هساره
عضو جدید
منم یه بار به یه نفر زدم. واقعا خدارو شکر سرعتم کم بود والا الان یه قاتل بودماینکه 80 تا بود وای به روزی که بیشتر باشه من تجربه کردم خدانکنه واسه کسی پیش بیاد

منم یه بار به یه نفر زدم. واقعا خدارو شکر سرعتم کم بود والا الان یه قاتل بودماینکه 80 تا بود وای به روزی که بیشتر باشه من تجربه کردم خدانکنه واسه کسی پیش بیاد
تا یک چشم به هم بزنی رفتی اون دنیا
حقايقي درزندگي ما هستن كه بايد پذيرفت : امروزه 200 كيلومتر در ساعت يه سرعت خيلي معموليه .
در ايران همون 80 كيلومتر هم زياده ، تصور كن با پرايد تصادف كني . . . بايد بدرود حيات گفت
منظورم در حد مثال بود ، نه اينكه در ايران به اين سرعت برسي .
بطور قطع اين خودرو برات آشناست ، بوگاتي ويرون
با سرعتي حدود 200 كيلومتر تصادف كرده
جالبه نه ؟
![]()
ok
برادر من چيز پيچيده اي نيست كه ازش سر درنياري !!!!
سلام
ممنون
حتما
آقا من فقط یه سوئیچ میشناسم از کل ماشین
یه فرمون
یه ترمز
یه کلاچ
و یکی هم دنده اگه باشه
در مورد کمربند و . . .بحث کنید ما هم استفاده کنیم از محضر اساتید[FONT="]
[/FONT گفت:امین قیاسی 1986;3535658]اگه دقت كرده باشيد كمربند ها در دو قسمت سرنشين رو گير ميدن
سينه و شكم
قربان خدا برم ، قفسه ي سينه حالت ارتجاعي داره و شكم هم كه ديگه بحثش رو نكن
و اما اين دو مورد يكي تقسيم نيرو ي دو تن براي تمامي نقات تماس كمربند با بدن و ديگري افزايش سطح تماس سينه و شكم
ميتونه از آسيب زدن كمربند به سرنشين جلو گيري كنه
در مورد كمربند پرايد :اين نوع كمربند اصلا استاندارد نيست، در محدودي از موارد خود تصادف زياد جدي نبوده ولي استفاده از كمربند باعث شكستن گردن سرنشين شده
استفاده از كمربند هاي استاندارد خيلي مهمه
اگه مايل بوديد در مورد كمربندهاي استاندارد بحث كنيم
اميدوارم خوشت اومده باشهآقا من فقط یه سوئیچ میشناسم از کل ماشین
یه فرمون
یه ترمز
یه کلاچ
و یکی هم دنده اگه باشه
در مورد کمربند و . . .بحث کنید ما هم استفاده کنیم از محضر اساتید
سلام سيد جانسلام
دوستان بحث جالبی هست !
من هم قبلا فکر میکردم تصادف واسه راننده فرز و چابک نیست تا اینکه عید امسال تصادف کردم . البته راننده من نبودم ولی به راننده کاملا حتی بیشتر از خودم اطمینان داشتم . ولی اصلا به راننده نبود !
ماشین هم پراید !
فقط باید خدا رو شکر کنم که هممون سالم هستیم .
من که عقب بودم و سرم خورد به پشت سری راننده چیزیم نشد ولی راننده و سرنشین جلو که خوشبختانه کمربند بسته بودن !
راننده فقط پاش شکست که هنوز هم معلوم نیست چی میشه ، پاشو عمل می کنند یا نه !
مطمنا اگر کمربند نبسته بودند .......
مشاهده پیوست 52596
خدا رو شکر
جالب اینکه از زمان حرکت تا لحظه تصادف زیر 60 ثانیه بود
سرعت ماشین ما حداکثر 45 کیلومتر و ماشین روبرو 80 تا !
شانسی که آوردیم تصادف کاملا شاخ به شاخ نبود و ماشین ما بعدش چرخید به کنار جاده افتاد .
نکته دیگه اینکه ماشین طرف مقابل هم پراید بود !
نمی خواستم عکسشو بزارم ولی میزارم تا دوستان شاید بفکر دیگران هم باشند!
و نکته آخر از اون به بعد متوسط سرعت رانندگی من 30 تا 40 کیلمتر کمتر شده مخصوصا اگر با خانواده باشم!
ما که ماشین درست و حساب نداریم دوستان پس خودمان به فکر خودمان باشیم !
واقعا با پراید مواظب باشید چون ارابه مرگ هستش !
سلام آقا امینسلام سيد جان
اولا ناراحت شدم كه تصادف كرديد
و دركل خدا رو شاكرم كه سالميد و اتفاق بدي نيوفتاده
در مورد سرعت شما :
شما 60 كيلومتر سرعت داشتي و طرف مقابل 80 كيلومتر مجموع سرعت اين دو رو حساب كن كه ميشه 140 كيلومتر البته چون شاخ به شاخ نبوده از شدت ضربه به اندازه ي زاويه ي تصادف كم ميشه
پرايد سوار ها جدا مواظب باشيد
سلامسلام آقا امین
خوبی داداش؟
من هم دوبار با پراید چپ کردم الان هم یک طرف سرم 8تا و طرف دیگه 14 تا بخیه یادگاری مونده!!!!!
تورو خدا هر کی میخواد یه پولی بده به پراید یه مدت دیگه صبر کنه پول جمع کنه حتی گه شده پول قرض کنه و ماشین بهتری بگیره.(البته نسبت به پراید نه.....)
شاگردي ميكنيم استاد قياسيآقاي حسنوند از توضيحاتتون ممنونم
خودت يه پا استادي
شرم سارمون نكن جون داداششاگردي ميكنيم استاد قياسي
سيدجانتا بحال به تصادف 206 مخصوصا از جلو توجه کردید ؟
طراحی جلو خودرو شبیه تخم مرغ هست همین سبب مقاومت جلو خودرو در تصادفات کوچک میشه !
اما در تصادفات شدید ماشین خودش رو برای سرنشین قربانی می کنه !
خیلی جالبه هنگام تصادف رو در رو (شاخ به شاخ ) موتور به سمت داخل حرکت نمی که بلکه پایین میره !
و تما اجزا ماشین سعی در دفع انرژی حاصل از ضربه دارند و ماشین تا اتاق جمع میشه ولی اتاق سالم میمونه !
نکته که هرگز در پراید و ماشین های دیگه تولیدی ما رعایت نمی شه . مسلما به زمان طراحی بستگی داره !
در کل یک توصیه با ماشین های ایرانی شوخی نکنید چون .....
ایولتا بحال به تصادف 206 مخصوصا از جلو توجه کردید ؟
طراحی جلو خودرو شبیه تخم مرغ هست همین سبب مقاومت جلو خودرو در تصادفات کوچک میشه !
اما در تصادفات شدید ماشین خودش رو برای سرنشین قربانی می کنه !
خیلی جالبه هنگام تصادف رو در رو (شاخ به شاخ ) موتور به سمت داخل حرکت نمی که بلکه پایین میره !
و تما اجزا ماشین سعی در دفع انرژی حاصل از ضربه دارند و ماشین تا اتاق جمع میشه ولی اتاق سالم میمونه !
نکته که هرگز در پراید و ماشین های دیگه تولیدی ما رعایت نمی شه . مسلما به زمان طراحی بستگی داره !
در کل یک توصیه با ماشین های ایرانی شوخی نکنید چون .....
خداروشکر به خیر گذشتسلام
دوستان بحث جالبی هست !
من هم قبلا فکر میکردم تصادف واسه راننده فرز و چابک نیست تا اینکه عید امسال تصادف کردم . البته راننده من نبودم ولی به راننده کاملا حتی بیشتر از خودم اطمینان داشتم . ولی اصلا به راننده نبود !
ماشین هم پراید !
فقط باید خدا رو شکر کنم که هممون سالم هستیم .
من که عقب بودم و سرم خورد به پشت سری راننده چیزیم نشد ولی راننده و سرنشین جلو که خوشبختانه کمربند بسته بودن !
راننده فقط پاش شکست که هنوز هم معلوم نیست چی میشه ، پاشو عمل می کنند یا نه !
مطمنا اگر کمربند نبسته بودند .......
مشاهده پیوست 52596
خدا رو شکر
جالب اینکه از زمان حرکت تا لحظه تصادف زیر 60 ثانیه بود
سرعت ماشین ما حداکثر 45 کیلومتر و ماشین روبرو 80 تا !
شانسی که آوردیم تصادف کاملا شاخ به شاخ نبود و ماشین ما بعدش چرخید به کنار جاده افتاد .
نکته دیگه اینکه ماشین طرف مقابل هم پراید بود !
نمی خواستم عکسشو بزارم ولی میزارم تا دوستان شاید بفکر دیگران هم باشند!
و نکته آخر از اون به بعد متوسط سرعت رانندگی من 30 تا 40 کیلمتر کمتر شده مخصوصا اگر با خانواده باشم!
ما که ماشین درست و حساب نداریم دوستان پس خودمان به فکر خودمان باشیم !
واقعا با پراید مواظب باشید چون ارابه مرگ هستش !