الان چه حسي داري؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بیخودی دارم وقتم رو تلف میکنم اگه ... شاید لااقل از زندگی عقب نمیوفتادم !
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
الان آرومم،خوابم میاد ولی دلم نمیخواد بخوابم، انقدر که امروز برام پر تنش گذشت، حالا که همه خوابن و خیابونها خلوته و هیچ صدایی نیست، انگار مغزم آرومه، دلم نمیخواد بخوابم تا بیشتر از سکوت لذت ببرم.
 

Similar threads

بالا