مرسی بابت راهنمایی به خصوص نحوه ی تفکیک زمان ها . آسانسور هم خیلی جالب بود . اما همونطور که گفتی برای مشتری هایی که حضور دارن کاربرد داره اما برای کسانی که نیستن باید فکر دیگه ای کرد . شاید بهتر باشه برای مشتری هایی که حضور ندارن روی دلایل دیگه ای زوم شه که باعث شه ، روال کاری اونها زودتر از قبل حل شه .
نمیدونم این نمایندگی مجاز برای ایران خوردو و سایپا یا شرکت های بزرگ هست یا نه ولی این شرکت ها اغلب برنامه های خوبی دارند .
می تونی از این برنامه ها کمک بگیری که البته معولا درست اجرا نمیشه .
در مورد کسانی که نیستند باید برسی بشه چند درصد شکایتها مربوط به انهاست ؟
شاید یکی از راهها اطلاع رسانی باشه .
یعنی بعد چند ساعت به اطلاع برسد که چه کارهایی انحام شده و چقدر دیگه کار داره .
این سبب میشه که مشتری احساس کنه که به کارش توجه دارند .
البته همه اینها نظرات هستن و برا یپیدا کردن آنها به مشکلاتی بر می خوری . باید با توجه به شرایط کار این برنامه ها رو ریخت .
بازم سوالی در خدمتیم .
 
				 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		
 
 
		 
 
		 اما یه پیشنهاد به نظرم بحث رو به سمت پروژه های عملی دوستان ببریم خیلی بهتره...البته منظورم دوستانیه که مشغول کارند....من خودم فارغ التحصیلم و ایشالا از مهر میرم سر ارشد اما دوستانی که تو بازار کارن بتونن تجربه عملی بزارن که ما هم توش دخیل باشیم فک کنم خیلی مناسبه
 اما یه پیشنهاد به نظرم بحث رو به سمت پروژه های عملی دوستان ببریم خیلی بهتره...البته منظورم دوستانیه که مشغول کارند....من خودم فارغ التحصیلم و ایشالا از مهر میرم سر ارشد اما دوستانی که تو بازار کارن بتونن تجربه عملی بزارن که ما هم توش دخیل باشیم فک کنم خیلی مناسبه  
	 
 
		 
 
		