آرومم، جمعه خوبی بود، خدا رو شکر
خیلی دوست دارم بدونم چی میگیما الکی اینجا داریم با حصر حرص میخوریم و جون میکنیم یکسایی تو فلان جا دارن با زیدشون کیف میکنن ، دوستان بما چه ؟ به فلانمون ! میخوایم بریم ایتالیا _ ونیز!
خب از خودشون مایه بذارن ، چیزای ما رو پس بدن ، بدجنس های حسود
منکه فارسی حرف میزنم!خیلی دوست دارم بدونم چی میگی![]()
چکار به بقیه داری خودت بهترین و برای خودت بسازمنکه فارسی حرف میزنم!
جوون کندنش برا ماست عشق و حالش مال دیگری ؟
مگه حرفهای دیگه که میزنه را میفهمی که اینو نمیفهمی؟خیلی دوست دارم بدونم چی میگی![]()
مبارکه عزیزمخوشحالم، امروز صبح ماشین جدیدم رو خریدم.
خداروشکر خرید خوبی بود، از آدم درستی هم خریدم که باعث خاطره و حس خوب شد برام.
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3634 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |