./..... 3pi... مثل سپاهان... کلوپ طرفداران سپاهان

sita

عضو جدید
واقعا به نظر شما چرا تیم سپاهان در این چند ساله این قدر پیشرفت کرده تا جایی که تا خالا در تمام ادوار باشگاه های آسیا بوده ولی پرسپولیس و استقلال نه ...


نظر من که فقط مدیریت درست این تیمه

سپاهان در رده های نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان در هر رده 2 تیم اصلی و نوین داره که واقعا جالبه

سپاهان امسال هم قهرمان میشه ؟
 

نازي_مو

عضو جدید
کاربر ممتاز
البته اگه 6 امتياز از پرسپوليس كم نمي شد الان ما صدر جدول بوديم اينكه مديريت سپاهان قوي جاي حرفي نيست چون همين مديريت ضعيف در تيم محبوب ما باعث اتفاقات اخير شد به هر حال تا پايان فصل هنوز چند هفته مونده
 

moongirl

عضو جدید
مدیرت قئی سپاهان به نظر من به دو دلیله یکی پشتوانه قوی مالیشون که اجیبشون رو همیشه پر پول نگه می داره و یکی هم کم بودن طرفداراشون که حاشیه ها رو از تیمشون دور می کنه
 

Matrix

عضو جدید
در يك فوتبال سياسي ، مسلما" تيمي موفق ميشه كه اولا" مثه پي پي و اس اس طرفدار نداشته باشه ! (كه خطر ساز نشه!) و در ثاني يه مدير عامل داشته باشه كه از سران اطلاعات كشور باشه!

پس سپاهان قهرمان ميشه!