دلشوره دارم
دور جونت، بیخیال این فکرها، اون لحظه دلت خواست بخوری و لذتش رو هم بردی، خودت رو اذیت نکن.عذاب وجدان بستنی با کیک خوردم ای کارد بخورم![]()
تو فکر خواب دیشبم هستم چرا باید پیداش آدم و حوا و رو تو خواب ببینمهابیل قابیل و هم دیدم ولی نمیتونستم تشخیص بدم کدومشون هابیل کدوم قابیل
به درجه رفیعی از خواب دیدن رسیدم
![]()
خوبه نظریه داروین باور نداشتیدتو فکر خواب دیشبم هستم چرا باید پیداش آدم و حوا و رو تو خواب ببینمهابیل قابیل و هم دیدم ولی نمیتونستم تشخیص بدم کدومشون هابیل کدوم قابیل
به درجه رفیعی از خواب دیدن رسیدم
![]()

شاید شبهای آینده اونا رو هم ببینمخوبه نظریه داروین باور نداشتید
شب خواب میمون و گوریل میشد اونوقت![]()
بخور چیزی نمیشهشیرکاکائو گرفتم تاريخ انقضاء واسه امروز بوده
نمیدونم بخورم یا نه
![]()
اشکالی نداره شب بیدارمبخور چیزی نمیشه
فکر میکنی تاریخ گذشته ها رو چکار میکنن ؟میبرن تاریخ و عوض میکنن میارن فروشگاهاشکالی نداره شب بیدارم
انشالله چیزی نمیشه
شیر و ماست میدونم آخرش دوغ یا کشک میکننفکر میکنی تاریخ گذشته ها رو چکار میکنن ؟میبرن تاریخ و عوض میکنن میارن فروشگاه
مثل دارو یا خیلی چیزهای دیگه
شیر و میبرن پنیر پیتزا درست میکنندشیر و ماست میدونم آخرش دوغ یا کشک میکنن
ولی شیرکاکائو بعیده
من زیاد خوابم یادم نمیمونهشاید شبهای آینده اونا رو هم ببینم![]()
اول بجوشونش، اگه مشکل نداشت بخوراشکالی نداره شب بیدارم
انشالله چیزی نمیشه
خوب تعریف کن که چطور بود؟تو فکر خواب دیشبم هستم چرا باید پیداش آدم و حوا و رو تو خواب ببینمهابیل قابیل و هم دیدم ولی نمیتونستم تشخیص بدم کدومشون هابیل کدوم قابیل
به درجه رفیعی از خواب دیدن رسیدم
![]()
اول آدم دیدم گفتم خب بمون کنار تو که آفریده شدیخوب تعریف کن که چطور بود؟![]()
احتمالا شام نخورده خوابیدیاول آدم دیدم گفتم خب بمون کنار تو که آفریده شدیبعد گفتم میگن زن از پهلوی تو آفریده شده یکم درد داره تحمل کن
حوا آفریده شد گفتم خب دیگه جفتتون درست شدید با اینکه یه بچتون تا اهل میشه یکیش هابیل یکیش قابیل زود زایمان کن نسل بشر منتظر شماست .حالا خودم اونجا چکار میکردم الله اعلم
![]()
اول آدم دیدم گفتم خب بمون کنار تو که آفریده شدیبعد گفتم میگن زن از پهلوی تو آفریده شده یکم درد داره تحمل کن
حوا آفریده شد گفتم خب دیگه جفتتون درست شدید با اینکه یه بچتون تا اهل میشه یکیش هابیل یکیش قابیل زود زایمان کن نسل بشر منتظر شماست .حالا خودم اونجا چکار میکردم الله اعلم
![]()
نه، احتمالا شام زیاد خورده بوداحتمالا شام نخورده خوابیدی![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3634 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |