الان چه حسي داري؟

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
امروز خیلی کار کردم، نای حرف زدن هم ندارم
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمیدونم کیا هستن ک اینقدر قدرت دارن هر کاری باهامون میکنن و هیچکی کاریشون نداره ؟زندگی ک از روی من درست کردن دوام نخواهد داشت !
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
امروز دختر و نوه و داماد یکی از همسایه هامون از آلمان برگشتن و من لحظه ی پیاده شدن و بغل کردن و گریه هاشون رو دیدم و الان بخاطرشون خیلی احساساتی هستم.
منم وایسادم و کلی برای ذوقشون گریه کردم😅
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شوهراشون و دوست پسرهاشون بهشون گفتن بمن چی بگن ! مگه دست من بودن ؟ پدر غریب و تنهام ... مثل نفر بعد رو هم گرفتن و حال عمومی ام کمی بهتره !
همه باهام لجن تو هم آره لجن !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آقا دیگه دختری یا زنی زن من نشه .. من مونث هستم بخدا !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یکی بیاد منو از دست شون ببره خارج ! اون احمقی ک زندگی منو فدای گورخرها میکنه کیه !
 

Similar threads

بالا