الان چه حسي داري؟

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خوشحالم، امروز صبح ماشین جدیدم رو خریدم.
خداروشکر خرید خوبی بود، از آدم درستی هم خریدم که باعث خاطره و حس خوب شد برام.
حس خوشحالی ، واقعا خوشحالم خانم مهندس ماشین مورد علاقشو خرید
مبارک باشه خانم مهندس
پس به احتمال زیاد برای شیرینیش دعوت میکنی
خدایا به امید تو

چه ماشینی خریدین؟ مدل چند؟
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حس خوشحالی ، واقعا خوشحالم خانم مهندس ماشین مورد علاقشو خرید
مبارک باشه خانم مهندس
پس به احتمال زیاد برای شیرینیش دعوت میکنی
خدایا به امید تو

چه ماشینی خریدین؟ مدل چند؟
صفر خریدم.
فعلا تا تومن آخر حسابم خالی شده، پول شیرینی ندارم دیگه، شما علی الحساب یه قند بزار دهنت، تا شیرین کام بشین😁
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
صفر خریدم.
فعلا تا تومن آخر حسابم خالی شده، پول شیرینی ندارم دیگه، شما علی الحساب یه قند بزار دهنت، تا شیرین کام بشین😁
باز هم مبارکتون باشه
اگه صفر خریدین که یه شیرینی کمه ، باید سور بدین
به نظرم ناهار خوران جای خوبیه برای سور دادن
سه شنبه هفته آینده مبعث هستش به نظرم زمان خوبی باشه

حس انتظار

راستی نگفتین ماشین چی خریدین؟ پراید ، کوئیک ، ساینا ، تیبا
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
باز هم مبارکتون باشه
اگه صفر خریدین که یه شیرینی کمه ، باید سور بدین
به نظرم ناهار خوران جای خوبیه برای سور دادن
سه شنبه هفته آینده مبعث هستش به نظرم زمان خوبی باشه

حس انتظار

راستی نگفتین ماشین چی خریدین؟ پراید ، کوئیک ، ساینا ، تیبا
تشریف بیارین، در خدمتیم.
هیچ کدوم از اینها، خیلی گرونتر از اینا😁
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حس فوق خوشحالی ، بالاخره تونستم دعوت را بگیرم ، یعنی ناهار چی میده؟؟؟؟

پس پژو 206 ، پژو 405 یا پژو پارس هست
میگم خیلی گرونتر، نه یه ذره گرونتر😂
.
الان آرومم، مامان و بابام پیشم هستن، با دیدنشون خوشحال شدم.
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
میگم خیلی گرونتر، نه یه ذره گرونتر😂
.
الان آرومم، مامان و بابام پیشم هستن، با دیدنشون خوشحال شدم.
من دیگه در همین حد از ماشینا رو بلدم ، بیشتر نمیدونم ، خودتون بفرمائین چی خریدین

حس کنجکاوی
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
یکم استرس گرفتم، پسرم هی سرفه میکنه، استرش گرفتم که دوباره مریض شده باشه🤦‍♀️
فردا هم تولد دوستش دعوته، اگه مریض بشه نمیتونه بره🙄
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان مرز بین دنیای واقعی و عالم غیب و شهادت برای من بهم ریخته ! :surprised:
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
قربون چشم ها و گوش های برازنده خودم بشم چه بخت هایی رو ک باز نکرد .. اصلا وجودمم سراسر باعث خیره
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمیدونم طرف خره یا خودشو به نفهمی میزنه ، شاید تازگیا آدم ها میتونن نامرئی بشن
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خیلی حالم بد شده ، شاید دیگه چیزی ننویسم اینجا .. من ک تحملشو ندارم دیگه ...
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بیرجند ی جای دیدنی ای داره خیلی جای جالبه دوست دارم برم ی چایی بخورم ولی اصلا حال ندارم ، اه !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شاید من زیادی حساس شدم ولی بنظرم خط و گوشی باید قابل انحصاری بخود مالکش باشه ، اپراتورها گمونم باید بیشتر حواسشون باشه. مالک خط جواب بده .. شایدم چیزی نباشه من حساس شدم :w05:
 

Similar threads

بالا