نوش جونت، برم دستورش رو ببینم چطوره، آخه کدو توی خونه دارم.بسکه دیشب شیرینی خوردم عذاب وجدان دارم، خودم درست کرده بودم، کاکای کدو حلوایی
مرسی عزیزمنوش جونت، برم دستورش رو ببینم چطوره، آخه کدو توی خونه دارم.
الان گلاب ندارم توی خونه، منم بدون گلاب درست میکنممرسی عزیزم
فاز کدو حلوایی، خخخخخ
ما با آرد برنج درست می کنیم ولی من سرچ کردم مخلوط آرد برنج +آرد گندم بود و گلاب داشت
به نظر من با آرد برنج و بدون گلاب خوشمزه تره
طعم دارچین محسوس تره
پیشاپیش نوش جونت![]()
منم میخوامیه گونی پول پیدا کنم
ولی برای من فعلا با دو سه میلیارد هم کارم راه میفته.من بیشتر از ی گونی پول میخوام
بدون گلاب بهتره عزیزالان گلاب ندارم توی خونه، منم بدون گلاب درست میکنم![]()
خب منم در حد پانزده الی بیست میلیارد تومن میخوامولی برای من فعلا با دو سه میلیارد هم کارم راه میفته.
اونکه عالیه ولی فعلا ترجیح میدم همین مقدار جزیی رو بچسبم تا به پونزده بیست تا هم برسمخب منم در حد پانزده الی بیست میلیارد میخوام
منم ۱ کوادریلیون میخامخب منم در حد پانزده الی بیست میلیارد تومن میخوام

ما در این حد کارمون راه میوفته .. چند تا صفر دارهمنم ۱ کوادریلیون میخام![]()

یک کادریلیون ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ما در این حد کارمون راه میوفته .. چند تا صفر داره![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |