کلوپ آبیدلان.

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مهاجم استقلال عزادار شد


خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال استقلال در غم از دست دادن یکی از عزیزانش به سوگ نشست.



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال که روز گذشته مقابل پرسپولیس بازی نکرد در غم از دست دادن مادربزرگ خود به سوگ نشست.
این بازیکن به این دلیل در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت و برای شرکت در مراسم خاکسپاری آن مرحومه راهی شهر شیراز شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
واکنش مجیدی به یکی از لیدر‌های استقلال/ غیبت جباری، رحمتی و اکبرپور


خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب سه بازیکن این تیم برگزار شد.




  • Tweet

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم استقلال یک روز پس از دربی 76 از ساعت 15 امروز در حالی تمرینات خود را پیگیری کرد که مهدی رحمتی، مجتبی جباری و سیاوش اکبر‌پور غایبان تمرین امروز این تیم بودند.
* امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین به تماشای فیلم دیدار تیمش با پرسپولیس پرداخت و پس از 20 دقیقه با لباس شخصی وارد زمین تمرین شد.
* قبل از اینکه تمرین تیم استقلال آغاز شود فرهاد مجیدی که ساک ورزشی‌اش در ماشین آرش برهانی بود منتظر ماند تا این بازیکن به کمپ استقلال برسد و وسائل خود را از او بگیرد اما بر حسب اتفاق آرش برهانی آخرین بازیکنی بود که به محل تمرین آمد و از همین رو مجیدی مجبور شد لباس لیدر‌های استقلال را به تن کند. همین موضوع باعث شد که یکی از لیدرهای استقلال خطاب به حاضران در تمرین بگوید که چرا مجیدی این لباس را پوشیده است. این بازیکن پس از اینکه متوجه شد آن شخص چنین حرفی زده نسبت به وی واکنش نشان داد و خطاب به مربیان استقلال گفت ایشان چه سمتی دارند که از من ایراد می‌گیرند. وی با ناراحتی وارد زمین تمرین شد و تمریناتش را آغاز کرد. او در جریان تمرین پیراهن خود را عوض کرد.
* منصور پورحیدری، میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده به همراه سیروس دین‌‌محمدی از حاضران تمرین امروز بودند و به همراه امیر قلعه‌نویی در رختکن فیلم بازی با پرسپولیس را بازی کردند. شاهرخ بیانی در حاشیه تمرین امروز استقلال اعتقاد داشت که این تیم در مقاطعی از بازی حتی بهتر از پرسپولیس بازی کرده و درصد مالکیت توپ استقلال بیشتر از حریف بوده است.
بیانی تاکید کرد: پرسپولیسی‌ها انگیزه بیشتری داشتند اما موقعیت چندانی خلق نکردند و در صورتی که استقلال در جام حذفی به قرعه پرسپولیس بخورد قطعا این تیم را شکست خواهد داد.
* با وجود آنکه قبل از دربی 76 تماشاگران زیادی به محل تمرینات آبی‌پوشان می‌آمدند اما امروز کمتر از 20 نفر نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.
* در پایان تمرین کیانوش رحمتی از ناحیه روی پا دچار مصدومیت شد و لنگان به رختکن رفت.
* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس به میدان رفته بودند پس از گذشت 20 دقیقه راهی استخر و سونا شدند و بقیه بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی انجام دادند.
* تعداد اندکی تماشاگران در تمرین امروز در خصوص عملکرد استقلال مقابل پرسپولیس صحبت می‌کردند و اعتقاد داشتند این تیم باید در این دیدار موقعیت‌های زیادی خلق می‌کرد و برنده از زمین خارج می‌شد.
* هواداران تیم استقلال هنگامی که جواد نکونام قصد داشت محل تمرین را ترک کند از وی در خصوص صحنه پنالتی سوالی کردند و به او می‌گفتند ما هم دیدیم که روی حقیقی خطا نکردی اما نمی‌دانیم چرا کارشناسان داوری اعتقاد به پنالتی داشتند.
تمرینات تیم استقلال فردا همچنان پیگیری خواهد شد و این تیم روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت.
 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]راي کميته انضباطي در مورد دربي 76[/h]
[h=2]کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از دو مدافع پرسپوليس و استقلال تقدير ولي دو باشگاه را به پرداخت جريمه نقدي محکوم کرد.[/h]


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال از سري رقابت‌هاي هفته بيست و سوم ليگ برتر در تهران برگزار شد که از سوي تماشاگران تيم استقلال و پرسپوليس تخلفاتي صورت گرفت.

بر همين اساس به دليل تخلفات تماشاگران تيم استقلال طبق بندهاي 4 و 5 ماده 22 آئين نامه انضباطي اين باشگاه به پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

به دليل تخلفات تماشاگران تيم پرسپوليس طبق بندهاي 4 و 5 ماده 22 آئين نامه انضباطي، اين باشگاه نيز به پرداخت 150 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين کميته انضباطي به دليل رفتار مناسب پژمان منتظري از استقلال و سيد جلال حسيني از پرسپوليس از آنها تقدير و تشکر کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
درخواست هواداران استقلال از وزیر ورزش/ این‌بار فردوسی‌پور حمایت شد!


خبرگزاری فارس: هواداران تیم استقلال از وزیر ورزش درخواست کردند تا دست مدیرعامل این باشگاه را بگیرد.



  • Tweet

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم استقلال 2 روز پس از دربی 76 از ساعت 15 امروز در حالی در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد که تمامی بازیکنان این تیم نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شده و هیچ مصدومی در ترکیب آبی‌پوشان دیده نمی‌شد.
*حنیف عمران‌زاده که در تمرین دیروز پس از برخورد با کیانوش رحمتی منجر به آسیب‌دیدگی او شده بود در خصوص این اتفاق با این بازیکن صحبت می‌کرد.
*امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز حدود 5دقیقه به صحبت پرداخت و از بازیکنان خواست تا بازی با پرسپولیس را فراموش کنند و به دیدار مقابل پیکان فکر کنند.
*مرحله اول تمرین آبی‌پوشان گرم کردن و حفظ توپ بود که بازیکنان در گروه‌های 6نفره این کار را انجم می‌دادند.
*دوربین برنامه 90 در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و به تهیه گزارش در مورد اتفاقات دربی پرداخت. همچنین خبرنگار برنامه 90 با هواداران تیم استقلال صحبت کرد که آنها درخواست می‌کردند که وزیر ورزش و جوانان به خاطر مشکلات مالی دست فتح‌الله‌زاده را بگیرد و همچنین طرفداران اعلام می‌کردند که فردوسی‌پور مجری خوبی است و اگر مدتی از او انتقاد می‌شد به خاطر شرایط آن زمان تیم استقلال بود.
*آقاوسط یکی از آیتم‌های اصلی تمرین امروز بود که کرکری خاصی میان بازیکنان ایجاد کرده بود و نکونام، صادقی، مجیدی و منتظری این کرکری را انجام می‌دادند.
*تمرین تیم استقلال ساعت 16:15 دقیقه به پایان رسید و قرار است بازیکنان این تیم فردا از ساعت 12:30 دقیقه مجدداً برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کنند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ماجدی: شیرینیِ زیاد دل آدم را می‌زند/ برای جوانان دنبال مربی بیکار نمی‌رویم


خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: صحبت‌های سرپرست پرسپولیس شیرین است اما شیرینی زیاد دل آدم را می‌زند.



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین استقلال در مورد انتخاب سرمربی تیم جوانان اظهار داشت: ما می‌خواهیم خروجی کارمان در جام جهانی 2015 جوانان دیده شود. یک مربی ایرانی انتخاب می‌کنیم زیرا به مربی خارجی اعتقادی ندارم.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد اینکه این مربی بیکار است یا نه، گفت: ما به دنبال یک مربی هستیم که اکنون شاغل است و به دنبال مربی بیکار نمی‌رویم.
وی در مورد صحبت‌های سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: صحبت‌هایی که او می‌کند شیرین است اما شیرینی زیاد دل آدم را می‌زند. اگر او می‌خواهد در فوتبال بماند باید تعامل برقرار کند. اگر من پاسخ حرف‌هایش را در گذشته دادم به این خاطر بود که او در مورد مدیر عامل ما صحبت می‌کند. هر کسی باید حد خودش را نگه دارد. اگر شیرینی در مورد مجموعه باشگاه خودش صحبت کند، ما ایرادی به این مسئله نمی‌بینیم اما وقتی در مورد استقلال صحبت می‌کند پاسخش را می‌دهیم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عمران‌زاده: تیم یازدهم جدول کری نمی‌خواند/فکر می‌کنند بازی مساوی را برده‌اند


خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: تیم یازدهم جدول که برای حریف صدرنشین کری نمی‌خواند.



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، حنیف عمران‌زاده در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم یازدهم جدول که کری نمی‌خواند. قبول دارم که آنها بهتر از دربی قبل بازی کردند و ما چنین انتظاری را نداشتیم اما نمی‌دانم چرا اینقدر کری می‌خوانند.
وی ادامه داد: پرسپولیس 4 دربی را به ما باخته است ولی ما آنقدر برایشان کری نخواندیم. انگار آقایان آن 4 برد متوالی استقلال را یادشان رفته که حالا در یک دربی که با نتیجه مساوی تمام شده، فکر می‌کنند برنده شده‌اند.
عمران‌زاده تصریح کرد: اگر قسمت بود که در فینال جام حذفی با پرسپولیس بازی کنیم و آنها بتوانند خودشان را به ما برسانند در آن صورت در خدمت پرسپولیس خواهیم بود.
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام به همگی.
به دلیل مشغله وقت نکردم بعئ از دربی بیام.
یعنی خاک تو سر قلعه نوعی با این بازی که انجام داد.تابلو بود که میترسه حجومی بازی کنه.
اندازه پرویز مظلومی هم جرات نداشت.
آخر بازی هم میگه فرهاد موقعیت ما رو خراب کرد.
فرهاد که دقیقه 70 اومد تو رمین یعنی ما تو 70 دقیقه اول اصلا موقعیت نداشتیم.
به نظرم فرهاد اشتباه کرد برگشت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قلعه‌نویی: شما که بازیکن دو رگه داری چرا ۲ گل زدی؟


خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شما که از بازیکنان پرسپولیس و استقلال استفاده می‌کنی و بازیکن دو رگه داری چرا دو گل زده‌ای؟



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: در ابتدا جا دارد میلاد با سعادت حضرت رسول و امام جعفر صادق را تبریک بگویم.
وی افزود: می‌ترسم در خصوص تیم پیکان صحبت کنم و فردا دوباره علیه ما جبهه بگیرند. بازی‌های دور برگشت برای ما سخت است و تمامی مسابقات جنبه فینال را دارد. بازی این تیم مقابل سپاهان را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم و با توجه به اینکه فیروز کریمی به جمع پیکانی‌ها اضافه شده می‌دانم که او استاد ما است و آخرین قهرمانی جام باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با او به دست آمده است. با افکار ایشان آشنا هستم و می‌دانیم که فوتبال هجومی را دوست دارد و امیدواریم که یک بازی زیبا ببینیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا غایبی در این مسابقه دارند یا خیر گفت: خوشبختانه بر خلاف نیم‌فصل اول مصدوم زیاد نداریم اما احتمال دارد
فردا به دو سه بازیکن تیم استراحت بدهیم و می‌خواهیم دستمان باز باشد.
وی در پاسخ به این سؤال که شرایط ایمان موسوی چه می‌شود گفت: منتظر جواب MRI او هستیم و امیدوارم مشکلی وجود نداشته باشد اما فکر می‌کنم موسوی این بازی را از دست بدهد.
سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر صحبت‌های کارلوس کی‌روش در خصوص اینکه لیگ ایران باعث شده تا بتوانیم در حین تماشای آن چای و قهوه بخوریم گفت: نمی‌خواستم به این مسائل ورود کنم اما بحث من چیز دیگری است. کیفیت زمین‌ها امسال خراب‌تر هم شده است. متأسفانه خیلی از کارشناسان که نمی‌شود اسم آنها را کارشناس گذاشت با قلعه‌نویی مشکل دارند و اینگونه به مسائل ورود می‌کنند. تراکتوسازی، سپاهان، ذوب‌آهن و گهر بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند اما عادل فردوسی‌پور بازی استقلال و پرسپولیس را طوری گزارش کرد که مشکلات تیم ملی را پوشش دهد. فکر می‌کنم رفتن به خانه کی‌روش تأثیر خودش را گذاشته است. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی هجومی به نمایش گذاشتند و هر دو تیم در گردش توپ موفق بودند اما در مجموع در حد نام استقلال ظاهر نشدیم.
سرمربی استقلال تأکید کرد: مگر پرسپولیس و ملوان بازی خوبی انجام ندادند و 6 گل نداشت، مگر استقلال و سایپا 5 گل نداشت، چرا این بازی‌ها را زیر سؤال می‌برید؟ اصلاً دربی 76 بدترین دربی تاریخ، چرا باید کل لیگ را زیر سؤال ببرید. این بازی چه ربطی به دیگران دارد. مگر نفت تهران فوتبال به این خوبی بازی نمی‌کند. شما اگر فیلم دربی را ببینید متوجه می‌شوید که ما در چندین نوبت بالای 15 پاس به هم داده‌ایم ولی هر دو تیم در ایجاد موقعیت ضعیف بودند و من هم این را قبول دارم. ناراحتی من از کارشناسی دربی 76 این است که چرا ایرانی را زیر سؤال می‌برند!
سرمربی استقلال با انتقاد از صحبت‌های کارشناسان گفت: در این همه بازی، تیم ملی فقط دو گل زده ولی آقایان اینها را نمی‌بینند. آقایان آمدند در زمان سرمربی‌گری تیم ملی مرا محاکمه کردند و کاری کردند که فرار کنم. پای فراکسیون ورزش و مجلس را به وسط کشیدند. اما چرا هیچ‌کس از این خارجی‌ها سؤالی نمی‌پرسد؟ آقای فردوسی‌پور بیا و جواب بده چرا ما را محاکمه کردی ولی حالا دیگران را محاکمه نمی‌کنی؟
وی ادامه داد: علی دایی مگر مهره کوچکی در این فوتبال است اما او را هم محکوم کردند. آقای فردوسی‌پور چون مربی خارجی است برای آنها دادگاه نمی‌‌گذاری من هم می‌گویم مربی خارجی باید بیاید چون عصر، عصر ارتباطات است اما نگاه‌ها عدالت محور نیست. در بدترین باختها عادل فردوسی‌پور داستان را به نفع آقایان بر می‌گرداند. مشکل ما کارشناسان هستند مگر راه‌آهن با علی دایی بد بازی می‌کند؟ چرا به لیگ ایران توهین می‌کنید؟ اما هنوز هم می‌گویم بعضی و باز هم تأکید می‌کنم بعضی قلم به دستان تحت تأثیر عده‌ای اجنبی قرار دارند و این فوتبال را به این روز انداختند. شمایی که از استقلال و پرسپولیس بازیکن گرفتی و چند دو رگه هم به تیم ملی آوردی چرا در مسابقات اخیر فقط 2 گل زده‌اید، این چه ربطی به داربی 76 دارد و این چه ربطی به لیگ ایران دارد؟ چرا از جوانها استفاده نمی‌کنید؟ مگر یعقوب کریمی بازیکن کوچکی است؟ اگر می‌خواهی بستنی بخوری و وسط مسابقات از قهوه استفاده کنی به جایش برو از این بازیکن‌ها استفاده کن. امثال میلاد غریبی‌ها، امید ابراهیمی‌ها و یعقوب کریمی‌ها کم در این فوتبال نیستند اما متأسفم برای برخی کارشناسان و برخی قلم به دستان.
خبرنگاری پرسید، آقای قلعه‌نویی با همه این صحبت‌ها قبول کنید استقلال صدرنشین در مقابل پرسپولیس چنگی به دل نزد که قلعه‌نویی گفت:‌من هم می‌گویم در حد استقلال نبودیم. اما از شما سؤال می‌پرسم آقایان نوشته‌اند مربی بازنده هفته قلعه‌نویی، آیا این عدالت است؟ بازنده‌ای که صدر جدول را پس گرفته باید کوبیده شود. اگر این یک امتیاز را یک خارجی گرفته بود باز هم همین بلا را سرش می‌آوردید، یا اگر ما 5 گل می‌خوردیم خوب بود؟ من همه ابزار هجومی‌ام را استفاده کردم و این همه بازی خوب با تیمم به نمایش گذاشتم اعتقاد دارم این بازی نسبت به دیدار رفت خیلی بهتر بود اما در این وسط فردوسی‌پور با نحوه گزارشش به دنبال داستان دیگری بود.
سرمربی استقلال تأکید کرد: برای من جای تأسف است که با این همه امکانات چرا تلویزیون آمار دربی را اعلام نکرده است برای ما جای شک و شبهه وجود دارد که چرا در بین دو نیمه آمارها اعلام نشد. مگر نمی‌گویید تیم ما بد بود چرا آمارها را نشان ندادید؟
خبرنگاری گفت شاید وقت ندارند که قلعه‌نویی پاسخ داد: وقت دارند تریبون را در اختیار کارشناسی قرار بدهند که هرچه دلش می‌خواهد بگوید اما وقت کار مثبت ندارند اما برخی دوستان مأموریت داشتند که اگر بازی به این شکل پیش رفت مشکلات را به اینگونه پوشش بدهند،‌آقای کارشناس آقای مسلمان؟ اینها چه ربطی به دربی دارد؟
به گزارش فارس یکی از خبرنگاران در ادامه نشست خبری از قلعه‌نویی سؤال کرد: کی‌روش آزادی بیان دارد و هیچکس توان مقابله با او را ندارد، نظر شما چیست که قلعه‌نویی گفت:‌شما نگران نباشید، ما قلم به دستان مخلصی داریم که ایشان را ساپورت می‌کنند. کارشناسی داریم که مخلص چشم‌آبی‌ها هستند.
سرمربی تیم استقلال در خصوص روند کلی لیگ گفت: من از شما سؤال می‌پرسم مگر شما ژورنالیست نیستید؟ فکر کنید پروژه‌ای دارید که هفته اول آن را انجام دادید، بعد به شما می‌گویند 4 هفته دیگر تعطیل است آیا این در کیفیت کار شما اثری ندارد؟ مگر ژاپن لیگ ندارد، فردوسی‌پوری که می‌گوید این بازی را با ال‌کلاسیکو قیاس کنیم چرا این خرده مسائل ما را نمی‌بیند؟ زمانی که سرمربی تیم ملی بودم هر هفته دوشنبه‌ها با مسئولان سازمان لیگ جلسه داشتیم و احمد ابراهیمی نیز اینها را صورت جلسه می‌کرد. حتی یک هفته هم لیگ را تعطیل نکردیم مگر کره جنوبی این مشکلات را ندارد؟ اما متأسفانه اینجا کارشناسان مخلص تا می‌بازیم من را محاکمه می‌کنند اما اگر آقایان ببازند استوکهای کفشها را بهانه می‌کنند. بازیکنان این همه ادا و اصول در می‌آورند اما می‌دانند که چه کفشی بپوشند. یعنی اشکان دژاگه نمی‌داند چه کفشی بپوشد؟ قبول کنیم نگاه‌ها به خارجی‌ها متفاوت است. فقط این را بگویم دهخدا به مصدق نامه نوشت و بروید و ببینید در آن نامه چه نوشته شده است.
خبرنگاری پرسید مشکل افرادی که شما می‌گویید فقط با شما است؟‌که قلعه‌نویی گفت اینها فقط با من مشکل دارند و می‌خواهند به من ضربه بزنند. تیم ملی به لبان باخت همه انتقاد کردند ولی من حمایت کردند. حتی سیموئز به سر تمرینات ما آمد و از من تشکر کرد و گفت که حامل پیغام کی‌روش است حتی دایی و قطبی را هم حمایت کردیم اما تیمم بازی را مساوی کرده و به صدر جدول رفتیم. آقایان می‌گویند بازنده هفته.
سرمربی استقلال در پایان گفت: مشکلات جامعه و فوتبال ما باید درست شود. فوتبالی‌ها باید بیاییند و سخت‌افزارهایمان را تقویت کنیم. به خدا در همین مطبوعات آدم های بسیار سالمی داریم و هستند خیلی‌ها که سالم کار می‌کنند و ما به آنها خیلی ارادت داریم اما عده کمی قلم به دست هستند و خودشان هم می‌دانند. ما داریم از مطبوعاتی‌ها حمایت می‌کنیم و آن عده را زیر سؤال می‌بریم اما چرا برخی ها به خودشان می‌گیرند، بچه‌های مطبوعات با این فشار اقتصادی زحمت می‌کشند اما متأسفانه عده‌ای کار آنها را هم زیر سؤال می‌برند. به طور مثال همین فرهاد اشراقی از روزنامه‌نگاران با سابقه مدام در ستون یکی از روزنامه‌ها از ما انتقاد می‌کند و می‌گوید قلعه‌نویی گفت بازی دو نیمه متفاوت داشت، او را می‌شناسم و از دوستان صمیمی‌ام محسوب می‌شود اما مورینیو هم این حرف را زد آن هم بعد از چند سال. من که روزنامه نمی‌خوانم اما می‌خواهم بگویم چون مورینیو خارجی بود انتقاد از ما نشد. من می‌گویم این کنفرانس‌ها را بردارید به جایش زمین‌ها را درست کنید. صبح در رادیو ورزش شنیدم هنوز اینترنت فلان ورزشگاه مشکل دارد اما چرا کارشناسان کار بلد به این چیزها اشاره نمی‌کنند. مشکل تیم ملی رحمتی است؟ این بنده خدا از 7 امتیازی که گرفتیم 5 امتیاز را مدیونش هستیم اما در این چند روز پدر او را در آوردند تا عدالت نباشد گفتن این مسائل فرقی نمی‌کند.
یکی از خبرنگاران پرسید فکر نمی‌کنید تبعات این اختلافات به ضرر ما تمام شود که قلعه‌نویی گفت اگر به جام جهانی نرویم آن را هم حتماً به گردن من می‌اندازند. همان قلم به دست‌هایی که اشاره کردم دنبال سناریونویسی برای پوشش اشکالات هستند. آیا لیگ را ما تعطیل کردیم؟ باخت به لبنان و ازبکستان چه ربطی به لیگ ما دارد؟ باز هم می‌گویم تا وقتی این مسائل حل نشود همینگونه در جا می‌زنیم.
 

sana.68

عضو جدید
سلام به همگی.
به دلیل مشغله وقت نکردم بعئ از دربی بیام.
یعنی خاک تو سر قلعه نوعی با این بازی که انجام داد.تابلو بود که میترسه حجومی بازی کنه.

آخر بازی هم میگه فرهاد موقعیت ما رو خراب کرد.
فرهاد که دقیقه 70 اومد تو رمین یعنی ما تو 70 دقیقه اول اصلا موقعیت نداشتیم.
به نظرم فرهاد اشتباه کرد برگشت.
ااااااااا به امیر اینجوری نگو.اون کاری و کرد که فکر کرد واسه تیم خوبه.درسته ما بازی هجومی و جداب دوست داریم اما یادمون نره که از تیم در هر شرایطی باید حمایت کنیم;) چرا برگشت فرهاد اشتباه؟ ما حتما به وجود فرهاد تو بازیای اینده نیاز داریم.به امید پیروزی و قهرمانی.....:gol:
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ااااااااا به امیر اینجوری نگو.اون کاری و کرد که فکر کرد واسه تیم خوبه.درسته ما بازی هجومی و جداب دوست داریم اما یادمون نره که از تیم در هر شرایطی باید حمایت کنیم;) چرا برگشت فرهاد اشتباه؟ ما حتما به وجود فرهاد تو بازیای اینده نیاز داریم.به امید پیروزی و قهرمانی.....:gol:

قبلا خیلی دل و جرات داشت ولی امسال ...
امیر با ابزی ندادن فرهاد اونو خراب میکنه.....
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
قبلا خیلی دل و جرات داشت ولی امسال ...
امیر با ابزی ندادن فرهاد اونو خراب میکنه.....

منم موافقم قبلا شجاع تر بود ، قبلا که چه عرض کنم همین پارسالم شجاع تر بود ، تراکتور 10 نفره و 9 نفره تو تبریز جلوی استقلال حمله میکرد ، یه 2 سال پیش سپاهان بازی 3-0 باخته جلوی 80 هزار نفر رو تو آزادی با استقلال 3-3 کرد ( هر چند آخرش 4-3 باخت ) اما امسال استقلال ...
اوایل نیم فصل دوم خوب شدیم اما الان 2 تا بازی هست که افت کردیم ، ایشالله فردا دوباره راه بیافتیم و پیکان رو ببریم
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه 90 امشب یه بخش خیلی جالب داشت و البته ناراحت کننده ، علی اکبریان ، اونم تو زندان
ای روزگار ، منو یاد خاطراتم انداخت ، بازیکنی که یه زمانی معروف شده بود به روماریوی فوتبال ایران
سال 73 اومد استقلال ، وقتی نیم فصل دوم ادموند اختر هم به استقلال اضافه شد و نصرالله عبدالهی شد سر مربی ، تیمی که بین 12 تیم گروه خودش تو رده نهم بود ، اینقدر برد و گل زد که دوم شد و رفت نیمه نهایی و 2-2 با پرسپولیس و اون اتفاقات
اون گروه پرسپولیس بود و فرشاد پیوس و علی دایی ، این گروه استقلال بود و ادموند اختر و علی اکبریان
هر چند اواخر فوتبالش بخاطر بی پولی رفت پرسپولیس اما من همیشه دوسش داشتم ، ایشالله مشکلاتش حل بشه ، هر چند حبس ابد ....
 

*mohsen_24

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه 90 امشب یه بخش خیلی جالب داشت و البته ناراحت کننده ، علی اکبریان ، اونم تو زندان
ای روزگار ، منو یاد خاطراتم انداخت ، بازیکنی که یه زمانی معروف شده بود به روماریوی فوتبال ایران
سال 73 اومد استقلال ، وقتی نیم فصل دوم ادموند اختر هم به استقلال اضافه شد و نصرالله عبدالهی شد سر مربی ، تیمی که بین 12 تیم گروه خودش تو رده نهم بود ، اینقدر برد و گل زد که دوم شد و رفت نیمه نهایی و 2-2 با پرسپولیس و اون اتفاقات
اون گروه پرسپولیس بود و فرشاد پیوس و علی دایی ، این گروه استقلال بود و ادموند اختر و علی اکبریان
هر چند اواخر فوتبالش بخاطر بی پولی رفت پرسپولیس اما من همیشه دوسش داشتم ، ایشالله مشکلاتش حل بشه ، هر چند حبس ابد ....


تبريك ميگم به همه ابي دلان عزيز
حبس ابد چرا؟؟
 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]استقلال با گلباران پيکان به صدر برگشت[/h]
[h=2]تيم فوتبال استقلال با يک برد قاطعانه به صدر جدول بازگشت.[/h]


ديدار دو تيم استقلال و پيکان از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر برگزار شد که در پايان استقلال 3 بر صفر پيکان را شکست داد و مقتدرانه به صدر جدول برگشت.

کاماچو آرزه در دقيقه 20 ، فرزاد حاتمي در دقيقه 61 و فرهاد مجيدي در دقيقه 79 براي استقلال گلزني کردند.

فيروز کريمي در اولين بازگشتش به ليگ برتر 3 بر صفر شکست خورد.

به گزارش فارس، استقلال هم‌اکنون با 46 امتياز در صدر جدول است و پيکان 20 امتيازي در رده پانزدهم جدول باقي ماند. پيش از اين تراکتورسازي با يک تساوي به صدر جدول رفته بود.

 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]بيک‌زاده: همه دوست دارند مجيدي گلزني کند[/h]
[h=2]مدافع تيم استقلال گفت: خوشحالم که فرهاد مجيدي به پيکان گل زد چرا که همه ما علاقه داريم وي گلزني کند.[/h]


هاشم بيک زاده پس از برتري 3 بر صفر تيم استقلال مقابل پيکان اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که بازگشتم با پيروزي تيم همراه بود.

به نقل از فارس، وي افزود: متاسفانه در اين مدت به دليل مصدوميت بدشانسي مي‌آوردم و از ترکيب تيم دور بودم اما امروز به نظرم هم من و هم استقلال بازي خوبي ارائه کرديم و اميدوارم که اين روند ادامه داشته باشد.

مدافع تيم استقلال در خصوص روند بازي گفت: بازي بسيار خوبي بود و ما مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتر به برتري برسيم و شايد اگر از موقعيت‌هاي خودمان بيشتر استفاده مي‌کرديم نتيجه پر‌گل‌تر مي‌شد اما از همه بيشتر خوشحالم که فرهاد مجيدي گل زد چون همه دوست دارند اين بازيکن گل‌زني کند.
 

Similar threads

بالا