مرسی بابت راهنمایی به خصوص نحوه ی تفکیک زمان ها . آسانسور هم خیلی جالب بود . اما همونطور که گفتی برای مشتری هایی که حضور دارن کاربرد داره اما برای کسانی که نیستن باید فکر دیگه ای کرد . شاید بهتر باشه برای مشتری هایی که حضور ندارن روی دلایل دیگه ای زوم شه که باعث شه ، روال کاری اونها زودتر از قبل حل شه .
نمیدونم این نمایندگی مجاز برای ایران خوردو و سایپا یا شرکت های بزرگ هست یا نه ولی این شرکت ها اغلب برنامه های خوبی دارند .
می تونی از این برنامه ها کمک بگیری که البته معولا درست اجرا نمیشه .
در مورد کسانی که نیستند باید برسی بشه چند درصد شکایتها مربوط به انهاست ؟
شاید یکی از راهها اطلاع رسانی باشه .
یعنی بعد چند ساعت به اطلاع برسد که چه کارهایی انحام شده و چقدر دیگه کار داره .
این سبب میشه که مشتری احساس کنه که به کارش توجه دارند .
البته همه اینها نظرات هستن و برا یپیدا کردن آنها به مشکلاتی بر می خوری . باید با توجه به شرایط کار این برنامه ها رو ریخت .
بازم سوالی در خدمتیم .

اما یه پیشنهاد به نظرم بحث رو به سمت پروژه های عملی دوستان ببریم خیلی بهتره...البته منظورم دوستانیه که مشغول کارند....من خودم فارغ التحصیلم و ایشالا از مهر میرم سر ارشد اما دوستانی که تو بازار کارن بتونن تجربه عملی بزارن که ما هم توش دخیل باشیم فک کنم خیلی مناسبه