شوهر داشتم بعد سرش کلاه گذاشتن ی چیزی بهش انداختن بردنش فلان جا ؟!
برا چی با من تمیزشون کردن ؟
من زندگی شخصی خودم رو می‌خوام !
چرا قرص اعضاب بخورم ؟
چرا بخودم کسی زنگ و پیام نمیزنه .. میگن برا تست دارن ... !
بیخود کردن ک منو لازم دارن فلان ها !
یعنی واقعا عوض میشم ؟!
ازشون بدم میاد ! اه
چرا همه دوست دارن یکاری باهام بشه ؟
همه دشمن ؟
کاش یکی منو با محبت تمام دوست داشت :(
من زنه وحیدشون نیستم اه اه ! پدرفلان شده ها ..
فکر میکنم واقعا ی غریبم :(
چرا ...
...
😔
مگه وحیدشون زن نداره که میخان تو را زنش کنن
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مگه وحیدشون زن نداره که میخان تو را زنش کنن
نه بابا سراغشو گرفتم میگن فوت شده ! من فقط ی بار دیدمش ردش کردم بعد عکس خودش و خانمش رو پروفایلش دیدم بعد پاکیدم .. بعد هی حرفشو میزدن .. سراغشو گرفتم گفتن فوت شده ، بعد رفتم سر قبرش .. براش فاتحه خوندم .. ولی هنوز حرفشو میزنن !
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نه بابا سراغشو گرفتم میگن فوت شده ! من فقط ی بار دیدمش ردش کردم بعد عکس خودش و خانمش رو پروفایلش دیدم بعد پاکیدم .. بعد هی حرفشو میزدن .. سراغشو گرفتم گفتن فوت شده ، بعد رفتم سر قبرش .. براش فاتحه خوندم .. ولی هنوز حرفشو میزنن !
حالا برای چی تو را زن وحید میکنن؟؟؟
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
همشهریتون بود؟
وقتی دیدیش ، باعاش حرف زدی؟ چی گفتی؟
چرا فوت کرد؟
آره .. آره اومد خواستکاریم چند سال پیش ، بعد من گفتم ک شغل برام مهمه و فلان ایشونم زیاد اصراری نکرد دیگه ! البته خواستگار دیگه ای هم نداشتم .. انگار دلش برام سوخته بود ! یا بهشون گفته بودن با من ازدواج کنه فلان ، ایشونم گفت سنت بالاتره از منع اینطوری اونطوری ! بهرحال ما یکبار همو دیدیم ..
بعدش گفتن ازدواج کرده و اذیتش کرده فوت شده .
ولی من کماکان هی سراغشو می‌گرفتم چون بقیه هی منو بهش نسبت میدادن !
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آره .. آره اومد خواستکاریم چند سال پیش ، بعد من گفتم ک شغل برام مهمه و فلان ایشونم زیاد اصراری نکرد دیگه ! البته خواستگار دیگه ای هم نداشتم .. انگار دلش برام سوخته بود ! یا بهشون گفته بودن با من ازدواج کنه فلان ، ایشونم گفت سنت بالاتره از منع اینطوری اونطوری ! بهرحال ما یکبار همو دیدیم ..
بعدش گفتن ازدواج کرده و اذیتش کرده فوت شده .
ولی من کماکان هی سراغشو می‌گرفتم چون بقیه هی منو بهش نسبت میدادن !
الان که وحید فوت کرده چجوری به تو نسبتش میدن؟؟؟؟؟ مگه میشه؟؟
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
الان که وحید فوت کرده چجوری به تو نسبتش میدن؟؟؟؟؟ مگه میشه؟؟
نمی‌دونم دیگه برا اذیتم شده حرفشو میزنن .. ! ی کارایی کردن ک نگو ...؟ بعدشم می‌دونی هر کسی دنبال منافع خودشه
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا