نظر مراجع و روحانیت در رابطه با خشکسالی سال های اخیر

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
از کل مطلب فقط قسمت سبز رو متوجه شدید، بقیش چی شد؟

در کل مطلب به جز یک نقل قول چیز دیگری از عزیزان گفته شده که این جور جبهه میگیرید؟!؟!؟!







(1) و (4) و (5)سایت خبری تحلیلی داور به نقل از سایت انتخاب خبر را نشر داده و جالب اینجاست که سایت خبری انتخاب شیلتر است.

"مصطفی فقیهی مدیرمسئول سایت «انتخاب» در گفت و گو با سایت خبری «تیک» (Tik.ir) اخبار مربوط به فیلتر شدن این سایت خبری را تایید کرد.

مدیرمسئول سایت «انتخاب» افزود: ظرف سه هفته اخیر، آقای حمید پورمحمدی گل سفیدی( قائم مقام بازداشتی بانک مرکزی دولت احمدی نژاد) 3 شکایت ، و بانک سپه و مدیرعاملش 12 شکایت در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کرده اند که بخش زیادی از آن ، هنوز تفهیم اتهام نشده است.

مدیر سایت انتخاب البته این توضیح را داد که «عمده ی اخبار «انتخاب» در مورد آقای پورمحمدی و بانک سپه ،بنا به درخواست دولت و با ابلاغ مقام قضایی حذف شده بود»"
منبع

همچنین "وقتی خبرگزاری فارس مخالف حجاب اجباری می شود! + سند"
در این لینک شما میبینید که خبرگزاری فارس به مخالفت با حجاب اجباری داعش برای دانش آموزان می پردازد و بعد از چند ساعت خبر را حذف می کند.

بنابراین از جملات بالا مشخص می شود خبرگزاری های رسمی تابع مقرراتی هستند و آزادی کامل ندارند.

همین خبرگزاری ها هم فیلتر می شوند یا می کنند ولی به آنها ضد نظام نمی گن، می گن؟!؟!؟!

(2) ...:surprised:

(3) پست ها موجود ... حرف یک نفر = نظرنظام ... من حرفی از نظام زدم!!! در مورد شخص خاصی نظر دادم!!! ...:eek:

(6) بنده نظر شما در مورد "معمار آسمان" رو نقد کردم نه مثل شما توهین به کاربر دیگر(معمار آسمان).

:warn:حرف شما به معمار آسمان: "نتیجه میگیریم ........برخی دوست دارند خودشان عامل فساد معرفی شوند.حتی اگر کسی اشاره ای هم بهشون نکند!".
:warn: این جمله شما توهین و مصداق بارز سفسطه که در اکثر جوابهاتون ازش استفاده می کنید نیست؟ شامل حق الناس نمی شود؟

(7) تاپیک ارتباط بین معصیت مردم و خشکسالی بود، اینم ربطش با تاپیک

(8) شما عادت دارید همیشه طرف مخالفتون رو در مقابل روحانیت قرار بدید تا دهن طرف رو ببندید.

کجای حرف های من نشان از رد یا قبول حرف های کسی دارد؟ فقط یک سری پرسش (کلی نه در مورد شخص خاص)مطرح کردم که جوابشان مشخص است.

اینکه کی به کدام آیت ا... اعتقاد دارد یک مسئله شخصی است.:gol::warn:در پایان میگم که: حداقل موارد 3 و 5 و 6 و 7 و 8 را که مطرح کردید مصداق "سفسطه" است:warn:
ریشه سفسطه:

سوفسطائیان جماعتی بودند که در زمان سقراط در یونان زندگی میکردند و ادعای دانایی میکردند. کسانی که خود را سوفیست مینامیدند در فنون مناظره و جدل و سخنوری مهارت داشتند و توان این را داشتند که طرف مقابل خود را در مباحث ساکت کنند و به قول معروف سر جایش بنشانند. حال در این راه لازم نبود که به حقیقت چنگ بزنند بلکه صرفاً میتوانستند با حربه های مختلف از جمله حملات شخصی، استفاده از ابزارهای روانی، فریاد زدن، استفاده از واژگان زیبا و قلمبه سلمبه و عوام پسند در هر بحث حتی اگر دانشی نسبت به آن نداشتند پیروز شوند.


:gol::gol:دوست گرامی با زبان سفسطه و تحدید و توهین نمی توان به جایی رسید:gol::gol:

:heart::heart:"بحث تمام(از طرف من)":heart::heart:

به نظرت من بایستی به همه حرف های بی ربط شما جواب بدم؟......
پست بنده رو تفسیر رای نفرمائید ......بنده خودم هستم و لازم ببینم تفسیر میکنم .....خوشبختانه هنوز زنده ام!

کاربر محترم کیه که ندونه سایت انتخاب یک سایت زنجیره ای کارگزارانی و نزدیک به م.ه است؟

اگر به توضیحات مدیر مسئول دقت کنید گفته شده معاون آقای نوبخت .............که فردی اصلاح طلب و عضو اعتماد ملی بود ......ولی متاسفان در دولت احمدی نژاد قائم مقام بانک مرکزی بود .......از این سایت شکایت کرده......چرا شکایت کرده؟......چون مطلب خلاف واقع نسبت داده لا اقل از نظر معاون دکتر نوبخت .......وگرنه کیه که ندونه سایت انتخاب یکی از سایتهای حامی دولت اعتدال هم هست!
توضیحات مدیر مسئول انتخاب درباره فیلترینگ این سایت


وقتی مطلبی حذف میشه دو علت دارد .....یک سندیت ندارد و یه مطلب برای جذب مخاطب بیشتر است ......دو مطلب مورد تائید نظام نبوده .....این خیلی واضحه
مطلب خبرگزاری فارس هم بعد اینکه سایت حامی مشایی و برخی سایتهای اصلاح طلب نیت خوانی مقاله رو منتشر کردن ......یا به اختیار حذف کرد یا مجبور به حذف شد .......

کاربر محترم اینکه یک مقاله حذف بشه که تحلیل خود نویسنده است تا اینکه یک خبر حذف بشه .......یعنی بنده به عنوان خبرنگار بیام از فلانی مصاحبه بگیرم یا مطالب منتشر شده در نماز جمعه رو انتشار بدم .......مطلبی که تحلیل بنده نباشه یا به نقل منابع آگاه و غیر آگاه و محلی نباشه! .بلکه صرفا خبر باشه ........زمین تا آسمون متفاوته

خب شما مدتی است در حال بی احترامی به بنده هستین ......ایرادی هم ندارد.به هر حال این عصبانیت در عدم پاسخگویی یک جا باید جبران شود .......من در این مدت یکبار جواب شما رو درباره این اهانت دادم ........و سایر مواقع سعی کردم سکوت کنم .......طبیعتا این یک حق است که بنده پست شما رو گزارش تخلف بزنم تا مدیریت محترم قضاوت کنند رفتار شما توهین آمیز و تحریک آمیز و موجب هرج و مرج هست یا خیر .......البته بنده فعلا بنا ندارم ......هرچند مسائل بالاتری رو فعلا در نظر گرفته ام که به وقتش عیان خواهد شد

http://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/a061.gifhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/a061.gif"بحث تمام(از طرف من)"http://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/a061.gifhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/a061.gif

این مطلبی که در نقل قول بولدش هم کردم زیاد از شما دیدم ........و خب متاسفانه هیچ گاه عمل نکردین .....بلکه سعی کرده اید بلافاصله به بنده جواب بدین حتی اگر بی ربط بی ربط باشد

امیدوارم لااقل این بار زیر گفته خودتون نزنید :smile:
 
آخرین ویرایش:

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام خدمت همه ی دوستانی که وجدان بیدار دارن.
اول اینو بگم که از لحاظ سیاسی کاملا مخالف و در نقطه ی مقابل محممد آقا هستم و قبلا که بیشتر در این مورد باهاش بحث میکردم ولی الان دیگه حوصلشو ندارم.
در مورد آقای حائری شیرازی هم باید بگم درسته ایشون تقریبا از علمای سیاسی هستن. یعنی زیاد اظهار نظر سیاسی میکنن. اما مثل برخی از روحانیون سیاسی نیستن که افراطی باشن و عمدا چشم روی حقیقت ببندن. مثلا خیلی جاها از ایشون اظهار نظرهایی دیدم که آدم احساس میکرد واقعا از روی صداقت داره حرف میزنه با اینکه با حرفاش مخالف بودم. البته خیلی جاها همین آقای حائری انتقادات زیادی دارشته مثلا به همون احمدی نژاد.
همه ی اینا به کنار.
به نظر من اینکه مثلا بیاییم این حرف این آقا رو در کنار برخی از برخی حرفای خرافی و خنده دار قرار بدیم بزاریم درست نیست. واقعا اگر حتی مسلمانانه هم نیندیشیم در باور خیلی مذاهب و خیلی وجدانهای دنیا باران و یا امثال دیگه نعمتهای خدا هستند. اگر تا اینجا قبول دارید بقیشو بخونید.
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حالا اگه باران نعمت خدا هست آیا معصیت (عربیشو بزاریم کنار، بگیم همون گناه) باعث نمیشه که خدا نعمتاشو دیگه برای ما کم کنه؟؟
هر کسی ممکنه تعریف خاص خودش رو از کناه داشته باشه و یا در اولویت دادن به کناهان تعبیر خودش رو داشته باشه. یکی ممکنه بگه بی حجابیه که باعث خشکسالی میشه که قطعا خنده داره و یا یکی بگه مثلا نماز نخوندن که بازم به نظر شخصی من خنده داره. یکی بگه دروغ. یکی بگه دزدی و یکی بگه چیز دیگه.
اما چیزی که مشخصه به نظر من اینه که قطعا گناه و نافرمانی خدا باعث بروز بلایای طبیعی میشه که یکیش خشکسالی هست. بازم میگم اگر تعریف خدا و اینا رو قبول ندارید من بحثی با شما ندارم.
بقیه در پست بعد
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نظر شخصی من خدا انقدر بزرگ و بخشنده هست که با چند گناه هرچند خیلی بزرگ بنده هایی که قبولش دارن عذاب نمیفرسته. اما من قضاوت رو میزارم به عهده ی شما:
ما یک جامعه ایی هستیم که هم مسئولینمون و هم قریب به اتفاق مردممون ادعای مذهب و دینداری دارن. چه سنی و چه شیعه. حتی یهودیان و مسیحیان ما هم دیندارترین مذهبیون دنیای خودشون هستن مثلا.
اما کجای این مملکت به یک مملکت دیندار (نمیگم مسلمان) شبیهه؟
دروغ
نزول (ربا)
ریا
تهمت
غیبت
زنا
دزدی
طلاق
و هزار تا کثافت دیگه از نظر هر دینی و از نظر هر وجدان بیداری حتی اگه خدا رو هم قبول نداشته باشه کار درستی نیست و اگر کسی قبول داشته باشه که خدا بالا سرمونه حتمن قبول میکنه خدا وقتی اینا رو ازمون میبینه ازمون قهر کنه. البته شاید و البته خدا نکنه
ممنون دوستان
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اولش که عنوانو خوندم گفتم عجب حرف بیخودی گفته :دی

ولی متن متفاوته ! قسمت های بولد شده رو بخونید !

این آقا داره میگه صرفه جویی کنید ! میگه حتی اعمال مستحب (نه فقط مباح) رو هم به خاطر مصلحت و شرایط موجود نباید انجام بدیم !

نماز جمعه بوده ! پای منبر یه سری آدم مذهبی بودن ! مثال مذهبی اورده ... وگرنه کجا توی متن گفته که کمبود گاز به خاطر نماز جمعه اس ؟:surprised:

یه جوری حرف طرفو پیچوندن که اگه خودش اینو بخونه به خودش فوش بده :دی






فرمودید نقل قول رو حذف کنم و مطلب جدید رو نقد کنم ! اما با عرض معذرت این کارو نمی کنم
چون مطلب جدیدی که ارائه دادین در ارتباط با همون نقل قول قبل هست !

شما هنوز هم میگید که "غسل نکردن" راهکاره ! در صورتی که اون آقا "غسل نکردن" رو به عنوان یک مثال دینی گفته ... و هدف اصلیش (به نظر من و با برداشتیکه کردم ) اینه که لزوم صرفه جویی کردن رو بیان کنه ...

نماز جمعه است ! محل آموزش نیست که راهکار های بهینه مصرف درش آموزش داده بشه !!! فقط از بعد دینی گفته که در زمان نیاز نباید بیش از حد مصرف کرد و حتی در شرایط خاص اعمال مستحب هم به اسراف و گناه بدل میشه !!!

چقدر جالبه
حالا اگه مثلا روحانیون میومدن میگفتن که حتی اگر آب هم گاز و آب هم کم باشه تو مملکت مومنین نباید گوششون بدهکار باشه و کارای مستحبیشون (از جمله همین غسل جمعه که خیلی تاکید داره اسلام روش) رو باید انجام بدن اونوقت شاهد سرازیر شدن تایپیکهایی بودیم که میومدن میگفتن ببینید کمبود گاز و آب رو اعتنایی بهش ندارن و دارن غسل میکنن.
الان این حاج آقا باید چه فتوایی میداد من موندم. میگفت غسل کنید کعه حتمن محکوم بود. اومده روشنفکری کرده و گفته آقا اگه غسل باعث مصرفی بشه که نیاز کشور صرفنظر کنید اونوقت بازم محکومه
یاد یه مقاله خیلی خوب از دکتر زیبا کلام افتادم که میگفت کاش اسم من پیتر بود. هههه
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پس چرا اروپا انقدر بارون میاد؟:surprised:
جنوب شرق آسیا چرا انقدر بارون میاد؟
نکنه با خدا زد و بند دارن؟:biggrin:

نه. با خدا زد و بند ندارن. با خدا ولی روراست هستن.
نه ادعای مسلمونی دارن و نه گناهکارن به اندازه ی مسلمونا.
به یاد سخن زیبای سیدجمال الدین اسد آبادی که میگه به سرزمین های اسلامی آمدم (ایرانم که توشون نوبره والا) و مسلمان دیدم اما اسلام ندیدم و بهه سرزمین های کفر رفتم و اسلام دیدم ولی مسلمان (از لحاظ اسمی) ندیدم.
هدفم تعریف غرب نیست و مقایسه خومونم با غرب نست. اما واقعا نظر شخصی من اینه که ما از لحاظ اخلاقیات در سطح ادعامون نیستیم. شاید از غرب بالاتر باشیم و شاید پایینتر. اما ریاکاریم. ما میگیم مسلمونیم و خیلی هم ادعای دینداریمون میشه. اما واقعا خیلی اصول اسلام رو زیر پا میگذاریم. حتی اگر اصول اسلام رو هم بهش پایبند نباشیم خیلی از اصول انسانی رو زیر پا میگذاریم. از نظر من که این دوتا جدا از هم نیست. دروغ و ریا و ربا و دزدی و خیلی چیزا که از لحاظ اسلام گناهه از نظر خیلی از بی خدایان هم کارای غیر انسانی هست.
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس چرا اروپا انقدر بارون میاد؟:surprised:
جنوب شرق آسیا چرا انقدر بارون میاد؟
نکنه با خدا زد و بند دارن؟:biggrin:

شمالی چقدر دور مثال میزنی ؟! :D ببین خدا ما مردم شمال رو چقدر دوست داره .... الان 4 - 5 روزه داره برامون بارون میباره ... چقدر هم مردم شمال به مذهب گرایش بیشتری نسبت به جاهای دیگر ایران دارند:D
 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز
ادبی حرف زدن با مودب حرف زدن فرق داره تکنیک گرامی ! فرقی نمیکنه بگی "شعر میگویید" یا بگی "شر و ور میگی !"

پس احترام خودتونو نگه دارین جناب !

شما یا متوجه نمیشید که اون آقا و من در تحلیل حرفشون چی گفتم ! و یا نمیخواید که متوجه بشید ! دیگه به زور که نمیتونم متوجهتون کنم :smile:

انقدر واضح گفتم که نیازی به تکرارش نباشه !!! اون فقط یک مثال دینی برای فهموندن قاعده اهم و مهم در اسلامه ! اینکه در شرایط خاص کاری رو باید انجام داد که اهمیتش بیشتره ! نگفته حموم نرید ! گفته غسل که مستحبه (یعنی ضروری نیست) رو انجام ندین !!!

قرار هم نبوده که در نماز جمعه راه و روش بهینه مصرف کردن رو آموزش بدن ! قراره در یک منبر مذهبی راه و روش دین داری درست رو یاد بدن که با اون مثال خواسته اینکارو انجام بده !

با ایرادای بنی اسرائیلی گرفتن به جایی نمیرسید ! کاش این انرژی و وقت رو صرف نقد یک مطلب مهم می کردین نه یک مسئله ای مربوط به مدتی قبل که تازه برداشت خودتون ازش اشتباه بوده !

شبتون بخیر ...
گویا با دیدی غرض ورزانه نظر بنده را خوانده ایید ، و الا کوفت کردن و میل کردن هم یک معنا دارند .منظور از شعر می گویید این بود که نظرتا بیشتر به : تخیل ، رویا ، ارمان ، چیزی که بیشتر به رویا می ماند تا واقعیت است (یک بار دیگر نظر را بخوانید:smile:)

تحریف نکنید خواهشا ،چون از بدترین صفات است :ی شما یک مثال بیاورید که ترک مستحبات باعث کاهش مصرف گاز یا برق یا هر مصرفی دیگر می شود ؛
1 . بنده عرض می کنم که اگر ایشان می خواهد راه درست مصرف کردن را بیاموزد (حال در قالب مذهب)باید راههای بهتری را انتخاب کند که وجه علمی و عملی داشته باشند. و اگر هم دانسته ایی درین باب ندارند اطلاعات غلط در اختیار عوام نگذارند ، تولید برق بسیار پرهزینه تر از مصرف گاز می باشد.

2 در ضمن من علمی ندیده ام که علما در ان اعلان اشراف نکرده باشند ، دانستن چند راه بهینه مصرف کردن پیشکش
 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس چرا اروپا انقدر بارون میاد؟:surprised:
جنوب شرق آسیا چرا انقدر بارون میاد؟
نکنه با خدا زد و بند دارن؟:biggrin:
توبه کن برادر من توبه کن!:surprised:
بارون کجابود ،خداوند داره بر اروپا و امریکا عذاب نازل می کنه !

بله عذاب: وقتی بارون بیاد مجبورن گاز بیشتری مصرف کنن و ادامه ماجرا ... سند

شمالی چقدر دور مثال میزنی ؟! :D ببین خدا ما مردم شمال رو چقدر دوست داره .... الان 4 - 5 روزه داره برامون بارون میباره ... چقدر هم مردم شمال به مذهب گرایش بیشتری نسبت به جاهای دیگر ایران دارند:D
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
توبه کن برادر من توبه کن!:surprised:
بارون کجابود ،خداوند داره بر اروپا و امریکا عذاب نازل می کنه !

بله عذاب: وقتی بارون بیاد مجبورن گاز بیشتری مصرف کنن و ادامه ماجرا ... سند

خب گاز بیشتری مصرف کنیم اتفاقا ما اینجا خدا بهمون نعمت نفت و گاز هم داده .... :D .
اصلا معلوم نیست ما مومنان چرا با بقیه مردم ایران یکییم که اینقدر گناهکارند که مدام بخاطر گناهانشون در خشکسالی و قعحطی فرومیروند ؟!
 

₪آمیتریس₪

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گویا با دیدی غرض ورزانه نظر بنده را خوانده ایید ، و الا کوفت کردن و میل کردن هم یک معنا دارند .منظور از شعر می گویید این بود که نظرتا بیشتر به : تخیل ، رویا ، ارمان ، چیزی که بیشتر به رویا می ماند تا واقعیت است (یک بار دیگر نظر را بخوانید:smile:)

تحریف نکنید خواهشا ،چون از بدترین صفات است :ی

غرض ورزانه ؟ هر جور حساب می کنم اینجا معنی نمیداد ! حداقل میشد بگید که بد برداشت کردم !

دید غرض ورزانه دقیقا کاریه که شما توی این تاپیک انجام دادین ! انتخاب یک عنوان مغرضانه بر اساس یک برداشت اشتباه از یک خطابه !

در اینکه منظور شما از "شعر میگویید" چی بود که شکی نیست ! میتونستید محترمانه بگید که نظرم اشتباهه و بعد دلایلتونو بگید اما شما .... پس لطفا دیگه توجیه نکنید !!!!!

تحریف کردن اصولا یک کاره نه یک صفت ولی به هر حال میشه بفرمایید کجاشو تحریف کردم ؟:smile:

مگه این جمله ی حسنی نیست ؟


در صرفه جویی گاز که یک امر دینی است اهتمام ورزند.
.
.
غسل جمعه که یکی از اعمال مستحب می باشد اگر بخواهد در بالارفتن گاز مصرفی مردم تاثیر بگذارد بایستی ترک گردد

برداشت شما :

ایا به راستی غسل نکردن راهکشا ست؟

جواب من :

این آقا داره میگه صرفه جویی کنید ! میگه حتی اعمال مستحب (نه فقط مباح) رو هم به خاطر مصلحت و شرایط موجود نباید انجام بدیم !

شما :

ولی ایا راهکار می تواند غسل نکردن باشد

من :

شما هنوز هم میگید که "غسل نکردن" راهکاره ! در صورتی که اون آقا "غسل نکردن" رو به عنوان یک مثال دینی گفته ... و هدف اصلیش (به نظر من و با برداشتیکه کردم ) اینه که لزوم صرفه جویی کردن رو بیان کنه

شما :

مگر میزان مصرفی گاز برای گرم کردن چند ده لیتر اب چقدر است ؛ معمولا همگان در روز جمعه برای پاکیزگی و نه غسل کردن ، خود را می شویند ، به اصطلاحی استحمام می کنند . حال میزان گاز برای گرم کردن چند لیتر اب مورد نیاز غسل چقدر است.........

من :
اون فقط یک مثال دینی برای فهموندن قاعده اهم و مهم در اسلامه ! اینکه در شرایط خاص کاری رو باید انجام داد که اهمیتش بیشتره ! نگفته حموم نرید ! گفته غسل که مستحبه (یعنی ضروری نیست) رو انجام ندین !!!


و شما کماکان بر برداشت اشتباه خودتون پافشاری می کنید !!!!


شما یک مثال بیاورید که ترک مستحبات باعث کاهش مصرف گاز یا برق یا هر مصرفی دیگر می شود ؛

من چجوری بگم دیگه ؟ :d

این آقا نگفته که ترک مستحبات باعث کاهش مصرف میشه !!! داره میگه اگر اون مستحبی که انجام میدی تاثیر منفی روی مصرف داره باید ترکش کنی !!!

اگر بخواهد در بالارفتن گاز مصرفی مردم تاثیر بگذارد بایستی ترک گردد


مثال بیارم ؟! مثلا میگن شرایط بده باید در مصرف برق صرفه جویی کنید ! اونوخ یکی بخواد تمام شب رو نماز شب بخونه و در روشنایی کامل راز و نیاز کنه ! (مستحبه دیگه ولی ضروری که نیست!) ... حالا به طرف میگن چون شرایط خاصه ! یا تو تاریکی و نور کم بخون ! یا اگه نمیتونی و حتما باید زیر چلچراغ باشی اصلا نخون !!! که اگه بیخیال شه در مصرف برق هم صرفه جویی میشه (الان مثال بهتر دم دستم نبود ! اصل قضیه رو بگیرید به بقیه اش گیر ندین :|)

مسئله اصلی اینه که توی شرایط خاص باید صرفه جویی کرد ! چیزی که توی خط اول گفته !

مسئله دوم اینه که باید بین دو تا کار خوب (انجام عمل مستحب و صرفه جویی در مصرف انرژی) در شرایط خاص ، اونی که اهمیتش بیشتره رو انتخاب کرد و انجام داد ! یعنی همون قاعده اهم و مهم در اسلام !

براتون مثال میزنم تا متوجه برداشت اشتباهتون بشید :

شما این تیترو میبینید :

آمیتریس: اگر مومنین حرم ائمه را تزیین نکنند فقر رفع میشود !


هر کسی باشه با دیدن این تیتر به حرف من میخنده و میگه این دختره چه حرف مسخره ای زده ! تزیین حرم چه ربطی به رفع فقر داره !

حالا واقعا حرف من چی بوده ؟

من گفتم که اگر هزینه ای که خرج تزیین و خوشگل کردن حرم ائمه میشه رو در راه بهبود شرایط زندگی فقرا خرج کنن ، مثلا در مناطق محروم به ساخت مدرسه و مراکز بهداشت بپردازن و این مبلغ رو در این راه ها مصرف کنن فقر کمرنگ میشه !

حرف من اشتباهه ؟ شما باهاش مخالفید ؟ مشکلش کجاست ؟ آیا اون عنوان میرسونه که من درواقع چی گفتم ؟

(دیگه این سری با مثال توضیح دادم که روشن شه ، اگه تاثیر نداشت بگید سری بعد با رسم شکل و نمودار بگم ؟! والا :| )

اما در مورد نکاتی گفتید :

1. بنده عرض می کنم که اگر ایشان می خواهد راه درست مصرف کردن را بیاموزد (حال در قالب مذهب)باید راههای بهتری را انتخاب کند که وجه علمی و عملی داشته باشند. و اگر هم دانسته ایی درین باب ندارند اطلاعات غلط در اختیار عوام نگذارند ، تولید برق بسیار پرهزینه تر از مصرف گاز می باشد.

در مورد قسمت اول گفتم :

نماز جمعه است ! محل آموزش نیست که راهکار های بهینه مصرف درش آموزش داده بشه !!! فقط از بعد دینی گفته که در زمان نیاز نباید بیش از حد مصرف کرد و حتی در شرایط خاص اعمال مستحب هم به اسراف و گناه بدل میشه !!!

قرار هم نبوده که در نماز جمعه راه و روش بهینه مصرف کردن رو آموزش بدن ! قراره در یک منبر مذهبی راه و روش دین داری درست رو یاد بدن که با اون مثال خواسته اینکارو انجام بده !

کاملا واضحه ! لزومی به توضیح اضافه نمی بینم !

اما در مورد اینکه میگید نباید مصرف برق رو مثال میزده ! باهاتون موافقم ! البته اون زمان کمبود گاز مطرح بوده !

2.در ضمن من علمی ندیده ام که علما در ان اعلان اشراف نکرده باشند ، دانستن چند راه بهینه مصرف کردن پیشکش


اینکه بعضیاشون بعضی جاها ادعاهای بیخود دارن ! دلیل بر این نمیشه که هر کدومشون ، هر جا ، هر چیزی که حتی درست هم هست رو گفتن ، ما شروع به کوبیدن و جبهه گیری و مخالفت مغرضانه کنیم !

اونوقت میشه مصداق گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری !

هر ادعایی از این قشر رو در همون زمان و خطابه بررسی کنید ! نه در جای دیگه و حرف فرد دیگه !

مطمئن باشید اگر واقعا حرفش اشتباه بود حتما با شما هم صدا می شدم چرا که لزومی برای طرفداری نادرست از هیچ فردی نمی بینم اما حتی با دشمنم هم مغرضانه برخورد نمی کنم و حرفش رو اگر درست باشه بد جلوه نمیدم ! حتی دشمنم ...

من نه طرفدارشونم و نه ضدشون ! اما اخلاق و وجدانم بهم میگه که در اظهارنظر ها و قضاوت هام انصاف رو هم لحاظ کنم !
اخلاق و وجدان شما چی میگه ؟ :smile:

یادمه یه مدت تو امضاتون به "جسارت" می گفتین که یاورتون باشه ! جسارت داشتن به مخالفت و رد کردن و جبهه گیری نیست ! جسارت داشتن یعنی اگر جایی از حرف و رفتارتون اشتباه بود شجاعت قبول و اقرارش رو داشته باشید !
در اشتباه بودن برداشت شما از این سخنرانی که شکی نیست ولی این توجیه هاتون ...

من فکر نمی کنم که اشتباه بودن منبع وجهه کسی رو تخریب کنه ! ولی توجیه کردن اشتباهات اینکارو میکنه :smile:

بس نیست واقعا ؟


دیگه داریم دور باطل می زنیم http://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/icon_smile.gif
 
آخرین ویرایش:

sfk123

اخراجی موقت


سلام بر دوستان

یاد مطلب زیر افتادم:
حجت الاسلام و المسلمين حسني: اگر مومنين غسل جمعه را انجام ندهند مشکلات کمبود گاز مرتفع مي شود.



یه چیزی حالا ما گناه کار و ... چرا این عزیزان پر ارج و قرب دور هم جمع نمیشن یه کم از قدرتشون استفاده کنن با نماز باران یه بارونی، سیلی چیزی راه بندازن تا هم ایمان مردم قوی بشه، هم وضعیت بی آبی...؟

ماشاا... تعدادشونم اینقدر هست که شامل ضرب المثل "با یه گل بهار نمیشه" نشود.

الان میان میگن اینا(خشکسالی و مشکلات اقتصادی و ...) امتحان الهیه!!!
فکر کنم خداشون(خدایی که این افراد معرفی می کنن رو میگم نه اوستا کریم رو) هم بیکار شده 35 ساله بند کرده به ایران که ببرتمون بهشت!!!

دشمن، قدیمی شده زدن تو کار قضا و قدر فردا هم میرن تو کار جن و پری!!!

از کل مطلب فقط قسمت سبز رو متوجه شدید، بقیش چی شد؟

در کل مطلب به جز یک نقل قول چیز دیگری از عزیزان گفته شده که این جور جبهه میگیرید؟!؟!؟!

انتصاب دادن بواسطه سایتهای ضد انقلاب؟!.........

(1)لینک مطلب ادعاییتان را به نقل آیت الله حسنی که خداوند به فضیلت هایشان بیافزاید از سایتهای فیلتر نشده بیاورید .......تا بشود قضاوت صحیح کرد .......

صرفا جهت اطلاع ........ایشون انقدر مرد بزرگی هستند که وقتی فرزندشان تخلف کرد ...حکم دستگیری فرزندشان که به مجاهدین خلق پیوسته بود امضا کردند و بعد اعدام پسرش هم گفت که با هیچ کس عقد اخوت نبسته و سر انقلاب با هیچ کس حتی پسرم شوخی ندارم



(1) اینم لینک خدمتتون. بدید اینم شیلتر کنن، از دستشون در رفته.

(2) حالا همه چیزو که نمیشه گفت، عزیزان یه سرچ بکنن بد نیست ...

(3) صرفا جهت اطلاع ... من در مورد هیچ فرد خاصی نظر ندادم(خوب یا بد) فقط صحبتاشون رو گذاشتم.



بله این دوست عزیز خودش ام الفساد هست وگر نه اینجوری خشک نمی شد(کویر لوت منظورمه). دریاچه ارومیه هم با این گشت اینجوری شد(امان از رفیق ناباب)

دشتهای ایران و سایر منابع هم به خاطر مسائل خاک برسری به این روز افتادن.

عزیزان هرچی سد، ببخشید سنگ انداختن جلوشون، چوب لای ... آهان چرخشون گذاشتن که دنبال این مسائل نرن مگه به گوششون رفت. حالا بچشن.

(1)سایت خبری تحلیلی داور!.......از نظر شما این سایت معتبر است؟.....(2)البته برای بنده که لینکی که دادین باز نمیشه.نات سرور

(3)حرف جالبی زدین ......مگر نمیگین نظر نظام اینه!.(4)چرا یک سایت معتبر یا یک خبرگزاری نیست که این نظر رو پوشش داده باشه؟.....(5)و این حرف فقط در سایتهای ضد انقلاب یافت میشه!

(6)لطفا برداشت خودتون رو از صحبت های بنده به بنده نسبت ندین

(7)سایر موارد هم مرتبط به موضوع تاپیک نیست

(8)نظر آیت الله حائری رو قبول دارید یا مخالفید؟حالا که احتمالا اگر فرد کینه جویی نباشید! مطلب را دقیق خوانده اید!


(1) و (4) و (5)سایت خبری تحلیلی داور به نقل از سایت انتخاب خبر را نشر داده و جالب اینجاست که سایت خبری انتخاب شیلتر است.

"مصطفی فقیهی مدیرمسئول سایت «انتخاب» در گفت و گو با سایت خبری «تیک» (Tik.ir) اخبار مربوط به فیلتر شدن این سایت خبری را تایید کرد.

مدیرمسئول سایت «انتخاب» افزود: ظرف سه هفته اخیر، آقای حمید پورمحمدی گل سفیدی( قائم مقام بازداشتی بانک مرکزی دولت احمدی نژاد) 3 شکایت ، و بانک سپه و مدیرعاملش 12 شکایت در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کرده اند که بخش زیادی از آن ، هنوز تفهیم اتهام نشده است.

مدیر سایت انتخاب البته این توضیح را داد که «عمده ی اخبار «انتخاب» در مورد آقای پورمحمدی و بانک سپه ،بنا به درخواست دولت و با ابلاغ مقام قضایی حذف شده بود»"
منبع

همچنین "وقتی خبرگزاری فارس مخالف حجاب اجباری می شود! + سند"
در این لینک شما میبینید که خبرگزاری فارس به مخالفت با حجاب اجباری داعش برای دانش آموزان می پردازد و بعد از چند ساعت خبر را حذف می کند.

بنابراین از جملات بالا مشخص می شود خبرگزاری های رسمی تابع مقرراتی هستند و آزادی کامل ندارند.

همین خبرگزاری ها هم فیلتر می شوند یا می کنند ولی به آنها ضد نظام نمی گن، می گن؟!؟!؟!

(2) ...:surprised:

(3) پست ها موجود ... حرف یک نفر = نظرنظام ... من حرفی از نظام زدم!!! در مورد شخص خاصی نظر دادم!!! ...:eek:

(6) بنده نظر شما در مورد "معمار آسمان" رو نقد کردم نه مثل شما توهین به کاربر دیگر(معمار آسمان).

:warn:حرف شما به معمار آسمان: "نتیجه میگیریم ........برخی دوست دارند خودشان عامل فساد معرفی شوند.حتی اگر کسی اشاره ای هم بهشون نکند!".
:warn: این جمله شما توهین و مصداق بارز سفسطه که در اکثر جوابهاتون ازش استفاده می کنید نیست؟ شامل حق الناس نمی شود؟

(7) تاپیک ارتباط بین معصیت مردم و خشکسالی بود، اینم ربطش با تاپیک

(8) شما عادت دارید همیشه طرف مخالفتون رو در مقابل روحانیت قرار بدید تا دهن طرف رو ببندید.

کجای حرف های من نشان از رد یا قبول حرف های کسی دارد؟ فقط یک سری پرسش (کلی نه در مورد شخص خاص)مطرح کردم که جوابشان مشخص است.

اینکه کی به کدام آیت ا... اعتقاد دارد یک مسئله شخصی است.:gol::warn:در پایان میگم که: حداقل موارد 3 و 5 و 6 و 7 و 8 را که مطرح کردید مصداق "سفسطه" است:warn:
ریشه سفسطه:

سوفسطائیان جماعتی بودند که در زمان سقراط در یونان زندگی میکردند و ادعای دانایی میکردند. کسانی که خود را سوفیست مینامیدند در فنون مناظره و جدل و سخنوری مهارت داشتند و توان این را داشتند که طرف مقابل خود را در مباحث ساکت کنند و به قول معروف سر جایش بنشانند. حال در این راه لازم نبود که به حقیقت چنگ بزنند بلکه صرفاً میتوانستند با حربه های مختلف از جمله حملات شخصی، استفاده از ابزارهای روانی، فریاد زدن، استفاده از واژگان زیبا و قلمبه سلمبه و عوام پسند در هر بحث حتی اگر دانشی نسبت به آن نداشتند پیروز شوند.


:gol::gol:دوست گرامی با زبان سفسطه و تحدید و توهین نمی توان به جایی رسید:gol::gol:

"بحث تمام(از طرف من)"​​

به نظرت من بایستیبه همه حرف های بی ربط شما جواب بدم؟......
پست بنده رو تفسیر رای نفرمائید ......بنده خودم هستم و لازم ببینم تفسیر میکنم .....خوشبختانه هنوز زنده ام!

کاربر محترم کیه که ندونه سایت انتخاب یک سایت زنجیره ای کارگزارانی و نزدیک به م.ه است؟

اگر به توضیحات مدیر مسئول دقت کنید گفته شده معاون آقای نوبخت .............که فردی اصلاح طلب و عضو اعتماد ملی بود ......ولی متاسفان در دولت احمدی نژاد قائم مقام بانک مرکزی بود .......از این سایت شکایت کرده......چرا شکایت کرده؟......چون مطلب خلاف واقع نسبت داده لا اقل از نظر معاون دکتر نوبخت .......وگرنه کیه که ندونه سایت انتخاب یکی از سایتهای حامی دولت اعتدال هم هست!
توضیحات مدیر مسئول انتخاب درباره فیلترینگ این سایت


وقتی مطلبی حذف میشه دو علت دارد .....یک سندیت ندارد و یه مطلب برای جذب مخاطب بیشتر است ......دو مطلب مورد تائید نظام نبوده .....این خیلی واضحه
مطلب خبرگزاری فارس هم بعد اینکه سایت حامی مشایی و برخی سایتهای اصلاح طلب نیت خوانی مقاله رو منتشر کردن ......یا به اختیار حذف کرد یا مجبور به حذف شد .......

کاربر محترم اینکه یک مقاله حذف بشه که تحلیل خود نویسنده است تا اینکه یک خبر حذف بشه .......یعنی بنده به عنوان خبرنگار بیام از فلانی مصاحبه بگیرم یا مطالب منتشر شده در نماز جمعه رو انتشار بدم .......مطلبی که تحلیل بنده نباشه یا به نقل منابع آگاه و غیر آگاه و محلی نباشه! .بلکه صرفا خبر باشه ........زمین تا آسمون متفاوته

خب شما مدتی است در حال بی احترامی به بنده هستین ......ایرادی هم ندارد.به هر حال این عصبانیت در عدم پاسخگویی یک جا باید جبران شود .......من در این مدت یکبار جواب شما رو درباره این اهانت دادم ........و سایر مواقع سعی کردم سکوت کنم .......طبیعتا این یک حق است که بنده پست شما رو گزارش تخلف بزنم تا مدیریت محترم قضاوت کنند رفتار شما توهین آمیز و تحریک آمیز و موجب هرج و مرج هست یا خیر .......البته بنده فعلا بنا ندارم ......هرچند مسائل بالاتری رو فعلا در نظر گرفته ام که به وقتش عیان خواهد شد


"بحث تمام(از طرف من)"
این مطلبی که در نقل قول بولدش هم کردم زیاد از شما دیدم ........و خب متاسفانه هیچ گاه عمل نکردین .....بلکه سعی کرده اید بلافاصله به بنده جواب بدین حتی اگر بی ربط بی ربط باشد

امیدوارم لااقل این بار زیر گفته خودتون نزنید :smile:


(1) به نظرت من بایستیبه همه حرف های بی ربط شما جواب بدم؟......
(2)پست بنده رو تفسیر رای نفرمائید ......بنده خودم هستم و لازم ببینم تفسیر میکنم .....خوشبختانه هنوز زنده ام!

(1) ...:surprised:
(2) بنده تفسیر نکردم ، نقد کردم. در ضمن حرف شما در مورد "معمار آسمان" نشان دهنده همه چیز است.



(3)کاربر محترم کیه که ندونه سایت انتخاب یک سایت زنجیره ای کارگزارانی و نزدیک به م.ه است؟

اگر به توضیحات مدیر مسئول دقت کنید گفته شده معاون آقای نوبخت .............که فردی اصلاح طلب و عضو اعتماد ملی بود ......ولی متاسفان در دولت احمدی نژاد قائم مقام بانک مرکزی بود .......از این سایت شکایت کرده......چرا شکایت کرده؟......چون مطلب خلاف واقع نسبت داده لا اقل از نظر معاون دکتر نوبخت .......وگرنه کیه که ندونه سایت انتخاب یکی از سایتهای حامی دولت اعتدال هم هست!
(4)توضیحات مدیر مسئول انتخاب درباره فیلترینگ این سایت

(3) سایت حامی دولت اعتدال فیلتر شده!!!

یه جور صحبت می کنید انگار من اصلاح طلب و ... هستم، به من چه ربطی داره کی به کجا وصله.

طبق ضرب المثل"عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" و گفته سعدی "اگه یه الماس از دهان سگ بیافتد شما برنمیدارید؟!؟!" این سایت یه خبر داده، حالا شما خوشتون نمیاد دیگه من کاری نمی تونم بکنم.

(4) لینک حرفها رو که خودم دادم رفتی از یه جای دیگه لینک همون حرف ها رو گذاشتی که مثلا سند جدید رو کرده ای؟


(5) وقتی مطلبی حذف میشه دو علت دارد .....یک سندیت ندارد و یه مطلب برای جذب مخاطب بیشتر است ......دو مطلب مورد تائید نظام نبوده .....این خیلی واضحه
مطلب خبرگزاری فارس هم بعد اینکه سایت حامی مشایی و برخی سایتهای اصلاح طلب نیت خوانی مقاله رو منتشر کردن ......یا به اختیار حذف کرد یا مجبور به حذف شد .......

کاربر محترم اینکه یک مقاله حذف بشه که تحلیل خود نویسنده است تا اینکه یک خبر حذف بشه .......یعنی بنده به عنوان خبرنگار بیام از فلانی مصاحبه بگیرم یا مطالب منتشر شده در نماز جمعه رو انتشار بدم .......مطلبی که تحلیل بنده نباشه یا به نقل منابع آگاه و غیر آگاه و محلی نباشه! .بلکه صرفا خبر باشه ........زمین تا آسمون متفاوته
(5) در پست که نقل قولش هست گفتم: "بنابراین از جملات بالا مشخص می شود خبرگزاری های رسمی تابع مقرراتی هستند و آزادی کامل ندارند.

همین خبرگزاری ها هم فیلتر می شوند یا می کنند ولی به آنها ضد نظام نمی گن، می گن؟!؟!؟
!"

من چیزی غیر از این رو گفتم؟!؟!

اقدام داعش برای اجباری کردن حجاب دانش آموزان، تحلیل نویسنده بوده یا خبر؟!؟!؟!(سفسطه)



(6) خب شما مدتی است در حال بی احترامی به بنده هستین ......(7) ایرادی هم ندارد.(8) به هر حال این عصبانیت در عدم پاسخگویی یک جا باید جبران شود .......(9)من در این مدت یکبار جواب شما رو درباره این اهانت دادم ........(10)و سایر مواقع سعی کردم سکوت کنم .......(11) طبیعتا این یک حق است که بنده پست شما رو گزارش تخلف بزنم تا مدیریت محترم قضاوت کنند (12)رفتار شما توهین آمیز و تحریک آمیز و موجب هرج و مرج هست یا خیر .......(13)البته بنده فعلا بنا ندارم ......(14)هرچند مسائل بالاتری رو فعلا در نظر گرفته ام که به وقتش عیان خواهد شد


(6) آخر الزمان شده، بنده به محممد آقا توهین کردم

لطفا لینک بی احترامی های بنده به شما را قرار دهید

لینک احترام های شما به کاربران

لینک

لینک

لیتک

لینک در یک پست در جواب یکی از کاربران ایشان را عامل فساد معرفی کرده اند بعد از اعتراض بنده پست را حذف کردند ولی نقل قولش در پست من باقی مانده است.

و...

(7) چرا اتفاقا خیلی هم ایراد داره، تهمت و افتراء شده نقل ونبات واسه شیرین کردن کام برخی ها. مظلوم نمایی نکنید(سفسطه)

(8) سوابق رو گذاشتم، جوابها هم موجود است. نیازی به توضیح من و شما نیست خواننده میتونه تشخیص بده حق با کیه(البته از نظر من). اهانات رو حتما لینک کن (سفسطه)

امام علی (ع): خشم نشانه عجز است.

حتما کلیک کنید


(9) اختیار دارید یه نگاه بندازید هرجا من صحبتی داشتم شما با نقد منصفانه وراد شدید.

برای اطلاع از نحوه استدلال محممد آقا پست های #63 تا #92 را ببینید.(کلیک کنید)

(10) نمونه ای ازسکوت در مورد (9) لینک شده

(11) طبیعتا حق شما و سایر افراد است. کار خود را انجام دهید و گزارش تخلف بدهید(اگه تا حالا ندادید!!!) در ضمن لینک توهین های من که در اینجا هم قرار خواهید داد به مدیریت هم بدهید.

نیاز به ترساندن من وامثال من نیست بزرگوار، استدلالتان را درست کنید(سفسطه)
(12) خدارو شکر رفتار من مصداق مفسد فی الارض شناخته نشد وگر نه حکم ارتداد من رو باید می دادید.(سفسطه)

در پست قبلی هم با این استدلال می خواستید، به نتیجه برسید که نشد (نقل قول هاش هست)

(13) خواهشا بنا داشته باشید و این بزرگواری را در حق من نکنید

(14) مسائل بالاتر یعنی این دیگه (کلیک کنید)

الان بنده عیانش کردم.

برای عیان تر شدن، یکی از کاربران یه تاپیک طنز به اسم "گونه شناسی کاربران" زده بود، گونه دوم گروه بصیرت بودند که یه سری ویژگی ها داشتن از جمله نحوه فعالیت در انجمن و پاسخگویی و گزارش تخلف و اینکه مدام در حال تشکر کردن از پست مدیران در تاپیک های مدیریتی هستند و ...
این تاپیک حذف شد.

استارتر در سوال از مدیریت مبنی بر دلیل حذف تاپیک با جواب توهین به عقاید دیگران(که با گزارش کاربران حتما بوده) مواجه شده بود. نکته جالب اینه که برخی افراد از پست بصیرت تشکر کرده بودند که از مدیریت به خاطر حذف نیز تشکر کرده اند.

لینک(کلیک کنید)


"بحث تمام(از طرف من)"
(15) این مطلبی که در نقل قول بولدش هم کردم زیاد از شما دیدم ........(16) و خب متاسفانه هیچ گاه عمل نکردین .....(17) بلکه سعی کرده اید بلافاصله به بنده جواب بدین (18)حتی اگر بی ربط بی ربط باشد


(19) امیدوارم لااقل این بار زیر گفته خودتون نزنید :smile:

(15) شما بولد نکردی، این مطلب از اول بولد بود(پستش رو نمیبینی؟!؟! اینم پیغام سرور میده؟!؟!) (سفسطه)

(16) منظور از "بحث تمام " بحث در مورد موضوع صحبت شده است، نه در مورد موضوعات جدید یا توهین هایی که بعدا شما به من یا دیگران می کنید.

در تاپیک "ریشه اصلی تفاوت های بی فرهنگی"(لینک تاپیک در شماره 9 داده شده)بحث در مورد "ختنه دختران" بود که این آخرین پست من دراین مورد بود.

لینک (کلیک کنید)

بعد از آن پست، یکی از کاربران ترجمه ی متن را خواسته بود که بنده هرچند ناقص آنرا پست کردم، بعد شما به پست بنده حمله کردید و یک جواب به شما دادم و تمام

لینک (کلیک کنید)

در پایان فقط یک شعر از فردوسی متناسب با موضوع تاپیک قرار دادم، بدون هیچ نقل قول یا هر چیز دیگر.

لینک (کلیک کنید)

برای اطلاع از نحوه استدلال محممد آقا پست های #63 تا #92 این تاپیک را ببینید.

در تاپیک دیگر نیز شما به پست بنده انتقاد کردید (حمله)و این اتفاق به عینه افتاد که متاسفانه تاپیک حذف شد و نمیشه لینک داد

(17) لینک ها رو گذاشتم همه چیز مشخصه

اینجا هم نمی خواستم جواب بدم ولی متاسفانه چون حمله شخصی کردید جواب دادم

(18) پست های من در همین تاپیک رو لااقل بخونید بعد ببینید جواب های چه کسی بی ربط است دوست گرامی.
متاسفانه شما عادت کردید به سفسطه و نسبت دادن حرف ها به دیگران.

پست های من مشخص است، در مورد هیچ شخصی، نظر ندادم حالا شما از یک طرف می خواهید بنده رو مقابل روحانیت قرار بدید و از طرف دیگه به جناح خاصی نسبت دهید(روی لینک زیر کلیک کنید). اینکه یک خبرگزاری به کجا ربط دارد مهم نیست، مهم خبر است.

لینک (کلیک کنید)

(19) هرچی دلت خواسته به من گفتی حالا با این جمله مثلا می خوای من واکنش نشان ندم!!!! روش روحانیت و جناحی کردن من جواب نداده رفتی رو فاز روانشناسی----> (سفسطه)


شما که خود را دیندار می دانید این توهین هایی که لینکش را دادم(در شماره 6) رو چجور توجیح می کنید؟!؟!؟! با پاک کردن پست(معمار آسمان که یادت نرفته) و تاپیک از طریق دوستان !!!!

شما که مدام در تاپیک انتقاد ها و پیشنهادهای مدیریتی فعالیت می کتید این قانون
"
هر گونه ایراد به شخص حقوقی-حقیقی ،زیر سؤال بردن باور و عقیده اکثریت-اقلیت، که توهین در آن مستتر باشد خلاف قوانین اخلاقی بوده و طبق این قانون با کاربران خاطی برخورد شدید خواهد شد"
که مدیریت در جواب شما داده اند را چرا ندید میگیرید و مدام و به تفکر و پست های دیگران میتازید!!!(امتیازات منفی شما رو فقط بابک زنجانی میتونه بشماره)
(کلیک کنید)

از مدیریت که اینقدر قوی با افراد هتاک برخورد می کنند واقعا تشکر می کنم!!!

##################################################

قابل توجه مدیریت:در لینک بالا یک نفر گفته بود ظاهرا یکی از کاربران آی پی و اطلاعات شخصیش رو داره، با توجه به تهدید این کاربر مبنی بر:
طبیعتا این یک حق است که بنده پست شما رو گزارش تخلف بزنم تا مدیریت محترم قضاوت کنند رفتار شما توهین آمیز و تحریک آمیز و موجب هرج و مرج هست یا خیر .......البته بنده فعلا بنا ندارم ......هرچند مسائل بالاتری رو فعلا در نظر گرفته ام که به وقتش عیان خواهد شد
مشخص میشه یه جای کار میلنگه!!!


--------------------------------------------------------------
گفتن پرستار به پرستار، دکتر به دکتر، استاد به استاد، ماست سفید به ماست سفید و سفسطه به استدلال فاسد مبتنی بر توهین و حمله شخصی، فحش و توهین نیست.

همانطور که خداوند در قرآن می فرمایند:

{ (مَثَلُ الَّذِینَ حُمِّلُوا التَّوْرَاهَ ثُمَّ لَمْ یَحْمِلُوهَا کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ أَسْفَارًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِین)(جمعه/5)
«مَثَل کسانى که [عمل به] تورات بر آنان بار شد [و بدان مکلف گردیدند] آن‌گاه‌ آن را به کار نبستند، همچون مَثَل خرى است که کتاب‌هایى را بر پشت مى‏کشد، [وه] چه زشت است وصف آن قومى که‌ آیات خدا را به دروغ گرفتند و خدا مردم ستمگر را راه نمى‏نماید.»}

آیا خداوند به علمای یهود فحش و ناسزا داده است؟!؟! خیر، خداوند تنها به بهترین شکل صفتشان را بیان کرده است.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ریشه سفسطه:

سوفسطائیان جماعتی بودند که در زمان سقراط در یونان زندگی میکردند و ادعای دانایی میکردند. کسانی که خود را سوفیست مینامیدند در فنون مناظره و جدل و سخنوری مهارت داشتند و توان این را داشتند که طرف مقابل خود را در مباحث ساکت کنند و به قول معروف سر جایش بنشانند. حال در این راه لازم نبود که به حقیقت چنگ بزنند بلکه صرفاً میتوانستند باحربه های مختلف از جمله حملات شخصی، استفاده از ابزارهای روانی، فریاد زدن، استفاده از واژگان زیبا و قلمبه سلمبه و عوام پسند در هر بحث حتی اگر دانشی نسبت به آن نداشتند پیروز شوند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
من برای خودم و خواننده مطالبم ارزش قائلم، بنابراین برای پست های خودم وقت میزارم
نه مثل برخی که در عرض چند دقیقه یک پست رو میخونند (با تمام منابع) و جواب میدهند.(همزمان در چند تاپیک)

بی دین شدن جوانان به خاطر ماهواره و ... نیست به خاطر این چنین اسلام دارانی است.

 

جاست شادی:-)

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
دوستان گرامی ، این عنوان بر می گردد به چند سال پیش و سری قضایایی که ایجاد کرده بود . کاری به متن سخن رانی نداریم .

ولی ایا راهکار می تواند غسل نکردن باشد ، ایا شایسته نیست که راهکار های بهینه مصرف کردن را بیاموزیم. نظر شما دری باره چیست؟

:D خوب با آب سرد غسل کنن تا دیگه مشکل گاز نداشته باشیم :D
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کاش اندازه یکصدم شما حوصله داشتم. چقد کش میدید؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حرفای ایشون این شکلی که نوشتید نبوده. ایشان ترکی گفته و ترجمه مطالب ترکی به فارسی بخاطر خیلی نواقص که زبان فارسی داره , درست جواب نمیده. یعنی مترجم نمیتونه درست ترجمه بکنه و ادامه ماجرا . . .
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
(1) ...:surprised:
(2) بنده تفسیر نکردم ، نقد کردم. در ضمن حرف شما در مورد "معمار آسمان" نشان دهنده همه چیز است.





(3) سایت حامی دولت اعتدال فیلتر شده!!!

یه جور صحبت می کنید انگار من اصلاح طلب و ... هستم، به من چه ربطی داره کی به کجا وصله.

طبق ضرب المثل"عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" و گفته سعدی "اگه یه الماس از دهان سگ بیافتد شما برنمیدارید؟!؟!" این سایت یه خبر داده، حالا شما خوشتون نمیاد دیگه من کاری نمی تونم بکنم.

(4) لینک حرفها رو که خودم دادم رفتی از یه جای دیگه لینک همون حرف ها رو گذاشتی که مثلا سند جدید رو کرده ای؟



(5) در پست که نقل قولش هست گفتم: "بنابراین از جملات بالا مشخص می شود خبرگزاری های رسمی تابع مقرراتی هستند و آزادی کامل ندارند.

همین خبرگزاری ها هم فیلتر می شوند یا می کنند ولی به آنها ضد نظام نمی گن، می گن؟!؟!؟
!"

من چیزی غیر از این رو گفتم؟!؟!

اقدام داعش برای اجباری کردن حجاب دانش آموزان، تحلیل نویسنده بوده یا خبر؟!؟!؟!(سفسطه)






(6) آخر الزمان شده، بنده به محممد آقا توهین کردم

لطفا لینک بی احترامی های بنده به شما را قرار دهید

لینک احترام های شما به کاربران

لینک

لینک

لیتک

لینک در یک پست در جواب یکی از کاربران ایشان را عامل فساد معرفی کرده اند بعد از اعتراض بنده پست را حذف کردند ولی نقل قولش در پست من باقی مانده است.

و...

(7) چرا اتفاقا خیلی هم ایراد داره، تهمت و افتراء شده نقل ونبات واسه شیرین کردن کام برخی ها. مظلوم نمایی نکنید(سفسطه)

(8) سوابق رو گذاشتم، جوابها هم موجود است. نیازی به توضیح من و شما نیست خواننده میتونه تشخیص بده حق با کیه(البته از نظر من). اهانات رو حتما لینک کن (سفسطه)

امام علی (ع): خشم نشانه عجز است.

حتما کلیک کنید


(9) اختیار دارید یه نگاه بندازید هرجا من صحبتی داشتم شما با نقد منصفانه وراد شدید.

برای اطلاع از نحوه استدلال محممد آقا پست های #63 تا #92 را ببینید.(کلیک کنید)

(10) نمونه ای ازسکوت در مورد (9) لینک شده

(11) طبیعتا حق شما و سایر افراد است. کار خود را انجام دهید و گزارش تخلف بدهید(اگه تا حالا ندادید!!!) در ضمن لینک توهین های من که در اینجا هم قرار خواهید داد به مدیریت هم بدهید.

نیاز به ترساندن من وامثال من نیست بزرگوار، استدلالتان را درست کنید(سفسطه)
(12) خدارو شکر رفتار من مصداق مفسد فی الارض شناخته نشد وگر نه حکم ارتداد من رو باید می دادید.(سفسطه)

در پست قبلی هم با این استدلال می خواستید، به نتیجه برسید که نشد (نقل قول هاش هست)

(13) خواهشا بنا داشته باشید و این بزرگواری را در حق من نکنید

(14) مسائل بالاتر یعنی این دیگه (کلیک کنید)

الان بنده عیانش کردم.

برای عیان تر شدن، یکی از کاربران یه تاپیک طنز به اسم "گونه شناسی کاربران" زده بود، گونه دوم گروه بصیرت بودند که یه سری ویژگی ها داشتن از جمله نحوه فعالیت در انجمن و پاسخگویی و گزارش تخلف و اینکه مدام در حال تشکر کردن از پست مدیران در تاپیک های مدیریتی هستند و ...
این تاپیک حذف شد.

استارتر در سوال از مدیریت مبنی بر دلیل حذف تاپیک با جواب توهین به عقاید دیگران(که با گزارش کاربران حتما بوده) مواجه شده بود. نکته جالب اینه که برخی افراد از پست بصیرت تشکر کرده بودند که از مدیریت به خاطر حذف نیز تشکر کرده اند.

لینک(کلیک کنید)




(15) شما بولد نکردی، این مطلب از اول بولد بود(پستش رو نمیبینی؟!؟! اینم پیغام سرور میده؟!؟!) (سفسطه)

(16) منظور از "بحث تمام " بحث در مورد موضوع صحبت شده است، نه در مورد موضوعات جدید یا توهین هایی که بعدا شما به من یا دیگران می کنید.

در تاپیک "ریشه اصلی تفاوت های بی فرهنگی"(لینک تاپیک در شماره 9 داده شده)بحث در مورد "ختنه دختران" بود که این آخرین پست من دراین مورد بود.

لینک (کلیک کنید)

بعد از آن پست، یکی از کاربران ترجمه ی متن را خواسته بود که بنده هرچند ناقص آنرا پست کردم، بعد شما به پست بنده حمله کردید و یک جواب به شما دادم و تمام

لینک (کلیک کنید)

در پایان فقط یک شعر از فردوسی متناسب با موضوع تاپیک قرار دادم، بدون هیچ نقل قول یا هر چیز دیگر.

لینک (کلیک کنید)

برای اطلاع از نحوه استدلال محممد آقا پست های #63 تا #92 این تاپیک را ببینید.

در تاپیک دیگر نیز شما به پست بنده انتقاد کردید (حمله)و این اتفاق به عینه افتاد که متاسفانه تاپیک حذف شد و نمیشه لینک داد

(17) لینک ها رو گذاشتم همه چیز مشخصه

اینجا هم نمی خواستم جواب بدم ولی متاسفانه چون حمله شخصی کردید جواب دادم

(18) پست های من در همین تاپیک رو لااقل بخونید بعد ببینید جواب های چه کسی بی ربط است دوست گرامی.
متاسفانه شما عادت کردید به سفسطه و نسبت دادن حرف ها به دیگران.

پست های من مشخص است، در مورد هیچ شخصی، نظر ندادم حالا شما از یک طرف می خواهید بنده رو مقابل روحانیت قرار بدید و از طرف دیگه به جناح خاصی نسبت دهید(روی لینک زیر کلیک کنید). اینکه یک خبرگزاری به کجا ربط دارد مهم نیست، مهم خبر است.

لینک (کلیک کنید)

(19) هرچی دلت خواسته به من گفتی حالا با این جمله مثلا می خوای من واکنش نشان ندم!!!! روش روحانیت و جناحی کردن من جواب نداده رفتی رو فاز روانشناسی----> (سفسطه)


شما که خود را دیندار می دانید این توهین هایی که لینکش را دادم(در شماره 6) رو چجور توجیح می کنید؟!؟!؟! با پاک کردن پست(معمار آسمان که یادت نرفته) و تاپیک از طریق دوستان !!!!

شما که مدام در تاپیک انتقاد ها و پیشنهادهای مدیریتی فعالیت می کتید این قانون
"
هر گونه ایراد به شخص حقوقی-حقیقی ،زیر سؤال بردن باور و عقیده اکثریت-اقلیت، که توهین در آن مستتر باشد خلاف قوانین اخلاقی بوده و طبق این قانون با کاربران خاطی برخورد شدید خواهد شد"
که مدیریت در جواب شما داده اند را چرا ندید میگیرید و مدام و به تفکر و پست های دیگران میتازید!!!(امتیازات منفی شما رو فقط بابک زنجانی میتونه بشماره)
(کلیک کنید)

از مدیریت که اینقدر قوی با افراد هتاک برخورد می کنند واقعا تشکر می کنم!!!

##################################################

قابل توجه مدیریت:در لینک بالا یک نفر گفته بود ظاهرا یکی از کاربران آی پی و اطلاعات شخصیش رو داره، با توجه به تهدید این کاربر مبنی بر:
مشخص میشه یه جای کار میلنگه!!!


--------------------------------------------------------------
گفتن پرستار به پرستار، دکتر به دکتر، استاد به استاد، ماست سفید به ماست سفید و سفسطه به استدلال فاسد مبتنی بر توهین و حمله شخصی، فحش و توهین نیست.

همانطور که خداوند در قرآن می فرمایند:

{ (مَثَلُ الَّذِینَ حُمِّلُوا التَّوْرَاهَ ثُمَّ لَمْ یَحْمِلُوهَا کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ أَسْفَارًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِین)(جمعه/5)
«مَثَل کسانى که [عمل به] تورات بر آنان بار شد [و بدان مکلف گردیدند] آن‌گاه‌ آن را به کار نبستند، همچون مَثَل خرى است که کتاب‌هایى را بر پشت مى‏کشد، [وه] چه زشت است وصف آن قومى که‌ آیات خدا را به دروغ گرفتند و خدا مردم ستمگر را راه نمى‏نماید.»}

آیا خداوند به علمای یهود فحش و ناسزا داده است؟!؟! خیر، خداوند تنها به بهترین شکل صفتشان را بیان کرده است.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ریشه سفسطه:

سوفسطائیان جماعتی بودند که در زمان سقراط در یونان زندگی میکردند و ادعای دانایی میکردند. کسانی که خود را سوفیست مینامیدند در فنون مناظره و جدل و سخنوری مهارت داشتند و توان این را داشتند که طرف مقابل خود را در مباحث ساکت کنند و به قول معروف سر جایش بنشانند. حال در این راه لازم نبود که به حقیقت چنگ بزنند بلکه صرفاً میتوانستند باحربه های مختلف از جمله حملات شخصی، استفاده از ابزارهای روانی، فریاد زدن، استفاده از واژگان زیبا و قلمبه سلمبه و عوام پسند در هر بحث حتی اگر دانشی نسبت به آن نداشتند پیروز شوند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
من برای خودم و خواننده مطالبم ارزش قائلم، بنابراین برای پست های خودم وقت میزارم
نه مثل برخی که در عرض چند دقیقه یک پست رو میخونند (با تمام منابع) و جواب میدهند.(همزمان در چند تاپیک)

بی دین شدن جوانان به خاطر ماهواره و ... نیست به خاطر این چنین اسلام دارانی است.


دیدی گفتم نمیتونی .....جواب ندی ......چون برای من شناخته شده ای ......شما گزارش تخلف بکن .....استقبال میکنیم ......مطالبی که بنده گفتم رو بازم میگم از جانب خودت تحریف و وتشریح نکن ......و در ضمن بنده اهل تهدید کردن نیستم .....اهل عملم .خیر پیش
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حرفای ایشون این شکلی که نوشتید نبوده. ایشان ترکی گفته و ترجمه مطالب ترکی به فارسی بخاطر خیلی نواقص که زبان فارسی داره , درست جواب نمیده. یعنی مترجم نمیتونه درست ترجمه بکنه و ادامه ماجرا . . .

البته شایدم بخاطر اینکه ایشون یعنی حاج آقا حسنی یه حال اساسی در زمان نمایندگس ولی فقیه از تجزیه طلب های کرد گرفتن. دی
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام خدمت همه ی دوستانی که وجدان بیدار دارن.
اول اینو بگم که از لحاظ سیاسی کاملا مخالف و در نقطه ی مقابل محممد آقا هستم و قبلا که بیشتر در این مورد باهاش بحث میکردم ولی الان دیگه حوصلشو ندارم.
در مورد آقای حائری شیرازی هم باید بگم درسته ایشون تقریبا از علمای سیاسی هستن. یعنی زیاد اظهار نظر سیاسی میکنن. اما مثل برخی از روحانیون سیاسی نیستن که افراطی باشن و عمدا چشم روی حقیقت ببندن. مثلا خیلی جاها از ایشون اظهار نظرهایی دیدم که آدم احساس میکرد واقعا از روی صداقت داره حرف میزنه با اینکه با حرفاش مخالف بودم. البته خیلی جاها همین آقای حائری انتقادات زیادی دارشته مثلا به همون احمدی نژاد.
همه ی اینا به کنار.
به نظر من اینکه مثلا بیاییم این حرف این آقا رو در کنار برخی از برخی حرفای خرافی و خنده دار قرار بدیم بزاریم درست نیست. واقعا اگر حتی مسلمانانه هم نیندیشیم در باور خیلی مذاهب و خیلی وجدانهای دنیا باران و یا امثال دیگه نعمتهای خدا هستند. اگر تا اینجا قبول دارید بقیشو بخونید.

سلام العلیکم ..بله شما درست میگین و حتی اختلاف نظر بنده و شما صرف عقاید سیاسی هم نیست ........البته اختلاف نظر رو بنده مسئله ای طبیعی میدونم .........حتی در مسائل بسیار مهم

ولی اگر این اختلاف نظرها به کج سلیقگی و دشمنی بینجامد خطرناک است ..........

خوشبختانه به واسطه یک تاپیکی که میبینید جناب استارتر چگونه مصداق عدو سبب خیر شد شدند(جالب است میفرمایند اصولگرا و اصلاح طلب مردم هستند ..جن و پری نیستند!.......ولی آیا از خودشون میپرسن روحانیون و مسئولین کشور و همه همه کی هستن؟........آیا اعتقاد دارن اونها جن و پری هستند؟.........جالبه کسی که مدام به بنده اهانت میکنه و ظاهرا به حکیم فردوسی هم علاقه نشون میده ...زیر همچین پستهایی رو هم تشکر میکنه)............البته ما ایشون رو دشمن نمیدونیم .........مشخص شد بنده و شما هم با این همه اختلاف نظر میتونیم اشتراک نظر داشته باشیم اون هم روی مسائلی که اهمیتشون به مراتب بالاتر از اختلافات است .........
و برای من همین بس که بعد روشنگری بنده یک نفر از گمراه شدن و اهانت به آیت الله حائری ارجمند نجات یافت .........و این مسئله رو در پیام خصوصی به بنده اذعان داشتند هرچند در اینجا این مسئله رو با تشکرهایی که میدن بیان نکنند .......و طوری وانمود کنند که همچنان بر همان نظر قبلی خود هستند
 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک نکته در ابتدای عرایض که شاید ردی بر توجیهات شما باشد

هر سایتی که متن جلسه حسنی را انتشار داد فیلتر و سایت های مهم تر مجبور به حذف این متن شدند
:smile:



غرض ورزانه ؟ هر جور حساب می کنم اینجا معنی نمیداد ! حداقل میشد بگید که بد برداشت کردم !

دید غرض ورزانه دقیقا کاریه که شما توی این تاپیک انجام دادین ! انتخاب یک عنوان مغرضانه بر اساس یک برداشت اشتباه از یک خطابه !

در اینکه منظور شما از "شعر میگویید" چی بود که شکی نیست ! میتونستید محترمانه بگید که نظرم اشتباهه و بعد دلایلتونو بگید اما شما .... پس لطفا دیگه توجیه نکنید !!!!!

در پست پیشین دلیل را ذکر کردیم.
و راجب مغرضانه بودن برداشت بنده از سخن رانی حسنی ؛ خیر این برداشت شماست و نقد کسان بدور از تخریب انهاست.میان نقد و غرض تفاوت بسیار است.

تحریف کردن اصولا یک کاره نه یک صفت ولی به هر حال میشه بفرمایید کجاشو تحریف کردم ؟:smile:


مگه این جمله ی حسنی نیست ؟


برداشت شما :

جواب من :

شما :

من :

شما :

من :
و شما کماکان بر برداشت اشتباه خودتون پافشاری می کنید !!!!





من چجوری بگم دیگه ؟ :d

این آقا نگفته که ترک مستحبات باعث کاهش مصرف میشه !!! داره میگه اگر اون مستحبی که انجام میدی تاثیر منفی روی مصرف داره باید ترکش کنی !!!

گرامی ، ایشان گفته مستحبی که باعث افزایش مصرف گاز شود را باید ترک کرد! نه نه مستحبی که باعث اصراف می شود./ و این برای تحریف شما


مثال بیارم ؟! مثلا میگن شرایط بده باید در مصرف برق صرفه جویی کنید ! اونوخ یکی بخواد تمام شب رو نماز شب بخونه و در روشنایی کامل راز و نیاز کنه ! (مستحبه دیگه ولی ضروری که نیست!) ... حالا به طرف میگن چون شرایط خاصه ! یا تو تاریکی و نور کم بخون ! یا اگه نمیتونی و حتما باید زیر چلچراغ باشی اصلا نخون !!! که اگه بیخیال شه در مصرف برق هم صرفه جویی میشه (الان مثال بهتر دم دستم نبود ! اصل قضیه رو بگیرید به بقیه اش گیر ندین :|)

مسئله اصلی اینه که توی شرایط خاص باید صرفه جویی کرد ! چیزی که توی خط اول گفته !

مسئله دوم اینه که باید بین دو تا کار خوب (انجام عمل مستحب و صرفه جویی در مصرف انرژی) در شرایط خاص ، اونی که اهمیتش بیشتره رو انتخاب کرد و انجام داد ! یعنی همون قاعده اهم و مهم در اسلام !

براتون مثال میزنم تا متوجه برداشت اشتباهتون بشید :

شما این تیترو میبینید :

آمیتریس: اگر مومنین حرم ائمه را تزیین نکنند فقر رفع میشود !


هر کسی باشه با دیدن این تیتر به حرف من میخنده و میگه این دختره چه حرف مسخره ای زده ! تزیین حرم چه ربطی به رفع فقر داره !

حالا واقعا حرف من چی بوده ؟

من گفتم که اگر هزینه ای که خرج تزیین و خوشگل کردن حرم ائمه میشه رو در راه بهبود شرایط زندگی فقرا خرج کنن ، مثلا در مناطق محروم به ساخت مدرسه و مراکز بهداشت بپردازن و این مبلغ رو در این راه ها مصرف کنن فقر کمرنگ میشه !

حرف من اشتباهه ؟ شما باهاش مخالفید ؟ مشکلش کجاست ؟ آیا اون عنوان میرسونه که من درواقع چی گفتم ؟

(دیگه این سری با مثال توضیح دادم که روشن شه ، اگه تاثیر نداشت بگید سری بعد با رسم شکل و نمودار بگم ؟! والا :| )

اما در مورد نکاتی گفتید :

در مورد قسمت اول گفتم :

کاملا واضحه ! لزومی به توضیح اضافه نمی بینم !



بزارید همین مثال رو در قالب گفته حسنی بیارم : کمک کردن به زیبا کردن


اما در مورد اینکه میگید نباید مصرف برق رو مثال میزده ! باهاتون موافقم ! البته اون زمان کمبود گاز مطرح بوده !



اینکه بعضیاشون بعضی جاها ادعاهای بیخود دارن ! دلیل بر این نمیشه که هر کدومشون ، هر جا ، هر چیزی که حتی درست هم هست رو گفتن ، ما شروع به کوبیدن و جبهه گیری و مخالفت
مغرضانه کنیم !

اونوقت میشه مصداق گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری !


هر ادعایی از این قشر رو در همون زمان و خطابه بررسی کنید ! نه در جای دیگه و حرف فرد دی


ایشان در سخن رانیشان به بهینه مصرف کردن اشاره کردند ، مگر نه انکه سخن گفتن از بی علمی راه کج رفتن است.

مطمئن باشید اگر واقعا حرفش اشتباه بود حتما با شما هم صدا می شدم چرا که لزومی برای طرفداری نادرست از هیچ فردی نمی بینم اما حتی با دشمنم هم مغرضانه برخورد نمی کنم و حرفش رو اگر درست باشه بد جلوه نمیدم ! حتی دشمنم ...

من نه طرفدارشونم و نه ضدشون ! اما اخلاق و وجدانم بهم میگه که در اظهارنظر ها و قضاوت هام انصاف رو هم لحاظ کنم !
اخلاق و وجدان شما چی میگه ؟ :smile:

به صلابت تمام ازین عقیده ام دفاع می کند

یادمه یه مدت تو امضاتون به "جسارت" می گفتین که یاورتون باشه ! جسارت داشتن به مخالفت و رد کردن و جبهه گیری نیست ! جسارت داشتن یعنی اگر جایی از حرف و رفتارتون اشتباه بود شجاعت قبول و اقرارش رو داشته باشید !

البته اگر باشد به حتم بیان می کنیم.
در اشتباه بودن برداشت شما از این سخنرانی که شکی نیست ولی این توجیه هاتون ...

من فکر نمی کنم که اشتباه بودن منبع وجهه کسی رو تخریب کنه ! ولی توجیه کردن اشتباهات اینکارو میکنه :smile:

بس نیست واقعا ؟

تحریفاتتان مستدام ، بدرود:smile:
دیگه داریم دور باطل می زنیم :smile:

گرامی ، در ابتدا هم عرض کردم ، این سخن رانی اگر مشکلی نداشت خودشما ان را گسترش می دادید ، ان هم در جهت فرهنگ سازی در جهت بهینه مصرف کردن
 

₪آمیتریس₪

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یک نکته در ابتدای عرایض که شاید ردی بر توجیهات شما باشد

هر سایتی که متن جلسه حسنی را انتشار داد فیلتر و سایت های مهم تر مجبور به حذف این متن شدند
:smile:


گرامی ، ایشان گفته مستحبی که باعث افزایش مصرف گاز شود را باید ترک کرد! نه نه مستحبی که باعث اصراف می شود./ و این برای تحریف شما

گرامی ، در ابتدا هم عرض کردم ، این سخن رانی اگر مشکلی نداشت خودشما ان را گسترش می دادید ، ان هم در جهت فرهنگ سازی در جهت بهینه مصرف کردن

در مورد نکته ابتداییتون باید بگم که استدلالتون واقعا سطحیه ! من دنبال این نبودم که حسنی واقعا اینو گفته یا نه و سایتها فیلترن یا نه ! من از روی همون متنی که گذاشتید جوابتونو دادم ! شاید حذف این متن از روی سایتها به دلیل اینه که افرادی مثل شما نمیتونن منظور اصلی سخنران رو متوجه بشن و فقط به اون تیتر بیخود گیر میدن :redface:


اشتباه نکنید ! من تحریف نکردم ... به اشکال مختلف بیان کردم که متوجه بشید گرامی ! وگرنه برای همه مشخصه که افزایش مصرف اون هم بی دلیل در شرایط بحرانی با اسراف فرقی نداره !!!

من دنبال این نیستم ببینم کدوم آخوند چی گفته که حالا گسترششم بدم ! اولین بار هم اینجا شنیدمش ! ولی دنبال این هم نیستم که به خاطر احساسم نسبت به جماعت روحانی ، بخوام هی ایراد الکی ازشون بگیرم !

این استدلال های اول و آخرتون خیلی خیلی خیلی جالب بود !:smile:

بدرود !
 
آخرین ویرایش:

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز

در مورد نکته ابتداییتون باید بگم که استدلالتون واقعا سطحیه ! من دنبال این نبودم که حسنی واقعا اینو گفته یا نه و سایتها فیلترن یا نه ! من از روی همون متنی که گذاشتید جوابتونو دادم ! شاید حذف این متن از روی سایتها به دلیل اینه که افرادی مثل شما نمیتونن منظور اصلی سخنران رو متوجه بشن و فقط به اون تیتر بیخود گیر میدن :redface:


اشتباه نکنید ! من تحریف نکردم ... به اشکال مختلف بیان کردم که متوجه بشید گرامی ! وگرنه برای همه مشخصه که افزایش مصرف اون هم بی دلیل در شرایط بحرانی با اسراف فرقی نداره !!!

من دنبال این نیستم ببینم کدوم آخوند چی گفته که حالا گسترششم بدم ! اولین بار هم اینجا شنیدمش ! ولی دنبال این هم نیستم که به خاطر احساسم نسبت به جماعت روحانی ، بخوام هی ایراد الکی ازشون بگیرم !

این استدلال های اول و آخرتون خیلی خیلی خیلی جالب بود !:smile:

بدرود !
چه بسیارند بزرگوارانی مثل شما که بخوبی می توانستند این سخن رانی را جهت دهی کنند . ولی از بزرگی ... ... به هر حال ما دلیل را ذکر و شما دفاع کردید .
گویا حاضر هم نیستید بپذیرید که میزان مصرف روزمره{نیاز واقعی} جدایی از اصراف است ،+ کم کردن مصرف مورد نیاز هم صرفه جویی محسوب نمی شود.
بدرود.
 

یکی از بچه ها

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان گرامی ، این عنوان بر می گردد به چند سال پیش و سری قضایایی که ایجاد کرده بود . کاری به متن سخن رانی نداریم .

ولی ایا راهکار می تواند غسل نکردن باشد ، ایا شایسته نیست که راهکار های بهینه مصرف کردن را بیاموزیم. نظر شما دری باره چیست؟
این راهکارشونم مثه قضیه آلودگی هوا تهران بود که با چنتا هواپیما رفتن تهرانو آبپاشی کردن تا آلودگیش برطرف شه خخخخخخخخخخخ:biggrin:
 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز
این راهکارشونم مثه قضیه آلودگی هوا تهران بود که با چنتا هواپیما رفتن تهرانو آبپاشی کردن تا آلودگیش برطرف شه خخخخخخخخخخخ:biggrin:
مطمئنم اینو شوخی کردی:biggrin:

اصن اینا ریز بینن ، صرفه جویی در تعداد کلمات تایپی هم صرفه جویی حساب میشه ، خواستی واست توضیح میدم خخخخخخخخخخخخخ
 

محمودپور

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام العلیکم ..بله شما درست میگین و حتی اختلاف نظر بنده و شما صرف عقاید سیاسی هم نیست ........البته اختلاف نظر رو بنده مسئله ای طبیعی میدونم .........حتی در مسائل بسیار مهم

ولی اگر این اختلاف نظرها به کج سلیقگی و دشمنی بینجامد خطرناک است ..........

خوشبختانه به واسطه یک تاپیکی که میبینید جناب استارتر چگونه مصداق عدو سبب خیر شد شدند(جالب است میفرمایند اصولگرا و اصلاح طلب مردم هستند ..جن و پری نیستند!.......ولی آیا از خودشون میپرسن روحانیون و مسئولین کشور و همه همه کی هستن؟........آیا اعتقاد دارن اونها جن و پری هستند؟.........جالبه کسی که مدام به بنده اهانت میکنه و ظاهرا به حکیم فردوسی هم علاقه نشون میده ...زیر همچین پستهایی رو هم تشکر میکنه)............البته ما ایشون رو دشمن نمیدونیم .........مشخص شد بنده و شما هم با این همه اختلاف نظر میتونیم اشتراک نظر داشته باشیم اون هم روی مسائلی که اهمیتشون به مراتب بالاتر از اختلافات است .........
و برای من همین بس که بعد روشنگری بنده یک نفر از گمراه شدن و اهانت به آیت الله حائری ارجمند نجات یافت .........و این مسئله رو در پیام خصوصی به بنده اذعان داشتند هرچند در اینجا این مسئله رو با تشکرهایی که میدن بیان نکنند .......و طوری وانمود کنند که همچنان بر همان نظر قبلی خود هستند

سلام، شما دانشجو هستید؟ چه مقطعی؟
 

Similar threads

بالا