زنگ بزن باهم بریم خخخفاز سیگار کشیدن
زنگ بزن باهم بریم خخخفاز سیگار کشیدن
نه عزیزم پس اسم شما بهارهوای فکر کردم با منی
آسمون و نگاه میکنم و لذت میبرم
کجا؟زنگ بزن باهم بریم خخخ
ممنون عزیزمنه عزیزم پس اسم شما بهاره
اسم قشنگیه
بخاطر ضعیف شدن اعصابته عزیزمدیشب یکم عصبی شدم
وقتی هم عصبی میشم انگار کتک خوردم همه بدنم درد میگیره و لرز میکنم زیاد میزون نیستم
خوش بحالت من از بابام میترسم هر روز با ماشین میرم بیرون میکشمکجا؟
من تو اتاقم میکشم بیرون نمیرم
الانم دو تا دیگه کشیدم
مگه چند سالتهخوش بحالت من از بابام میترسم هر روز با ماشین میرم بیرون میکشم
سلاممگه چند سالته
برای چی ترس
والا این اونا هستن که باید بترسن با این بچه پس انداختن تو جایی که هیچ آینده ای وجود نداره نه ما
ر..تو زندگیمون رفتن،ماییم که باید ازمون طلب بخشش بشه نه برعکس
بکش بره کم کم چشاشون عادت میکنه
بچه به دنیا آوردن نه برده
قرار نیست باب میل اونا زندگی کنیم
الان فاز تمیزکاری برداشتم
زندگیمون شبیه هم نبوده و جای درستی نیست که اینجا چیزی بیان بشهسلام
این چه حرفیه بچه نعمته،مشکلات مملکت چه ربطی به پدرومادرمون داره
بله باید هم بترسه چون پدر و مادر با هزار سختی توی شرایطی سختتر از الان مارو بزرگ کردن ،اگه میخوان ایشون سیگار نکشه به خاطر خودشون نیست به خاطر جگر گوششونه چون میدونن سیگار با جسم و روح چکار می کنه و حاضر به آسیب بهشون نیستن
اینقدر راحت؟ چشمشون عادت بکنه؟ من فدای چشمهای پدر و مادری بشن که قرار چشمشون به چیزهایی عادت کنه که زجرشون میده
نباید خودخواه باشیم یه خانواده ای براشون عادیه ولی خانواده ای نه ،باید در هر صورت به پدرومادر احترام بذاریم مطمئنا بهترینها رو برای ما میخوان و قابل اعتمادترین افراد توی زندگی هر فرد هست

نمیدونم تربیتم درست بوده یا نه گاهی سخت گیری میکنم گاهی ناز میکشمفازم تشکر از خونوادمه که بچه ای تربیت کردن که احتیاج به اجازه کسی نداره حتی قربون صدقه های الکی هم نمیره، از این لوس بازیا که الکی مامانی بابایی میکنن
بچه ای با استقلال بالا و فهم زیاد که نه کسی میتونه گولش بزنه نه تو سری بخوره از کسی
چیزی ازم ساختن که بتونه تو هر شرایطی دووم بیاره و گلیم خودشو بدون کمک احد الناسی بیرون بکشه
به این میگن پدر و مادر که مدیونشونم
نه یه لوس و ننر که بعدها تو سری بخوره
از بچگی تحت تعلیم سخت بودم که بزرگ شدم بتونم تو این جامعه دووم بیارم بدون تکیه به کسی
فاز تشکر از بابام و مامانم
احسنت از نظر من که عالی بودهنمیدونم تربیتم درست بوده یا نه گاهی سخت گیری میکنم گاهی ناز میکشم
وقتی سن بلوغ رسیدن طوری رفتار کردم که راحت باشند .یه جورایی دوستشون بودم.
پدرشون هم همینطور هیچ وقت پدرسالار نبود گفت هر خلافی میخواید تو خونه انجام بدید جلو خودم
خلاف بزرگه قلیون بود
هیچ بچه ای برده پدر و مادرش نیست
من همیشه بهشون فرصت آزمون خطا دادم چون میدونم بچه ها از نصیحت بیزارن
خدارو شکر تا الان مشکل خاصی نداشتیم
البته گاهی هم دعوامون میشه![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3635 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |