الان چه حسي داري؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نگاه من اسم هیچکی وارد شناسنامه ام نشده ،
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمیدونم برا چی اینکارو میکنن ؟ آدمو تنها میکنن ک بمیره ، زندگی حق همه هست ، خب بیخود کردن ک کار دارن .عقده ای ها
عشق آدمو میگیرن میدن به دیگری :|
نماز نخونین فلان شده ها.
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ما الکی اینجا داریم با حصر حرص میخوریم و جون میکنیم یکسایی تو فلان جا دارن با زیدشون کیف میکنن ، دوستان بما چه ؟ به فلانمون ! میخوایم بریم ایتالیا _ ونیز!
خب از خودشون مایه بذارن ، چیزای ما رو پس بدن ، بدجنس های حسود
خیلی دوست دارم بدونم چی میگی🤔
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منکه فارسی حرف میزنم‌!
جوون کندنش برا ماست عشق و حالش مال دیگری ؟
چکار به بقیه داری خودت بهترین و برای خودت بساز
به نظرم آدم وقتی آسوده میشه که از کسی غیر از خودش انتظاری نداشته باشه
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اصلا من اشتباه کردم رو حمایت کسی حساب باز کردم ، من غریب‌تر از این حرفایم !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
:surprised:
...
راضی نیستم به اشک کسی ! خداوند صلاح رو بهتر میدونه ان شاالله خدا ببخشه .
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
خوشحالم، امروز صبح ماشین جدیدم رو خریدم.
خداروشکر خرید خوبی بود، از آدم درستی هم خریدم که باعث خاطره و حس خوب شد برام.
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هی خدا عجب روزگاری شده ها !! خدا کنه شهر هرت نباشه و حساب و کتابی باشه . بنظرم کلاهبرداری شده
 

Similar threads

بالا