الان چه حسي داري؟

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منتظرم بچه ها بیدار بشن بریم دور دور
دوتا بچه دارم مثل خرس قطبی تا وقت پیدا میکنن میخوابن😁
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
یکم سرم درد میکنه، در واقع پسمانده های سردرد شب گذشته ست، دیشب موقع خواب از گرسنگی سردرد و حالت تهوع افتاده بودم که اصلا نمیتونستم بخوابم، ساعت یک شب رفتم غذا خوردم، حالت تهوع خوب شد ولی سردرد همچنان باهام مونده.
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
بسکه دیشب شیرینی خوردم عذاب وجدان دارم، خودم درست کرده بودم، کاکای کدو حلوایی
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
نوش جونت، برم دستورش رو ببینم چطوره، آخه کدو توی خونه دارم.
مرسی عزیزم

فاز کدو حلوایی، خخخخخ

ما با آرد برنج درست می کنیم ولی من سرچ کردم مخلوط آرد برنج +آرد گندم بود و گلاب داشت

به نظر من با آرد برنج و بدون گلاب خوشمزه تره
طعم دارچین محسوس تره

پیشاپیش نوش جونت 🌹
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
مرسی عزیزم

فاز کدو حلوایی، خخخخخ

ما با آرد برنج درست می کنیم ولی من سرچ کردم مخلوط آرد برنج +آرد گندم بود و گلاب داشت

به نظر من با آرد برنج و بدون گلاب خوشمزه تره
طعم دارچین محسوس تره

پیشاپیش نوش جونت 🌹
الان گلاب ندارم توی خونه، منم بدون گلاب درست میکنم😁
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
دلم گرفته، الان داشتیم با همسرم تصمیم به فروش این خونه و خرید خونه جدید میگرفتیم، از همین حالا دلم برای این خونه تنگ شده، خیلی دوستش دارم، کاش میشد نگهش داریم و مجبور به فروشش نبودیم😔
اون پول اضافه رو هم برای همین خونه خریدن میخواستم، بزاریم روی پول این خونه مون تا یه دفعه کاری بشه و خونه بهتری بتونیم بخریم.
به قول برنامه ی برادران اسکات، خونه جدید بشه خونه همیشگیمون😁
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
بعد از ده سال دوری از خانواده م، بلاخره شرایط جوری شد که بتونیم بریم و نزدیکتر به خانواده م زندگی کنیم، حالا نمیدونم چرا استرس دارم، انگار به این دور بودن عادت کردم که حالا از نزدیک شدن میترسم، نمیدونم این ترس و اضطراب طبیعیه؟ خودم فکر میکنم طبیعیه🙄🙄🤦‍♀️🤦‍♀️
 

Similar threads

بالا