الان چه حسي داري؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
الان می‌خوام بخوابم ،خونه پدری ام هستم و اینکه احتمالا شاید فردا استعفا خودم رو تحویل دادم .. من اصلا سابقه ازدواج ندارم و نداشتم
 
آخرین ویرایش:

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
خوش بحالت من از بابام میترسم هر روز با ماشین میرم بیرون میکشم
مگه چند سالته
برای چی ترس
والا این اونا هستن که باید بترسن با این بچه پس انداختن تو جایی که هیچ آینده ای وجود نداره نه ما
ر..تو زندگیمون رفتن،ماییم که باید ازمون طلب بخشش بشه نه برعکس
بکش بره کم کم چشاشون عادت می‌کنه
بچه به دنیا آوردن نه برده
قرار نیست باب میل اونا زندگی کنیم
الان فاز تمیزکاری برداشتم
 

plant_biology

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مگه چند سالته
برای چی ترس
والا این اونا هستن که باید بترسن با این بچه پس انداختن تو جایی که هیچ آینده ای وجود نداره نه ما
ر..تو زندگیمون رفتن،ماییم که باید ازمون طلب بخشش بشه نه برعکس
بکش بره کم کم چشاشون عادت می‌کنه
بچه به دنیا آوردن نه برده
قرار نیست باب میل اونا زندگی کنیم
الان فاز تمیزکاری برداشتم
سلام
این چه حرفیه بچه نعمته،مشکلات مملکت چه ربطی به پدرومادرمون داره
بله باید هم بترسه چون پدر و مادر با هزار سختی توی شرایطی سختتر از الان مارو بزرگ کردن ،اگه میخوان ایشون سیگار نکشه به خاطر خودشون نیست به خاطر جگر گوششونه چون میدونن سیگار با جسم و روح چکار می کنه و حاضر به آسیب بهشون نیستن

اینقدر راحت؟ چشمشون عادت بکنه؟ من فدای چشمهای پدر و مادری بشن که قرار چشمشون به چیزهایی عادت کنه که زجرشون میده
نباید خودخواه باشیم یه خانواده ای براشون عادیه ولی خانواده ای نه ،باید در هر صورت به پدرومادر احترام بذاریم مطمئنا بهترینها رو برای ما میخوان و قابل اعتمادترین افراد توی زندگی هر فرد هستن
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
سلام
این چه حرفیه بچه نعمته،مشکلات مملکت چه ربطی به پدرومادرمون داره
بله باید هم بترسه چون پدر و مادر با هزار سختی توی شرایطی سختتر از الان مارو بزرگ کردن ،اگه میخوان ایشون سیگار نکشه به خاطر خودشون نیست به خاطر جگر گوششونه چون میدونن سیگار با جسم و روح چکار می کنه و حاضر به آسیب بهشون نیستن

اینقدر راحت؟ چشمشون عادت بکنه؟ من فدای چشمهای پدر و مادری بشن که قرار چشمشون به چیزهایی عادت کنه که زجرشون میده
نباید خودخواه باشیم یه خانواده ای براشون عادیه ولی خانواده ای نه ،باید در هر صورت به پدرومادر احترام بذاریم مطمئنا بهترینها رو برای ما میخوان و قابل اعتمادترین افراد توی زندگی هر فرد هست
زندگیمون شبیه هم نبوده و جای درستی نیست که اینجا چیزی بیان بشه
پدر و مادر حق ندارن به بچه بگن چیکار بکن یا نکن
آدما آزادند هر راهی که میخان خودشون انتخاب کنن
شما بچه مثبت خوبی هستی و ذهنت خیلی خوب شستشو داده شده مبارکه
احترام گذاشتن به پدر و مادر ربطی به برده بودن نداره
بعضی بچه ها مثل شما دوست دارن برده باشن ولی همه اینجوری نیستن

الان فازم جواب دادنه:smoke:
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
فازم تشکر از خونوادمه که بچه ای تربیت کردن که احتیاج به اجازه کسی نداره حتی قربون صدقه های الکی هم نمیره، از این لوس بازیا که الکی مامانی بابایی میکنن
بچه ای با استقلال بالا و فهم زیاد که نه کسی می‌تونه گولش بزنه نه تو سری بخوره از کسی
چیزی ازم ساختن که بتونه تو هر شرایطی دووم بیاره و گلیم خودشو بدون کمک احد الناسی بیرون بکشه
به این میگن پدر و مادر که مدیونشونم
نه یه لوس و ننر که بعدها تو سری بخوره
از بچگی تحت تعلیم سخت بودم که بزرگ شدم بتونم تو این جامعه دووم بیارم بدون تکیه به کسی
فاز تشکر از بابام و مامانم
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فازم تشکر از خونوادمه که بچه ای تربیت کردن که احتیاج به اجازه کسی نداره حتی قربون صدقه های الکی هم نمیره، از این لوس بازیا که الکی مامانی بابایی میکنن
بچه ای با استقلال بالا و فهم زیاد که نه کسی می‌تونه گولش بزنه نه تو سری بخوره از کسی
چیزی ازم ساختن که بتونه تو هر شرایطی دووم بیاره و گلیم خودشو بدون کمک احد الناسی بیرون بکشه
به این میگن پدر و مادر که مدیونشونم
نه یه لوس و ننر که بعدها تو سری بخوره
از بچگی تحت تعلیم سخت بودم که بزرگ شدم بتونم تو این جامعه دووم بیارم بدون تکیه به کسی
فاز تشکر از بابام و مامانم
نمی‌دونم تربیتم درست بوده یا نه گاهی سخت گیری میکنم گاهی ناز میکشم
وقتی سن بلوغ رسیدن طوری رفتار کردم که راحت باشند .یه جورایی دوستشون بودم.
پدرشون هم همینطور هیچ وقت پدرسالار نبود گفت هر خلافی میخواید تو خونه انجام بدید جلو خودم
خلاف بزرگه قلیون بود
هیچ بچه ای برده پدر و مادرش نیست
من همیشه بهشون فرصت آزمون خطا دادم چون می‌دونم بچه ها از نصیحت بیزارن
خدارو شکر تا الان مشکل خاصی نداشتیم
البته گاهی هم دعوامون میشه😁
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
نمی‌دونم تربیتم درست بوده یا نه گاهی سخت گیری میکنم گاهی ناز میکشم
وقتی سن بلوغ رسیدن طوری رفتار کردم که راحت باشند .یه جورایی دوستشون بودم.
پدرشون هم همینطور هیچ وقت پدرسالار نبود گفت هر خلافی میخواید تو خونه انجام بدید جلو خودم
خلاف بزرگه قلیون بود
هیچ بچه ای برده پدر و مادرش نیست
من همیشه بهشون فرصت آزمون خطا دادم چون می‌دونم بچه ها از نصیحت بیزارن
خدارو شکر تا الان مشکل خاصی نداشتیم
البته گاهی هم دعوامون میشه😁
احسنت از نظر من که عالی بوده
دعوا که نمک زندگیه
 

Similar threads

بالا