کلوپ طرفداران پرسپولیس

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=2]تنبیه بازیکنان خاطی،احتمال بازگشت دنیزلی وتعیین مربی سال بعد
[/h]
[h=1]رویانیان: به خاطر هواداران، ژوزه را کنار گذاشتم/ سرمربی پرسپولیس ایرانی است [/h]ایسنا: محمدرویانیان در بازگشت به ایران تلویحا برکناری مانوئل ژوزه را تایید کرد اما در نهایت همه چیز را به تصمیم روز دوشنبه کمیته فنی باشگاه موکول کرد.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که بامداد امروز (یکشنبه) از سفر خود به ایتالیا و آلمان بازگشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره فواید این سفر برای پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس این پتانسیل را دارد و باید به یکی از باشگاه‌های برتر آسیا تبدیل شود و بتواند با باشگاه‌های بزرگ در سطح دنیا رقابت کند. این حق پرسپولیس با داشتن 30 میلیون هوادار است.

وی ادامه داد: از زمانی که به این باشگاه آمدم، چند طرح را برنامه‌ریزی کردم. یکی از آنها ارتباط با باشگاه میلان بود به عنوان باشگاهی که پرافتخارترین باشگاه جهان است و بیشترین جام را گرفته است. علاوه بر آن بحث اقتصادی، نظام تربیت بازیکن و امکانات این باشگاه فوق العاده است. از اوایل حضورم در پرسپولیس سه باشگاه را هدف قرار دادم که با آنها ارتباط برقرار کنیم. یکی از آنها میلان بود که خوشبختانه ارتباطمان با آن برقرار شد. مذاکرات بسیار خوبی داشتیم، دو، سه روز مهمان شان بودیم و به ویژه در ورزشگاه سن سیرو از ما پذیرایی خوبی کردند.

رویانیان گفت: گالیانی، قائم مقام برلوسکونی با محبت با ما برخورد کرد و وقت زیادی برای ما گذاشت. شماره 10 میلان را هم به نماینده پرسپولیسی‌ها هدیه کردند. با معاونان این باشگاه جلسات متعددی داشتیم، از کمپ میلان بازدید کردیم، نحوه تمرین بازیکنان‌شان را دیدیم و حمید استیلی هم که در کنار ما بود زحمت کشید و برای ما وقت گذاشت. همچنین ورزشگاه تازه تاسیس یوونتوس در تورینو را دیدیم. واقعیت این است که ما یک ورزشگاه می‌خواهیم و باید بسازیم. ما 30 میلیون هوادار داریم و مطمئنا این کار را برای آنها خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه تحول بنیادین پرسپولیس باید آغاز شود، گفت: صحبت‌هایی داریم که خیلی مهم است. الان آغاز تحولی نو و بنیادین در باشگاه پرسپولیس است و اتفاقات بزرگی افتاده و خواهد افتاد که به زودی در یک نشست خبری همه آنها را اعلام خواهم کرد.

محمد رویانیان گفت: تقریبا کارمان با باشگاه رئال مادرید تمام شده و ارتباطمان با منچستر یونایتد را هم شروع کرده‌ایم. با یک تیم آلمانی هم مذاکراتی انجام داده‌ایم.

وی درباره وضعیت نیمکت پرسپولیس در ادامه فصل گفت: ما امسال دیگر با سرمربی خارجی کاری نداریم. ان‌شاالله از مربیان ایرانی استفاده خواهیم کرد. باید اعلام کنم که مربی که سال آینده پرسپولیس را هدایت می‌کند از الان مشخص شده است، اما نمی‌گویم که ایرانی است یا خارجی.

رویانیان در پاسخ به این سوال که چرا از ابتدای فصل یک مربی ایرانی را به پرسپولیس نیاورد به ایسنا، گفت: اینطور نیست. من نظرسنجی کردم اما مربی ایرانی رای نیاورد. در واقع به حرف هواداران گوش کردم و مربی خارجی آوردم. هواداران هنوز باور نداشتند که باید به مربی داخلی تکیه کنیم. برای من خیلی راحت‌تر است که مربی داخلی بیاورم چون هم من را می‌شناسد و هم اینکه ارزان‌تر است. اما هواداران به گزینه‌های داخلی رای ندادند، من به عشق آنها دنیزلی و مانوئل ژوزه را آوردم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال فسخ قرارداد با ژوزه به ایسنا گفت: طبیعتا اگر قرار باشد با ژوزه همکاری‌مان را قطع کنیم بر اساس رای کمیته فنی خواهد بود که دوشنبه تصمیم‌گیری می‌کند. اما من از اروپا به ژوزه ابلاغ کردم که فعلا سر تمرین نرود تا تکلیفش روشن شود. این اولین کاری بود که برای نیم فصل انجام دادیم. فعلا ایشان را کنار گذاشتیم و باز هم به خاطر هواداران این کار را کردیم اما من با مربی قرارداد دارم و ضرر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، یکی از هواداران در تمرین روز گذشته پرسپولیس با انتقاد از وضعیت این تیم گفته بود چرا استقلال که بی‌پول است دوم است اما ما دوازدهم هستیم. رویانیان در این رابطه به ایسنا گفت: استقلال هم بی‌پول نیست. من از پشت صحنه خبر دارم. ما هم خیلی پولدار نیستیم، فقط قیافه‌مان کمی غلط‌ انداز است و همه فکر می‌کنند پولداریم! من می خواستم هواداران این را بدانند که از این به بعد باشگاه درباره همه‌چیز تصمیم بگیرد.

وی افزود: در این رابطه ضرری به پرسپولیس نرسیده است. ما خیلی موفق شدیم. اگر بخواهیم به تیم فوتبال نگاه کنیم ضرر کرده‌ایم، اما اگر بخواهیم به باشگاه و 5 سال برنامه‌ای که برای آن داریم و به زودی آنها را خواهم گفت، نگاه کنیم ما ضرر نکرده‌ایم.

رویانیان درباره شایعه حضور دنیزلی در پرسپولیس هم به ایسنا گفت: من با دنیزلی در ارتباطم. کمیته فنی باید درباره نیمکت تیم نظر دهد. ما همانطور که در کمیته فنی گفته شد عمل کردیم. آنها گفتند تا نیم فصل به ژوزه فرصت دهید و ما هم این کار را کردیم. بعد از بازی با پیکان هم ما یک برد، یک مساوی و یک باخت داشتیم که آمار خوبی برای ما نیست. ما از ژوزه و بازیکنان خواسته بودیم در این سه بازی 7 امتیاز بگیرد تا تیم بالا بیاید اما اینطور نشد و وظیفه من است که برخورد کنم.

وی با بیان اینکه قبول دارم در زمان من تغییرات در کادر فنی پرسپولیس زیاد بوده گفت: این اتفاقات باید می‌افتاد تا هواداران متوجه شوند که این کار را باید کاملا به باشگاه بسپارند. استیلی گزینه مدیر قبلی بود اما نگداشند کار کند. دنیزلی را هواداران خواستند و ما او را آوردیم. اما همسر و پدر همسرش مریض شدند و دیگر نتوانست برگردد. او به هم ریخته بود و این از شانس بد من است. و اگرنه او الان مربی پرسپولیس بود، هنوز با او قرارداد دارم. کمیته فنی هم تصمیم گرفت که ژوزه سرمربی شود و حالا دوباره خودشان باید درباره او تصمیم‌گیری کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره فهرست بازیکنان مازاد پرسپولیس هم گفت: 4،5 نفر هستند که اگر تیم‌های دیگر آنها را بخواهند می‌توانیم با آنها تسویه حساب کنیم. ضمن اینکه علاوه بر کلاه کج به دنبال جذب یکی دو بازیکن دیگر هم هستیم که یکی از آنها داخلی و یکی هم خارجی است.

به گزارش ایسنا، رویانیان در پاسخ به این سوال که مصاحبه های انتقادی چند بازیکن پرسپولیس چه نقشی در کنار گذاشته شدن ژوزه داشته، به ایسنا گفت: قاطعانه می‌گویم که هیچ نقشی نداشته است. اگر بازیکنان به این صحبت‌های خود ادامه می‌دادند دیگر جلسه کمیته فنی هم تشکیل نمی‌دادم و ژوزه را نگه می‌داشتم.

وی افزود: این بازیکنان که دو نفر بودند، با مصاحبه کردن علیه سرمربی کار غلطی کردند و تنبیه هم می‌شوند. به خودشان هم گفتیم که اگر حرف بزنید قرارداد ژوزه یک سال دیگر تمدید می‌شود. برای اینکه این حرف‌ها درست نیست. ما به اندازه کافی از بیرون تیم ضربه خورده‌ایم و بعدا هم خواهم گفت که چه کسی این ضربه را به ما زده است. نقطه آغاز مشکلات پرسپولیس در این فصل یک فرد خارجی است و بازیکنان خودمان هم ابزار دست او شده بودند. این همه ضرری که به پرسپولیس وارد شد ناشی از کینه‌توزی و رفتار غیراخلاقی عده‌ای بوده است که به زودی در این باره حرف خواهم زد.

 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1] 2 بازیکن پرسپولیس از تمرینات حذف شدند [/h]
با تصمیم کادرفنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس دو بازیکن تیم در حالی که امروز در تمرینات حضور داشتند اجازه تمرین پیدا نکردند
۲ بازیکن پرسپولیس از تمرینات حذف شدند
به گزارش فارس، تمرینات تیم پرسپولیس بعد از ظهر امروز در غیاب ژوزه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد اما با توجه به لیست مازاد قرمزپوشان اسماعیل زاده و قدمی دو بازیکن پرسپولیس در شرایطی که امروز در تمرینات حضور داشتند اما اجازه تمرین پیدا نکردند. این تصمیم در شرایطی گرفته شده که قرار بود با تصمیم مسئولان باشگاه و کادر فنی این بازیکنان تیم‌های آینده خود را برای جدایی از پرسپولیس معرفی کنند.

همچنین همان طور که به ژوزه اعلام شده تا روز دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حضور نداشته باشد به بازیکنان هم ابلاغ شده از هر گونه مصاحبه تنش‌زا علیه کادر فنی پرسپولیس جلوگیری کنند
 

FREE DOOM

عضو جدید
رویانیان: انتقال انصاریفرد به تیم‌های اروپایی منتفی شد/ مشکلات دنیزلی پابرجاست


مدیریت ورزش - مهر نوشت:


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه مشکلات دنیزلی همچنان پابرجاست و حضور وی در پرسپولیس منتفی است، به آخرین وضعیت انتقال مهاجم این تیم به تیم های اروپایی اشاره کرد و گفت: برای اینکه با قدرت به کار خود ادامه دهیم کریم انصاریفرد را حفظ خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت به ایران در تمرین روز یکشنبه پرسپولیس که پشت درهای بسته بود حاضر شد و با بازیکنان در خصوص مسائل مختلف باشگاه صحبت کرد. محمد رویانیان خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت: هواداران از نتایج پرسپولیس در نیم فصل اول ناراضی‌ هستند و به خاطر نتایج نامطلوب تیم باشگاه لطمه‌های زیادی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خورده است.
وی افزود: شما باید نیم فصلی که گذشت را فراموش کنید و در نیم فصل دوم ناکامی ها را جبران کنید. شما استعداد و توانایی خوبی دارید و از شما می خواهم ادامه بازی‌ها را با قدرت شروع کنید. شما فقط تمرکز خود را برروی بازی هایی که پیش رو دارید قرار دهید و به مسائل حاشیه ای و پیرامون تیم کاری نداشته باشید.
وی در خصوص بازیکنانی که باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل جذب خواهد کرد یا در لیست مازاد قرار می دهد تصریح کرد: اگر تصمیم کمیته فنی به ماندن مانوئل باشد بر اساس لیستی که او در اختیار باشگاه قرار داده عمل می کنیم و اگر این اتفاق نیفتد بر اساس خواسته های سرمربی جدید عمل خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال بازگشت دنیزلی نیز خاطر نشان کرد: هنوز گرفتاری ها و مشکلات شخصی دنیزلی حل نشده است، در واقع شرایطی که فصل قبل برای وی وجود داشت از جمله بیماری پدر همسرش هنوز پابرجاست.
رویانیان خاطرنشان کرد: ما در کمیته فنی تصمیم گرفته بودیم که بعد از بازی با پیکان سه بازی را به سرمربی فرصت دهیم و بعد از این سه بازی جلسه دیگری را بگذاریم و تصمیم جدیدی بگیریم. روز دوشنبه کمیته فنی تشکیل جلسه داده و تکلیف کادر فنی را مشخص می کند.
وی درهمین خصوص افزود: می خواهیم در جلسه فردا همه با هم تصمیم بگیریم به همین خاطر از خوردبین و کاشانی درخواست کردیم که در این نشست حضور داشته باشند تا به اتفاق سایر اعضای کادر فنی تصمیم‌گیری کنیم.
محمد رویانیان در خصوص اینکه آیا کریم انصاریفرد در نیم فصل دوم به تیمی اروپایی منتقل می شود، تاکید کرد: کریم انصاریفرد را چند باشگاه اروپایی می‌خواهند اما هنوز به توافقی نرسیده‌ایم. برای اینکه در نیم فصل دوم کار خود را با قدرت ادامه دهیم انصاریفرد را حفظ خواهیم کرد. او فرصت زیادی برای رفتن به اروپا دارد و می‌تواند فصل بعد این کار را انجام دهد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیم دقایقی نیز با یحیی گل محمدی به گفتگو پرداخت و از وی خواست به اینکه کمیته فنی چه تصمیمی می‌گیرد کاری نداشته باشد و هرچه توان دارد برای پرسپولیس بگذارد چون نباید در تمرین های تیم خللی ایجاد شود
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]بسته شدن پرونده ژوزه در پرسپولیس [/h]
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه با بازیکنان پرونده مانوئل ژوزه در پرسپولیس را تا حدودی بسته اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان با حضور در تمرین امروز پرسپولیس، ابتدا در جلسه‌ای با بازیکنان و سپس با یحیی گل‌محمدی سرمربی موقت پرسپولیس شرکت کرد.


در این جلسه که رویانیان از نتایج نیم‌فصل اول اصلا راضی نبود اعلام کرد که کار خود را در نیم‌فصل دوم با مربی ایرانی دنبال خواهد کرد و از صحبت‌های برخی بازیکنان نیز انتقاد کرد.


رویانیان در این جلسه از بسته شدن پرونده بازگشت ژوزه به پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد که باشگاه به دنبال تعامل با این مربی برای فسخ قرارداد است به همین دلیل بازیکنان هم باید درباره این مربی عکس‌العمل تنش‌زا نشان ندهند.


علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا نیز به صورت جداگانه در این جلسه صحبت‌هایی را بیان کردند.


با توجه به جمع بندی نهایی جلسه امروز مدیرعامل با بازیکنان، پرونده ژوزه با سرخ پوشان به پایان رسیده، بنابراین به نظر می رسد سرمربی پرتغالی در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان برف تهران را نخواهد دید و پس از جلسه دوشنبه ایران را ترک خواهد کرد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
کریم و یحیی روی نیمکت پرسپولیس

ام ورزشی؛ به تمام شايعات جورواجوري كه درباره نيمكت پرسپوليس مي‌شنويد، يك احتمال ديگر را هم اضافه كنيد. اما اين يكي خيلي هم شايعه نيست، خبري است كه احتمال وقوعش بيشتر از ساير خبرهاست.

اين روزها درباره وضعيت نيمكت سرخپوشان خبرهاي ضد و نقيضي به گوش مي‌رسد. از ماندگار شدن مانوئل ژوزه گرفته تا آمدن مجيد جلالي؛ از ورود بگوويچ و افاضلي تا بازگشت مصطفي دنيزلي. از سرمربيگري ايراني‌هاي سرشناس گرفته تا سرمربي‌هاي خارجي و دستياران ايراني. اما اين بار صحبت از يك تركيب كاملا جوان و تازه‌نفس براي نيمكت پرحاشيه قرمزهاست. از يحيي گل‌محمدي و كريم باقري.

از حوالي باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد يحيي گل‌محمدي كه فعلا به عنوان سرمربي موقت سرخپوشان معرفي شده به احتمال زياد به زودي با حذف پسوند «موقت» پست سرمربيگري را تا پايان فصل بر عهده خواهد گرفت. اما گزينه‌اي كه مديران پرسپوليس براي دستياري يحيي در نظر گرفته‌اند هافبك سابق اين تيم و يكي از محبوب‌ترين بازيكنان تاريخ پرسپوليس است كه دو سال پيش و در زمان مربيگري علي دايي از بازيگري كناره گرفت و كفش‌هايش را آويخت.

كريم باقري گزينه مورد نظر مسئولان پرسپوليس است و اگر پيشنهاد دستياري گل‌محمدي را بپذيرد اولين تجربه مربيگري خود را با تيم پرسپوليس آغاز خواهد كرد. سرنوشت زوج كريم و يحيي به عنوان دو مربي جوان و نوجو در پرسپوليس، كنجكاوي بسياري را برمي‌انگيزد. آن‌ها همانقدر كه ممكن است موفق و شگفتي‌آفرين عمل كنند، احتمال دارد به مهره‌هاي سوخته‌اي تبديل شوند كه بعدا در موردشان بگويند: «هدايت پرسپوليس برايشان خيلي زود بود.»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پیروانی تو برنامه 90 : روز اول همه گفتن ژوزه رو ما آوردیم الان که نتیجه نگرفته همه رنگ عوض کردن ...

درود به شرفت ..حداقل تو یکی شرف داشتی و سر حرفت موندی ..
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیروانی تو برنامه 90 : روز اول همه گفتن ژوزه رو ما آوردیم الان که نتیجه نگرفته همه رنگ عوض کردن ...

درود به شرفت ..حداقل تو یکی شرف داشتی و سر حرفت موندی ..

تو این فوتبال یه نفر ادمی که رو حرفش بمونه نیست همشون یه روز با یکی موافقن یه روز مخالف یه روز میگن مدیرفنی یعنی کشک یه روز میگن یعنی عسل
 

FREE DOOM

عضو جدید
یحیی گل‌محمدی: هنوز خودم را دستیار ژوزه می‌دانم/ اگر سرمربی شوم باید اختیار تام داشته باشم


یحیی گل‌محمدی دوباره تاکید می‌کند که اگر سرمربی پرسپولیس شود، اختیار تام می‌خواهد.


به گزارش خبرآنلاین؛ گل محمدی که فعلا به صورت موقت سرمربی پرسپولیس شده، در مورد احتمال سرمربیگری در این تیم و جدایی ژوزه می‌گوید: «من اگر اگر سرمربی باشم مستقل عمل می‌کنم. اختیار تام می‌خواهم. در مورد جدایی ژوزه از پرسپولیس هم باید بگویم او هنوز جدا نشده. من ایشان را سرمربی می‌دانم. ایشان هنوز سرمربی پرسپولیس است و من دستیار او هستم. باشگاه از من خواسته تیم را تمرین بدهم تا جلسه کمیته فنی برگزار شود و در مورد وضعیت کادر فنی تصمیم گیری شود.»
گل محمدی ادامه می‌دهد: «من ژوزه را انسان خوبی می‌دانم و هیچ بدی از او ندیده‌ام. ایشان در پرسپولیس تلاش کرد و زحمت کشید. ولی یک سری اتفاق باعث شد نتیجه نگیرد. او هنوز هم مربی بزرگ و پر افتخاری است. مانوئل در ایران روی خوش فوتبال را ندیده. این طبیعت فوتبال است. این باعث نمی شود من فراموشش کنم. به دیدارش هم می‌روم. من دستیار مانوئل می‌دانم خودم را. امیدوارم هر اتفاقی می افتد خیر و صلاح باشد.»
او در مورد اینکه گزینه سرمربیگری پرسپولیس است هم می‌گوید: «هنوز چیزی مشخص نیست. اگر قرار باشد سرمربی شوم، اعضای کمیته فنی لطف کرده‌اند. در صورت جدایی ژوزه من گزینه سرمربیگری‌ام. تاکید دارم اگر سرمربی شوم باید پاسخگوی باشگاه و هواداران باشم. به همین دلیل باید استقلال عمل و اختیار تام داشته باشم.»


 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
تا وقتی پیشکسوتامونو داریم نمیتونم به موفقیت تیم امیدوار باشم ... بنظرم بیشتر به فکر منافع خودشونن تا پرسپولیس ...
مگه میشه هر مربی خارجیی بیاد پرسپولیس نتونه نتیجه بگیره ؟ ژوزه هم مثل بگوویچ و استانکو و کرانچار و ..... خراب شد...یعنی کاری کردن که زمین بخوره ..
اینم که یحیی با اختیار تام سرمربی باشه زیر نظر پروین رو نمیفهمم یا اینا معنی اختیار تام رو نمیدونن یا معنی زیر نظر بودن رو نمیدونن ...اینطوری بخوان ادامه بدن بردهای تیم مال پروین میشه و باختهاش مال یحیی ..دیگه بگذریم از کارای پشت پرده بعضیا..
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
تا وقتی پیشکسوتامونو داریم نمیتونم به موفقیت تیم امیدوار باشم ... بنظرم بیشتر به فکر منافع خودشونن تا پرسپولیس ...
مگه میشه هر مربی خارجیی بیاد پرسپولیس نتونه نتیجه بگیره ؟ ژوزه هم مثل بگوویچ و استانکو و کرانچار و ..... خراب شد...یعنی کاری کردن که زمین بخوره ..
اینم که یحیی با اختیار تام سرمربی باشه زیر نظر پروین رو نمیفهمم یا اینا معنی اختیار تام رو نمیدونن یا معنی زیر نظر بودن رو نمیدونن ...اینطوری بخوان ادامه بدن بردهای تیم مال پروین میشه و باختهاش مال یحیی ..دیگه بگذریم از کارای پشت پرده بعضیا..

کاملا باهاتون موافقم. من جایی نشنیدم که سرمربی یه تیم پاسخ گوی کسی باشه.ولی اینجا همه توقع دارند که ژوزه باید ازشون حرف شنوی داشته باشه!!!!!

به نظر من مشکل مربی نبود.مشکل اصلی کسایی هستند که خودشون رو صاحبان اصلی پرسپولیس میدونند.!!!اینا هیچ موقع نمیزارند کسی موفق بشه.مگر اینکه از خودشون باشه.رویانیان هم اینو خوب فهمیده که کاری نمیشه کرد و مجبوره امتیاز به پروین و دارو دستش بده!!!! نمونش دنیزلی و کرانچار بودند که باوجود اینکه مربی های قابلی هستند ولی نزاشتند که نتیجه بگیرند!!!الان یک عاملی که باعث شده استقلال با وجود خوب بازی نکردن نتیجه بگیره به خاطر مهار حاشیه ها بوده. و گرنه وقتی قلعه نوعی تو استقلال نبوده استقلال هم نتیجه نگرفته که دلیلش فعالیت های پشت پرده قلعه نوعی و دوستاش بوده!!!!
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
دروازه‌بان نیمکت نشین ماندنی شد/ گردان: به ترکیب اصلی پرسپولیس برمی‌گردم
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از نشست امروزش با محمد رویانیان مجاب شد تا در این تیم بماند و از فردا در تمرینات سرخپوشان حاضر شود.
شهاب گردان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه‌اش با محمد رویانیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: ترجیح دادم خودم مشکلم را حل کنم و به همین خاطر در جلسه‌ای با محمد رویانیان حاضر شدم و حرف‌هایم را به مدیرعامل باشگاه گفتم. وی خاطرنشان کرد: ایشان هم صحبت‌هایی را مطرح کرد و با وجود اینکه چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم، در نهایت تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم. دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: از فردا چهارشنبه در تمرین پرسپولیس شرکت می‌کنم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا مجددا به ترکیب اصلی تیم برگردم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]همسر ژوزه افسردگی گرفته! | می‌خواهیم به خوبی و خوشی از هم جدا بشیم
[/h]
پارس فوتبال:محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس که این روزها درگیر اخراج توافقی مانوئل ژوزه و تعیین یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس است، بالاخره بطور رسمی جدائی ژوزه را اعلام کرد و عنوان کرد که قصد دارد به‌گونه‌ای توافقی از ژوزه جدا شود تا باشگاه پرسپولیس کمترین خسارت مالی را در این اوضاع بد دلار متحمل شود.

سردار رویانیان در این رابطه گفت : " امروز با ژوزه جلسه داشتم و از او برخورد بسیار خوبی را شاهد بودم. او به شدت به پرسپولیس علاقه‌مند است و دوست داشت تا با این تیم بزرگ، قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند و در نهایت از دنیای مربیگری خداحافظی کند.من مانوئل ژوزه را بسیار دوست دارم اما متاسفانه به نتیجه نرسیدیم و راهی جز جدائی برای ما باقی نمانده است. البته ما هنوز با یک‌دیگر به توافق نرسیده‌ایم و باید منتظر جلسه‌ی فردا بمانیم تا همه‌چیز نهائی شود. بسیار خوش‌بین هستم که همه‌چیز ختم به خیر شود."

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با نحوه‌ی جدائی ژوزه گفت : " ما می‌توانیم به دو صورت از ژوزه جدا شویم، یکی توافقی و دیگری با نظارت یک مرجع قضائی همچون فیفا. اما من بسیار خوش‌بین هستم تا در این شرایط سخت که فشار مالی بسیاری را متحمل هستیم، توافق دوطرفه صورت گیرد و با توجه به قیمت دلار نسبت به ریال، باشگاه پرسپولیس کمترین خسارت ریالی ممکن را متحمل شود."

رویانیان از علاقه‌ی شدید ژوزه و کادر او به باشگاه پرسپولیس نیز گفت : " ژوزه در این جلسه به ما گفت همسر او بسیار به پرسپولیس علاقه‌مند بوده است و با شنیدن خبر جدائی از پرسپولیس دچار افسردگی شده است."

بدین ترتیب باید جدائی مانوئل ژوزه از پرسپولیس را قطعی دانست و فقط باید منتظر نهائی شدن نحوه‌ی جدائی او از پرسپولیس بمانیم. در ضمن یحیی گل‌محمدی را نیز باید سرمربی پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم بدانیم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]جدایی مدافع پرسپولیس منتفی شد [/h]
جدایی سید جلال حسینی از پرسپولیس پس از صحبت با مدیرعامل باشگاه منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پایان نیم فصل اول دو تیم اماراتی با سید جلال حسینی وارد مذاکره شدند و این بازیکن هم اعلام کرده بود شاید در نیم فصل دوم از جمع سرخپوشان جدا شود. پس از گفت‌وگو با رویانیان و مخالفت کادر فنی نسبت به جدایی جلال حسینی از پرسپولیس پیوستن این بازیکن به تیم اماراتی منتفی شد و این بازیکن تا انتهای فصل در پرسپولیس می‌ماند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]ارسال مستندات بازی پرسپولیس و سپاهان به AFC و فیفا [/h]
باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن دلایل اتفاقاتی که در جریان بازی این تیم مقابل سپاهان در اصفهان رخ داد مستندات خود را به فیفا و AFC ارسال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، با وجود گذشت چند ماه از بازی پرسپولیس و سپاهان و اتفاقات آن بازی که موجب بیهوشی و سرگیجه برخی از بازیکنان پرسپولیس شد هنوز دلایل وجود این اتفاق مشخص نشده است این درحالیست که از بازیکنان پرسپولیس آزمایشاتی هم گرفته شد اما نتیجه ای حاصل نشد.

در همین راستا شایعاتی مبنی بر اینکه این آزمایش ها بررسی نشده مطرح شد.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همین زمینه با دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری پزشک پرسپولیس صحبت کرد و وی در این باره گفت: پس از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان با کمک پزشکان دیگر آزمایشات مختلفی را از بازیکنانی که آن اتفاق برایشان پیش آمده بود، گرفتیم که مدارک آن هم موجود است.

وی افزود: با وجود گذشت چند ماه به دلیل مشخص نشدن دلیل این اتفاق پس از هماهنگی با مسئولین حقوقی باشگاه و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال قرار است این موضوع را به عنوان یک مورد جالب و عجیب برای بررسی به مجامع علمی دنیا و جهان و AFC و فیفا ارسال کنیم.

چشمه‌سری ادامه داد: ما می‌خواهیم جواب خود را بگیریم که چطور هافبک وسط ما یکباره بی‌حال شده است، البته کسی را متهم نمی‌کنیم اما شواهد و مدارکی که ما داریم این موضوع را مشخص می‌کند. می‌خواهیم از آزمایشگاه‌های بزرگ دنیا این موضوع را استعلام بگیریم چون اتفاق نادری افتاده که می‌خواهیم با علت‌یابی کاری کنیم که دوباره تکرار نشود.

وی خاطرنشان کرد: آزمایشاتی را که در ایران گرفتیم اگر یک قرص معمولی هم بازیکنان خورده باشند، مشخص خواهد کرد که در این قرص چند میلی‌گرم اجزای تشکیل‌دهنده قرص است. من باز هم از دوستان آزمایشگاهی پس از یکی دو بار آزمایش خواستم اگر امکان دارد، این آزمایشات را حتی به صورت دستی پیگیری کنند اما همه چیز منفی بود، حتی به ایزیو استار بازیکنان نیز رجوع کردیم که آیا چیزی داخل آن بوده یا خیر ولی باز هم به نتیجه‌ای نرسیدیم.

پزشک پرسپولیس ادامه داد: من برای برخی‌ها که اعلام کردند این نمونه‌ها گم شده و ما به همین دلیل پیگیری‌های لازم را نکردیم، متاسفم. لزومی ندارد پیگیری‌های علمی خودمان را که محرمانه است، فاش کنیم اما از این بحث هم کنار نمی‌کشیم و با پیگیری‌هایی که داریم سعی خواهیم کرد پس از هماهنگی‌های لازم و صحبت‌ها با استادان حقوقی این موضوع را از آزمایشگاه‌های بزرگ دنیا با ارسال آزمایش‌ها، آب‌های خورده شده و تمام مواردی که در رختکن بازیکنان خوردند و حتی غذاهای آنها پیگیری کنیم. چون این اتفاق بسیار ناراحت‌کننده بود.

پزشک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مهدوی‌کیا خواسته بود تا این نمونه‌ها را به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال کنند، گفت: همه دوست داشتند تکلیف این موضوع روشن شود که ما هم پیگیر هستیم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
با وجود تلاش مدیربرنامه‌های شماره ۱۰
باشگاه پرسپولیس با جدایی انصاری‌فرد مخالفت کرد


خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جدایی این بازیکن بار دیگر گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به عملکرد کریم انصاری‌فرد در دو سال گذشته چند تیم خارجی خواهان جذب آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران هستند. با وجودی که رویانیان در مصاحبه‌ای رسما جدایی این بازیکن را تا پایان فصل از پرسپولیس منتفی دانست اما باز هم مدیر برنامه‌های این بازیکن با محمد رویانیان درباره جدایی کریم انصاری‌فرد به گفت‌وگو پرداخت.

البته مدیر برنامه‌های این بازیکن در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد فعلا با خود کریم انصاری‌فرد و باشگاه پرسپولیس در خصوص پیوستن این بازیکن به یک تیم اروپایی وارد مذاکره هستیم اما فعلا به توافقی نرسیده‌ایم.
همچنین رویانیان به خبرنگار فارس گفت: از روز اولی که انصاری‌فرد را جذب کردیم می‌دانستیم چند تیم خوب اروپایی دنبال او هستند. با توجه به خواسته‌های یحیی گل‌محمدی و هدف ما در نیم فصل دوم مخالف جدایی این بازیکن هستیم. حتی در یکی دو روز گذشته صحبت‌هایی داشتیم اما هیچ چیز فعلا مشخص نیست.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]کلاه‌کج به مدت دو سال پرسپوليسي شد[/h]من نمیدونم معیار اصلی انتخاب این بازیکن چی بوده.ولی در کل دور کل اینروزا از آمادگیش فاصله داره.فکر کنم چون به پرسپولیس گل زد گرفتنش!!!!!

در کل امسال خریدای پرسپولیس رو میشه به دو قسمت تقسیم کرد 1- بازیکنا خوبی گرفته شد:نظیر جلال حسینی.انصاری فر قاضی. ماهینی و..(البته چنتا اینا فعلا نتونستند بازیهای خوب فصل قبلشون رو تکرار کنند.مثل قاضی که بنظرم میتونه خیلی بهتر باشه)
2- بازیکنانی در سطح خیلی پایین: نمونش میشه از کاظمیان و معدنچی میشه نام برد.با وجود اینکه کاملا معلوم بود که دیگه نمیتونند خوب بازی کنند ولی خوب جذب شدند.در حالی که به جای این بازیکنا میتونستند 2 تا هافبک دفاعی متوسط هم بگیرند!!!!

در کل چیزی که مشخص هستش باید تغییراتی تو کمیته فنی باشگاه انجام بشه.چون رویانیان با مشاوره این آقایون بود که تیم رو بست.البته نمیگم تیم بدی داریم ولی خوب این آقایون با این ادعای فوتبالی بودنشون نفهمیدند که تیم تو پست هافبک دفاعی و بازیساز دچار کمبود بازیکن هستش!!!! یا اینکه اکثرشون با اومدن ژوزه موافقت کردند/!!!!چون مدیر باشگاه فوتبالی نبوده و مطمئنا ژوزه رو با نظر کمیته فنی اورد پرسپولیس.ولی کمیته فنی بعد چند هفته شروع به تخریبش زد. !!!
در کل من در ابتدا موافق اومدن رویانیان هم نبودم.چون مدیر ورزشی نبود. و یک نظامی بوده .ولی الان که گذشته میبینم انتخاب بدی نبوده.چون روند حرکتیش رو به جلو بوده و از امثال فتح الله زاده(که خیلی سابقه داره)بهتر عمل کرده.ولی بنظرم تزریق پول به پرسپولیس علاج کار نیست.اون باید از قدرتش استفاده کنه و حاشیه تیم رو کم بکنه. ولی اینکه چطور اینکارو بکنه خودش یه سوال بزرگیه.چون دور و بر پرسپولیس کلی آدم هستند که ادعا دارند پرسپولیس ملک شخصیشونه!!!
باید قبول کرد که مشکل ما ژوزه نیست.مشکل حاشیه های تیم هست که از کمیته فنی و پیشکسوتان پرسپولیس به تیم تزریق میشه. !!! بهترین مربیان دنیا هم بیاند فرقی نمیکنه.اگه یادتون باشه ما سال 86 قهرمان شدیم .چون به قطبی اجازه داده شده بود مستقل عمل کنه(البته نه بطور کامل). و کمیته فنی هم وجود نداشت.قطبی هم با این وجود تیم رو قهرمان کرد.(البته به نظرم قطبی تو اون سال تیم خوبی رو تحویل گرفته بود.تیمی که دنیزلی ساخته بودش).
به نظر من تنها راه چاره اینه که یا پروین رو سرمربی کنند تا حداقل حاشیه های تیم کم بشه.چون پروین میتونه حاشیه های تیم رو به نفع خودش جمع کنه(مثل قلعه نوعی)!!!!!!
یا اینکه کمیته فنی وجود نداشته باشه.و اختیارات فنی تیم به طور کامل به سرمربی محول بشه!!!
چند سال پیش کرانچار سرمربی تیم ما بود ولی خوب نزاشتند موفق بشه.و فرستادنش رفت و گفتند مربی خوبی نیست.ولی دیدیم که سپاهان رو که تو شرایط بدی بودمتحول کرد و کاری کرد که قلعه نوعی رفت زیر سوال!!!
بنظرم ما باید منطقی تر باشیم و جو گیر نباشیم.باید قبول کنیم که اخراج ژوزه بهترین راه ممکن نیست.اینکار بازگشت ما به عقب هستش!!!! البته بنظرم رویانیان از ته دل با این قضیه موافق نیست ولی فشار کمیته فنی و مصاحبه اونهاست که سردار رو مجبور به این کار کرده!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
کمیته فنی رو روز اول برای این تشکیل دادن که مدیرعامل غیرفوتبالی بود و ازش انتقادات زیادی میشد و اینطوری سعی کرد با فوتبالی ها کمیته ای تشکیل بده تا بهش مشاوره بدن ..اما این کمیته جز ایجاد حاشیه چیزی برا تیم نداره این اصلا حرفه ای نیست یه عده رو رو سر سرمربی بزارن تا سوال و جوابش کنن و عملکردشو نقد کنن سرمربی باید استقلال داشته باشه...بعد ناراحت هم میشن میگن ژوزه تو جلسات ما شرکت نمی کرد خب معلومه که زیر بار نمیره یه عده که تفکراتشون مربوط به 30 سال پیشه و بعضیاشون هیچ کارنامه ای هم ندارن بیان مربی کارنامه دار رو زیر سوال ببرن .. کنار گذاشتن ژوزه هم یه جورایی میخواستن ازش انتقام بگیرن از مصاحبه های قبل جلسه شون معلوم بود ..همشون گفتن ژوزه ما رو حساب نمی کرد ژوزه به ما اهمیت نمیداد ژوزه باید بدونه افرادی که تو کمیته فنی هستن آدمای بزرگی هستن کاملا مشخص بود که ازش کینه به دل گرفتن و هرطور که شده میخوان اخراجش کنن واقعا نمیدونم چطوری روشون میشه مربی ایی که خودشون آوردن رو اینطوری دربارش حرف بزنن در نهایت هم همه انتقادها برای رویانیانه یه نفر از اینا نپرسید اگه ژوزه بده چرا روز اول خودتون انتخابش کردید..فکر نکنم هیچجای دنیا همچین کمیته ای داشته باشه کلا ما تو کارای عجیب و غریب و بد همیشه باید اول باشیم..بنظرم یحیی هم کار خوبی کرد که گفت من میخوام اختیارات داشته باشم و اونم باید زیر بار این کمیته نره و اصلا حسابشون نکنه ...یکی از کارای بد رویانیان هم تشکیل این کمیته و آوردن این آدما به باشگاه بود ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
امروز 12 / 12 / 12 بود ..




امیدوارم یه روز برگرده و گلهاشو تکرار کنه و بازم دل هوادارا رو شاد کنه
 

FREE DOOM

عضو جدید
دست ياري علي کريمي به نابيناي حاضر در تمرين

علي کريمي پس از پايان تمرين امروز حاضر شد به نابينايي در که درفشي‌فر حاضر شده بود کمک کند.
يکي از سوژه‌هاي تمرين امروز حضور نابينايي بود که به دليل اسيد پاشي روي صورتش، چشمان خود را از دست داده بود و از قرمزپوشان درخواست کمک داشت.
از همين رو پس از تمرين امروز در شرايطي که اين نابينا کنار زمين نشسته بود و بچه دو ساله خود را در آغوش داشت وقتي به او خبر دادند کريمي در حال آمدن به بيرون زمين است به سمت کريمي رفت. کريمي اين نابينا را به گوشه‌اي از زمين درفشي‌فر برد و مشکلش را جويا شد. اين نابينا به کريمي گفت يک اتفاق نادر در زندگي من افتاده که باعث شده بچه دو ساله خود را از زماني که به دنيا آمده نبينم.
وي در ادامه گفت؛ پزشکان در ايران جوابم کردند. قصد سوءاستفاده ندارم اما دست به دامان شما شدم. سپس علي کريمي به اين نابينا دقايقي دلداري داد و به اين نابينا قول داد براي رفع مشکلش با همکاري چند بازيکن پرسپوليس به وي کمک خواهند کرد.
کريمي شماره اين نابينا را گرفت تا مقدمات کار را انجام شود. اين در شرايطي بود که مادر اين نابينا به همراه همسرش مقابل در ورزشگاه حاضر بودند و پس از اين اتفاق از علي کريمي قدرداني کردند. علي کريمي خطاب به اين همراهان نابينا گفت فقط مرا دعا کنيد، خدا بزرگ است.


اسطوره..........
واقعا يك لحظه خوشحال كردن همچين خانواده اي به كل اين فوتبال مي ارزه
:cry:
 

Similar threads

بالا