الان چه حسي داري؟

aynaz.m

کاربر فعال تالار ادبیات ,
کاربر ممتاز
والا از اینکه دیگه هیچ حسی درونم نیست کمی خسته ام...اون شور و شوق قبل ندارم
اما یه بخشی هم داره اون شعر حسنی نگو بلا بگو واسم میخونه😁
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یه حس عجیبیه
انگار یکی قلبمو سفت فشار میده
اصلا نمیتونم توصیفش کنم گاهی از دلتنگی زیاد اینطور میشم .حالتی مثل دلشوره ،افسردگی ،خشم،سکوت،بغض .اصلا یه حال عجیبیه
 

*M.A*

کاربر بیش فعال
عصبی ام اینروزا..
دلم میخواست یه جای آزاد بود می‌تونستم راحت داد بزنم
مرتب دلم میخواد خشمم و یجایی یجوری خالی کنم و از نشدنش بدتر بهم میریزم
اصصلا و ابدا اینروزا رو دوست ندارم.
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
حس برنامه چیدن برای جمعه همراه با خواب
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
اينقدر دلم اب شد كه در يك لحظه همه رو كوك كردم بريم بيرون اش بخوريم ! 😅كاش آش بيرون هم مثله اين باشه.ما رفتيم😅👋
اگه بدونی دهنم چقدر آب افتاده، من عاشق آشم، دیروز توی خیابون بوی سیرداغ میومد، داشتم دیوونه میشدم، الان من نصفه شبی چطوری آش درست کنم؟ 🤦‍♀️
 

plant_biology

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اگه بدونی دهنم چقدر آب افتاده، من عاشق آشم، دیروز توی خیابون بوی سیرداغ میومد، داشتم دیوونه میشدم، الان من نصفه شبی چطوری آش درست کنم؟ 🤦‍♀️
عزيزم❤️
ما رفتيم بيرون اش گرفتيم سمت باغ فين كاشان ،اشها خيلي خوبه،جاتون خالي
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
عزيزم❤️
ما رفتيم بيرون اش گرفتيم سمت باغ فين كاشان ،اشها خيلي خوبه،جاتون خالي
نوش جانتون🌺
من خودم توی پختن آش صاحب سبکم، حرف برای گفتن دارم، هفته ای یکبار رو حتما درست میکنم😁
امروز نگاه کردم کشک رو تموم کردم وگرنه حتما آش رشته درست میکردم.
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
احساس بهتری دارم

:w05:
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا