عکسهایی از ديدار خاله شادونه با خانواده هاي کودکان قربانی حادثه خرمدره

negin:-

عضو جدید
کاربر ممتاز

مليكا زارعي (خاله شادونه) به همراه عوامل اجرايي برنامه‌اش با خانواده‌هاي سه كودك قرباني در حادثه خرمدره ديدار كرد و پس از آن نيز براي قرائت فاتحه بر سر مزار اين سه كودك حاضر شد.

داود كرمي وكيل عوامل اجرايي حادثه خرمدره در اين باره به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: روز يك‌شنبه مليكا زارعي (خاله شادونه) به همراه حجت الاسلام دهنوي كارشناس برنامه گلبرگ شبكه دوم سيما، شاهين آرپناهي مجري برنامه گلبرگ، خانم مريلا زارعي بازيگر سينما، نايب رييس شوراي اسلامي شهر ابهر و شهردار هيدج با خانواده مهدي مولايي و نگار صالحي ديدار و بر سر مزار هر سه كودك حادثه ديده شهرهاي ابهر، خرمدره و هيدج فاتحه خواندند.
وي افزود: خاله شادونه در ديدار با خانواده‌ها ضمن تسليت و همدردي با آنان اظهاركرد كه غم و اندوهي كه در اين حادثه بر من عارض شد كمتر از خانواده‌ها نبوده و لحظه‌اي نبوده كه كه از ياد كودكان از دست رفته غافل باشم.

كرمي يادآور شد: حجت الاسلام دهنوي نيز ضمن تسليت به خانواده‌هاي قربانيان اظهار داشت كه حادثه خرمدره تنها اتقاق منحصر به يك شهر نبوده بلكه به واسطه اينكه قربانيان آن كودكان معصوم بودند، كل ايران را داغدار كرد. حادثه خرمدره بلا نبود بلكه ابتلا به معناي آزمايش الهي بود و چه بسا اين اتفاق باعث شد با عبرت آموزي و درس آموزي از آن توسط مسئولان و برگزار كنندگان اين‌ گونه برنامه ها، از اتفاقات احتمالي بزرگ ديگري پيشگيري شود.
به گفته‌ي وكيل عوامل اجرايي حادثه خرمدره، در اين ديدار مادر مهدي ملائي و مادر نگار صالحي دو تن از جانباختگان اين حادثه‌ از حضور مليكا زارعي و همراهان او تشكر كردند و درباره غم بزرگ از دست دادن فرزندان‌شان سخناني را بيان كردند.




خاله شادونه به همراه حجه الاسلام دهنوي كارشناس برنامه گلبرگ شاهين آرپناهي مجري برنامه گلبرگ ، ومريلا زارعي خواهرش، با خانواده مهدي ملايي و نگار صالحي ديدار کردند




مادر نگار صالحی هم گفت :، نگار تا آخرين لحظه به همه آرزوهايش رسيد و آخرين آرزويش هم ديدن خاله شادونه بود كه متاسفانه در فراغش به آن رسيد



ملیکا زارعی می گویدلحظه اي نبوده كه كه از ياد كودكان از دست رفته غافل باشم ولي به توصيه مسئولين ، اين ديدار با تاخير انجام شد و حتي عليرغم نظر آنان صورت گرفت




خاله شادونه در ديدار با خانواده ها در حالي كه از شدت تالم به سختي سخن ميگفت ، ضمن تسليت و همدردي با آنان اظهار داشت ؛ غم و اندوهي كه در اين حادثه بر من عارض شد كمتر از خانواده ها نبوده




مادر مهدي ملائي كه از ديدن خاله شادونه تحت تاثير قرار گرفته و منقلب شده بود گفت ؛ مهدي خاله شادونه رو خيلي دوست داشت ، اي كاش مهدي زنده بود و خاله را ميديد ، هر چند كه اگر مهدي زنده بود خاله ديگه اينجا نبود.

 

nice_Alice

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
حادثه خرمدره همونی که بچه ها زیر دستو پای هم خفه شدن؟
این مراسماو عذرخواهی ها چه بدرده خونواده بچه های بی گناه میخوره!
بی فکر وبرنامه ریزی کلی بچه رو از مادرپدرشون جدا میکنن میریزن تو یه سالن بعد هم معلومه حادثه رخ میده:razz:
 

Similar threads

بالا