الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
یه سردرد ریز دارم، بیشتر بخاطر خستگی چشمهامه و البته خستگی سر و کله زدن امروز غروب با پسرم توی مطب دندونپزشکی.
غصه ی کل عالم میاد توی دلم هر وقت که نوبت دندونپزشکی داره، از بس که گریه و زاری راه میندازه🙄🙄🙄
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یکی از مزایای سر شب خوابیدن اینه ک تو این ساعت آدم تا پاسی بیدار میمونه
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
امروز خیلی خوشحالم😍😍😍
ما بخاطر کار جدیدمون قراره از این شهری که هستیم بریم و به خانواده ی من نزدیکتر بشیم. امروز صبح مادر همسرم زنگ زد بهم و گفت که ما هم با شما میایم، بدون شما نمیتونیم اینجا زندگی کنیم، برای ما هم دنبال خونه باش.
نمیدونین چققققققدر خوشحال شدم، من انقدر نگران تنهایی اونا بودم که اصلا از رفتنمون اونجور که باید خوشحال نبودم، امروز حتی از وقتی که خبر کار جدیدمون رو بهمون دادن هم خوشحالتر شدم، گریه م گرفت موقع گفتن حرفش🥰🥰🥰🥰
مامانم بهم میگه تو شبیه هما ی توی پایتخت شدی که همش نگران پدرشوهرش بود، بهم میگه تو هم همش نگران پدرشوهر و مادرشوهرتی😂
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
صبح میشه تصمیم میگیرم رژیم بگیرم هیچی نمیخورم عصر میشه اصلا یادم میره چه تصمیمی گرفتم آخه دختر پنکک درست کردنت چی بود تو که میدونی من دیونشم🤪
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تو فکر خواب دیشبم هستم چرا باید پیداش آدم و حوا و رو تو خواب ببینم😁هابیل قابیل و هم دیدم ولی نمیتونستم تشخیص بدم کدومشون هابیل کدوم قابیل 😁به درجه رفیعی از خواب دیدن رسیدم😁
 

شبگرد23

عضو فعال شعر نو
کاربر ممتاز
تو فکر خواب دیشبم هستم چرا باید پیداش آدم و حوا و رو تو خواب ببینم😁هابیل قابیل و هم دیدم ولی نمیتونستم تشخیص بدم کدومشون هابیل کدوم قابیل 😁به درجه رفیعی از خواب دیدن رسیدم😁
خوبه نظریه داروین باور نداشتید
شب خواب میمون و گوریل میشد اونوقت :w04:
 

شبگرد23

عضو فعال شعر نو
کاربر ممتاز
شیرکاکائو گرفتم تاريخ‌ انقضاء واسه امروز بوده
نمیدونم بخورم یا نه
😶
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
تو فکر خواب دیشبم هستم چرا باید پیداش آدم و حوا و رو تو خواب ببینم😁هابیل قابیل و هم دیدم ولی نمیتونستم تشخیص بدم کدومشون هابیل کدوم قابیل 😁به درجه رفیعی از خواب دیدن رسیدم😁
خوب تعریف کن که چطور بود؟ 😁
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خوب تعریف کن که چطور بود؟ 😁
اول آدم دیدم گفتم خب بمون کنار تو که آفریده شدی 😁بعد گفتم میگن زن از پهلوی تو آفریده شده یکم درد داره تحمل کن 😁😁😁😁حوا آفریده شد گفتم خب دیگه جفتتون درست شدید با اینکه یه بچتون تا اهل میشه یکیش هابیل یکیش قابیل زود زایمان کن نسل بشر منتظر شماست .حالا خودم اونجا چکار میکردم الله اعلم😁😁😁😁😁
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اول آدم دیدم گفتم خب بمون کنار تو که آفریده شدی 😁بعد گفتم میگن زن از پهلوی تو آفریده شده یکم درد داره تحمل کن 😁😁😁😁حوا آفریده شد گفتم خب دیگه جفتتون درست شدید با اینکه یه بچتون تا اهل میشه یکیش هابیل یکیش قابیل زود زایمان کن نسل بشر منتظر شماست .حالا خودم اونجا چکار میکردم الله اعلم😁😁😁😁😁
احتمالا شام نخورده خوابیدی :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
اول آدم دیدم گفتم خب بمون کنار تو که آفریده شدی 😁بعد گفتم میگن زن از پهلوی تو آفریده شده یکم درد داره تحمل کن 😁😁😁😁حوا آفریده شد گفتم خب دیگه جفتتون درست شدید با اینکه یه بچتون تا اهل میشه یکیش هابیل یکیش قابیل زود زایمان کن نسل بشر منتظر شماست .حالا خودم اونجا چکار میکردم الله اعلم😁😁😁😁😁
احتمالا شام نخورده خوابیدی :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
نه، احتمالا شام زیاد خورده بود😂😂😂
 

Similar threads

بالا