شما با کلید x رو صفحه کلید رو بزن کیزمو 2 بعدی و 3 بعدی میشه بعد میتونی با - و + روی صفحه کلیدت کیزموتو بزرگ و کوچیک کنی
نه نميشه كه
شما با کلید x رو صفحه کلید رو بزن کیزمو 2 بعدی و 3 بعدی میشه بعد میتونی با - و + روی صفحه کلیدت کیزموتو بزرگ و کوچیک کنی
احتمالا چون شما از یک قوری Array گرفتی همشو باهم اتچ کرده بهتره قوری ها رو editable poly کنی و از اونجا از هم deatach کن بعد میتونی هر قوری رو حول pivot خودش بچرخونی البته قبلش باید pivot رو به صورت pick مرکز هر قوری بذاریمن يه سوال دارم
من يه lien كشيدم به عنوان يه مسير و يه قوري به عنوان مدل
از tools گزينه ي align و بعدش spacing tool رو زدم و قوري ها رو تنظيم كردم كه تو مسير بچرخن و گزينه instanc هم زدم
بعد الان كه ميرم از قسمت edit بخش select similar رو ميزنم و همشون انتخاب ميشن
ميخوام هر قوري حول محور خودش بچرخه اما همشون در راستاي مسير ميچرخن
چيكار كنم؟؟؟
اينم عكسش
مشاهده پیوست 165136
دوستمون دلیلشو گفتن
-- اگه حوصله برگشتن به عقب رو نداری-میتونی از Cut استفاده کنی! شما ورتکس رو فعال کن--تو همون دنبال cut بگرد-وقتی انتخاب کردی به سگمنت نزدیک شو وکلیک کن-ورو سگمنت رو برویی هم همینطور-
شما یه سگمنت بین دولاین کشیدی!
نه نميشه كه
چقدر متریال ساختن سخته
متریال آماده و طبیعی نیس بریم دانلود کنیم
یا مکس خودش ذهنمونو بخونه و خودش به آبجکتمون متریال بده
البته یکی از مشکلات ویرایشگر cut همین عدم دقتشه اگه واسه اضافه کردن سگمنت یا ایجاد یه پولی جدید میخوای استفاده کنی بهترین گزینه که دقت خوبیم داره slice planeهست که میتونید خط برش رو صاف صاف قرار بدیدممنون
وقتی از کات استفاده میکنم خطام راست نمیشه و تو امتداد قائم نیست
چیکار کنم؟
ممنون بابت جواب اما نه از دستور arry استفاده نكردماحتمالا چون شما از یک قوری Array گرفتی همشو باهم اتچ کرده بهتره قوری ها رو editable poly کنی و از اونجا از هم deatach کن بعد میتونی هر قوری رو حول pivot خودش بچرخونی البته قبلش باید pivot رو به صورت pick مرکز هر قوری بذاری
وقتي x يمزنيم يا هر كدوم از كليد هاي f6 & f7 & f8میشه
شما یه ابجکت رو انتخاب کنید
بعد موو رو فعال کنید بعد x رو بزنید
تغییرات گیزمو رو میبینید
و برای بزرگ و کوچیک شدنش - و + بالای حروف رو بزنید
با - و + قسمت سمت راست صفحه کلید این کار انجام نمیشه
خودش از این هنرا نداره ولی متریال اماده هست (arch shader)
پس این مهندسای کامپیوتر و آی تی دارن چیکار میکنن؟
چرا به فکر من نیستن
خودم پيدا كردم بايد view transform cordinate روشن ميبودممنون بابت جواب اما نه از دستور arry استفاده نكردم
همينطور كه تو عكس معلومه از دستور tools==align==specing tool
استفاده كردم
ولي راه حل شما رو تست ميكنم ديگه هر قوري داره براي خودش يه سازي ميزنه و اجزا اصلا جدا شدن
طبق چيزي كه من ديدم بايد خودشون اينطوري باشن يني جدا جدا و بعد از edit poly و detach ديگه توي edit گزينه ي Select instance غير فعاله يني ساختار عوض شده
سلام
یه نما زدم
حجم صفحه ای هستش همه اش هم تو یه لایه هست
می برم تو مکس تبدیلش می کنم به edit poly سگمنتا فعال نیس واسه متریال دادن چیکار باید بکنم
http://s4.picofile.com/file/7891096020/nama3.dwg.html این کارمه
خواهش می کنم کمک کنید
من نمیتونم دیوار هار رو جوری بکشم که همش پیوسته کشیده بشه و حدااکثر دو رنگ بشه . راه حلش چیه؟ و چرا اصلا این حجم تو نمای پرسپکتیو دیده نمیشه؟ مشاهده پیوست 164828
سوال بعدی اینکه . مثلا یکی از این دیوارها ارتفاعش 1.2 هست . من میخوام بدونم چکار کنم هم ارتفاع ها یک رنگ بشه یعنی با هم اکستروذ بشه . و اون یکی هم جدا گونه . مرسی
والا تا جايي كه من ميدونم مگه به سگمنت هم ميشه متريال داد؟؟؟
خوب حجمتو ينيpolygone رو فعال كن
من فايلتو ديدم اما به كد سه بعدي وارد نيستم
1 عدد box می کشیم و بعد از تبدیل به پالی، تغییراتی روش اعمال می کنیم - سپس نسبت به z سیمتری می کنیم، حالا میخواییم نتیجه حاصل رو که 2 تا پالی هستن رو یکی کنیم و دوباره روی پالی تغییرات کلی بدیم که لازمه اش اینه که این 2 از هم جدا نباشند !
چطور بهم اتصال بدیم اون 2 رو ؟ که یکی شه !
گروپ نمی تونیم کنیم چون بعد از تبدیل به گروپ توانایی ادیت 2 تارو با هم نداریم و با اپن کردن فقط یکی قابل ادیت میشه !!!!
چطور کمکی مثل Dynamic UCS رو در مکس فعال کنیم، که وقتی شکل جدید می کشیم بر اساس WCS نکشه !؟
يه سوال:
من يه باكس كشيدم و كانورتش دادم به edit mesh
حالا اومدم چنتا از پلي گان هاشو پاك كردم اما توش سياهه
چرا؟؟
چن بار ريست ركدم اما اينطوريه
flip هم فعال كنم همينطوره
مشاهده پیوست 165471
بعدش دارم روي پلي گان هايي كه پاك كردم رو با creat ميكشم تا دوباره به حالت اول بگردن اما وقتي devide ميكنم ورتكسا كه move ميكنم ديگه جزئي از جسم نيستن
چرا؟
مشاهده پیوست 165472
ممنون
يه سوال:
من يه باكس كشيدم و كانورتش دادم به edit mesh
حالا اومدم چنتا از پلي گان هاشو پاك كردم اما توش سياهه
چرا؟؟
چن بار ريست ركدم اما اينطوريه
flip هم فعال كنم همينطوره
مشاهده پیوست 165471
بعدش دارم روي پلي گان هايي كه پاك كردم رو با creat ميكشم تا دوباره به حالت اول بگردن اما وقتي devide ميكنم ورتكسا كه move ميكنم ديگه جزئي از جسم نيستن
چرا؟
مشاهده پیوست 165472
ممنون
يه سوال:
من يه باكس كشيدم و كانورتش دادم به edit mesh
حالا اومدم چنتا از پلي گان هاشو پاك كردم اما توش سياهه
چرا؟؟
چن بار ريست ركدم اما اينطوريه
flip هم فعال كنم همينطوره
مشاهده پیوست 165471
بعدش دارم روي پلي گان هايي كه پاك كردم رو با creat ميكشم تا دوباره به حالت اول بگردن اما وقتي devide ميكنم ورتكسا كه move ميكنم ديگه جزئي از جسم نيستن
چرا؟
مشاهده پیوست 165472
ممنون
عجیبه ک با وی پی هم نتونستین بازش کنید شاید کشور رو گزاشتین روی ایران ..اینشو دقیق نمیدونممن میخوام HELP برنامه رو بصورت لوکال دانلود کنم، طبق عکس زیر
View Screen Capture
اما بعد از اینکه دانلود رو کلیک می کنم، صفحه ی براوزر باز میشه و لود نمیشه اصلا
لینک صفحه:
http://www.autodesk.com/3dsmax-helpdownload-enu
با چند کانکشن مختلف سعی کردم نشد که نشد، حتی با VPN
احتمالا آب رو ایران بستن ! لول
چکار کنم؟؟؟
|
Autodesk 3ds Max Services & Support
Download and Install 2014 Product Help
The 3ds Max Help is internet-based by default and requires a web browser and internet connection to view. To download a copy of the help to your computer or local network for installation, click an installer from the supported language and operating system choices below:
Windows English 2014
2013 + SAP
2012 + SAP
خوب تردی مکس مثل اتوکد آبجکت هارو توپر در نظر نمیگیره! توخالیه!
وقتی یه پولیگون رو حذف میکنیم داخلش تاریکه-چون صفحه -اگه یه پلن رسم کنید زیرش تیره س -چون صفحه س- همونطور که دوستمون گفت بهتره از ادیت پالی استفاده کنید- اگه یه زمانی یه صفحه رو حذف کردید وخواستید که برگردونید صفحه رو! نیازی به رسم صفحه نیست. طبق تصویر
مشاهده پیوست 165538
اونی که مهندس درست کرده در واقع به سمت داخل اکسترود کرده در این حالت سیاه نمیشه ولی اگه پولی رو حذف کنید بله سیاه میشه چون پوسته داخلش تاریکه مثل اینه که یه توپ رو شما داخلشو نگاه کنی!!!!ببينين من با تاريكيش كاري ندارم
اما اين عكسي كه شما گذاشتين داخل باكس هم آبيه يني مشخصه
اما واسه من سياهه
اينو ميگم واسه من مثل اينه كه filip خاموش باشه
بعدش من خودم قبلا از اديت پالي استفاده ميكردم اما يه فيلم اموزشي دارم همش تبديل ميكنه به اديت مش
فرقشون تو چيه؟
این دو تقریبا یکی هستن ولی تو نرم افزار مکس از اول ادیت پولی نبوده و فقط ادیت مش داشته با توسعه نرم افزار ادیت پولی بهش اضافه شده که چند تا امکان تازه تر نسبت به مش داره شما بهتره با پولی کار ها رو ادیت کنی کامل ترهادیت پولی با ادیت مش چیه؟
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
رفع اشکال مریوط به:VRAY FOR 3DMAX | 3dMAX | 532 | ||
آموزش مربوط به :کتاب جامع VRAY | 3dMAX | 8 | ||
R | دانلود پلاگین و اسکریپت مربوط به:3DMAX | 3dMAX | 37 | |
م | دانلود و اموزش مربوط به:HDRI | 3dMAX | 22 | |
دانلود متریال های مربوط به:3DMAX | 3dMAX | 101 |