یه سوال جدی از مرد ها

S.P.R

عضو جدید
سلام
یه سوال خیلی جدی از آقایون باشگاه دارم، لطفا هرکسی وارد این تاپیک میشه این سوال و بدون هیچ غرض ورزی جواب بده
من یک دخترم، تا حالا خیلی شده که از اطرافیانم از استاد و دوست و آشنا شنیدم (در بعضی موارد حتی مرد بودند) که میگفتند یک مرد یا حالا یک پسر وقتی با یک دختر ارتباط برقرار میکنه اولین چیزی که به ذهنش میرسه توجه به جنبه دخترانه طرف مقابلش هست و اینکه یه مرد در ارتباط با یک زن خیلی زود میتونه تحریک بشه و اینکه صدای زن ،عطر خوش اون خیلی راحت میتونه ....

این ها هم بعضی از گفته های یکی از افراد تو این باشگاهه که دوس ندارم نامی ازش ببرم:

میل و رغبت جنسی در آقایون بیشتر از خانوم ها نمود پیدا می کنه که دلیلش هم بعد ازازدواج مشخص میشه. چون اگه مرد هم می خواست مثل زن باشه، نسل انسان خیلی پیش از اینتموم شده بود. نمی دونم در کلاس تنظیم خانواده به شما گفتن یا نه؟ زن ها در زمانیبیشتر از 10 دقیقه به اوج لذت جنسی خود می رسند و آقایون در 2-3 دقیقه و تمامبدبختی ها سر همینه. خانم ها درکی از این شدت در آقایون ندارن. حتی بعضی از آقایونبا نگاه به اوج لذت خود می رسند که البته نوعی بیماری روانی محسوب میشه. یک زن بانگاه کردن به بدن یک مرد هیچ احساس لذتی نمی کنه و نیاز به تماس بدنی نداره اما مردبا نگاه، بو کردن عطر زن، فکر کردن و ... به راحتی احساس لذت می کنه. اینها توهینبه شخصیت آقایون یا خانم ها نیست. اینها طبیعت دو جنس مرد و زن هست که باید مکملهمدیگر باشند تا بقای نسل انسان تضمین بشه

من سوالم اینه که آیا واقعا اینطوریه؟؟

من خودم به شخصه با خیلی از افراد از جنس مذکر ممکنه رابطه داشته باشم ولی اغراق نکرده باشم در 80 درصد موارد هیچ احساس لذتی نمیکنم.

علتی که هم دوس دارم این سوال پاسخ داده بشه اینه که اگه واقعا اینطوریه روابطم رو با پسرایی که میشناسمشون کمتر کنم،یا کارهایی که شاید واسه من خیلی عادی باشه ولی با انجام دادنشون یک مرد ازون ها احساس لذت میکنه،دیگه انجام ندم...

همین

در ضمن اگه کسی نظری در این مورد داره و نمیخواد تو تاپیک علنا مطرح کنه، خواهشا بهم پیام خصوصی بده

ممنون:gol:
 
آخرین ویرایش:

S.P.R

عضو جدید
راستی خواهش میکنم از مدیران تالار که این تاپیک رو به گفتگوی آزاد نبرند،چون اونجا امکان انحراف بحث خیلی زیاده
 

سـعید

مدیر بازنشسته
دوست عزیز چون از من خواستید که جواب بدم من هم اینجا در خدمت شما هستم..
فقط به این نکته اشاره کنم که هر چند هم انسان ها طالب روابط جنسی باشند اما باز هم قابل کنترله و این ما هستیم که میتونیم با رفتار هایی که از خودمون بروز میدیم حد و مرز هایی رو مشخص میکنیم , آسیب پذیری خود را در مقابل این مسائل در جامعه و نسبت به دیگران کنترل میکنیم..
امیدوارم منظورم رو درست رسونده باشم..
موفق باشید..
 

nima_tavana

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام

یه سوال خیلی جدی از آقایون باشگاه دارم
سلام
ببین من نمیدونم شما چند سالته و این تو جواب دادن من خیلی تاثیر داره اگه خیلی مشتاقی این ای دی منه nima_tavana@yahoo.com پی ام بده تا واست کاملا شرح بدم مو فق باشید.
 

Ali Samadi

اخراجی موقت
سلام
به دور از هر حاشیه و هر افراط و تفریط خدمتتون عارض می شم ، مرد ها مثل آتش ذغالن به اشاره یک باد زبانه می کشن و با ختم اون باد راحت خاموش می شن ، ولی زن ها مثل خود زغال گداخته ان ، یعنی با باد کاری ندارن ، به سختی روشن می شن ولی وقتی روشن بشن تا خاموش شدنشون زمان زیادی طول می کشه ، یعنی میل جنسی در مرد ها به سادگی طغیان می کنه و به راحتی هم خاموش می شه ولی در خانم ها به سختی غلیان می کنه ولی وقتی به وجود میاد به راحتی نمی شه از بینش برد .
راه حلی که می شه پیشنهاد کرد : نگاه داشتن روابط با جنس مخالفتون ولی با متانت و سنگینی خاص خودش و ممانعت از تماس بدنی با ایشان .
نحوه مطرح کردن سوال شما برای من کمی تامل بر انگیزه ! ولی از مطرح کردن شبهه ام خود داری می کنم ، چون می شه گفت همین طرح مساله تاملم خودش جرقه ی درک شبهه ام رو تو ذهنتو رده باشه و مع ذلک با بیان این شبهه لازم نمی دونم دیگران رو هم در این شبهه ام شریک کنم تا در جواب دادن رو به سوی غرض ورزی بیارن ، پس خودتون به تصحیح از دید بنده و تغییر نوشتتون از دید خودتون ، اهتمام بورزین .
در ضمن ، مطرح کردن این سوال در این تالار به نحوی می تونه بحث رو از جریان حقیقت دور کنه ، چون اصولا کسایی که تو این تالار هستن باز از دیدگاه بنده 80 درصد اهل شعارن و اون چیزی که روی زبونشونه و اون چیزی که تو قلبشونه زمین تا آسمون فرق می کنه که این خودش شاید باعث انحراف از واقعیت بشه ، پس موضوع تو تالار گفتگوی آزاد باشه بهتره چون انحراف از موضوع به مراتب بهتر از انحراف از حقیقت موضوعه ، به تعبیری ندانستن بهتر از دروغ دانستن است .
راستی یه موقع فکر نکنید این ادبیات منه ها ، من عادت دارم تو این تالار مختص همین تالار حرف بزنم ، شاید طرز بیانم فرق کنه اما اونچه که تو دلمه همینه و بس .
فعلا....
 
آخرین ویرایش:

djbagoor

عضو جدید
اینم جوابه جدی !!!

اینم جوابه جدی !!!

"سلام"
الیک السلام آبجی :w08:
"یه سوال خیلی جدی از آقایون باشگاهدارم"
خانما و جدییت ؟:w01:
اول خودم یه سوال دارم؟ تو مهندسی برقم مگه خانم داریم؟:razz:
"لطفا هرکسی وارد این تاپیک میشه این سوال و بدون هیچ غرض ورزی جواببده"
تمام سعی خویش رااااا می نمایییییییممم.......!!!:w18:
"من یک دخترم"
واقعا؟:surprised:
نه بابا!!!!:eek:
جدی؟از کی تا حالا؟از وقتی ایرانسل اومده؟
خوشا به سعادتتون...:hypocrite:
"تا حالا خیلی شده که ازاطرافیانم از استاد و دوست و آشنا شنیدم (در بعضی موارد حتی مرد بودند) که میگفتند"
یعنی تیشه به ریشه خودشون زدن؟؟نههههه؟؟؟!!:w00:(از این به بعد جدی):w26:
" یک مرد یا حالا یک پسر وقتی با یک دختر ارتباط برقرار میکنه"
شما مشخص نکردید چه ارتباطه ای؟(منظور هدف از ارتباطه)
مثلا: سلام و احوال ,دوستی ساده,دوست پسری و دختری ,عشق,....
بالاخره رابطه یک تعریفی داره!!
"اولین چیزی که به ذهنشمیرسه توجه به جنبه دخترانه طرف مقابلش هست"
تعریفتون از جنبه دخترانه چیه؟
بچگانه بودن فرد؟
ظرافت های دخترانه؟
زیبایی های ظاهری؟
"و اینکه یه مرد در ارتباط با یک زن خیلیزود میتونه تحریک بشه"
آخه بابا چه ارتباطی؟یه مثالی چیزی؟
ولی درکل به جد می تونم بگم 100% به خود فرد بستگی داره و بعد نحوه ارتباط و رفتار و حرکات فرد متقابل
"و اینکه صدای زن ،عطر خوش اون خیلی راحت میتونه ...."
خیلی راحت چی؟ تحریک کنه؟
مسلما همینطوره ای کاش می تونستم مثال دکتر انوشه رو اینجا مطرح کنم ولی حیف که نمی شه به صورت نوشتار درش آورد
(حتما کلیپ یا صداهای سخنرانی های دکتر انوشه را از اینترنت جستجو و دانلود کنید کمک زیادی به شما خواهد کرد)
چون صدای یک جنس مخالف به شدت می تونه تاثیر گذار باشه نازک شدنش زیر و بمش بالا و پایینش....:w32:( حتی اگر فرد طرف مقابل را هیچ وقت ندیده باشه از روی صداش تصویری ازش می سازه کهههه....... ودر تمامی موارد هیچ شباهتی با ظاهر واقعی فرد نداره)
{اگرچه بیشتر سوالات شما یکطرفه و از دید پسر به دختر پرسیده شده ولی دلیل بر این نیست که از دید دختر به پسر هم وجود نداشته باشه مسلما با هم فرق هایی دارن ولی نه در اصل قضیه}
عطر برای هر دو طرف به شخصه دیدم که محرک قویی هستش ولی سلایق با هم فرق می کنه

"این ها هم بعضی از گفته های یکی از افراد تو این باشگاهه که دوسندارم نامی ازش ببرم:

میل و رغبت جنسی در آقایون بیشتر از خانوم ها نمود پیدا می کنه کهدلیلش همبعد ازازدواجمشخص میشه. چون اگه مرد هم می خواست مثل زن باشه، نسل انسان خیلی پیش ازاینتموم شده بود."
می دونید چرا بیشتر نمود پیدا می کنه؟
باید بدونید که قدرت جنسی در خانم ها 3 برابر بیشتر از مردهاست ( یعنی نسبتش 1 به است ) یعنی اگر در یک زمان مرد 1 بار به اوج لذت جنسی برسته خانم ها می توانند به 3 بار اوج لذت جنسی برسند ( که متاسفانه به دلایل بسیار خیلی از زن ها در تمام طول زندگی به این تجربه نمی رسد که در مجال این بحث هم نیست و افرادی هم حتی پشته سره هم در یک زمان به آن می رسند)
نشون به اون نشون که مرد پس از ان/ز/ال رو به خستگی و خواب آلودگی میره و دیگه تلاشی هم برای باره 2 کمتر داره ولی زن با بار اول انرژیش 2برابر شده و مشتاق تر برای بار 2 در همان زمان است.
سوال؟پس چرا نمود جنسی در آقایان بیشتر از خانم هاست؟و آقایان بیشتر به ... محکوم می شوند؟
جواب واضحه قانون طبیعت آنچه که تقدیره الهی بوده (دلیلش هم واضحه)
اگر واقعا خودتون دختر باشید به وضوح اگر به خودتون دقت کنید خواهید فهمید:
دخترها بالذاته مأخوذ به حیّا هستند
( فکر نمی کنم با این جمله لازم باشه بحث رو بیشتر باز کنم؟)
همیشه یه ندایی از درونشون.....حتی اگه با تمام وجود بخوان که ..... به شک و تردید می ندازتشون و جلوشونو می گیره
ولی وای به اون روزی که روشون رو باز کنی
همیشه می گم که دخترا مثل یک شیر آب می مونن تا زمانی که پیچش سالمه درست کار می کنه و سفته هیچ مشکلی نیست ( ای پیچه همون .... که تا باز می شه دوباره بسته می شه )ولی وای به اون روزی که با یه تلنگر به چکه بیفته
زمانی که به چکه افتاد اولش قطره هاش کوچیکه بعد بزرگ و بزرگ تر می شه جوری که اون حجم عظیم آبی که پشتهشه رو نمی تونه نگه داره و هرز می ره و فوارن می کنه و هیچ وقت نمی شه بستش.
پس فقط یه تلنگر کوچیک لازمه وقتی به چیکه افتاد دیگه نمی شه جلوشو گرفت ( می دونم خیلی دخترا از این مثال بدشون میاد ولی این عینه حقیقته)
بعضی علما اینقدر به این مورد اعتقاد دارند که تو کتاباشون می گن حتی اگر زن و شوهر باشید باید خواسته از طرف مرد باشه وگرنه چی چیو چنانه....( که البته این فمنیست های جدید هم کلی به توپ می بندن این قضیه رو :neutral:)
"نمیدونم در کلاس تنظیم خانواده به شما گفتن یا نه؟ زن ها در زمانیبیشتر از 10 دقیقه به اوج لذت جنسی خود میرسند و آقایون در 2-3 دقیقه و تمامبدبختی ها سر همینه. خانم ها درکی از این شدت در آقایون ندارن."
این حرف رو نه رد می کنم نه تایید, می دونید چرا؟
چون در تمامی موارد اول بستگی به مرد و بعد به زن داره
حرف این فرد از این نظر درسته که آقایون به علت مولفه های خاصی که دارند و از مقابل هم می گیرند خیلی زود به اوج تحریک می رسند و بعد انزالواوج لذت جنسی و هیچ وقتی برای به اوج تحریک رسوندن فرد مقابلشون نمی کنند تا هر دو در شرایطی برابر قرار گیرند و حس کامل رو داشته باشند ( بحث در این مورد طولانی و مطمئنا فروم ما هم اجازه ی باز کردن بیش اینه این مطلب رو نمیده و مجالی هم واسش نیست)
از این طرف هم رد می کنم چون مرد با صرف وقت و حوصله خودش و پیدا کردن نکات و نقاط اوج لذت و تحریک فرد مقابلش می تونه به راحتی این زمان رو تغییر بده و این مثال گفته شده بالا مصداق همه موارد عالم نیست .
 

djbagoor

عضو جدید
اینم جوابه جدیییی!!!!!!!!!

اینم جوابه جدیییی!!!!!!!!!

"حتیبعضی از آقایونبا نگاهبه اوج لذت خود می رسند که البته نوعی بیماری روانی محسوب میشه. "
این مورد که این یک بیماری است را تایید می کنم ولی تا تعریف از اوج لذت چی بشه ؟ منظور حال فرد باشه یا انزال ؟
"یک زنبانگاه کردن به بدن یکمرد هیچ احساس لذتی نمی کنه و نیاز به تماس بدنی ندارهامامردبا نگاه، بوکردن عطر زن، فکر کردن و ... به راحتی احساس لذت می کنه"
می گم باز این که تعریف شما از لذت چی باشه؟
این حرف رو شدیدا رد می کنم چون حتی یک نمونه از اون رو ندیم و تمامی خانم
از دیدن فیزیک خوب یک مرد از اون لذت می برند ( ولی هرکی یک جوری مثل فیزیک عضله ای,بی مو,حتی پوست سفید.........):w02:
نشون به اون نشون که اگه یادتون باشه تو اوج این برنامه های پلیس در رابطه با این گشت ارشاد ها خانم ها خوصوصا خانم هایی که تو دستگاه جایی داشتند (نام نمی برم ) جار زدن که چرا به پسرا گیر نمی دین ؟:w43: اونا که بدترن بدنشونو نمایش میدن عضله هاشونو اونا هم باعثه تحریک ما هستند و فلان و بهمانو....و غیره
تواینجا واقعا معنای "نیاز به تماس بدنی ندارند" رو نمی فهمم !!!!:evil:
چون همگی از تماس ,بغل کردن و بخصوص نوازش ... به اوج می رسند و لذت داره براشون
خوب درسته که در این موارد قوه فکر و تخیل و ...مرد قوی تر هست چون بالذاته هم ماخوذ به حیا هم نیست.:sweatdrop:

"اینها توهینبه شخصیت آقایون یا خانم ها نیست. اینهاطبیعت دو جنس مرد و زن هست که باید مکملهمدیگر باشند تا بقای نسل انسان تضمینبشه"
این حرفهای الکی قشنگ درسته ولی نه این که این رفتارها رو به گونه حیوانی بسط بدیم و بعد بگیم خوب طبیعته:w13:!!
100% زن و شوهر باید مکمل همدیگه باشند در غیر این صورت که.....:wallbash:
تضمین بقای نسل فقط به حضور فیزیکی و بوجود اومدن اون نیست و خیلی چیزهای دیگه در اون دخیل هستند این فکر که تضمین بقای نسل فقط به دنیا اومدن فرد دیگری باشه همون ایده حیوانی خودمونه :thumbsdown:

"من سوالم اینه که آیا واقعااینطوریه؟"
این سوال خیلی از افراد و شاید از جمله آنها خوده من هم باشه ولی هیچ جواب قطعی واسش وجود نداره , چون وابستگیه زیادی به عوامل مختلف داره واسه نتیجه گرفتن مثل :
سن
شرایط روحی
اعتقادات
جامعه
هدف
و....و...و......
:w28:
"من خودم به شخصه با خیلی از افراد ازجنس مذکر ممکنه رابطه داشته باشم ولی اغراق نکرده باشم در 80 درصد موارد هیچ احساسلذتی نمیکنم. "
از چی این افراد لذت نمی برید؟آیا فکر می کنید حتما با دیدن یک فرد جذاب باید به اوج ا/ر/گ/ا/س/م برسید؟ یا اوج لذت؟
ولی خارج از شوخی این مورد هم به عوامل زیادی بستگی داره
ولی جدی اگه باشه همچین موردی هم خاصه !!! و مسلما یک دلیلی از یک جایی داره.... چون هیچ گربه ای هم واسه رضای خدا به هیچ موشی سلام نمی ده...:w12:


"علتی که هم دوس دارم این سوال پاسخداده بشه اینه که اگه واقعا اینطوریه روابطم رو با پسرایی که میشناسمشون کمترکنم،یا کارهایی که شاید واسه من خیلی عادی باشه ولی با انجام دادنشون یک مرد ازونها احساس لذت میکنه،دیگه انجامندم..."
ههههههه!!!!!!هههههه ه ه ه ههه هه ه ه هه هه هه.........:w15::w15:
خوبه ولی بشتر به یک کنجکاویه کودکانه:child: یا کرمه یه پسر برای آمار گیری:cowboy:
یا بیشتر به نظر یک تحقیقه کوچیک واسه یه دانشجوی دوره روانشناسی از حرفاتون بر میاد.:w10:
اگه واقعا این طور بود راه های سریع تر و محکم تری برای شما وجود داشت که به نتیجه ای قاطع برسید..... ( خود دین اسلام ):razz:


"همین"
آره جونه ع م ه محترمتون:whistle:...صصصصصصصددددد در صصصصصصصصدددد

"در ضمن اگه کسی نظری در این مورد داره و نمیخواد تو تاپیک علنا مطرحکنه، خواهشا بهم پیام خصوصی بده"

"ممنون"
خوارش...:biggrin:
اااا... ببخشید یعنی خواهش

:)در آخر :
1.همیشه استثنا ها وجود دارند
2.دخترها بالذاته مأخوذ به حیّا هستند
3.تا دختری نگه: می ییو , پسری نمی گه: بی یو ( بیا )
4.گاهی اوقات ما راه رو عوضی می ریم........ولی گاهی اوقات عوضی راه می ریم:w35:

ولی در کل اگه یه جواب عامیانه و ساده می خواید پیدا کنید حتما سخنرانی های دکتر انوشه رو پیدا و گوش کنید با این اوصاف شما خیلی به دردتون می خوره.;)
 

Ali Samadi

اخراجی موقت
نه ، از این djbagor خوشم اومد ، یه جورایی تو اون 20 درصد این تالاره .
ایول دی جی بگور
 

djbagoor

عضو جدید
پیششششش مااا بیااااااا

پیششششش مااا بیااااااا

نه ، از این djbagor خوشم اومد ، یه جورایی تو اون 20 درصد این تالاره .
ایول دی جی بگور
djbagor نه جیگرررر DjBagoor .........:wallbash::neutral::w13:
4کرتن (4keretan) :w08:( غلط املائی نیستا درسته :child:!! ) 1دونیی واسه ما....(2تا شدی می گم بهت:cowboy: )

بخدا من گریبم ( Garibam ):w04: داستانه این یه جورایی تو اون 20 درصد این تالاره چیه؟:que:
 

S.P.R

عضو جدید
سلام
به دور از هر حاشیه و هر افراط و تفریط خدمتتون عارض می شم ، مرد ها مثل آتش ذغالن به اشاره یک باد زبانه می کشن و با ختم اون باد راحت خاموش می شن ، ولی زن ها مثل خود زغال گداخته ان ، یعنی با باد کاری ندارن ، به سختی روشن می شن ولی وقتی روشن بشن تا خاموش شدنشون زمان زیادی طول می کشه ، یعنی میل جنسی در مرد ها به سادگی طغیان می کنه و به راحتی هم خاموش می شه ولی در خانم ها به سختی غلیان می کنه ولی وقتی به وجود میاد به راحتی نمی شه از بینش برد .
راه حلی که می شه پیشنهاد کرد : نگاه داشتن روابط با جنس مخالفتون ولی با متانت و سنگینی خاص خودش و ممانعت از تماس بدنی با ایشان .
نحوه مطرح کردن سوال شما برای من کمی تامل بر انگیزه ! ولی از مطرح کردن شبهه ام خود داری می کنم ، چون می شه گفت همین طرح مساله تاملم خودش جرقه ی درک شبهه ام رو تو ذهنتو رده باشه و مع ذلک با بیان این شبهه لازم نمی دونم دیگران رو هم در این شبهه ام شریک کنم تا در جواب دادن رو به سوی غرض ورزی بیارن ، پس خودتون به تصحیح از دید بنده و تغییر نوشتتون از دید خودتون ، اهتمام بورزین .
در ضمن ، مطرح کردن این سوال در این تالار به نحوی می تونه بحث رو از جریان حقیقت دور کنه ، چون اصولا کسایی که تو این تالار هستن باز از دیدگاه بنده 80 درصد اهل شعارن و اون چیزی که روی زبونشونه و اون چیزی که تو قلبشونه زمین تا آسمون فرق می کنه که این خودش شاید باعث انحراف از واقعیت بشه ، پس موضوع تو تالار گفتگوی آزاد باشه بهتره چون انحراف از موضوع به مراتب بهتر از انحراف از حقیقت موضوعه ، به تعبیری ندانستن بهتر از دروغ دانستن است .
راستی یه موقع فکر نکنید این ادبیات منه ها ، من عادت دارم تو این تالار مختص همین تالار حرف بزنم ، شاید طرز بیانم فرق کنه اما اونچه که تو دلمه همینه و بس .
فعلا....

سلام دوست عزیز

ممنون از وقتی که گذاشتید

در مورد شبهه ای که براتون پیش اومده باید بگم منظورم از رابطه اونطوری که فکر میکنید نبوده، یک رابطه معمولی در حد شوخی و خنده،( البته استفاده از لفظ واژه معمولی شاید واسه من باشه ولی از نظر یک فرد دیگه این همچین هم معمولی نباشه) (اصلا بحث تماس بدنی و این جور مسائل نیست) من در حدی با جنس مخالفم رابطه دارم که میدونم اگه اون هم با من در این حد رابطه داشته باشه هیچ احساس خاصی پیدا نمیکنم. ینی واسه خودم یک حد و مرزی رو میشناسم. ولی مشکل اینجاست که نمیدونم آیا طرف مقابلم هم در حد من هست یا نه ؟تا چه حد و مرزی هست که فکر و ذهنش به بیراهه نمیره...

این ها رو که میگم حتما با خودتون میگید که حتما خودم همچین چیزی رو باید تجربه کرده باشم که دارم بیان میکنم،آره بوده اوقاتی که دیدم وقتی این پسر یا مرد داره با من اینطور رفتار میکنه به بیان واقعی کلمه تحریک میشم و سعی کردم خودمو ازون جا یا ازون شخص دور کنم، سوالم هم همینه که در ارتباط با آقایون باید چه حد و مرزی رو رعایت کنیم تا همچین مسئله ای پیش نیاد؟؟
 

!/!

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب همه مرد ها یه جور نیستن!

اینو خودت میتونی تشخیص بدی که طرف مقابلت حد و مرزش چقدره/
 

S.P.R

عضو جدید
سلام

از شما هم ممنونم بابت وقتی که گذاشتید

شما مشخص نکردید چه ارتباطه ای؟(منظور هدف از ارتباطه)
مثلا: سلام و احوال ,دوستی ساده,دوست پسری و دختری ,عشق,....
بالاخره رابطه یک تعریفی داره!!

منظورم از رابطه شاید نهایتش شوخی و خنده زیاد یا این که یک سری کارها رو با هم و در کنار هم انجام بدیم

تعریفتون از جنبه دخترانه چیه؟
بچگانه بودن فرد؟
ظرافت های دخترانه؟
زیبایی های ظاهری؟

ببخشید نمیتونم خیلی رک صحبت کنم منظورم اینه که احساس کنی این کسی که داری باهش حرف میزنی میتونه باهاش از یه راه دیگه هم وارد شی

فک کنم خیلی رک شد!!

آخه بابا چه ارتباطی؟یه مثالی چیزی؟
ولی درکل به جد می تونم بگم 100% به خود فرد بستگی داره و بعد نحوه ارتباط و رفتار و حرکات فرد متقابل

منظورم رو از یک رابطه گفتم

دخترها بالذاته مأخوذ به حیّا هستند
( فکر نمی کنم با این جمله لازم باشه بحث رو بیشتر باز کنم؟)
همیشه یه ندایی از درونشون.....حتی اگه با تمام وجود بخوان که ..... به شک و تردید می ندازتشون و جلوشونو می گیره
ولی وای به اون روزی که روشون رو باز کنی
همیشه می گم که دخترا مثل یک شیر آب می مونن تا زمانی که پیچش سالمه درست کار می کنه و سفته هیچ مشکلی نیست ( ای پیچه همون .... که تا باز می شه دوباره بسته می شه )ولی وای به اون روزی که با یه تلنگر به چکه بیفته
زمانی که به چکه افتاد اولش قطره هاش کوچیکه بعد بزرگ و بزرگ تر می شه جوری که اون حجم عظیم آبی که پشتهشه رو نمی تونه نگه داره و هرز می ره و فوارن می کنه و هیچ وقت نمی شه بستش.
پس فقط یه تلنگر کوچیک لازمه وقتی به چیکه افتاد دیگه نمی شه جلوشو گرفت ( می دونم خیلی دخترا از این مثال بدشون میاد ولی این عینه حقیقته)
بعضی علما اینقدر به این مورد اعتقاد دارند که تو کتاباشون می گن حتی اگر زن و شوهر باشید باید خواسته از طرف مرد باشه وگرنه چی چیو چنانه....( که البته این فمنیست های جدید هم کلی به توپ می بندن این قضیه رو :neutral:)

نمیدونم واقعا در این حد تجربه نداشتم که ببینم حرفتون تا چه حد صحت داره ولی به نظرم بیراه نمیگید
 

S.P.R

عضو جدید
می گم باز این که تعریف شما از لذت چی باشه؟
این حرف رو شدیدا رد می کنم چون حتی یک نمونه از اون رو ندیم و تمامی خانم
از دیدن فیزیک خوب یک مرد از اون لذت می برند ( ولی هرکی یک جوری مثل فیزیک عضله ای,بی مو,حتی پوست سفید.........):w02:
نشون به اون نشون که اگه یادتون باشه تو اوج این برنامه های پلیس در رابطه با این گشت ارشاد ها خانم ها خوصوصا خانم هایی که تو دستگاه جایی داشتند (نام نمی برم ) جار زدن که چرا به پسرا گیر نمی دین ؟:w43: اونا که بدترن بدنشونو نمایش میدن عضله هاشونو اونا هم باعثه تحریک ما هستند و فلان و بهمانو....و غیره
تواینجا واقعا معنای "نیاز به تماس بدنی ندارند" رو نمی فهمم !!!!:evil:
چون همگی از تماس ,بغل کردن و بخصوص نوازش ... به اوج می رسند و لذت داره براشون
خوب درسته که در این موارد قوه فکر و تخیل و ...مرد قوی تر هست چون بالذاته هم ماخوذ به حیا هم نیست.:sweatdrop:

به شخصه عرض میکنم تا الان یک بار هم برام پیش نیمده که یک مرد رو ببینم و از فیزیک ظاهریش و عضله و این جور چیزاش احساس لذت بکنم یا اینکه باعث تحریکم بشه، نه این که همچین موردی تا حالا نبوده، بوده، ولی بیشتر ببخشید حالم بد میشه وقتی میبینم یک مرد لباس تنگ میپوشه یا به هر صورتی خودنمایی میکنه.

من اما مثل شما نمیتونم این نظرمو نسبت تمام دخترا بسط بدم

شاید هم واقعا تحریک آمیزه

این سوال خیلی از افراد و شاید از جمله آنها خوده من هم باشه ولی هیچ جواب قطعی واسش وجود نداره , چون وابستگیه زیادی به عوامل مختلف داره واسه نتیجه گرفتن مثل :
سن
شرایط روحی
اعتقادات
جامعه
هدف
و....و...و......

آره راست میگید نمیشه نظر قطعی داد منم میخواستم هرکسی که میاد تو این تاپیک نظر خودشو بگه واسه همین گفتم اگه روتون نمیشه پیام خصوصی بدید
:w28:

ههههههه!!!!!!هههههه ه ه ه ههه هه ه ه هه هه هه.........:w15::w15:
خوبه ولی بشتر به یک کنجکاویه کودکانه:child: یا کرمه یه پسر برای آمار گیری:cowboy:
یا بیشتر به نظر یک تحقیقه کوچیک واسه یه دانشجوی دوره روانشناسی از حرفاتون بر میاد.:w10:
اگه واقعا این طور بود راه های سریع تر و محکم تری برای شما وجود داشت که به نتیجه ای قاطع برسید..... ( خود دین اسلام ):razz:

دلیل خندتونو نمیدونم ،ولی من تا الان هیچ دروغی نگفتم من یک دختر 20 ساله هستم نه روانشناسی میخونم و نه در پی آمارگیریم

راه های سریعتر و محکم تر؟؟ اسلام چی میگه؟


:)در آخر :
1.همیشه استثنا ها وجود دارند
2.دخترها بالذاته مأخوذ به حیّا هستند
3.تا دختری نگه: می ییو , پسری نمی گه: بی یو ( بیا )
4.گاهی اوقات ما راه رو عوضی می ریم........ولی گاهی اوقات عوضی راه می ریم:w35:

ولی در کل اگه یه جواب عامیانه و ساده می خواید پیدا کنید حتما سخنرانی های دکتر انوشه رو پیدا و گوش کنید با این اوصاف شما خیلی به دردتون می خوره.;)[/quote]

خیلی ازتون ممنونم
باشه حتما گوش میدم
 

S.P.R

عضو جدید
خب همه مرد ها یه جور نیستن!

اینو خودت میتونی تشخیص بدی که طرف مقابلت حد و مرزش چقدره/

آره اینو قبول دارم منم سوالم این بود افرادی که میان تو این تاپیک حد و مرزشون چقدره؟؟

شاید بشه یک نتیجه تقریبی گرفت...
 

!/!

عضو جدید
کاربر ممتاز
آره اینو قبول دارم منم سوالم این بود افرادی که میان تو این تاپیک حد و مرزشون چقدره؟؟

شاید بشه یک نتیجه تقریبی گرفت...


میخوای امار بگیری که یه نتیجه کلی بگیری ؟:surprised:


به نظر من اصلا اونجوریا که واست تعریف کردن نیس!
 

djbagoor

عضو جدید
o0o0o0o0oo000o0o0o0o0o.......

o0o0o0o0oo000o0o0o0o0o.......

"ببخشید نمیتونم خیلی رک صحبت کنم منظورم اینه کهاحساس کنی این کسی که داری باهش حرف میزنی میتونه باهاش از یه راه دیگه هم واردشی"

اینو خارج از شوخی می گم : خودم یه پسرم ولی واقعااااا واقعا نمی تونم به نوشتار در بیارم معیارهایی که به پسرا اطمینان می ده که می شه با طرف از یه راه دیگه هم وارد شد...:crying: وسعتشم آخه زیاده...:twisted: از تابلو بگیر تا جلب مخفی و شغال و .... الی آخر:confused:
شرمنده ام خیلی سخته آخه :crying2:
من زبونم و لفظام خوب می چرخه ولی دستمو نوشتارم نه.....:hypocrite:

"فک کنم خیلی رک شد!!"
........!!!!!!:w29:

"منظورم رو از یک رابطه گفتم"
ببببببببلللههههههه......(مبارک باشه انشاالله):w23:

"نمیدونم واقعا در این حد تجربه نداشتم که ببینمحرفتون تا چه حد صحت داره ولی به نظرم بیراه نمیگید"
بابا بببیییییییی تجججررربهههههههههههه....(فیمیدیم, کسی فکر بد نکرد که):hypocrite:

"به شخصه عرض میکنم تا الان یک بار هم برام پیشنیمده که یک مرد رو ببینم و از فیزیک ظاهریش و عضله و این جور چیزاش احساس لذت بکنمیا اینکه باعث تحریکم بشه، نه این که همچین موردی تا حالا نبوده، بوده، ولی بیشترببخشید حالم بد میشه وقتی میبینم یک مرد لباس تنگ میپوشه یا به هر صورتی خودنماییمیکنه"
نهههههه!!!! پس حسودیی می کنییی ای حسود
آی آی آی... خوب نیستاااااا کاره بدیههه
ولی خوب حتما فره ایده آل شما حتما اون تعاریف رو نداره باید دید فردی که به چشم شما میاد چه جوریههههههه؟اون وقققتتت..........:w18:

"من اما مثل شما نمیتونم این نظرمو نسبت تمامدخترا بسط بدم"
100% چون حالا اکثریتی که من دیدم این چیزا براشون یکی از اولویت ها بوده....:w11:

"شاید هم واقعا تحریک آمیزه"
.......:w15:
دیگه با این حرف مررررررددمم از خندهههههه
دیدی شیطون خودتم نمی دونی واقعا..........:w07:(حیف که بخش فرهنگیه منم بچه + وگرنه آی,پی یه این حرفتو می گرفتتتممممم.....:w31:)
بفرما!! این یکی از مواردی که نشون می ده می شه رو فرد کار کرد ( طرف جواب می ده!! ولی کار می بره :w42:)

"آره راست میگید نمیشه نظر قطعی دادمنم میخواستم هرکسی که میاد تو این تاپیک نظر خودشو بگه واسه همین گفتم اگه روتوننمیشه پیام خصوصی بدید"

نه خانم یکی مثه من اینجا بنویسه همه روشون باز می شه مگه این که قصده خیر داشته باشن:w38: ( نمی خواستم بگم ولی دیدی؟ اینم دومیش البته قصه اش ماله همون آخر پسته اولتونه (پیغام خصوصی) )بگذذذذرییییییمممممم....:w46:

"دلیل خندتونو نمیدونم ،ولی من تا الان هیچ دروغینگفتم من یک دختر 20 ساله هستم نه روانشناسی میخونم و نه در پیآمارگیریم"
کرم چی؟ میخوام بزنم به پوسته دستم خشک شده... هههههه ( بسوز اونی که فکر بد کرد:w25:)
"من تا الان هیچ دروغینگفتم "بلهههه مثلا سوال قبل خودمو باز تکرار می کنم تو مهندسی برق دختر هم داریم؟:que:
 

djbagoor

عضو جدید
o0o0o0o0o0o0o0o0......2

o0o0o0o0o0o0o0o0......2

"راه های سریعتر و محکم تر؟؟ اسلام چیمیگه؟"

سوال خودتو واضح و کامل بنویس بدونه نقطه تاریک یا نا مفهومی
هرچی واضح تر بنویسی واضح تر جواب می گیری و چند نسخه ازش تهیه کن و هر کدام رو واسه دفتر یکی از مراجع تقلید بفرست یا اونایی که سایت دارند اونجا بفرست و جوابتو بگیر:book:
جدی می گی اسلام چی می گه؟(حجاب,عفاف,.....) ؟:weirdsmiley:
همه دستوراتشو رعایت کنی همه این مواردی رو که دوست نداری واست حل می شه...( فقط می مونه یه مشکل که اونم جناب ضرغامی هم بهش تو این دوره زمونه در همچین مواردی در مورد دختر خودشونم اقرار کردن..... شوهر ) :w21:

"خیلی ازتون ممنونم
باشه حتما گوش میدم"
بازم خواهش
کاره خوبی می کنی ( اگه بگردی پیدا کنی و همه شو ببینی وگوش کنی :w14:)

"شاید بشه یک نتیجه تقریبی گرفت..."
زمانی می شه یه نتیجه تقریبی گرفت که شما بگی مثلا :
طرفم اینه این جوریه اونجوریه
این جوری میکنه اون جوری می کنه
از این در وارد شده
.....
خودمم این جوریم
تا یه جوابه تقریبیه مطمئن بگیرید:).

با سپاس.....;)
 

ashkan 261

کاربر فعال
سلام / من تجربیات خودم رو بیان میکنم


آقایون مثل نمودار زیر میمون


خوش جنس..........................بد جنس

++++++++++++++


دسته 7 + = این آقایون واقعا ، از صمیم دل نیتشون پاک هست ، و اگر خانومی طرفشون بیاد خیلی سنگین و متین سرشونو پایین میگیرین ، و دخالت بیمورد نمیکنن ، و خودشونم خیلی کم سعی میکنن با خانوم ها رابطه برقرار کنند .



روش شناسایی اینها : هیچ وقت تو صورت شما نگاه نمیکنند ، اگر ازشون سوال کنید با روی خوش جوابتونو میدن ، مدل لباسشون ساده هست . نمراتشون بیست هست .



دسته 6 + =
این آقایون عقیدشون این هست که باید با خانوم مثل سایر آقایون رابطه برقرار کرد و وقتی یک خانوم بخواد باهاش رابطه برقرار کنه ، خیلی خیلی سنگین برخورد میکنه و اصلا سراق دوست دختر داشتن نمیره .

روش شناسایی این افراد :
با هیچ دختری دیده نمیشن ، سمت هیچ دختری نمیرن ، وقتی ازشون سوالی بپرسی و حرفی بزنی فقط جواب میدن و هیچ عکس العمل دیگه ای ندارن .




دسته 5 + =
این افراد انقدر خجالتی هستن که وقتی یک خانومو میبینن سرخ میشن ، دستو پاشون میلرزه نفسشون بند میاد ، بچه هستن .و باید صبر کرد تا شخصیتشون شکل بگیره حتی اگر 25 ساله باشن .

روش شناسایی : از فاصله 1 مایلی میشه شناساییشون کرد



دسته 4 + = این افراد ، اهل دوست دختر داشتن نیستن ، اما همیشه از یک نفر تعریف میکنن و سعی میکنن وانمود کنن که زیر سرشون بلند شده ، اگر با دختری رابطه بر قرار کنند سعی میکنن نرمال باشن .

روش شناسایی : خود بنده ! ، اولین برخورد که باهاشون دارید ، حرفی نمیزنن و اگر شما حرفی بزنید ، جوابتونو میدن ، و در رابطه های بعدی بهتون سلام میکنن .




دسته 3 + = پسر های شیطونی هستن که توی دلشون پاکه ، تیپ و قیافشون خوب هست و همیشه عطر میزنن ، سعی میکنن هیچ وقت تنها نباشن و با دوستانشون هستن ، اگر هم بخوان با خانومی حرف بزنن و کسی رو ببینن به اتفاق دوستان و دوستان خانوم ملاقات دارن و خطری ندارن .

روش شناسایی : در توضیحات مشخصه .





دسته 2 + = پسر هایی هستن که یواشکی دختر هارو زیر نظر میگیرن ، و خوشحال میشن اگر دختری بهشون پا بده ، ولی خودشون نمیرن سراق دختر خانوما .

روش شناسایی : اگر دختری بیاد طرفشون ، اولش یکم دلشون قلی ویری میره ، لبخند میزنن ، نزدیک دختر میان ولی دست بهش نمیزنن کم کم سر صحبتو باز میکنن .




دسته 1 + =
پسر های شلخته و خواب گاهی ای هستن که همش دارن میدون و اصلا فرصت نمیکنن که به دختر فکر کنن و برای بعد از ارشد در تلاش هستن تا با یه خانوم خوشگل رابطه برقرار کنن و ملاکشون فقط خانوم خوشگل هست .

روش شناسایی : چششون فقط دنبال دختر هایی میره که موهاشون از زیر مقنعه و روسری ریخته بیرونو یه خروار آرایش دارن ، حرف میزنن ، بیرون میرن ، خیلی دوست دارن برن اردو و غیره ... . گاهی اوقات ممکنه یه کوچولو ناخونشون به لباس خانوم بخوره



__________ منفی ها ________________________________________

خانم ها حواسشون باشه که این دسته فقط به فکر استفاده ابزاری از خانم ها هستن



دسته ی 1- = این پسر ها همیشه با دوستانشون هستن ، و سعی میکنن دنبال هر خوشگلی که میبینن راه بیفتن ، به سایر دخترا کاری ندارن ، دوست دارن همیشه با ماشین دوستاشون برن و یکی دو تا خانوم هم باشه تا با هم برن جاده چالوس


روش شناسایی : زیاد تیپ نمیزنن ، همیشه پاهاشون بوی باقالی میده ، اگر دختری رو ببینن از دور چشمو ابرو میندازن و با ماشین هی میان کنارشون نگاه میکنن دخترارو میگن بفرما بالا




دسته ی 2- = بچه هایی هستن که پدرشون دکتره و بهشون کمی آزادی داده ، همیشه میگن دوست دارم یه دختر باهام باشه تا رابطه عاشقانه داشته باشم ، کافیه دختره پاشو چپ بذاره ، فوری میره با یه دختر دیگه

روش شناسایی : همیشه با یه دختر هستن ، حتی اگه تو یه مهمونی دوست دخترشونم باشه با یه دختر دیگه هم میرقصن و میذارن دوست دخترشون با دیگران برقصه ولی نه در حد بوسه و اینها .




دسته ی 3- = این افراد یکم قیافشون قلدر هست ، براشون مهم نیست که دختر تا چه سطحی بهشون نزدیکی کنه ، همیشه توی دهنشون فحش هست و سیگار میکشن ، فقط دوست دارن یه دختر باهاشون باشه و عشق براشون مهم نیست .


روش شناسایی : اصولا تیریپ خز هستن ، داش مشتی هستن ، لات هستن ، گاها جای چاقو و خالکوبی های قرازه رو پوستشون هست ، دهنشون بوی سیگار میده همیشه .




دسته ی 4- = این افراد بچه مایه دارایی هستن که فقط براشون دختر باکلاس مهمه و دخترای که پایه باشنو آی کیوشون انقدر بالا باشه که پسرارو بشناسن و بتیغنشون .


روش شناسایی : دخترای ساده و معمولی نمیتونن بشناسن ، اونی که باید شناسایی کنه خودش میکنه .




دسته ی 5- = این افراد هر دختری رو که میبینن میفتن دنبالش ، آدم های لاشخوری هستن و بیشتر خاکی و شلخته هستن ، به دختر الفاظ رکیک میگن و اگر دختری باهاشون راه بیاد یعنی پا بده ، همش حرف های جنسی میزنن . آدمایی نیستن که بخوان خشونت بخرج بدن ، فقط رابطه جنسی میخوان .

روش شناسایی :
اگر نزدیکتون بشن ، چشماتونو در میارن ، انقدر میفتن دنبال دختر و اسرار میکنن که دختر تپش قلب میگیره ، اهل پول خرج کردن هم نیستن ، زیاد اسرار میکنن .




دسته ی 6- = افرادی هستن که با دوستاشون میان دنبال دخترای تنها و انقدر گیر میدن به دختر ، مجبورش میکنن با گریه سوار ماشینشون بشن و دخترو میبرن توی مهمونیای خودشون و سعی میکنن دستبرد بزنن به خانوم .

روش شناسایی :
خیلی خیلی بی ادب و بی نزاکت هستن همه جا سعی میکنن فحاشی کنن وریختو پاش کنن محیط رو .




دسته ی7- = این افراد مثل سگ میمونن ، مست هستن و اصلا نمیفهمن که چه کاری میکنن ، ممکنه حتی با چاقو هم دختر رو تهدید کنن .


روش شناسایی : هر وقت دیدی پسری ترسناک هست و سرش گیج میره و میخواد بهتون حمله کنه بدونید جزو این دسته هست .


نویسنده : اشکان مهین فلاح
 
آخرین ویرایش:

Ali Samadi

اخراجی موقت
djbagor نه جیگرررر DjBagoor .........:wallbash::neutral::w13:
4کرتن (4keretan) :w08:( غلط املائی نیستا درسته :child:!! ) 1دونیی واسه ما....(2تا شدی می گم بهت:cowboy: )

بخدا من گریبم ( Garibam ):w04: داستانه این یه جورایی تو اون 20 درصد این تالاره چیه؟:que:
اوه ، djbagoor ؟
من 9کرتم ، تو دومیشی واسه ما ، البت اولیشم خودتی عزیزم
اما 20 درصد ، گفتم 80 درصد بچه های این تالار چفت دهنشون با چفت قلبشون یه قفل نمی خوره ، عادت دارن یه جا چفت دهنشونو باز کنن قلبشونو بسته نگه دارن و یه جا چفت قلبشونو باز کنن و از ترسشون کلید زبونشونو گم کنن ، تو جز 20 درصدی که سر تا پات یه رنگه ، یا به قول ما جفت کلید قلب و زبونت کپی همن .
فدات بشم
 

Ali Samadi

اخراجی موقت
بزار سوالتو با سوال جواب بدم ، سوالتو از نظر خودت نه ، از نظر میانگین دخترای جامعه جواب بده ، اما سوال :
دخترا چرا با پسرا رفیق یا به تعبیری مرتبط می شن ؟ به هر کدوم یه درصدی اختصاص بده .
1- برای پول وخرج کردن براشون ( 30%)
2- برای موقعیت اجتماعیشون (30%)
3- به خاطر اینکه خوش تیپ و خوش قیافه ان (10%)
4 به خاطر اینکه خونواده خوب و فهمیده ای دارن(5%)
5- برای اینکه تو درسا بهشون کمک کنن (5%)
6- برای ارضای میل جنسی شون(3%)
7- به خاطر عشق و علاقه(17%)
اما پسرا چرا با دخترا رفیق یا مرتبط می شن ؟
1- برای پول وخرج کردن براشون ( 3%)
2- برای موقعیت اجتماعیشون (1%)
3- به خاطر اینکه خوشگل و خوش استیل ان (20%)
4- به خاطر اینکه خونواده خوب و فهمیده ای دارن(2%)
5- برای اینکه تو درسا بهشون کمک کنن (1%)
6- برای ارضای میل جنسی شون(66%)
7- به خاطر عشق و علاقه(7%)

این درصد هایی که گذاشتم نظر خودم بود ، البت اونایی که تک رقمیه خوش بینانه ترین حالته ممکنه ، در صورتی که باز به نظر من بد بینانه ترین حالتش می شه 0 درصد .
خوب به نظر من که یک پسرم و تبعا با پسرا بیشتر سر و کار دارم و بیشتر می شناسمشون اکثر پسرا برای ارضای میل جنسی با دخترا ارتباط برقرار می کنن ، در نتیجه عقل من می گه ریسک تو این مورد که حدود و مرز دختری با پسری به خواد بر اساس اقلیت پسرا تنظیم بشه ریسک بی نتیجه و بلکن مضریه ، مع ذلک پیشنهاد می کنم با تمام پسرا با حد و مرز ( نداشتن اشوه دخترونه ، تماس بدنی ، شوخی و...) رفتار کنید ، مگه پسری که مطمئنی جزء اون اکثریت مد نظر من نیست . تازه اون اقلیت هم تا اونجایی که من می دونم بدون این حد و مرز تحریک می شن چه برسه به اکثریت
فعلا....
 

#nobody#

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام / من تجربیات خودم رو بیان میکنم


آقایون مثل نمودار زیر میمون


خوش جنس..........................بد جنس

++++++++++++++


دسته 7 + = این آقایون واقعا ، از صمیم دل نیتشون پاک هست ، و اگر خانومی طرفشون بیاد خیلی سنگین و متین سرشونو پایین میگیرین ، و دخالت بیمورد نمیکنن ، و خودشونم خیلی کم سعی میکنن با خانوم ها رابطه برقرار کنند .



روش شناسایی اینها : هیچ وقت تو صورت شما نگاه نمیکنند ، اگر ازشون سوال کنید با روی خوش جوابتونو میدن ، مدل لباسشون ساده هست . نمراتشون بیست هست .



دسته 6 + =
این آقایون عقیدشون این هست که باید با خانوم مثل سایر آقایون رابطه برقرار کرد و وقتی یک خانوم بخواد باهاش رابطه برقرار کنه ، خیلی خیلی سنگین برخورد میکنه و اصلا سراق دوست دختر داشتن نمیره .

روش شناسایی این افراد :
با هیچ دختری دیده نمیشن ، سمت هیچ دختری نمیرن ، وقتی ازشون سوالی بپرسی و حرفی بزنی فقط جواب میدن و هیچ عکس العمل دیگه ای ندارن .




دسته 5 + =
این افراد انقدر خجالتی هستن که وقتی یک خانومو میبینن سرخ میشن ، دستو پاشون میلرزه نفسشون بند میاد ، بچه هستن .و باید صبر کرد تا شخصیتشون شکل بگیره حتی اگر 25 ساله باشن .

روش شناسایی : از فاصله 1 مایلی میشه شناساییشون کرد



دسته 4 + = این افراد ، اهل دوست دختر داشتن نیستن ، اما همیشه از یک نفر تعریف میکنن و سعی میکنن وانمود کنن که زیر سرشون بلند شده ، اگر با دختری رابطه بر قرار کنند سعی میکنن نرمال باشن .

روش شناسایی : خود بنده ! ، اولین برخورد که باهاشون دارید ، حرفی نمیزنن و اگر شما حرفی بزنید ، جوابتونو میدن ، و در رابطه های بعدی بهتون سلام میکنن .




دسته 3 + = پسر های شیطونی هستن که توی دلشون پاکه ، تیپ و قیافشون خوب هست و همیشه عطر میزنن ، سعی میکنن هیچ وقت تنها نباشن و با دوستانشون هستن ، اگر هم بخوان با خانومی حرف بزنن و کسی رو ببینن به اتفاق دوستان و دوستان خانوم ملاقات دارن و خطری ندارن .

روش شناسایی : در توضیحات مشخصه .





دسته 2 + = پسر هایی هستن که یواشکی دختر هارو زیر نظر میگیرن ، و خوشحال میشن اگر دختری بهشون پا بده ، ولی خودشون نمیرن سراق دختر خانوما .

روش شناسایی : اگر دختری بیاد طرفشون ، اولش یکم دلشون قلی ویری میره ، لبخند میزنن ، نزدیک دختر میان ولی دست بهش نمیزنن کم کم سر صحبتو باز میکنن .




دسته 1 + =
پسر های شلخته و خواب گاهی ای هستن که همش دارن میدون و اصلا فرصت نمیکنن که به دختر فکر کنن و برای بعد از ارشد در تلاش هستن تا با یه خانوم خوشگل رابطه برقرار کنن و ملاکشون فقط خانوم خوشگل هست .

روش شناسایی : چششون فقط دنبال دختر هایی میره که موهاشون از زیر مقنعه و روسری ریخته بیرونو یه خروار آرایش دارن ، حرف میزنن ، بیرون میرن ، خیلی دوست دارن برن اردو و غیره ... . گاهی اوقات ممکنه یه کوچولو ناخونشون به لباس خانوم بخوره



__________ منفی ها ________________________________________

خانم ها حواسشون باشه که این دسته فقط به فکر استفاده ابزاری از خانم ها هستن



دسته ی 1- = این پسر ها همیشه با دوستانشون هستن ، و سعی میکنن دنبال هر خوشگلی که میبینن راه بیفتن ، به سایر دخترا کاری ندارن ، دوست دارن همیشه با ماشین دوستاشون برن و یکی دو تا خانوم هم باشه تا با هم برن جاده چالوس


روش شناسایی : زیاد تیپ نمیزنن ، همیشه پاهاشون بوی باقالی میده ، اگر دختری رو ببینن از دور چشمو ابرو میندازن و با ماشین هی میان کنارشون نگاه میکنن دخترارو میگن بفرما بالا




دسته ی 2- = بچه هایی هستن که پدرشون دکتره و بهشون کمی آزادی داده ، همیشه میگن دوست دارم یه دختر باهام باشه تا رابطه عاشقانه داشته باشم ، کافیه دختره پاشو چپ بذاره ، فوری میره با یه دختر دیگه

روش شناسایی : همیشه با یه دختر هستن ، حتی اگه تو یه مهمونی دوست دخترشونم باشه با یه دختر دیگه هم میرقصن و میذارن دوست دخترشون با دیگران برقصه ولی نه در حد بوسه و اینها .




دسته ی 3- = این افراد یکم قیافشون قلدر هست ، براشون مهم نیست که دختر تا چه سطحی بهشون نزدیکی کنه ، همیشه توی دهنشون فحش هست و سیگار میکشن ، فقط دوست دارن یه دختر باهاشون باشه و عشق براشون مهم نیست .


روش شناسایی : اصولا تیریپ خز هستن ، داش مشتی هستن ، لات هستن ، گاها جای چاقو و خالکوبی های قرازه رو پوستشون هست ، دهنشون بوی سیگار میده همیشه .




دسته ی 4- = این افراد بچه مایه دارایی هستن که فقط براشون دختر باکلاس مهمه و دخترای که پایه باشنو آی کیوشون انقدر بالا باشه که پسرارو بشناسن و بتیغنشون .


روش شناسایی : دخترای ساده و معمولی نمیتونن بشناسن ، اونی که باید شناسایی کنه خودش میکنه .




دسته ی 5- = این افراد هر دختری رو که میبینن میفتن دنبالش ، آدم های لاشخوری هستن و بیشتر خاکی و شلخته هستن ، به دختر الفاظ رکیک میگن و اگر دختری باهاشون راه بیاد یعنی پا بده ، همش حرف های جنسی میزنن . آدمایی نیستن که بخوان خشونت بخرج بدن ، فقط رابطه جنسی میخوان .

روش شناسایی :
اگر نزدیکتون بشن ، چشماتونو در میارن ، انقدر میفتن دنبال دختر و اسرار میکنن که دختر تپش قلب میگیره ، اهل پول خرج کردن هم نیستن ، زیاد اسرار میکنن .




دسته ی 6- = افرادی هستن که با دوستاشون میان دنبال دخترای تنها و انقدر گیر میدن به دختر ، مجبورش میکنن با گریه سوار ماشینشون بشن و دخترو میبرن توی مهمونیای خودشون و سعی میکنن دستبرد بزنن به خانوم .

روش شناسایی :
خیلی خیلی بی ادب و بی نزاکت هستن همه جا سعی میکنن فحاشی کنن وریختو پاش کنن محیط رو .




دسته ی7- = این افراد مثل سگ میمونن ، مست هستن و اصلا نمیفهمن که چه کاری میکنن ، ممکنه حتی با چاقو هم دختر رو تهدید کنن .


روش شناسایی : هر وقت دیدی پسری ترسناک هست و سرش گیج میره و میخواد بهتون حمله کنه بدونید جزو این دسته هست .


نویسنده : اشکان مهین فلاح

با تجربههههههه ... :)
خیلی جالب بود ;)
فقط من موندم که 6+ هستم یا 4- ؟!:surprised:


به نظر من اصلا اونجوریا که واست تعریف کردن نیس!

بله دقیقا ;)



DJbagoor جوابهات بسیار جالب بود ;)


... گفتم 80 درصد بچه های این تالار چفت دهنشون با چفت قلبشون یه قفل نمی خوره ، عادت دارن یه جا چفت دهنشونو باز کنن قلبشونو بسته نگه دارن و یه جا چفت قلبشونو باز کنن و از ترسشون کلید زبونشونو گم کنن ، ...

بابا آدم شناس ! :surprised:


... خوب به نظر من که یک پسرم و تبعا با پسرا بیشتر سر و کار دارم و بیشتر می شناسمشون اکثر پسرا برای ارضای میل جنسی با دخترا ارتباط برقرار می کنن ، ...

البته نه بیشتر پسرا
این بستگی به سن اونا، محل زندگیشون، خونواده شون، دوستاشون، تربیتشون، .... هم داره
ولی اینجوری که پیداست از نظر جناب اشکان شما میگیری --> 2+ :biggrin:
 

Sparrow

مدیر تالار مهندسی هوافضا
مدیر تالار
سلام،

فكر مي كنم كه دوستان خواه، ناخواه جواب سوال شما رو داده باشند. در مورد اينكه گفته شده بود، ميل جنسي در مردان بيشتر از زنان هست، مي تونيد با يه جستجوي ساده در گوگل به صحت اين امر پي ببريد. (تحریک مردان با تماس سطحی بدنی )

اما بذاريد من جواب سوال شما رو جور ديگه اي بدم كه فكر مي كنم هدف شما از طرح اين سوال بوده.

ارتباط با جنس مخالف تا كجا و چه جوري؟

خيلي از افراد از دنياي جنس مخالف خودشون خبري ندارن تا زمان ازدواج. حتي كساني كه خواهر يا برادر دارن، ممكنه به بعضي رفتارها و خلقيات جنس مخالف آگاه باشن اما بعد از ازدواج مسائل و رفتارهاي جديدي رو در جنس مخالف خودشون كشف مي كنن. اين عدم شناخت باعث ميشه تا بعضي مواقع حد و مرزهاي لازم رعايت نشه.

آقايون با رفتار عشوه گرانه خانم ها تحريك مي شن، با نگاه كردن، با مشاهده راه رفتن خانم ها به شكل خاصي(احتمالاً همه اين شكل رو مي دونن، توضيح نمي دم)، با بو كردن عطر زن (البته هر نوع عطري نه، عطرهاي محرك)، با لحن خاص زن ( از نظر من، خانم ها مي تونن 3 جور صحبت كنن:1- با لحن ساده و بدون تغيير در صداشون، 2- با لحن بچگانه، 3- با كمي كشيدن كلمات و نازك كردن صداشون. 2 تاي آخر و بيشتر آخري منظور من هست)، با ديدن و تماس با بدن زن (اين مانتوهاي چسبون، پدر آقايون رو درمياره!) و موارد ديگه كه فكر مي كنم اينهايي كه گفتم اصلي هاش بودن.

حالا، دختر و پسر توي دانشگاه يا توي اداره بالاخره كنار هم هستن، چيكار بايد بكنن؟

اول اينكه، دوستي با سلام و عليك داشتن خيلي فرق مي كنه. هموني كه djbagoor عزيز گفت، هيچ گربه اي محض رضاي خدا به موشه سلام نمي كنه. يكي از بچه هاي همكلاسي دبيرستانم رو ديدم كه توي دانشگاه دوست دخترهاش بيشتر از دوست پسرهاش بودن. مي گفت اگر از ايدز نمي ترسيدم ....! يكي از هم اتاقيش هاش ايدز گرفته بود، حالا چشمش ترسيده بود، خدا ميدونه اگر ايدز نبود چه مي شد؟
يه عده هم مي گن، نه، ما فقط دوستيم، اون جنبه اش رو كنترل مي كنيم. حالا اگر اون كنترل از دست رفت چي؟ درسته ما انسانيم و اليم و بليم اما بعضي از جنبه هاي ما خوي حيواني دارن. ما ميگيم غريزه جنسي نه تفكر جنسي. غريزه از بعد حيواني انسان ناشي ميشه، كنترل كردنش اما از روي جنبه انساني. شما حتماً تا به حال ديديد افرادي رو كه مي گن، يه لحظه حال خودم رو نفهميدم و فلان شد! اين يعني بعد حيوانيش بر بعد انسانيش غلبه كرد. غريزه آدم مثل يه اسب سركش مي مونه، هر چي بيشتر شلاق بخوره، سركش تر ميشه. هر چي بيشتر تحريك بشه، كنترلش سخت تر ميشه.

من چيزهايي رو كه آقايون رو تحريك مي كرد، گفتم. خوب، اگر ما خصوصيات طرف مقابل رو بدونيم، مطمئناً بهتر و سالم تر مي تونيم با همديگر معاشرت كنيم. (رابطه داشتن مفهوم ديگه اي داره)
 

S.P.R

عضو جدید
سلام / من تجربیات خودم رو بیان میکنم


آقایون مثل نمودار زیر میمون


خوش جنس..........................بد جنس

++++++++++++++






دسته 6 + = این آقایون عقیدشون این هست که باید با خانوم مثل سایر آقایون رابطه برقرار کرد و وقتی یک خانوم بخواد باهاش رابطه برقرار کنه ، خیلی خیلی سنگین برخورد میکنه و اصلا سراق دوست دختر داشتن نمیره .



روش شناسایی این افراد : با هیچ دختری دیده نمیشن ، سمت هیچ دختری نمیرن ، وقتی ازشون سوالی بپرسی و حرفی بزنی فقط جواب میدن و هیچ عکس العمل دیگه ای ندارن .​




دسته 4 + = این افراد ، اهل دوست دختر داشتن نیستن ، اما همیشه از یک نفر تعریف میکنن و سعی میکنن وانمود کنن که زیر سرشون بلند شده ، اگر با دختری رابطه بر قرار کنند سعی میکنن نرمال باشن .



روش شناسایی : خود بنده ! ، اولین برخورد که باهاشون دارید ، حرفی نمیزنن و اگر شما حرفی بزنید ، جوابتونو میدن ، و در رابطه های بعدی بهتون سلام میکنن .​






دسته 3 + = پسر های شیطونی هستن که توی دلشون پاکه ، تیپ و قیافشون خوب هست و همیشه عطر میزنن ، سعی میکنن هیچ وقت تنها نباشن و با دوستانشون هستن ، اگر هم بخوان با خانومی حرف بزنن و کسی رو ببینن به اتفاق دوستان و دوستان خانوم ملاقات دارن و خطری ندارن .



روش شناسایی : در توضیحات مشخصه .

ممنون از توضیحات جامع و کاملتون

افرادی که من باهاشون رابطه یا به قول دوست عزیزمون SPAROW معاشرت دارم (اگر این دسته بندی رو کامل فرض کنیم) جزو دسته های 6،4 و 3 هستند

منهای اینکه توی دسته 4 این جمله ای که سعی میکنند وانمود کنند زیر سرشون بلند شده به نظرم صدق نمیکنه

اما اکثریت این افراد رو دسته 3 تشکیل میدند،تقریبا منظوره من اینجور افراد هست که تا چه حدی میشه باهاشون معاشرت داشت؟

که البته دوستان عزیز تا یه جایی پاسخم رو دادند

 

S.P.R

عضو جدید
بزار سوالتو با سوال جواب بدم ، سوالتو از نظر خودت نه ، از نظر میانگین دخترای جامعه جواب بده ، اما سوال :
دخترا چرا با پسرا رفیق یا به تعبیری مرتبط می شن ؟ به هر کدوم یه درصدی اختصاص بده .
1- برای پول وخرج کردن براشون ( 30%)
2- برای موقعیت اجتماعیشون (30%)
3- به خاطر اینکه خوش تیپ و خوش قیافه ان (10%)
4 به خاطر اینکه خونواده خوب و فهمیده ای دارن(5%)
5- برای اینکه تو درسا بهشون کمک کنن (5%)
6- برای ارضای میل جنسی شون(3%)
7- به خاطر عشق و علاقه(17%)
اما پسرا چرا با دخترا رفیق یا مرتبط می شن ؟
1- برای پول وخرج کردن براشون ( 3%)
2- برای موقعیت اجتماعیشون (1%)
3- به خاطر اینکه خوشگل و خوش استیل ان (20%)
4- به خاطر اینکه خونواده خوب و فهمیده ای دارن(2%)
5- برای اینکه تو درسا بهشون کمک کنن (1%)
6- برای ارضای میل جنسی شون(66%)
7- به خاطر عشق و علاقه(7%)
این درصد هایی که گذاشتم نظر خودم بود ، البت اونایی که تک رقمیه خوش بینانه ترین حالته ممکنه ، در صورتی که باز به نظر من بد بینانه ترین حالتش می شه 0 درصد .
خوب به نظر من که یک پسرم و تبعا با پسرا بیشتر سر و کار دارم و بیشتر می شناسمشون اکثر پسرا برای ارضای میل جنسی با دخترا ارتباط برقرار می کنن ، در نتیجه عقل من می گه ریسک تو این مورد که حدود و مرز دختری با پسری به خواد بر اساس اقلیت پسرا تنظیم بشه ریسک بی نتیجه و بلکن مضریه ، مع ذلک پیشنهاد می کنم با تمام پسرا با حد و مرز ( نداشتن اشوه دخترونه ، تماس بدنی ، شوخی و...) رفتار کنید ، مگه پسری که مطمئنی جزء اون اکثریت مد نظر من نیست . تازه اون اقلیت هم تا اونجایی که من می دونم بدون این حد و مرز تحریک می شن چه برسه به اکثریت
فعلا....

شما که خودت زحمت این رو کشیدی!!!:eek:

باور کن نمیتونم از طرف همه دخترا صحبت کنم ولی باشه میگم ، ولیکن اگه زیاد درس نبود ....

1- 10 %

2- 20%

3- 20 %

4- 5%

5- تقریبا نزدیک به صفر

6- بخدا از بقیه خبر ندارم !!

7- بقیه درصد های مونده ینی .... اگر میل جنسی رو صفر بگیریم که مسلما صفر نیست میمونه 45 %

ولی به نظرم حداقل تو خودم مهم ترین دلیلش که ننوشتی اینجا ولی شاید بشه به گزینه 7 نسبت داد، به خاطر ویژگی های اخلاقی و رفتاری طرف باشه که دوست داشته باشم باهاش معاشرت کنم

اگرچه شاید خیلیا اینجا جبهه گیری کنند از جمله بچه + که ها جون خودت فقط واسه این؟؟!!

ولی جدا اینطوریه

که البته این دلیل میره به سمت گزینه 7 م

ممنون از لطفتون

مستفیض شدیم . (همینجوری مینویسند مستفیض رو؟؟؟؟! از فیض میاد دیگه؟)
 

S.P.R

عضو جدید
سلام،

فكر مي كنم كه دوستان خواه، ناخواه جواب سوال شما رو داده باشند. در مورد اينكه گفته شده بود، ميل جنسي در مردان بيشتر از زنان هست، مي تونيد با يه جستجوي ساده در گوگل به صحت اين امر پي ببريد. (تحریک مردان با تماس سطحی بدنی )

اما بذاريد من جواب سوال شما رو جور ديگه اي بدم كه فكر مي كنم هدف شما از طرح اين سوال بوده.

ارتباط با جنس مخالف تا كجا و چه جوري؟

خيلي از افراد از دنياي جنس مخالف خودشون خبري ندارن تا زمان ازدواج. حتي كساني كه خواهر يا برادر دارن، ممكنه به بعضي رفتارها و خلقيات جنس مخالف آگاه باشن اما بعد از ازدواج مسائل و رفتارهاي جديدي رو در جنس مخالف خودشون كشف مي كنن. اين عدم شناخت باعث ميشه تا بعضي مواقع حد و مرزهاي لازم رعايت نشه.

آقايون با رفتار عشوه گرانه خانم ها تحريك مي شن، با نگاه كردن، با مشاهده راه رفتن خانم ها به شكل خاصي(احتمالاً همه اين شكل رو مي دونن، توضيح نمي دم)، با بو كردن عطر زن (البته هر نوع عطري نه، عطرهاي محرك)، با لحن خاص زن ( از نظر من، خانم ها مي تونن 3 جور صحبت كنن:1- با لحن ساده و بدون تغيير در صداشون، 2- با لحن بچگانه، 3- با كمي كشيدن كلمات و نازك كردن صداشون. 2 تاي آخر و بيشتر آخري منظور من هست)، با ديدن و تماس با بدن زن (اين مانتوهاي چسبون، پدر آقايون رو درمياره!) و موارد ديگه كه فكر مي كنم اينهايي كه گفتم اصلي هاش بودن.

حالا، دختر و پسر توي دانشگاه يا توي اداره بالاخره كنار هم هستن، چيكار بايد بكنن؟

اول اينكه، دوستي با سلام و عليك داشتن خيلي فرق مي كنه. هموني كه djbagoor عزيز گفت، هيچ گربه اي محض رضاي خدا به موشه سلام نمي كنه. يكي از بچه هاي همكلاسي دبيرستانم رو ديدم كه توي دانشگاه دوست دخترهاش بيشتر از دوست پسرهاش بودن. مي گفت اگر از ايدز نمي ترسيدم ....! يكي از هم اتاقيش هاش ايدز گرفته بود، حالا چشمش ترسيده بود، خدا ميدونه اگر ايدز نبود چه مي شد؟
يه عده هم مي گن، نه، ما فقط دوستيم، اون جنبه اش رو كنترل مي كنيم. حالا اگر اون كنترل از دست رفت چي؟ درسته ما انسانيم و اليم و بليم اما بعضي از جنبه هاي ما خوي حيواني دارن. ما ميگيم غريزه جنسي نه تفكر جنسي. غريزه از بعد حيواني انسان ناشي ميشه، كنترل كردنش اما از روي جنبه انساني. شما حتماً تا به حال ديديد افرادي رو كه مي گن، يه لحظه حال خودم رو نفهميدم و فلان شد! اين يعني بعد حيوانيش بر بعد انسانيش غلبه كرد. غريزه آدم مثل يه اسب سركش مي مونه، هر چي بيشتر شلاق بخوره، سركش تر ميشه. هر چي بيشتر تحريك بشه، كنترلش سخت تر ميشه.

من چيزهايي رو كه آقايون رو تحريك مي كرد، گفتم. خوب، اگر ما خصوصيات طرف مقابل رو بدونيم، مطمئناً بهتر و سالم تر مي تونيم با همديگر معاشرت كنيم. (رابطه داشتن مفهوم ديگه اي داره)


ممنون از توضیحات جامعی که دادید

ازون قسمت لحن صدا هم چیزایه خوبی دستگیرم شد،فک نمیکردم شما پسرا متوجه این 3 جور صحبت کردن ما شده باشید!

بازم ممنون
 

Ali Samadi

اخراجی موقت
بابا آدم شناس ! :surprised:
ما چاکریم ، تو هم بهد 3 سال تو این باشگاه باشی اعضاشو به خوبی می شناسی .

البته نه بیشتر پسرا
این بستگی به سن اونا، محل زندگیشون، خونواده شون، دوستاشون، تربیتشون، .... هم داره
ولی اینجوری که پیداست از نظر جناب اشکان شما میگیری --> 2+ :biggrin:
نه اشتب کردی این یکی رو ، من جزء دسته 3+ ام ، یه رویا دارم خیلی گله ، دوست پسرامم خیلی زیادن ، باورت نمی شه تو کل روز شاید فقط 1 ساعت من و رویا با هم تنها باشیم ، 9 ساعت بقیه که پیش همین با بچه ها هستیم ، یعنی یه جورایی خودمون اینطوری بیشتر حال می کنیم . اتفاقا شیطون ترین بچه دانشگاه هم هستم ، یه یونی از دست من آسین ، می تونی بری تاپیک داشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بپرسی ، تا حالا 10 بار از تاپیک انداختنم بیرون ، از بس که ششرم ، از خوش تیپی و خوش بویی و ... که نگم که قابل پیش بینیه .
فعلا
 

S.P.R

عضو جدید


اینو خارج از شوخی می گم : خودم یه پسرم ولی واقعااااا واقعا نمی تونم به نوشتار در بیارم معیارهایی که به پسرا اطمینان می ده که می شه با طرف از یه راه دیگه هم وارد شد...:crying: وسعتشم آخه زیاده...:twisted: از تابلو بگیر تا جلب مخفی و شغال و .... الی آخر:confused:
شرمنده ام خیلی سخته آخه :crying2:
من زبونم و لفظام خوب می چرخه ولی دستمو نوشتارم نه.....:hypocrite:

من که نفهمیدم منظورت چیه ؟ شغال و مخصوصا! عیبی نداره تا همین جاشم خوب جواب دادی;)


بابا بببیییییییی تجججررربهههههههههههه....(فیمیدیم, کسی فکر بد نکرد که):hypocrite:

من که هرچی میگم شما یه چیزی ازش درمیاری، عیبی نداره راحت باش، میخوای باور کن میخوای هم باور نکن، ولی همونطوری که گفتم من تا حالا هیچ دروغی رو تو این تاپیک نگفتم

نهههههه!!!! پس حسودیی می کنییی ای حسود
آی آی آی... خوب نیستاااااا کاره بدیههه

حسودی به چی ؟؟ به عضله مردا؟؟ :hate:
شرمنده مجبور شدم از راه دیگه ای باهاتون صحبت کنم


"شاید هم واقعا تحریک آمیزه"
.......:w15:
دیگه با این حرف مررررررددمم از خندهههههه
دیدی شیطون خودتم نمی دونی واقعا..........:w07:(حیف که بخش فرهنگیه منم بچه + وگرنه آی,پی یه این حرفتو می گرفتتتممممم.....:w31:)
بفرما!! این یکی از مواردی که نشون می ده می شه رو فرد کار کرد ( طرف جواب می ده!! ولی کار می بره :w42:)

منظورم ازینکه شاید هم واقعا تحریک آمیزه این بود که شاید واقعا برای بقیه تحریک آمیز باشه ولی واسه من نیییییست

با من کل کل نکن که ....!


تو مهندسی برق دختر هم داریم؟:que:[/quote]

من که واقعا جوابی واسه این حرف شما ندارم، دوستان بهم کمک کنند که این چه سوالیه که ایشون میپرسند؟!
 
بالا