کلوپ طرفداران پرسپولیس

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[FONT=arial, helvetica, sans-serif]اگر استقلالی پیدا کردید که تو لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده بود حتما بنده خبر کنید استقلالی بشم.[/FONT][FONT=arial, helvetica, sans-serif]با تشکر.[/FONT]
[FONT=arial, helvetica, sans-serif]
[/FONT]
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عکس روز/ ثبت قرارداد 3 ساله علی دایی در هیئت فوتبال

عکس روز/ ثبت قرارداد 3 ساله علی دایی در هیئت فوتبال

پرسپولیسیها : علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد سه ساله خود را با سرخپوشان به ثبت رساند.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تراکتور و پرسپولیس زیباترین دیدار لیگ می شود.



سید مهدی سیدصالحی اظهارداشت: چیزی تا شروع لیگ نمانده و به تدریج داریم از فشار تمرینات کم می کنیم تا در شرایط بازی قرار بگیریم.

وی در خصوص شکست پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل سایپا ادامه داد: واقعا باخت در بازیهای دوستانه هیچ اهمیتی ندارد. هدف مربیان در بازیهای این چنینی محک زدن بازیکنان و بررسی نقاط ضعف تیم است که فکر می کنم دایی هم در این زمینه به آن چیزهایی که مدنظرش بوده دست یافته است.

سیدصالحی درباره حضور کریمی و انصاری فرد در تراکتور افزود: هردوی این بازیکنان برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده اند و هواداران همیشه قدردان آنها خواهند بود. من فکر نمی کنم بین آنها و کریمی و انصاری فرد اتفاق بدی رخ بدهد.

وی با اشاره به رابطه خوبی که هواداران تراکتور داشته گفت: همیشه رابطه خوبی با هواداران تراکتور داشته ام. من حرمت نان و نمکی که با آنها خورده ام را نگه می دارم و می دانم که آنها هم خاطرات خوبی از حضور من دراین تیم دارند. من واقعا سال خوبی را در تراکتور داشتم و عزت زیادی در این تیم به دست آوردم.

سیدصالحی در پایان خاطرنشان کرد: من به هر تیمی بروم با دل و جان بازی می کنم و این اخلاق فوتبالی من است. همانطور که در استقلال و سپاهان و تراکتور بوده ام برای پرسپولیس هم تمام توانم را می گذارم تا جواب اعتمادی که دایی به من کرده را بدهم.​
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شماره پیراهن های بازیکنان پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر مشخص شد.در این بین برخی بازیکنان فصل قبل شماره هایشان را تغییر دادند اما گرفتن شماره های مهم تیم مثل 2 و 8 که متعلق به دو بازیکن بزرگ باشگاه بود از سوی دو بازیکن جدید اتفاق جالبی است.

با این وجود گفته می شود دایی این شماره ها را تائید کرده و قرار است بازیکنان در فصل جدید با این شماره ها به میدان بروند.
شماره پیراهن ها به شرح زیر است:

1-رضا محمدی،2- امید عالیشاه،3 – محمدرضا خانزاده ،4- سیدجلال حسینی،5- قاسم دهنوی، 6 – محسن بنگر ،7 – حمیدرضا علی عسگری ،8 – مارکو شپانوویچ ، 9 – رضا حقیقی ،10 – غلامرضا رضایی ،11 – پیام صادقیان ،12 – میثم حسینی ،13-حسین ماهینی ،14 – محمد نوری ،16– مهرداد پولادی ،17 – یونس شاکری ،18 – مهرداد کفشگری ،19 – محمد حسین کنعانی ،20 – علیرضا نورمحمدی ، 21 – امیر عابدزاده ،22-میلاد غریبی ،23 – سید مهدی سید صالحی ،24 – هادی نوروزی ،33- محمد عباس زاده ،40 – نیلسون کوریا جونیور.

در این بین تنها کسی که فعلا شماره اش مشخص نیست علیرضا حقیقی است که شاید با انتقال رضا محمدی به ذوب آهن او شماره یک را بگیرد.شاید ههم دایی برای حقیقی یک شماره دیگر انتخاب کند.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


محمد پنجعلی در این خصوص گفت: ما قبلا با این بازیکن صحبت کرده بودیم
اما شنیده ام قرار است صحبت جدیدی انجام شود. با این حال اطلاعی ندارم و
بهتر از علی دایی بپرسید که نکونام را
می خواهد یا خیر.​

__________________
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بهروز منتقمی:گفتگوها با خلعتبري خوب پيش مي رود/ خوشحال می شویم نکونام پرسپولیسی شود


قائم مقام باشگاه پرسپوليس، گفت: تا اين لحظه باشگاه پرسپوليس هيچ مذاكره اي با جواد نكونام نداشته است.

بهروز منتقمی گفت: هيچ مذاكره اي براي جذب جواد نكونام نداشته ايم، اما به طور حتم اگر او بخواهد در پرسپوليس حضور پيدا كند ما خوشحال خواهيم شد.

وي در رابطه با خلعتبري هم گفت : رويانيان به صورت مستقيم براي جذب اين بازيكن مذاكره مي كند و باشگاه پرسپوليس علاقه زيادي به جذب وي دارد، اما بايد مشكلات پيش رو حل شود.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس، گفت: ما به جذب خلعتبري اميد زيادي داريم اما بايد رضايت نامه او را از باشگاه عجمان امارات بگيريم.

وي در خصوص اتمام ماموريت خود در باشگاه پرسپوليس، تصريح كرد : اين ماموريت در پايان تيرماه به پايان مي رسد، اما مديرعامل پرسپوليس خواستار تمديد ماموريت من در اين باشگاه شده است.

وي در رابطه با نشست باشگاه هاي بدهكار و سازمان ليگ، اظهار داشت: در نشست امروز قرار شد كميته حل اختلاف با حضور نمايندگان باشگاه ها، مسئولان سازمان ليگ و كميته انضباطي در فدراسيون براي حل مشكل تشكيل شود.

منتقمي خاطرنشان كرد: همچنين قرار شد ابتدا ۳۰ درصد از بدهي ما از درآمد هاي ما از سوي سازمان ليگ پرداخت شود و سپس در يك مدت زماني براي تسويه حساب اقدام كنيم.



ایرنا
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پیروانی:کاش ۱۵ سال پیش این تیم به تور ما میخورد



مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حرکت خوبی انجام شد اما ای کاش این تیم که مقابل ما به این نحو بازی را جدی گرفته بود ۱۵ سال پیش به تور ما می*خورد.

افشین پیروانی اظهار داشت: در کل حرکت و بازی خوبی انجام شد اما ای کاش برنامه ریزی هم در آن نقش داشت، از من فدراسیون فوتبال برای حضور در این مسابقه دعوت کرد، ولی این بازی می*توانست زیباتر باشد.

وی افزود: ما بازی را به صورت نمادین پیگیری کردیم اما مثل اینکه دوستان ما یعنی تیم حریف خیلی این موضوع را جدی گرفته بودند، ای کاش این تیم 15 سال پیش تنه*اش به تنه ما می*خورد تا آن موقع حق*شان را کف دستشان می*گذاشتیم. آنها با سن*های کم مقابل بازیکنان ما به میدان می*رفتند و خیلی تشنه گلزنی بودند، ان*شاءالله همیشه همینطور باشند.

پیروانی ادامه داد: تفاوت در بازی گذشته زیاد بود، ما بازیکن 50 ساله داشتیم مانند استاد اسدی و آنها بازیکن 25 ساله، فکر نمی*کردیم اینقدر بازی نمادین را جدی بگیرند. اما در کل این باخت برای ما ناراحت کننده بود، چون نود و هشتی*ها جنبه باخت ندارند.

وی در پاسخ به سوالی که به نظر شما چرا ۳۰ دقیقه دوم برگزار نشد، گفت: عدم برنامه ریزی؛ البته شاید خدا دوست داشت که ما بیشتر گل نخوریم و وضع خرابتر نشود. از خدا ممنونیم که نیمه دوم برگزار نشد. در کل متاسفانه ما در برنامه*ریزی*ها در ورزش، اقتصاد، بهداشت، اول مشکل مدیریت داریم و بعد برنامه ریزی که دیشب هم شاهد آن بودیم.

مدافع سابق تیم ملی در پاسخ به سوال که شما به اکبریان با توجه به اظهاراتش چه قولی دادید، گفت: من همراه با منصوریان به دیدار اکبریان رفتیم، اما قولی به او ندادم، من همیشه در حد توانم با توجه به اینکه یک سال با او بازی کردم کارهایی کردیم اما من و منصوریان نمی*توانیم که مشکل خودش، خانواده*اش و حبسش را تنهایی حل کنیم. منصوریان حتی به کرج هم برای دیدن او رفت، همه فوتبالی*ها باید کمک کنند تا اکبریان را به شرایط ایده آل بفرستند، مطمئن باشید من قول بدهم به آن عمل می*کنم و مطمئن باشید اگر هم قولی دادم به آن عمل کردم.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ماهینی:به عشق پرسپولیس آمدیم نه پول


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به این مسئله که برای فصل جدید پولی از این باشگاه نگرفته است، گفت: به عشق پرسپولیس به این تیم آمدیم نه به خاطر پول.

حسین ماهینی در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس، بازی هفته اول این تیم مقابل تراکتورسازی، آخرین وضعیت مالی بازیکنان پرسپولیس و البته بازی نمادین تیم*های ملی دیروز و امروز فوتبال ایران صحبت*هایی را انجام داده که در زیر می*خوانید:

اوضاع پرسپولیس قبل از شروع لیگ چطور است؟

قبل از شروع لیگ بدنسازی خوبی انجام دادیم که این مسئله می*تواند در طول فصل به ما کمک کند. البته الان کمی بدن*های*مان سنگین است اما زمانی که بدن*ها آزاد شود، تیم قدرتمندتر خواهد شد.

با اعتمادبه*نفس زیادی در مورد آینده صحبت می*کنی ...

برای اینکه می*خواهیم به همه نشان بدهیم که می*توانیم این فصل موفق شویم. بدون شک با همت همه اعضای تیم این اتفاق خواهد افتاد. امسال تیم جوان و خوبی داریم که می*تواند کارهای زیادی را انجام دهد.

پرسپولیس در حال حاضر از نظر بدنی و تاکتیکی چند درصد آماده است؟

فکر می*کنم 70،80 درصد آماده باشیم، انشاالله بعد از گذشت یکی*، 2 هفته به صددرصد آمادگی لازم می*رسیم.

یعنی نباید روی 2 هفته اول حساب باز کرد؟

منظورم این نبود. ببینید تمام تیم*ها در هفته*های ابتدایی همین شرایط را دارند اما پرسپولیس به خاطر اینکه تمریناتش را زودتر شروع کرده نسبت به تیم*های دیگر شرایط بهتری دارد.

در همین هفته*های ابتدایی پرسپولیس باید به مصاف تراکتورسازی و ذوب*آهن برود ...

خب قرعه*کشی لیگ اینطور بوده و دست ما نیست! تمام سعی و تلاش ما این است که با تمرکز بالا از هفته*های ابتدایی امتیازت لازم را بگیریم.

این روزها در خصوص وضع مالی بازیکنان پرسپولیس صحبت*های ضدونقیضی انجام می*شود، هم حرف پورشه است و هم صحبت بی*پولی، واقعا اوضاع چطور است؟

صحبت*هایی که این روزها در روزنامه*ها و خبرگزاری*ها در مورد اوضاع خوب مالی بازیکنان پرسپولیس مطرح می*شود، واقعیت ندارد. بعضی*ها می*خواهند افکار عمومی را نسبت به پرسپولیس تغییر بدهند که اصلا کار خوبی نیست. نمی*دانم چرا با پرسپولیس اینطور رفتار می*کنند؟! خودشان هر کاری که می*خواهند انجام می*دهند بعد در مورد پرسپولیس صحبت می*کنند.

یعنی پولی دریافت نکرده*اید؟

امسال که هیچ پولی نگرفته*ایم و خیلی از بچه*ها هم از فصل قبل طلب دارند. امیدوارم با ماندن رویانیان در پرسپولیس این مشکل هم حل شود.

خیلی جالب است که بازیکنان پرسپولیس در این چند وقت حرفی از بی پولی نزدند ...

برای اینکه ما به عشق پرسپولیس به این تیم آمدیم نه به خاطر پول. باز هم می*گویم صحبت*هایی که در مورد وضع مالی بازیکنان پرسپولیس مطرح می*شود منصفانه نیست.

کمی هم درباره بازی دوستانه با تیم 1998 صحبت کنیم، بازی چطور بود؟

همه مردم ایران عاشق تیم 98 بودند و در نظرسنجی*ها هم دیدید که تیم 98 محبوب*ترین تیم تارخ فوتبال ایران شد. باید بگویم همه ما به عشق این تیم فوتبالیست شدیم. برای من افتخار بزرگی بود که مقابل آقایان میناوند و شاهرودی به میدان رفتم. این 2 نفر جزو بهترین چپ پاهای تاریخ ایران بودند.

فکر می*کنی اگر مثلا 15 سال پیش با این تیم بازی می*کردید چه اتفاقی رخ می*داد؟

قطعا این تیم ما را نابود می*کرد!

چرا بازی نیمه تمام ماند؟

بازیکنان ما همه از تمرین برای این مسابقه آمده بوده و خسته بودند، وقتی هم که بین 2 نیمه بازی 40 دقیقه تاخیر افتاد بدن همه خشک شده بود و بازی کردن سخت شد. فکر می*کنم کنسل شدن نیمه دوم بازی به نفع همه تمام شد.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
برای مذاکره با مسئولان عجمان، نماینده باشگاه پرسپولیس عازم امارات می*شود

نماینده باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با عجمان امارات در خصوص جذب خلعتبری عازم امارات می*شود.
مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به تایید دایی به دنبال جذب محمدرضا خلعتبری مهاجم ملی*پوش کشورمان هستند.

از همین رو پس از پیگیری*های انجام شده قرار است نماینده باشگاه پرسپولیس طی دو روز آینده سفری به امارات داشته باشند تا با مسئولان باشگاه عجمان دیدار کنند.

گفتنی است مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید زیادی مبنی بر به خدمت گرفتن خلعتبری دارند.



فارس
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهینی:به عشق پرسپولیس آمدیم نه پول


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به این مسئله که برای فصل جدید پولی از این باشگاه نگرفته است، گفت: به عشق پرسپولیس به این تیم آمدیم نه به خاطر پول.

حسین ماهینی در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس، بازی هفته اول این تیم مقابل تراکتورسازی، آخرین وضعیت مالی بازیکنان پرسپولیس و البته بازی نمادین تیم*های ملی دیروز و امروز فوتبال ایران صحبت*هایی را انجام داده که در زیر می*خوانید:

اوضاع پرسپولیس قبل از شروع لیگ چطور است؟

قبل از شروع لیگ بدنسازی خوبی انجام دادیم که این مسئله می*تواند در طول فصل به ما کمک کند. البته الان کمی بدن*های*مان سنگین است اما زمانی که بدن*ها آزاد شود، تیم قدرتمندتر خواهد شد.

با اعتمادبه*نفس زیادی در مورد آینده صحبت می*کنی ...

برای اینکه می*خواهیم به همه نشان بدهیم که می*توانیم این فصل موفق شویم. بدون شک با همت همه اعضای تیم این اتفاق خواهد افتاد. امسال تیم جوان و خوبی داریم که می*تواند کارهای زیادی را انجام دهد.

پرسپولیس در حال حاضر از نظر بدنی و تاکتیکی چند درصد آماده است؟

فکر می*کنم 70،80 درصد آماده باشیم، انشاالله بعد از گذشت یکی*، 2 هفته به صددرصد آمادگی لازم می*رسیم.

یعنی نباید روی 2 هفته اول حساب باز کرد؟

منظورم این نبود. ببینید تمام تیم*ها در هفته*های ابتدایی همین شرایط را دارند اما پرسپولیس به خاطر اینکه تمریناتش را زودتر شروع کرده نسبت به تیم*های دیگر شرایط بهتری دارد.

در همین هفته*های ابتدایی پرسپولیس باید به مصاف تراکتورسازی و ذوب*آهن برود ...

خب قرعه*کشی لیگ اینطور بوده و دست ما نیست! تمام سعی و تلاش ما این است که با تمرکز بالا از هفته*های ابتدایی امتیازت لازم را بگیریم.

این روزها در خصوص وضع مالی بازیکنان پرسپولیس صحبت*های ضدونقیضی انجام می*شود، هم حرف پورشه است و هم صحبت بی*پولی، واقعا اوضاع چطور است؟

صحبت*هایی که این روزها در روزنامه*ها و خبرگزاری*ها در مورد اوضاع خوب مالی بازیکنان پرسپولیس مطرح می*شود، واقعیت ندارد. بعضی*ها می*خواهند افکار عمومی را نسبت به پرسپولیس تغییر بدهند که اصلا کار خوبی نیست. نمی*دانم چرا با پرسپولیس اینطور رفتار می*کنند؟! خودشان هر کاری که می*خواهند انجام می*دهند بعد در مورد پرسپولیس صحبت می*کنند.

یعنی پولی دریافت نکرده*اید؟

امسال که هیچ پولی نگرفته*ایم و خیلی از بچه*ها هم از فصل قبل طلب دارند. امیدوارم با ماندن رویانیان در پرسپولیس این مشکل هم حل شود.

خیلی جالب است که بازیکنان پرسپولیس در این چند وقت حرفی از بی پولی نزدند ...

برای اینکه ما به عشق پرسپولیس به این تیم آمدیم نه به خاطر پول. باز هم می*گویم صحبت*هایی که در مورد وضع مالی بازیکنان پرسپولیس مطرح می*شود منصفانه نیست.

کمی هم درباره بازی دوستانه با تیم 1998 صحبت کنیم، بازی چطور بود؟

همه مردم ایران عاشق تیم 98 بودند و در نظرسنجی*ها هم دیدید که تیم 98 محبوب*ترین تیم تارخ فوتبال ایران شد. باید بگویم همه ما به عشق این تیم فوتبالیست شدیم. برای من افتخار بزرگی بود که مقابل آقایان میناوند و شاهرودی به میدان رفتم. این 2 نفر جزو بهترین چپ پاهای تاریخ ایران بودند.

فکر می*کنی اگر مثلا 15 سال پیش با این تیم بازی می*کردید چه اتفاقی رخ می*داد؟

قطعا این تیم ما را نابود می*کرد!

چرا بازی نیمه تمام ماند؟

بازیکنان ما همه از تمرین برای این مسابقه آمده بوده و خسته بودند، وقتی هم که بین 2 نیمه بازی 40 دقیقه تاخیر افتاد بدن همه خشک شده بود و بازی کردن سخت شد. فکر می*کنم کنسل شدن نیمه دوم بازی به نفع همه تمام شد.

به نظرم این تیپ مصاحبه ها زیاد جالب نیست.چون تو این دورو زمونه هدف اوب پول هست و بعدش معروف شدن و .... اینکه میگن به خاطر پرسپولیس ماندیم کشکه!!!
این روزا همه دارن منت میزارن.امیدوارم بازیکنا یاد بگیرند که حرمت پرسپولیس رو نگه دارند.
اینکه بازیکنا پولای نزدیک به میلیاردی گرفتند شکی نیست.البته کل تیمای معروف همینجوریه تازه الان بحث سر این هست که بازیکنا ماشین و ... گرفتند یا نه!!
یا یکی از بازیکنان که تازه دیپورت شد از پرسپولیس میگفت من به خاطر پرسپولیس از همه چیز و اروپا گذشتم.یکی نیست بگه تو چی هستی که اینقدر ادعات میشه.تو عددی تو این فوتبال نیستی که اینهمه ادعا میکنی!!! یاد بازیکنای قدیم بخیر که مظهر تعصب بودند
ولی به این چیزا کاری نداریم.آقای بازیکن اینقدر منت نزارید!!!!!!!!!
 

hassan2010

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
دوستان عزیز
کسایی هستند که هم در کلوپ پرسپولیس فعالیت دارند و هم در کلوپ استق لال.
نظرتون در این باره چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا اجازه این کارو دارند که در هر دو کلوپ باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست عزیز
mani24 شما در هر دو کلوپ فعالیت دارید.
یا اینجا فعالیت کنید یا کلوپ استق لال.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام
دوستان عزیز
کسایی هستند که هم در کلوپ پرسپولیس فعالیت دارند و هم در کلوپ استق لال.
نظرتون در این باره چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا اجازه این کارو دارند که در هر دو کلوپ باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست عزیز
mani24 شما در هر دو کلوپ فعالیت دارید.
یا اینجا فعالیت کنید یا کلوپ استق لال.

برادز عزیز من اخبار و خبرها و حواشی دو باشگاه رو دارم می ذارم تو هر دو کلوپ

اگه ناراحتین پست نمی دم
 

karimi912

عضو جدید
بازيکن آزادفصل قبل فجر دريک قدمي پرسپوليس

علي لطيفي مدافع چپ فصل قبل فجر سپاسي يکي از گزينه هاي اصلي علي دايي براي پرسپوليس است.

علي لطيفي مدافع چپ فصل قبل فجر سپاسي پس از مصدوميت مهرداد پولادي حالا يکي از گزينه هاي اصلي علي دايي براي پرسپوليس است.لطيفي که بازيکن آزاد هم هست حالا در انتظار اوکي دادن دايي است تا به پرسپوليس ملحق شود.علي لطيفي که يکبار هم پيش از شروع فصل يکي از گزينه هاي رويانيان براي پيوستن به پرسپوليس بود حالا پس از مصدوميت پولادي اين شانس را دارد که پيراهن پرسپوليس رابه تن کند.به گزارش ورزش سه شنيده مي شود که نظر دايي روي علي لطيفي مثبت است اما هنوز منتظر است تا آيا يکي از جا خالي هاي خود را در ليست پر کند يا نه..البته لطيفي بازيکن آزاد است و براي پيوستن به پرسپوليس مشکل زماني ندارد.
 

karimi912

عضو جدید
محمد رضا خلعتبری در امارات چشم انتظار چند میلیارد ناقابل است.

بالاخره ملی پوش ایرانی با چند روز تاخیر خود را به امارات رساند تا در تمرینات تیم باشگاهی خود یعنی عجمان شرکت کند. البته خبر می رسد که مسوولان این باشگاه اماراتی می خواهند خلعت بری را بابت تاخیر در ملحق شدن به تمرینات تیم جریمه کنند ولی هنوز خبر نهایی در این مورد منتشر نشده است.
اما دغدغه این روزهای خلعتبری نه جریمه چندهزار دلاری عجمان بلکه چندمیلیارد تومان ناقابل است. او که به حساسیت های بازی در لیگ امارات با عنوان جعلی خلیج ع ر ب ی واقف است، به خاطر قراردادی که قبل از انتخاب این نام برای لیگ امارات با عجمان بسته ، در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته و در انتظار است تا شاید یکی از مدیران باشگاههای ایرانی که نامش محمد رویانیان است با جیب پرپول سر برسد و رضایت نامه اش را از عجمان بگیرد. مبلغ این رضایت نامه یک میلیون دلار یا به عبارت بهتر بیش از 3 میلیارد و یکصد میلیون تومان است. البته واضح است که پرسپولیس چنین پولی را در حال حاضر ندارد ولی با توجه به قول وزیر ورزش برای جلوگیری از انتقال بازیکنان ایرانی به لیگ امارات شاید همین روزها نماینده رویانیان یا حتی خودش در صورت مساعدت وزیر در امارات رویت شوند.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]ترکیب احتمالی تراکتورسازی و پرسپولیس برای بازی روز چهارشنبه[/h]ترکیب احتمالی تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس برای دیدار هفته نخست لیگ برتر مشخص شد.
به گزارش نامه، در هفته نخست دوره جدید لیگ برتر فوتبال پرسپولیس چهارشنبه شب در تهران میزبان تراکتورسازی است.

ترکیب احتمالی دو تیم برای این دیدار به شرح زیر است:

پرسپولیس: نیلسون، جلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی، حسین ماهینی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی،‌ محمد نوری، غلامرضا رضایی، پیام صادقیان و سید مهدی سیدصالحی

تراکتورسازی: حامد لک، محمد نصرتی، حبیب گردانی، مرتضی اسدی، محمد ایران پوریان،‌ مهدی کریمیان، مهدی کیانی،‌ محمد ابراهیمی، علی کریمی، جواد کاظمیان و سعید دقیقی


 

karimi912

عضو جدید
[h=1]رضایی: به دنبال تفریح و حواشی نبودیم/ به هر قیمتی باید برنده بازی باشیم[/h]
[h=1]غلامرضا رضایی در گفت وگویی اظهار داشت: خوشبختانه پس از برگزاری تمرینات منظم پرسپولیس و بازی های دوستانه دقیقه به دقیقه به بازی های لیگ که امسال برای ما حساسیت ویژه ای دارد نزدیک می شویم.

وی افزود: خوشبختانه باید این را اعلام کنم که در یکی از بهترین شرایط های ممکن هستیم و با آمادگی لازم به بازی های لیگ برتر و جام حذفی رسیده ایم. ما در این چند مدت نه به دنبال تفریح بودیم و نه به دنبال حواشی. فقط برای موفقیت پرسپولیس تمرین کردیم و اردو زدیم.

وی ادامه داد: ما باید روز چهارشنبه به هر قیمتی که شده با وجود احترامی که برای تراکتورسازان قائلیم برنده بازی باشیم. البته بازی بسیار سخت و حساسی را پیش رو داریم چون تراکتور هم تیمی بسیار گردن کلفت است و فوتبالی بسیار خوب و روان را به نمایش می گذارد اما اینها دلیلی نمی شود که به نتیجه برد فکر نکنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: ما یک بازی دوستانه و بسیار خوب را مقابل تراکتور انجام دادیم و شناخت نسبتا خوبی از آنها داریم. تراکتور تیمی بسیار خوب و منسجم است و قطعا برای هر تیمی دردسرساز می شود. اما ما برد می خواهیم.

رضایی یادآور شد: همه بچه های ما حساسیت بازی تراکتور را می دانند و به همین دلیل به نظرم در این دیدار سخت همه باید تلاش کنند تا قدم اول را محکم برداریم.

وی در خصوص حضور کریم انصاری فرد و علی کریمی در تراکتورسازی نیز گفت: بچه های ما کاملا کریمی و انصاری فرد را می شناسند هیچگونه نگرانی وجود ندارد البته کریمی و انصاری فرد بازیکنانی بسیار حرفه ای و محبوب هستند و هواداران آنها را دوست دارند ولی فوتبال حرفه ای است و به نظرم شرایط و موفقیت پرسپولیس برای هوادارانش خیلی مهم است تا مسئله دیگر. هواداران باید در این شرایط حساس به ما کمک کنند چون نقش آنها در این موفقیت می تواند خیلی پررنگ باشد. ما از هوادارانمان حمایت می خواهیم و بس. و البته این را می دانیم که آنها با انگیزه زیاد مقابل ما بازی می کنند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید تراکتورسازی و بازیکنانش تمام تلاش خود را مقابل ما انجام خواهند داد اما با توجه به شناخت کاملی که از آنها داریم نگران نیستیم. امیدوارم که برنده بازی ما باشیم. من فقط از هواداران می خواهم بیایند و پرسپولیس را حمایت کنند، تا از همین بازی اول قدم را محکم برداریم. اگر این اتفاق بیافتد راه ما برای موفقیت هموارتر می شود. هواداران باید دقیقه به دقیقه ما را حمایت کنند تا با خیال راحت کارمان را دنبال کنیم. مطمئن باشید اگر هواداران فقط به پیروزی پرسپولیس فکر کنند من و همه بازیکنان هم به فکر گلزنی هستیم، مخصوصا من که ان شاءالله گل هم می زنم.[/h]
 

karimi912

عضو جدید
چه خوب میشه اگه خلعتبری رو بگیریم :)

آره خيلی خوب ميشه ولي فكر كنم هيچ وقت نشه!
از اون بالا بالا تا خود عباسي و دار و دستش استقلالين، كفاشيان و سازمان ليگ هم كه كلا با رويانيان مشكل داره
اگه استقلال ميخواستش واسه برگردوندنش همه كاري ميكردن مثل نكونام. ولي چون يه طرف قضيه پرسپوليسه حاضر ميشن خلعت تو ليگ عربي بمونه ولي به پرسپوليس نياد
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اولین مسابقه*مان در لیگ سیزدهم برابر تراکتورسازی، باید از زمین و هوا به دروازه آنها حمله کنیم.

پیام صادقیان در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: با وجود آنکه کمی دیرتر از سایرین به پرسپولیس اضافه شدم اما خوشبختانه خودم را با تمرینات ویژه و هماهنگی لازم با کادر فنی به سایر نفرات رساندم و الا هم تا حدود زیادی با تیم هماهنگ هستم.

وی افزود: پرسپولیس امسال تیم جوان و پرمهره*ای دارد و فقط نیاز به زمان دارد تا خودش را ثابت کند. ما در اولین بازی به تراکتورسازی پرقدرت و یکی از مدعیان لیگ برتر برخورد کردیم اما معتقدم که در خانه باید از زمین و هوا به این تیم حمله کنیم تا بتوانیم دروازه آنها را با خطر مواجه کنیم. تراکتور تیمی بسیار خوب و منسجم دارد اما ما هم باید از بازی اول دست پر بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به سؤالی که برگزاری هفت هفته بازی پرسپولیس در تهران به نفع شما است،گفت: من معتقد به این حرف نیستم. در بازی برگشت باید هفت هفته میهمان باشیم. همه باید با همه بازی کنند. برای ما فرقی ندارد اما سه امتیاز بازی اول لذت دیگری دارد که ما برای به دست آوردن آن 90 دقیقه حساس را پیش رو داریم.

وی افزود: درست است تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد اما پرسپولیس هم با علی دایی و با برنامه بازیکن گرفته و بدون توجه به بازی*های دوستانه که فقط برای ما یک تست بود برای لیگ برتر آماده می*شویم. ما به دنبال قهرمانی هستیم و برای رسیدن به این هدف باید هزینه کنیم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به سؤال دیگری که آیا بازیکن فیکس دایی هستی یا خیر، تأکید کرد: همیشه دایی به من لطف داشته اما من هم همیشه تمرینات را مثل بازی*ها جدی گرفتم و تابع کادر فنی هستم. بالاخره همه دوست دارند بازی کنند که امیدوارم برای من در دیدار برابر تراکتورسازی این اتفاق بیافتد. شناخت خوبی از مدافعان تراکتور دارم و انشالله با حمایت هواداران*مان که اینقدر به ورزشگاه آزادی می*آیند تا جایی برای هواداران حریف نباشد به هدفمان می*رسیم.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آخرین خبر ها از مذاکره ی نماینده ی پرسپولیس و مسئولان عجمان

پرسپولیسیها : این روزها سردار رویانیان که با بستن قرارداد بااسپانسر جدید وضعیت مناسبی پیدا کرده است وباتوجه به کمک وزارت در تلاش است که اگر باشگاه اماراتی رضایت نامه خلعتبری را نداند.بتواند بازیکن خارجی به تیم اضافه کند.



به گزارش پرسپولیسیها و به نقل از یک منبع آگاه، وزارت ورزش برای فصل نقل وانتقالات دوباشگاه بزرگ پایتخت درابتدا بودجه ای معادل7میلیارد تومان در نظر گرفت که البته 3 میلیارداز این 7 میلیارد هم پرداخت نشد.این بار برای اوردن2بازیکن ازلیگ امارات به ایران مبلغی بالغ بر100میلیاردریال درنظر گرفته است.

امسال لیگ امارات به اسم جعلی لیگ ع رب ی نامگذاری شده است.به همین دلیل قرار براین شدهیچ بازیکن ایرانی حق بازی کردن درلیگ امارات را نداشته باشد.دراین میان 2بازیکن قصد بازی کردن در جزیره امارات راداشتند.جواد نکونام ومحمدرضاخلعتبری.

بنا بردستور رئیس جمهور و وزیر ورزش وجوانان جمهوری اسلامی ایران پس ازنامگذاری لیگ امسال امارات بنام هیچ بازیکن ایرانی حق بازی درلیگ امارات را ندارد.ازاین رو دولت قرار شد به دوباشگاه کمک مالی دهد که این بازیکنان را به خدمت بگیرند. وزارت ورزش با واریز مبلغی بالغ بر 5 میلیارد تومان به حساب استقلال، باعث شد که نکونام در این تیم ماندنی شود، اما قضیه ی خلعتبری کمی پیچیده تر است.

خلعتبری درگیر بازی سیاست بزرگان شده است .سیاست مردانی که ازفوتبال چیزی زیادی نمیدانند. در ابتدا قرار بود اجازه خروج از کشور را به خلعتبری ندهند تا این بازیکن درایران بماند، غافل ازاین موضوع که اگر خلعتبری به اردو باشگاه عجمان ملحق نشود طبق قانون فیفا 1تا3سال ازفوتیال محروم می شود.

تصمیم وزارت ورزش که مدیرانش نشان داده اند میل بیشتری به استقلال دارند اما با توجه به دستور مستقیم رئیس جمهور وزارت ورزش مجبور شد که این بار به پرسپولیس هم کمک کند.

مدیرعامل پرسپولیس این روزها درتلاش است پیراهن پرسپولیس رابرتن محمدرضا خلعتبری بپوشاند.پس از رسیدن این خبر به خلعتبری، وی از این خبر استقابل کرد وبلافاصله با مدیرعامل پرسپولیس مکالمه تلفنی انجام داد و رضایت خود را ازقضیه به وجود آمده بیان کرد. پس ازرضایت خلعتبری وفراهم شدن پول رضایت نامه این بازیکن نماینده پرسپولیس به امارات اعزام شد که درابتدا باجواب منفی باشگاه عجمان مواجه شد.

پس از جواب منفی اماراتی ها، سردار رویانیان باب مذاکره با جوادنکونام را بازکرد، اما به دلیل بی انضباطی خلعتبری در رسیدن به اردو عجمان قرار برجریمه کردن یااخراج خلعتبری ازباشگاه اماراتی شد تصمیمی که ناراحتی خلعتبری را درپی داشت.

پس از کش وقوس های فراوان گویا خلعتبری باگرفتن یک رضایت نامه پرسپولیسی می شود.رضایت نامه ای که قرار است پس ازجلسه مدیران باشگاه عجمان ذرمورد خلعتبری تکلیف اش مشخص شود.
البته این روزها سردار رویانیان که با بستن قرارداد بااسپانسر جدید وضعیت مناسبی پیدا کرده است وباتوجه به کمک وزارت در تلاش است که اگر باشگاه اماراتی رضایت نامه خلعتبری را نداند.بتواند بازیکن خارجی به تیم اضافه کند.

استفاده از این مطلب با ذکر منبع "پرسپولیسیها" مجاز می باشد
 

karimi912

عضو جدید
[h=2][h=1]پولادي: آخر هفته جراحي مي‌کنم[/h][h=1][/h]بازيکن ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم بعد از عمل جراحي‌ام به سرعت به ميادين برگردم.[/h]
مهرداد پولادي پس از معاينه شب گذشته توسط پزشک جراح در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس گفت: براساس اعلام پزشکان متخصص تا آخر هفته جراحي خواهم کرد و اميدوارم پس از آن به سرعت بهبود يافته و به ميادين برگردم.

وي ادامه داد: در اين مدت مشکلات بسياري را تحمل کردم و خيلي براي من سخت گذشت. نمي‌دانم به علت تزريق اشتباه، کم دقتي خودم يا چه چيز ديگر بود که مداوا اينقدر طولاني شد اما عفونتي که در پايم ايجاد شد، مشکلات زيادي را بوجود آورد ولي حالا اميدوارم به زودي اين روزها را پشت بگذارم.

مدافع - هافبک پرسپوليس ادامه داد: من قرار بود پنجشنبه گذشته جراحي کنم اما به تشخيص دکتر منافي اين عمل به آخر اين هفته موکول شد تا در آزمايشات مشخص شود عفونتي در پايم وجود دارد و يا نه.

پولادي درباره اينکه پس از جراحي چه زماني به ميادين باز مي‌گردد تصريح کرد: چيزي قابل پيش بيني نيست. بستگي به جراحي دارد و پس از آن پزشکان اعلام مي‌کنند که چند روز بايد استراحت کامل داشته باشم و دوران نقاهت چقدر طول مي‌کشد و از چه زماني مي‌توانم تمرينات را شروع کنم.

وي در پايان گفت: از آنهايي که در اين مدت مرا فراموش نکردند و به فکر من بودند، از حمايت باشگاه و بويژه از دکتر حقيقت که پيگير کارهايم شدند، تشکر مي‌کنم.
 

hassan2010

عضو جدید
کاربر ممتاز
نشان مي‌دهيم پرسپوليس تيم پرقدرتي است


ميلاد غريبي هافبک مهاجم جوان پرسپوليس اميدوار است که فصل خوبي در جمع سرخپوشان تهراني داشته باشد.
البته ترافيک در پست او باعث خواهد شد تا اين بازيکن براي قرار گرفتن در ترکيب ثابت کار سختي داشته باشد. غريبي ابتدا در مورد ديدار حساس پرسپوليس و تراکتور حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌کند: «بازي پرسپوليس و تراکتور در هر هفته‌اي که برگزار مي‌شد حساسيت‌هاي خاص خودش را داشت. در حال حاضر چند بازيکن سابق پرسپوليس در تراکتور هستند و مطمئنا اين موضوع هيجان و حساسيت اين مسابقه را بيشتر خواهد کرد. با اين حال ما زياد به اين مسائل توجه نمي‌کنيم و مي‌خواهيم ليگ را با برد شروع کنيم به همين دليل محکوم به شکست تراکتور هستيم.»
غريبي در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کني تقابل علي کريمي با پرسپوليس و حرف و حديث‌هايي که در اين مدت به وجود آمد، حاشيه‌ساز باشد خاطرنشان مي‌کند:« کريمي از بزرگان فوتبال ايران است که طرفداران پرسپوليس خيلي او را دوست دارند و حتي هواداران استقلال هم چنين احساسي نسبت به او دارند. من معتقدم مثل کريمي ديگر نمي‌آيد و فکر نمي‌کنم بازي کردن او در تراکتور حاشيه‌اي به وجود بياورد. در ضمن کريمي هم به هيچ عنوان دنبال حاشيه نيست.»
از غريبي در مورد اين موضوع سوال مي‌کنيم که شايد در طول فصل نتواند در ترکيب ثابت قرار بگيرد. او اما مي‌گويد:« هر بازيکني دوست دارد در ترکيب اصلي باشد و همه فوتباليست‌ها از نيمکت‌نشيني ناراحت مي‌شوند. يک بازيکن مي‌تواند از نيمکت‌نشيني ناراحت باشد و تلاش کند شرايط را تغيير دهد ولي نبايد طوري رفتار کند که تيم وارد حاشيه شود. من تلاشم را مي‌کنم تا در ترکيب اصلي باشم و بقيه مسائل به تصميم سرمربي مربوط است.»
خيلي‌ها معتقدند استقلال و سپاهان مدعيان جدي قهرماني هستند. غريبي اما در اين خصوص مي‌گويد:«بگذاريد بگويند که ما قهرمان نمي‌شويم. خيلي ها مي‌گويند که ما امسال بازيکن خوب نگرفتيم ولي شک نکنيد که پرسپوليس امسال يکي از بهترين‌هاي تيم‌هاي ليگ است و مطمئن باشيد مقابل سپاهان و استقلال مي‌ايستد. ما در ليگ برتر همه چيز را ثابت خواهيم کرد و نشان مي‌دهيم پرسپوليس تيم پرقدرتي است.»

http://www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=72208

 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا