کلوپ طرفداران پرسپولیس

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
 

FREE DOOM

عضو جدید
حمایت کریم باقری از هم‌بازی سابقش: گل محمدی بهترین گزینه برای تیم است/ کمیته فنی پرسپولیس ژوزه را نمی‌خواهد


کاپیتان سابق پرسپولیس می گوید اگر یحیی سرمربی تیم شود، باید از همه نظر حمایتش کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ این روزها شایعه برکناری مانوئل ژوزه از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری قوت گرفته، او با تصمیم باشگاه تا روز دوشنبه به مرخصی رفته تا منتظر تصمیم نهایی مسئولان پرسپولیس باشد. به نظر می رسد یحیی گل محمدی جدی ترین گزینه برای جانشینی اوست.
کریم باقری شماره کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شایعات پیرامون این روزهای سرخپوشان و برکناری مانوئل ژوزه از سرمربیگری این تیم گفت: «فعلا که به صورت قطعی اقدامی صورت نگرفته اما باشگاه دو روز مرخصی به این مربی پرتغالی داده که این نشان می دهد مسئولان پرسپولیس تغییراتی را مدنظر دارند و قرار است این تصمیمات را با کمیته فنی در میان بگذارند و آن طور که به نظر می رسد اکثر اعضای کمیته فنی با ادامه حضور ژوزه در کادر فنی مخالفند.»
او در مورد نامطلوب بودن شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: «پرسپولیس این فصل بهترین های ایران را جذب کرد و همه هواداران امیدوار بودند تا با ایجاد تغییرات تیم محبوبشان تقویت شود اما متاسفانه این طور نشد. با توجه به تغییرات گسترده در ترکیب و کادر فنی تیم، نتایج ضعیف پرسپولیس در اوایل فصل تا حدودی توجیه می شد اما حالا نیم فصل اول به پایان رسیده و پرسپولیس در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد که به هیچ عنوان خوشحال کننده نیست. به هر حال تعطیلات نیم فصل می تواند بهترین زمان برای تصمیم گیری باشگاه باشد.»
باقری در مورد اختلاف به وجود آمده میان برخی از بازیکنان تیم و مانوئل ژوزه گفت: «از ابتدا فصل چند بازیکن با این مربی به مشکل برخوردند و علیه او مصاحبه هایی را کردند که این موضوع به ضرر پرسپولیس تمام شد. اگر این اختلافات ادامه پیدا کند به هیچ عنوان نمی توان آینده خوبی را را برای تیم پیش بینی کرد.»
شماره 6 سابق تیم ملی در مورد احتمال حضور یحیی گل محمدی در راس کادر فنی پرسپولیس گفت: «در حال حاضر یحیی مسئول تیم است و تمرینات را زیر نظر دارد و به نظر من اگر او یکی از گزینه های جانشینی ژوزه باشد، انتخاب خوبی خواهد بود. به هر حال یحیی مدتی است که در دل تیم حضور دارد و نقات ضعف و قوت پرسپولیس را بهتر از هر کس دیگری می شناسد، همچنین او گزینه مورد قبول بازیکنان است. اما مهم تر ازهمه این است که هر کسی به عنوان سرمربی به کار خود مشغول شود مسئولان تیم از او حمایت کنند. در فوتبال ما همیشه به مربیان خارجی فرصت بیستری نسبت به داخلی ها داده می شود که این تصمیم درستی نیست. اگر هدایت تیم به دست یحیی داده شود باید از همه نظر از او حمایت شود تا با آرامش به کار خود ادامه دهد.»
 

FREE DOOM

عضو جدید
مهدوی کیا: بازیکنان اگر ۴ جای بین المللی بازی کرده بودند علیه سرمربی حرف نمی زدند


مهدی مهدوی کیا به شدت از رفتار غیر حرفه ای چند بازیکن جوان تیمش انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ مهدی مهدوی کیا کاپیتان پرسپولیس از اینکه تعدادی از هم تیمی هایش علیه سرمربی پرسپولیس مصاحبه کرده اند به شدت گلایه دارد و می گوید:« متاسفانه این رفتار را هیچ جای دیگر از دنیا نمی شود دید که بازیکنان این طور درباره سرمربی تیم شان حرف بزنند. البته اینجا در فوتبال ایران خیلی چیزها را می بینی که هیچ جای دیگر نمی شود مثلش را دید و احتمالا نباید از آنها تعجب کرد. به هر حال این بچه ها اگر 4 جای بین المللی کار کرده بودند و یک مقدار دیده بودند بازیکنان دیگر چطور برخورد می کنند هیچ وقت علیه سرمربی تیم شان حرف نمی زدند.»
مهدوی کیا در ادامه گفت:« هنوز که تصمیم تیم درباره سرمربی اش مشخص نیست . باشگاه مدیر دارد ، هیات مدیره دارد و آنها هستند که تصمیم می گیرند چه اتفاقی برای تیم بیفتد.» کیا که دلخور به نظر می رسید در واکنش به این سئوال که بازیکن مورد علاقه مانوئل بوده است گفت:« من که 6 هفته اول اصلا بازی نمی کردم پس چطور یار مورد علاقه مربی بودم. ولی هیچ وقت عادت ندارم با مربی بد باشم یا علیه مربی موضع بگیرم کاش بازیکنان ما هم یاد بگیرند که حرفه ای باشند.»

واقعا مهدوي كيا درست ميگه .خداكنه رويانيان به شدت برخورد كنه .
اين بازيكنا فك كردن چه خبره فك كردن كي هستن ؟ اگه بخواد اينجوري باشه كه سنگ رو سنگ بند نميشه از كجا معلوم ژوزه بره يكي ديگه بياد همين بازي رو در نيارن.
درسته كه ژوزه شورش و در آورده وهر هفته با يكي لج ميكنه ولي اين راهش نيست.
هم سرمربي هم بازيكنا هم مدير عامل بايد بدونن واسه ما پرسپوليسه كه مهمه نه چيز ديگه.
 

FREE DOOM

عضو جدید
رفتار دوستانه مردم، بهترین خاطره ایمون زاید و همسرش از ایران


ایمون زاید و همسر او از رفتار دوستانه‌ای که مردم ایران با آن‌ها داشته‌اند راضی هستند.

به گزارش خبرآنلاین؛ زاید که حالا دیگر مهاجم پرسپولیس نیست، رفتار خوب مردم را بهترین خاطره خود از ایران می داند. همسر او هم با اینکه مدت زیادی در ایران نبوده، اما از رفتار خوب مردم صحبت می کند و آن را بهترین خاطره خود از ایران می داند.


ايمون خيلي دوست داريم .هيچ موقع از ياد ما پرسپوليسي ها نميري
:gol:

بچه ها خبر آنلاين فيلم مصاحبه ايمونو گذاشته جالبه طرز صحبت كردن مترجمه كپ علي كريمي شايد اصن خودش باشه.
اينم لينكش :http://www.khabaronline.ir/detail/262142/sport/premiere-league
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مصطفی دنیــــزلی ( ♥ ) در یک قدمی پرسپولیس !!!

مصطفی دنیــــزلی ( ♥ ) در یک قدمی پرسپولیس !!!



مديرعامل پرسپوليس در حالي امشب از اروپا به تهران برمي گردد كه گويا اين سفر او را براي انجام تغيير و تحولات در كادرفني سرخ ها قانع كرده است.



محمد رويانيان كه به همراه حميد استيلي و تعدادي از باشگاه نشينان ،چند روزي است كه درايتاليا مشغول جلسه و عكس انداختن است، امشب به تهران برمي گردد اما ديشب خبر رسيد، سردار حتي 24 ساعت هم طاقت نياورد واز همان شمال سرزمين چكمه اي فرمان تغيير خوزه را علني كرد. گفته مي شود سردار در تماسي با سعيد شيريني ،مرد معتمد خود به سرپرست دستور داده كه پيرمرد پرتغالي را هر كجاي اروپا كه هست پيش از سفر به تهران پيدا كند و از او بخواهد كه مرخصي اش را 72 ساعت تمديد كند!

بخش مهم تصميم سردار به آنجا برمي گردد كه غير از تعويق در بازگشت خوزه ، يحيي گل محمدي را به عنوان سرمربي موقت قرمزها معرفي كرده است.از آن سو مانوئل خوزه هم كه براي گذران تعطيلات به كشورش رفته، به سردار قول داده تا خودش را به تهران برساند تا با يك روز تاخير و از روز يكشنبه در تمرينات تيمش شركت كند.

به نوشته روزنامه گل ؛ حالا ماجراي بازگشت افندي به تهران سوژه اي نيست كه بتوان به راحتي از كنار آن گذشت. گزارش روز چهارشنبه گل در مورد ديدار مخفيانه رويانيان و مصطفي دنيزلي در تركيه و خبر بازگشت احتمالي افندي به تهران در حالي با سكوت عجيب باشگاه پرسپوليس روبه رو شد كه خودمان احتمال مي داديم سرخ ها براي مسكوت ماندن برنامه هاي شان به طور مصلحتي هم كه شده اين گزارش واثق را تكذيب كنند. رويانيان كه به همراه مصطفي شكري به تركيه سفر كرده بود، اين بار ترجيح داد در جريان سفرش به ايتاليا، خودش را به ندانستن و نشنيدن بزند و در مورد ديدارش با دنيزلي توضيحي ندهد!



در شرایطی که مدیر عامل و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تأکید دارند که تماسی با دنیزلی برقرار نشده اما این اتفاق رخ داده است. البته بعدها گفته شد که این تماس برای پیگیری طلب باشگاه پرسپولیس مصطفی دنیزلی برقرار شده است.


آقامصطفي در آنكارا


در مورد مذاكره و حضور آقامصطفي در تهران صحبت هاي زيادي به گوش مي رسد. هر چند بعضي ها با توجه به وضعيت نرخ دلار، احتمال بازگشت او به تهران را بسيار كمرنگ مي دانند، ولي بعضي از منابع موثق معتقدند سردار حتي صحبت هاي نهايي را نيز با دنيزلي انجام داده و آنها براي حضور مجدد در پرسپوليس قرار و مدارهاي شان را نيز گذاشته اند.

يك فرد آگاه به ماجرا از استانبول در اين مورد مي گويد: «آقا مصطفي براي بازگشت به پرسپوليس هيچ مشكل خاصي ندارد و حتي در جلسه اي كه در تركيه با رويانيان داشت، به او قول داد كه پس از انجام كارهايش و در زمان مورد توافق به تهران سفر كند.» آقا مصطفي كه گويا منتظر تماس پرسپوليسي هاست، در حال حاضر به آنكارا سفر كرده و دنبال اين است تا به كارهاي عقب افتاده اش در وطنش رسيدگي كند. دنيزلي وقتي با سوال همكار ما در تركيه در مورد ماجراي بدهي اش به باشگاه روبه رو مي*شود، فقط مي خندد!

پرسپوليسي ها از افندي استقبال كردند



عكس العمل بازيكنان پرسپوليس در مقابل خبر احتمال بازگشت دنيزلي به اين تيم قابل توجه است. اكثر بازيكنان پرسپوليس نسبت به بازگشت آقا مصطفي به تيم نظر مساعدي دارند و جالب اينكه بعضي ها پس از چاپ شدن گزارش كوشيدند به نحوي اطلاعات دقيق تري در اين مورد به دست بياورند . پس از مصاحبه ها و موضع گيري هاي بعضي از بازيكنان پرسپوليس عليه مانوئل خوزه، رويانيان برخلاف هميشه حمايت خاصي از سرمربي پرتغالي تيمش انجام نداد. نكته قابل توجه مصاحبه سردار اين بود كه او گفت اگر اين صحبت ها ادامه پيدا كند، شانس خوزه براي ماندن در پرسپوليس بيشتر مي شود! شنيده هاي ما در مورد عكس العمل بازيكنان پرسپوليس به ماجراي دنيزلي حكايت از آن دارد كه گروهي از بازيكنان پس از مكالمه هايي كه بين شان رد و بدل شد، يا مسوولان باشگاه و حتي نزديكان دنيزلي تماس گرفتند و از حضور افندي در تهران استقبال كردند. اما آيا در جمع اين بازيكنان علي كريمي هم كه سابقه مشكل با دنيزلي را داشت هم هست؟ آيا او هم از آمدن افندي استقبال مي كند؟گفته مي شود كه مصطفي دنيزلي برخلاف مانوئل خوزه از وضعيت و كيفيت بازيكنان پرسپوليس راضي است. هرچند كه خوزه بارها به انتقاد از وضعيت فني بازيكنان پرسپوليس پرداخته ولي دنيزلي معتقد است كه بازيكنان پرسپوليس از لحاظ فني شرايط خوبي دارند و مي شود به آينده اين تيم اميدوار بود.

نكته قابل توجه در مورد اطلاعات آقا مصطفي و برنامه هاي او در مورد پرسپوليس اين است كه او حتي در جريان مذاكره رويانيان با نيكبخت هم هست و اعلام كرده كه با توجه به شرايط خاص نيكبخت جذب او مانعي ندارد. بحث دنيزلي و كريمي هم به پايان رسيده و آقامصطفي در صحبتي كه با نزديكانش داشت اعلام كرده كه روي كريمي براي ساختن يك پرسپوليس قدرتمند حساب باز كرده است!

كميته فني خوزه را سرنگون مي كند؟



از آنجايي كه جلسه كميته فني باشگاه پرسپوليس روز دوشنبه برگزار مي شود، بعضي ها ادعا مي كنند درهمين جلسه اعضاي كميته فني تكليف خوزه را يكسره مي كنند و با توجه به عملكرد پيرمرد نظر منفي شان را در مورد او اعلام مي*كنند. رويانيان كه تا پيش از اين همه كارها را يك تنه انجام مي داد و تصميماتش را به تنهايي پيش مي برد، حالا با استفاده از اهرمي به نام كميته فني، بهانه هاي جديدي براي اجرايي كردن تصميمات جديدش دارد. تقريبا قطعي است كه پس از پايان جلسه روز دوشنبه، كميته فني پرسپوليس حكم به بركناري خوزه دهد و باشگاه مذاكراتش را با پيرمرد براي فسخ قرارداد با پرسپوليس آغاز كند. اگر اين اتفاق بيفتد، پرسپوليس در اولين ديدار بايد در جام حذفي به مصاف ملوان برود و جالب اينكه نزديكان ايراني دنيزلي به اوگفته اند كه او حتي اين شانس را دارد تا ملوان را در تهران شكست دهد و با هواداران صعود در جام حذفي را جشن بگيرد! شنيده ها از سوي افندي حكايت از آن دارد كه آقا مصطفي در صورت توافق نهايي با پرسپوليس پس از ديدار با ملوان در تهران خواهد بود ودر اين ديدار، يحيي گل محمدي قرمزها را هدايت خواهد كرد!

اخراج خوزه چقدر آب مي خورد

گفته مي شود رويانيان با توجه به بعضي از مسايل مالي(!) اصرار چنداني براي بركنار خوزه نداشت، ماجراي قرارداد سفت و سخت سرمربي پرتغالي هم باعث مي شد تا احتمال جدايي او از پرسپوليس كمرنگ تر شود. شنيده ها حكايت از آن دارد كه كل مبلغ قرارداد دو ساله كادر فني پرتغالي با پرسپوليس با توجه به وضعيت فعلي دلار حدود 12 ميليارد تومان مي شود كه پرداخت چنين رقمي در صورت عدم تخفيف سرمربي پرتغالي بسيار سخت خواهد بود. به هرحال اين هفته اتفاق*هاي بزرگي در پرسپوليس مي افتد و تصميمات نهايي در مورد نيمكت اين تيم اتخاذ مي شود.


 

FREE DOOM

عضو جدید
سید جلال حسینی:من در گروه بازیکنان علیه ژوزه نبودم/فردا با رویانیان حرف می زنم،احتمالا در پرسپولیس می مانم


ملی پوش پرسپولیس می گوید هنوز خبر ندارد که ژوزه برکنار شده است یا نه.

به گزارش خبرآنلاین؛سید جلال حسینی با بیان اینکه هیچ مشکلی با ژوزه مانوئل نداشته و ندارد می گوید:«من از چیزی خبر ندارم.مشکل من در پرسپولیس فقط با شیرینی بود که آن هم در جلسه ای که با خود او برگزار کردم حل شد.»
مدافع ملی پوش پرسپولیسی ها ادامه می دهد:«اینکه می گویید ژوزه را با مصاحبه بازیکنان برکنار کردند را قبول ندارم.اصلا نمی دانم که آیا این اتفاق افتاده است یا نه اما من جزو آن دسته از بازیکنانی که علیه ژوزه مصاحبه می کردند نبودم.»
سید جلال در پایان در مورد ماندن یا رفتنش از پرسپولیس هم حرف زد و گفت:«فردا قرار است با رویانیان در این مورد حرف بزنم.به احتمال خیلی زیاد در پرسپولیس خواهم ماند.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شنیدم عادل کلاه کج قراره بیاد پرسپولیس!!!
بازیکن خوبیه خوب میدوه ولی خیلی تو افته!!!کاش بیاد برگرده به روزای اوجش.

منم علاقه به اومدنش ندارم.ولی متاسفانه به توافق رسیدن
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منم علاقه به اومدنش ندارم.ولی متاسفانه به توافق رسیدن

نه بذار بیاد...
بازیکن دونده ایه.خوب زحمت میکشه.
یکی باید بیاد وسط زمین که جوور این بازیکنای شل و ول رو بکشه....
محمد نوری دومتر نمیدوه باید عادل بیاد بجاش بدوه.فقط خدا کنه بیاد و زود جا بیفته.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نه بذار بیاد...
بازیکن دونده ایه.خوب زحمت میکشه.
یکی باید بیاد وسط زمین که جوور این بازیکنای شل و ول رو بکشه....
محمد نوری دومتر نمیدوه باید عادل بیاد بجاش بدوه.فقط خدا کنه بیاد و زود جا بیفته.

آخه هافبک دفاعی گرفته تیم.
 

FREE DOOM

عضو جدید
واقعا خنده داره اگه دنيزلي دوباره سرمربي بشه.
اول فصل گفتن مشكل داره نميتونه بمونه خداكنه واقعا راست گفته باشن وگرنه حداقل من كه نمي بخشمشون. دنيزلي بايد ميموند تيم و خودش ميبست نه اينكه تيمو بدون سرمربي ببنديم بعد يه مربي چند ميلياردي بياريم بعدشم نيم فصل با كلي بدبختي بذاريمش كنار دوباره سرمربي خودمونو بياريم در حالي كه باز هم تيمو خودش نبسته. واقعا خنده داره نه؟
همون اول فصل كه دنيزلي مشكل داشت بايد ميگفتن كه حداقل تيمو ببنده بعد مربيشو ميذاشتن بالا سره تيم نهايتا بعد چند هفته مشكلش حل ميشد ميومد تيمو تحويل ميگرفت.
با اينكه خيلي دنيزلي و دوست دارم وميدونم حداقل از لحاظ انگيزه و شناخت خيلي از مانوئل سر تره ولي فك نكم تو اين شرايط جواب بده.
در هر حال بعيد ميدونم اين اتفاق بيافته.
 

FREE DOOM

عضو جدید
نه بذار بیاد...
بازیکن دونده ایه.خوب زحمت میکشه.
یکی باید بیاد وسط زمین که جوور این بازیکنای شل و ول رو بکشه....
محمد نوری دومتر نمیدوه باید عادل بیاد بجاش بدوه.فقط خدا کنه بیاد و زود جا بیفته.

سلام وحيد خان .خوبي؟
بايد بگم كه عادل دونده بود .زحمت ميكشيد .
مطمئن باش سپاهان تيمي نيست كه به راحتي قيد بازيكن آماده رو بزنه. كلاه كج مهره سوختس.
يادمه جواد كاظميانم ميخواست بياد همين حرفارو ميزدن ولي بايد قبول كرد كه ديگه اين بازيكنا بدرد تيم نميخورن.
به نظرم بايد تمام توانشونو بذارن برا گرفتن بازيكن جوون و با انگيزه اي مثل محسن مسلمان .
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام وحيد خان .خوبي؟
بايد بگم كه عادل دونده بود .زحمت ميكشيد .
مطمئن باش سپاهان تيمي نيست كه به راحتي قيد بازيكن آماده رو بزنه. كلاه كج مهره سوختس.
يادمه جواد كاظميانم ميخواست بياد همين حرفارو ميزدن ولي بايد قبول كرد كه ديگه اين بازيكنا بدرد تيم نميخورن.
به نظرم بايد تمام توانشونو بذارن برا گرفتن بازيكن جوون و با انگيزه اي مثل محسن مسلمان .

آره امسال شدیدا افت کرده.تو یا بازی سپاهان با یه تیم عربی دیدمش حالم از بازیش بهم خورد آخه عادل هم ولایتیمه و قبلا به عادل ریوالد معروف بوده!!!ولی خوب همه میدونن سپاهان با پرسپولیس فرق داره!!!ایشالا میاد انگیزه پیدا میکنه.پرسپولیس مثه سپاهان نیست هر بازی حداقل 60 هزار نفر تماشاچی داره.باید خوب بدوه و خوب باشه.من به اومدنش ایمان دارم.
راستی سلام خیلی مخلصیم
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واقعا خنده داره اگه دنيزلي دوباره سرمربي بشه.
اول فصل گفتن مشكل داره نميتونه بمونه خداكنه واقعا راست گفته باشن وگرنه حداقل من كه نمي بخشمشون. دنيزلي بايد ميموند تيم و خودش ميبست نه اينكه تيمو بدون سرمربي ببنديم بعد يه مربي چند ميلياردي بياريم بعدشم نيم فصل با كلي بدبختي بذاريمش كنار دوباره سرمربي خودمونو بياريم در حالي كه باز هم تيمو خودش نبسته. واقعا خنده داره نه؟
همون اول فصل كه دنيزلي مشكل داشت بايد ميگفتن كه حداقل تيمو ببنده بعد مربيشو ميذاشتن بالا سره تيم نهايتا بعد چند هفته مشكلش حل ميشد ميومد تيمو تحويل ميگرفت.
با اينكه خيلي دنيزلي و دوست دارم وميدونم حداقل از لحاظ انگيزه و شناخت خيلي از مانوئل سر تره ولي فك نكم تو اين شرايط جواب بده.
در هر حال بعيد ميدونم اين اتفاق بيافته.

واقعا دنیزلی میخواد بیاد؟؟؟؟؟
نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت!!!!
دنیزلی حرف نداره بخدا هروقت اومده آبادی با خودش آورده تو پرسپولیس هممون میدونیم.ولی خوب چرا از اول نیاوردنش؟؟؟چرا التماسش نکردن که رفتن این ژوزه رو آوردن و سر تیمو کرد زیر آب؟؟؟
بخدا اعصاب برامون نذاشته این پرسپولیس!
نمیدونم چی بگم.فقط میدونم اصن ژوزه به درد تیم نمیخورد هیچ تاکتیکی نداشتیم.غریبه که نداریم اینجا هممون پرسپولیسی هستیم.بخدا مقابل گهر درود هم به زور تساوی میگرفتیمو اونا بهتر از پرسپولیس بازی میکردن.پرسپولیس قبلا بازیش به گرمی معروف بود و هسجان ولی حالا چی؟؟؟از استقلالم سردتر بازی میکنه.اگه آبی بپوشن فرقی با استقلال ندارن!طراوت بازی پرسپولیس باید برگرده.ایشالا دنیزلی بیاد
 

FREE DOOM

عضو جدید
آره امسال شدیدا افت کرده.تو یا بازی سپاهان با یه تیم عربی دیدمش حالم از بازیش بهم خورد آخه عادل هم ولایتیمه و قبلا به عادل ریوالد معروف بوده!!!ولی خوب همه میدونن سپاهان با پرسپولیس فرق داره!!!ایشالا میاد انگیزه پیدا میکنه.پرسپولیس مثه سپاهان نیست هر بازی حداقل 60 هزار نفر تماشاچی داره.باید خوب بدوه و خوب باشه.من به اومدنش ایمان دارم.
راستی سلام خیلی مخلصیم

ايشالا... اميدوارم همين طور كه ميگي بشه.
 

یاکریم

عضو جدید
واقعا دنیزلی میخواد بیاد؟؟؟؟؟
نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت!!!!
دنیزلی حرف نداره بخدا هروقت اومده آبادی با خودش آورده تو پرسپولیس هممون میدونیم.ولی خوب چرا از اول نیاوردنش؟؟؟چرا التماسش نکردن که رفتن این ژوزه رو آوردن و سر تیمو کرد زیر آب؟؟؟
بخدا اعصاب برامون نذاشته این پرسپولیس!
نمیدونم چی بگم.فقط میدونم اصن ژوزه به درد تیم نمیخورد هیچ تاکتیکی نداشتیم.غریبه که نداریم اینجا هممون پرسپولیسی هستیم.بخدا مقابل گهر درود هم به زور تساوی میگرفتیمو اونا بهتر از پرسپولیس بازی میکردن.پرسپولیس قبلا بازیش به گرمی معروف بود و هسجان ولی حالا چی؟؟؟از استقلالم سردتر بازی میکنه.اگه آبی بپوشن فرقی با استقلال ندارن!طراوت بازی پرسپولیس باید برگرده.ایشالا دنیزلی بیاد

خاک تو سرش ...چطور روش میشه بیاد ....هردفعه اومده گوه زده رفته:hate::w00:
 

FREE DOOM

عضو جدید
واقعا دنیزلی میخواد بیاد؟؟؟؟؟
نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت!!!!
دنیزلی حرف نداره بخدا هروقت اومده آبادی با خودش آورده تو پرسپولیس هممون میدونیم.ولی خوب چرا از اول نیاوردنش؟؟؟چرا التماسش نکردن که رفتن این ژوزه رو آوردن و سر تیمو کرد زیر آب؟؟؟
بخدا اعصاب برامون نذاشته این پرسپولیس!
نمیدونم چی بگم.فقط میدونم اصن ژوزه به درد تیم نمیخورد هیچ تاکتیکی نداشتیم.غریبه که نداریم اینجا هممون پرسپولیسی هستیم.بخدا مقابل گهر درود هم به زور تساوی میگرفتیمو اونا بهتر از پرسپولیس بازی میکردن.پرسپولیس قبلا بازیش به گرمی معروف بود و هسجان ولی حالا چی؟؟؟از استقلالم سردتر بازی میکنه.اگه آبی بپوشن فرقی با استقلال ندارن!طراوت بازی پرسپولیس باید برگرده.ایشالا دنیزلی بیاد
ميگم كه فقط سوزشش به اينه كه چرا از اول فصل دنيزلي نموند يا نگرش نداشتن .بعيد ميدونم دنيزلي رو سرمربي كنن ولي اگه بياد فقط حسرت يه نيم فصل رو دلمون ميمونه . آخه چراااااااااااااااااااااا؟ به قرآن مرديم از دست كاراي اينا........مرديم ......به خدارسيديم.:wallbash:
 

FREE DOOM

عضو جدید
رویانیان: نمایندگی پرسپولیس را در فرانکفورت تاسیس می‌کنم/ شرایط فعلی تیم باید عوض شود


محمد رویانیان می‌گوید شرایط فعلی پرسپولیس باید تغییر کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با اخبار ساعت 18:45 شبكه خبر گفت: «من الان فرانكفورت هستم و دارم نمایندگی پرسپولیس در فرانكفورت را تاسیس می‌كنم. اینجا هواداران آمده‌اند و از ما حمایت كرده‌اند.»
او در مورد شرایط پرسپولیس و احتمال تغییر در كادر فنی این تیم هم گفت: «نتایج پرسپولیس دلخواه ما نیست. مانوئل دوشنبه باید بیاید در كمیته فنی جواب بدهد. در این كمیته بزرگان پرسپولیس جمع می‌شوند و بحث می‌كنند. وضعیت فعلی باید تغییر كند. ما از اول هم به مانوئل گفته بودیم این شرایط را فقط تا نیم فصل تحمل می‌كنیم. ما طبق قولی كه داده‌ایم عمل می‌كنیم اما فعلا باید شرایط را ارزیابی كنیم و نتیجه بگیریم كه باید چه كار كنیم.»
مدیرعامل پرسپولیس در مورد گمانه‌زنی‌هایی كه در مورد نیمكت این تیم می‌شود گفت: «هنوز چیزی مشخص نیست.» او خبر از مذاكره برای جذب یك هافبك كناری هم داد: «می‌خواهیم یك هافبك كناری بگیریم كه برای این پست یك گزینه داخلی داریم و یك گزینه خارجی.»ب



 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
واقعا خنده داره اگه دنيزلي دوباره سرمربي بشه.
اول فصل گفتن مشكل داره نميتونه بمونه خداكنه واقعا راست گفته باشن وگرنه حداقل من كه نمي بخشمشون. دنيزلي بايد ميموند تيم و خودش ميبست نه اينكه تيمو بدون سرمربي ببنديم بعد يه مربي چند ميلياردي بياريم بعدشم نيم فصل با كلي بدبختي بذاريمش كنار دوباره سرمربي خودمونو بياريم در حالي كه باز هم تيمو خودش نبسته. واقعا خنده داره نه؟
همون اول فصل كه دنيزلي مشكل داشت بايد ميگفتن كه حداقل تيمو ببنده بعد مربيشو ميذاشتن بالا سره تيم نهايتا بعد چند هفته مشكلش حل ميشد ميومد تيمو تحويل ميگرفت.
با اينكه خيلي دنيزلي و دوست دارم وميدونم حداقل از لحاظ انگيزه و شناخت خيلي از مانوئل سر تره ولي فك نكم تو اين شرايط جواب بده.
در هر حال بعيد ميدونم اين اتفاق بيافته.

ما همیشه اینطوریم ..امروز اخراج میکنیم 2 سال بعد برمیگردونیم ..اگه مربی بده چرا برمیگرده ؟ اگه خوبه چرا میره؟ فقط پرسپولیس اینطوری نیستا همه تیما و تیم ملیمون اینطوریه ..
منم دنیزلی رو دوست دارم ولی کارش خیلی بد بود که سرکارمون گذاشت...:razz:
الان بیشتر از مصاحبه های بازیکنامون ناراحتم تا رده 12م تیم ...واقعا که ..:razz:
خبر اومده که پرسپولیس میخواد میلاد نوری رو بگیره ..خیلی خوبه امیدورام اون و حدادی فر بیان ...خدا کنه مربیامون بیشتر از نیروهای جوونمون استفاده کنن ... اول فصل همه گفتن سردار جوون میاره آورد ولی استفاده نمیشه ازشون ..میانگین سنی تیم ما نسبت به استقلال خیلی بهتره استقلال که تیم پیرمردا شده ولی بازم باید تیم جوون تر بشه
 
آخرین ویرایش:

FREE DOOM

عضو جدید
خاک تو سرش ...چطور روش میشه بیاد ....هردفعه اومده گوه زده رفته:hate::w00:

فك كنم بايد ميگفتي چطور روشون ميشه بيارنش .دنيزلي حرف نداره اين ما هستيم كه نميذاريم بيچاره يه دفه خودش تيم و ببنده.
به هر حال آوردنش تو اين شرايط هيچ مشكلي رو حل نميكنه فقط خوبيش اينه كه رابطه بهتري با هوادارا داره.بايد يه سرمربي جوون و با انگيزه وكار بلد بياريم اونم نه واسه اين نيم فصل ما ديگه قيد اين فصلو زديم بايد از الان به فكر فصل بعد باشن.
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فك كنم بايد ميگفتي چطور روشون ميشه بيارنش .دنيزلي حرف نداره اين ما هستيم كه نميذاريم بيچاره يه دفه خودش تيم و ببنده.
به هر حال آوردنش تو اين شرايط هيچ مشكلي رو حل نميكنه فقط خوبيش اينه كه رابطه بهتري با هوادارا داره.بايد يه سرمربي جوون و با انگيزه وكار بلد بياريم اونم نه واسه اين نيم فصل ما ديگه قيد اين فصلو زديم بايد از الان به فكر فصل بعد باشن.

یه فصل یادتونه دنیزلی مربی بود تیم خدایی میکرد...مهرزاد معدنچی از 30 متری فقط گل میزد.تموم بازیکنا رو به اوج رسونده بود....نمیذارن کار کنه.آخه بگو مگه مرض دارین مگه دلدرد دارین میرین چندماه میگردین دنبال مربی خارجی اونوقت ژوزه رو میارین!!!!؟؟؟خدایی نمیدونم کی تصمیم میگیره برا خرید مربی!!!!!!الان آمپر چسبوندما وحشتناک
 

FREE DOOM

عضو جدید
ما همیشه اینطوریم ..امروز اخراج میکنیم 2 سال بعد برمیگردونیم ..اگه مربی بده چرا برمیگرده ؟ اگه خوبه چرا میره؟ فقط پرسپولیس اینطوری نیستا همه تیما و تیم ملیمون اینطوریه ..
منم دنیزلی رو دوست دارم ولی کارش خیلی بد بود که سرکارمون گذاشت...:raaz:
الان بیشتر از مصاحبه های بازیکنامون ناراحتم تا رده 12م تیم ...واقعا که ..:raaz:
خبر اومده که پرسپولیس میخواد میلاد نوری رو بگیره ..خیلی خوبه امیدورام اون و حدادی فر بیان ...خدا کنه مربیامون بیشتر از نیروهای جوونمون استفاده کنن ... اول فصل همه گفتن سردار جوون میاره آورد ولی استفاده نمیشه ازشون ..میانگین سنی تیم ما نسبت به استقلال خیلی بهتره استقلال که تیم پیرمردا شده ولی بازم باید تیم جوون تر بشه

واقعا منم از دست بازيكنا بشدت ناراحتم .خودشونو گم كردن فك كردن همه كارن تو پرسپوليس .
ميلاد نوري عاليه.به نظر من به جاي گرفتن كلاه كج و معدنچي و جواد و ... بايد از اين جوونا بگيريم .
محسن مسلمان هم بحثش بود چند روز پيش .اگه بذارن بياد خيلي خوبه. ولي بايد چند نفر و از ليست خارج كنن.
فعلا مهمترين چيز بحث سرمربيه. اميدوارم گند كاري نكنن.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دنیزلی هروقت اومده بهترین بازی از نظر کیفیت رو پرسپولیس داشته.

درسته ..اون فصلی که دنیزلی سرمربیمون بود تیم بهترین بازیها رو ارائه میداد ..هر بازی حداقل 7 8 موقعیت گل داشتیم ..
حتی پارسال با وجود اون بازیکنا تو آسیا خیلی خوب نتیجه گرفت ...3 بازی 12 گل ..واقعا بدشانس بودیم پارسال از همه لحاظ ..ما خیلی راحت میتونستیم تو آسیا بالاتر بریم ....دنیزلی خیلی محبوبه با اومدنش بازیکنا و هوادارا همدل میشن ..
فقط مشکلات خانوادگی داره و مشکل همیشگی ما اینه که پیشکسوتا با خارجیا مخالفن ..مخصوصا پروین که با دنیزلی خیلی مشکل داشت..
شنیدم برا برگشتن به تهران بلیط هم گرفته بوده ولی بهش گفتن دیگه نمیخواد بیای ..
واقعا منم از دست بازيكنا بشدت ناراحتم .خودشونو گم كردن فك كردن همه كارن تو پرسپوليس .
ميلاد نوري عاليه.به نظر من به جاي گرفتن كلاه كج و معدنچي و جواد و ... بايد از اين جوونا بگيريم .
محسن مسلمان هم بحثش بود چند روز پيش .اگه بذارن بياد خيلي خوبه. ولي بايد چند نفر و از ليست خارج كنن.
فعلا مهمترين چيز بحث سرمربيه. اميدوارم گند كاري نكنن.

امیدی ندارم ..اینا هر بار باید یه گند کاری بکنن ..
 

Y..or..Z

همکار مدیر مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
سلام بر پرسپولیسیای عزیز شرمنده اومدم کلوپتون
واسه تولد یه استقلای دعوتتون کردم
[h=1]تولد just mechanic[/h]
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم نابود شده رفته پی کارش سردار دنبال نمایندگی تو فرانکفورت و میلان و برزیل و ... هست
یکی نیست بگه مرد حسابی 2 فصل تو مدیرعامل بشی تیم با رده های 12-13 دیگه هیشکی تو دنیا حسابش نمیکنه که تازه نمایندگی واسش باز کنی
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مگه قراره دنیزلی برگرده؟؟؟؟
اون که مادرزنش داشت میمرد!!!!!!!!

مادرخانمش که نبود ..پدرخانمش بود ..سرطان داشت ..هنوزم نمرده ..:دی
نه قرار نیست برگرده ما همینطوری حرف زدیم ..
 

MEHRDAD.RAPID

عضو جدید
واقعا خنده داره اگه دنيزلي دوباره سرمربي بشه.
اول فصل گفتن مشكل داره نميتونه بمونه خداكنه واقعا راست گفته باشن وگرنه حداقل من كه نمي بخشمشون. دنيزلي بايد ميموند تيم و خودش ميبست نه اينكه تيمو بدون سرمربي ببنديم بعد يه مربي چند ميلياردي بياريم بعدشم نيم فصل با كلي بدبختي بذاريمش كنار دوباره سرمربي خودمونو بياريم در حالي كه باز هم تيمو خودش نبسته. واقعا خنده داره نه؟
همون اول فصل كه دنيزلي مشكل داشت بايد ميگفتن كه حداقل تيمو ببنده بعد مربيشو ميذاشتن بالا سره تيم نهايتا بعد چند هفته مشكلش حل ميشد ميومد تيمو تحويل ميگرفت.
با اينكه خيلي دنيزلي و دوست دارم وميدونم حداقل از لحاظ انگيزه و شناخت خيلي از مانوئل سر تره ولي فك نكم تو اين شرايط جواب بده.
در هر حال بعيد ميدونم اين اتفاق بيافته.

اره خنده داره
ولی سردار ادم فوتبالی نبود پس نتیجه میگیریم که این تصمیم هم خودش تنها نگرفته
اگر هم ازش بخوان نمیاد
ولی الان مربی داخلی حاشیه نداره .اگر هم دنیزلی برگرده هرچند که خیلی طرفدار داره بازم تو حاشیه میزارنش
تیم هم خودش نبسته که چه بدتر
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ویکی پدیا تو صفحه میلاد نوری اسم تیم الانشو نوشته پرسپولیس ..شماره کریم رو هم بهش داده ..:D
..البته تعجبی نداره همین که یه باشگاه اسم بازیکن رو میاره سریع اسمشو بعنوان بازیکن اون باشگاه مینویسن..
اینم که بازیکن جوونای خودمون بوده .. هیچکس نیست از این استعدادایی که تو تیم های پایه هست استفاده کنه حتما باید برن تیمای دیگه خودشونو نشون بدن ....


 

Similar threads

بالا