تازه ها و اخبار در دنیای موبایل

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
:::NOKIA N97:::

:::NOKIA N97:::


<B>
بالاخره نوكيا تصميم گرفت تا جلوي افزايش فروش آيفون را بگيرد. و به نظر مي رسد كه N97 فرزند خلف نوكيا تهديدي جدي براي آيفون محسوب مي شود. و حتي شايد چيزي فراتر از تهديد چرا كه نوكيا گوشي N97 را "پيشرفته ترين موبايل دنيا" ناميده است.

دقايقي پيش نوكيا مدل جديد خود N97 را معرفي كرد. سريع به سراغ مشخصات مي رويم:

نمايشگر 3.5 اينچي با رزوليشن 640 در 360 پيكسل از نوع لمسي به همراه كيبرد لغزنده.
حافظه داخلي 32 گيگابايت با قابليت افزايش تا حداكثر 48 گيگابايت.

بلوثوت - WiFi و GPS

پشتيباني از شبكه هاي 3G - GSM و HSDPA

ورودي هدفون و پورت USB2

باطري با قابليت پخش صدا به صورت مداوم تا 1.5 روز يا پخش 4.5 ساعت ويديو. يا صحبت كردن مداوم با تلفن تا 400 دقيقه در شبكه GSM

دوربين 5 مگاپيكسلي با لنز كارل زايس و ضبط فيلم با كيفيت DVD با سرعت 30 فريم در ثانيه. ضمنا فلاش هم فراموش نشده است.

وزن 150 گرم

سيستم عامل سيمبيان S60 نسخه پنجم.

تمام اين ويژگي هاي خيره كننده را مي توانيد با حدود 690 دلار داشته باشيد. اعلام شده كه نوكيا N97 در نيمه اول سال 2009 به بازار عرضه خواهد شد.

در تصوير پايين مي توانيد نوكيا N97 را با آيفون مقايسه كنيد. با ديدن اين عكس رقابت بين اين دو گوشي كاملا مشخص ميشود.


</B>
 

yunesnazari

عضو جدید
کاربر ممتاز
" انتخاب کرد
برترین گوشی‌های هوشمند سال 2008




به گزارش پایگاه اینترنتی "InformationWeek" در یک بررسی تخصصی از بین تلفن‌های همراه هوشمند SmartPhone 5مدل از این تلفن‌های همراه را گزینه‌های برتر در بین تلفن‌های همراه هوشمند در سال 2008 معرفی کرده است.

این پایگاه در گزارش خود تلفن‌های همراه " BlackBerry Bold" ، "Apple iPhone 3G"، " Nokia E71"،" T-Mobile G1"، " HTC Touch Pro" را به عنوان گزینه‌های برتر معرفی نموده است.



"BlackBerry Bold"

به نظر نگارنده این مقاله، این گوشی بهترین تلفن همراه هوشمند در سال 2008 می باشد البته این گوشی خصوصیاتی همانند تلفن همراه "نوکیا e71 " دارد اما به دلیل سبک و خوش دست بودن پس از یک روز کاری سبب خستگی دست نمی‌شود.
این تلفن همراه صفحه نمایشی بسیار باکیفیت و درخشان داشته و سیستم عامل و رابط کاربری آن بسیار ساده است و پیچیدگی ندارد.


این گوشی دارای نقشه های رهیاب داخلی مختص خود نیز می‌باشد.
از خصوصیات این تلفن همراه می‌توان به:
سیستم عامل"BlackBerry"
دارا بودن "GPS-WIFI" ، بلوتوث نسل سوم ، دوربین 2 مگاپیکسل و 1 گیگابایت حافظه داخلی



"Apple iPhone 3G"


تلفن همراه "آیفون3G " بهترین برند سال 2008 از لحاظ فروش است و بی‌شک امسال سال آیفون بود زیرا فقط در یک نیمه سال بالغ بر 7 میلیون از این مدل تلفن همراه به فروش رفت.
آیفون دارای طراحی آیکونی می‌باشد و صفحه نمایشی کاملا لمسی دارد. دارای کارکرد بسیار سریع و فاقد پیچیدگی‌ها از نوع دیگر گوشی‌های هوشمند است.
آیفون دارای مرورگر موبایل "Safari" نیز است که می توان در محیط اینترنت با قابلیت ویژه "multitouch" به گشت و گذار پرداخت.

آیفون دارای فروشگاهی است که تاکنون در حدود 300 میلیون بار برنامه از آن بارگذاری شده است و بازدهی اقتصادی در حدود 1.2 بیلیون دلار داشته است.
این گوشی همچنین دارای خصوصیاتی دیگری همچون "GPS-WIFI" نیز است اما از دوربینی دارای کیفیت معمولی بهره می‌برد.
گفتنی است این گوشی به تازگی توسط هکرها، هک شده و کاربران سایر اپراتورها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.





"Nokia E71"


باز هم شاهکاری دیگر از نوکیا، همانطور که شما برای غذاخوردن ساندویچ را انتخاب می کنید پس باید این گوشی همراه را نیز برای فعالیت های اقتصادی و بیزینس انتخاب کنید.

این گوشی مزایایی همچون؛
صفحه کلید کامل با استاندارد "Qwerty" ، "GPS-WIFI" و بلوتوث نسل سوم را مانند سایر تلفن‌های همراه ممتاز داراست
این گوشی دارای سیستم عامل سیمبیان بوده و کارکردی راحت برای ارسال ایمیل برای کاربران فراهم می کند. صفحه نمایش این گوشی نیز باکیفیت می‌باشد.






"T-Mobile G1"

این تلفن همراه که اولین تلفن همراه عرضه شده از سوی شرکت بزرگ گوگل است در ابتدا فقط برای اپراتور "T-Mobile" به بازار عرضه شده است.
"G1" اولین گوشی است که با سیستم عامل "آندروئید" ارائه شده است و شرکت گوگل با این اقدام خود وارد بازار گوشی های تلفن همراه شده است.



به جرات می‌توان گفت که گوگل در اولین اقدام خود بسیار خوب و محکم ظاهر شده است و این سیستم عامل آانقدر خوب کار کرده است که هیچ گونه گزارشی از خطا و ایرادات فنی در این سیستم عامل گزارش نشده است.
از دیگر خصوصیات خوب این گوشی می‌توان جستجو و کار در اینترنت بر پایه شرکت گوگل را نامه برد که با این اقدام، کار در محیط اینترنت بسیار پرسرعت شده است.
با اینکه این گوشی از لحاظ زیبایی ظاهری تعریفی ندارد اما دارای عمر باطری خوب است. در سال 2009 خبرهای بیشتری ار سیستم عامل "آندروئید" خواهید شنید.



"HTC Touch Pro"

این تنها تلفن همراه دارای سیستم عامل ویندوز موبایل در این لیست است. البته این گوشی برای غافلگیری کاربران از سوی "HTC" ارائه نشد زیرا قبل از ارائه این گوشی، این شرکت با "TouchFlo" کاربران را ذوق‌زده کرده بود.
این گوشی دارای محیط بسیار کاربرپسند بوده و در حقیقت می‌توان گفت که بدون آنکه مایکروسافت به خود زحمتی دهد این گوشی، ویندوز موبایل را زنده کرده است.




این گوشی دارای سیستم عامل ویندوز موبایل 6.1 بوده و دارای امکاناتی همچون رادیوی داخلی، نسل سوم بودن بلوتوث، "GPS-WIFI" و یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی را نام برد.
این گوشی از لحاظ ظاهری بسیار زیبا بوده و صفحه نمایشی بسیار باکیفیت نیز دارد.​
 

babak1000

عضو جدید
Sony Ericsson W395

Sony Ericsson W395

Sony Ericsson W395



گوشي سوني اريکسون، مدل دبليو395، يک گوشي کشويي واکمن است که از ويژگي هاي مهم آن، مي توان بلندگوهاي استريو که موسيقي دلخواه شما را با صداي بلند برايتان پخش مي کند، برشمرد. اين گوشي، مجهز به راديو FM هم هست که اطلاعات شما را به روز مي کند.
ويژگي Track ID اين گوشي، به شما اجازه مي دهد تا ترانه ي دلخواه خود را بيابيد –حتي اگر اسم آن را هم ندانيد- و گوش کنيد. ضمناً در حالت PlayNow، مي توانيد همچنان که در حال گوش کردن به موسيقي هستيد، تبادل اطلاعاتي چون زنگ هاي مختلف، تم ها و عکس هاس زمينه را هم داشته باشيد.
گوشي سوني اريکسون، مدل دبليو395، بلندگوهاي استريو با کيفيت بالا دارد و يک هدست استريو که گوشي شما را به پخش کننده ي موسيقي تبديل مي کند. اين گوشي مجهز به پشتيباني از بازي هاي حرکتي هم هست.
از ديگر امکانات اين گوشي، اين است که يک دوربين 2 مگاپيکسلي دارد که به شما اجازه مي دهد پس از گرفتن عکس دلخواه خود، طبق سليقه ي خودتان، آن را ويرايش کنيد.
گوشي سوني اريکسون، مدل دبليو395، از شبکه هاي GSM 850/900/1800/1900 پشتيباني مي کند.
اين گوشي زيبا، ظريف و سبک که گنجايش ذخيره ي عنوان تا بي نهايت به همراه تصوير ويژه ي هر عنوان را دارد، مجهز به دوربين 2 مگاپيکسل و از ويژگي هاي مهم اين گوشي، اين است که صفحه نمايش آن لمسي، از نوع TFT و در اندازه ي 2 اينچ است.
از امکانات سوني اريکسون دبليو 395، مي توان به درگاه بلوتوث (نسخه ي 2.0) به همراه A2DP، پورت USB (نسخه ي 2)، هندزفري، واکمن،زنگ هاي پلي فونيک و MP3، بازي هاي قابل لود، و هشدار لرزشي آن اشاره کرد.
قابل ذکر است که باتري هاي اين گوشي از نوع استاندارد يون ليتيوم هستند. درگاه مادون قرمز ندارد. حافظه ي سوني اريکسون دبليو395، قادر به ثبت 30 تماس از دست رفته،پاسخ داده شده و شماره گيري شده مي باشد.
پيام نگاري سوني اريکسون دبليو508، قابليت ارسال SMS، MMS، ايميل و پيام نگاري لحظه اي را دارد.

سوني اريکسون دبليو395 در يک نگاه
• دوربين 2مگاپيکسل و ابعاد تصوير: 1200*1600 پيکسل
• بلندگوهاي استريو با صداي بلند
• واکمن با ويژگي هاي خاصي چون Track ID و PlayNow
• کارت حافظه ي داخلي 10 مگا بايت و شيار کارت حافظه از نوع Memory Stick Micro2
• صفحه نمايش لمسي در اندازه ي 2 اينچ و از نوع TFT با 256000 رنگ
• پشتيباني از زنگ هاي پلي فونيک و MP3
• پشتيباني از فرمت هاي موسيقي MP3 و AAC
• باتري يون ليتيوم استاندارد
• حداکثر زمان انتظار: 480 ساعت و حداکثر زمان مکالمه: 8 ساعت
• قابليت ضبط ويديويي

پيام نگاري
• ايميل
• MMS پيام تصويري
• پيام متني SMS
• پيام نگاري لحظه اي
ويژگي هاي گوشي سوني اريکسون دبليو395
اندازه:
• ابعاد:96*47*14.9 ميلي متر
• وزن: 96 گرم
رنگ هاي موجود:
خاکستري تيره و قرمز
صفحه نمايش
• نوع: TFT
• تعداد رنگ: 256000
• رزولوشن: 176*220 مگاپيکسل


• پشتيباني از برنامه هاي جاوا
• پخش موسيقي و فيلم و راديو FM
• قابليت ضبط فيلم
• مجهز به فوکوس خودکار
 

babak1000

عضو جدید
Sony Ericsson C903 با 5 مگاپيکسل دوربين

Sony Ericsson C903 با 5 مگاپيکسل دوربين

Sony Ericsson C903 با 5 مگاپيکسل دوربين



گوشي سوني اريکسون،مدل C903، يک گوشي بسيار پيشرفته با تجهيزاتي چون دوربين 5مگاپيکسل، حافظه ي داخلي 105 مگابايت، پيام نگاري پيشرفته، سازمان دهنده ي کامل، صفحه نمايش عالي از نوع TFT و فوکوس خودکار است که اين خصوصيات، باعث محبوبيت اين گوشي بين خريداران شده است.
گوشي سوني اريکسون،مدل C903، يک گوشي کشويي واکمن است که از ويژگي هاي مهم آن، مي توان هدست استريو، هندزفري، سيستم ره ياب GPS و قابليت ضبط صدا و فيلم را برشمرد. اين گوشي، مجهز به راديو FM هم هست که اطلاعات شما را به روز مي کند.
دوربين اين گوشي سوني اريکسون، مجهز به حالتBestPic است، به اين معني که پس از فشار دکمه ي عکس برداري، دوربين به طود خودکار 9 عدد عکس مي گيرد و اين انتخاب با شماست که از بين آنها، بهترين عکس را انتخاب و بقيه را حذف کنيد. در ضمن از ويژگي هاي ديگر اين دوربين، اين است که مکان جغرافيايي عکس را در اطلاعات مربوط به آن، ذخيره مي کند و شما هرگز رد عکس خود را گم نخواهيد کرد.
گوشي سوني اريکسون، مدل C903 ، بلندگوهاي استريو با کيفيت بالا دارد و يک هدست استريو که گوشي شما را به پخش کننده ي موسيقي تبديل مي کند. اين گوشي مجهز به پشتيباني از بازي هاي حرکتي هم هست.
از ديگر امکانات اين گوشي، اين است که يک دوربين 5 مگاپيکسلي دارد که به شما اجازه مي دهد پس از گرفتن عکس دلخواه خود، طبق سليقه ي خودتان، آن را ويرايش کنيد. دوربين اين گوشي، مجهز به فلاش، فوکوس خودکار و ضبط فيلم است و قابليت تشخيص لبخند و چهره را دارد.
گوشي سوني اريکسون، مدل C903، از شبکه هاي GSM 850/900/1800/1900 وHSDPA 1900 و HSDPA 850/1900/2100 پشتيباني مي کند.
اين گوشي زيبا، ظريف و سبک که گنجايش ذخيره ي عنوان تا بي نهايت به همراه تصوير ويژه ي هر عنوان را دارد، مجهز به دوربين 5 مگاپيکسل و از ويژگي هاي مهم اين گوشي، اين است که صفحه نمايش آن لمسي، از نوع TFT و در اندازه ي 2.4 اينچ است.
از امکانات گوشي سوني اريکسون، مدل C903 ، مي توان به درگاه بلوتوث (نسخه ي 2.0) به همراه A2DP، پورت USB (نسخه ي 2)، هندزفري، خروجي TV، زنگ هاي پلي فونيک و MP3، بازي هاي قابل لود، و هشدار لرزشي آن اشاره کرد.
قابل ذکر است که باتري هاي اين گوشي از نوع استاندارد يون ليتيوم هستند. درگاه مادون قرمز ندارد. حافظه ي سوني اريکسون C903، قادر به ثبت 30 تماس از دست رفته،پاسخ داده شده و شماره گيري شده مي باشد.
پيام نگاري سوني اريکسون دبليو508، قابليت ارسال SMS، MMS، ايميل و پيام نگاري لحظه اي را دارد.

سوني اريکسون C903 در يک نگاه
• دوربين 5مگاپيکسل و ابعاد تصوير: 1944*2592 با ويژگي هايي چون تشخيص چهره و لبخند
• قابليت پخش فايل هاي PDF
• مجهز به سيستم ره ياب GPS
• پخش کننده ي موسيقي و فيلم
• کارت حافظه ي داخلي 105 مگا بايت و شيار کارت حافظه از نوع Memory Stick Micro2
• صفحه نمايش لمسي در اندازه ي 2.4 اينچ و از نوع TFT با 256000 رنگ
• پشتيباني از زنگ هاي پلي فونيک و MP3
• پشتيباني از فرمت هاي موسيقي MP3 و AAC
• باتري يون ليتيوم استاندارد
• ثبت تصوير و ويديو
• مجهز به لرزش گير تصوير
• مجهز به دوربين دوم براي مکالمه ي تصويري
• حداکثر زمان انتظار: 400 ساعت و حداکثر زمان مکالمه: 10 ساعت
• قابليت ضبط ويديويي

پيام نگاري
• ايميل
• MMS پيام تصويري
• پيام متني SMS
• پيام نگاري لحظه اي
ويژگي هاي گوشي سوني اريکسون دبليو395
اندازه:
• ابعاد:97*49*16 ميلي متر
• وزن: 96 گرم
رنگ هاي موجود:
• مشکي، سفيد و قرمز
صفحه نمايش
• نوع: TFT
• تعداد رنگ: 256000
• رزولوشن: 320*240مگاپيکسل


• دوربين دوم براي امکان مکالمه ي تصويري
• پخش موسيقي و فيلم و راديو FM
• دوربين مجهز به فلاش داخلي
• قابليت پخش فايل هاي PDF
• قابليت ضبط فيلم
• مجهز به فوکوس خودکار
 

babak1000

عضو جدید
گوشي جديد Sony Ericsson W995 با 8.1 مگاپيکسل دوربين

گوشي جديد Sony Ericsson W995 با 8.1 مگاپيکسل دوربين

گوشي جديد Sony Ericsson W995 با 8.1 مگاپيکسل دوربين


گوشي سوني اريکسون،مدل W995، يک گوشي بسيار پيشرفته با تجهيزاتي چون دوربين 8 مگاپيکسل، حافظه ي داخلي 118 مگابايت، پيام نگاري پيشرفته، سازمان دهنده ي کامل، صفحه نمايش عالي از نوع TFT و فوکوس خودکار است که اين خصوصيات، باعث محبوبيت اين گوشي بين خريداران شده است.
گوشي سوني اريکسون،مدل W995، مجهز به نرم افزار Media Go مي باشد که فيلم و موسيقي را در اکثر قالب ها ي موجود، پخش مي کند، انتقال مي دهد و سازمان دهي مي نمايد. از ويژگي هاي بسيار بسيار خوب اين دوربين سوني اريکسون، اين است که يک videophone است، يعني مجهز به تلويزيون است و شما مي توانيد نه تنها اخبار روز را گوش کنيد، که آن را ببينيد!
با داشتن نرم افزار Media Go، براي گوش کردن به موسيقي مورد علاقه ي خود يا ديدن ويديو ي دلخواه خود از صفحه نمايش اين گوشي، ديگر نگران فرمت، رزولوشن و فريم در ثانيه!!! نباشيد. ويديويي که از کامپيوتر خود به گوشي خود، منتقل کرده ايد، ديگر با کيفيت پايين برايتان پخش نخواهد شد.
ويژگي Track ID اين گوشي، به شما اجازه مي دهد تا ترانه ي دلخواه خود را بيابيد – حتي اگر اسم آن را هم ندانيد- و گوش کنيد. ضمناً در حالت PlayNow، مي توانيد همچنان که در حال گوش کردن به موسيقي هستيد، تبادل اطلاعاتي چون زنگ هاي مختلف، تم ها و عکس هاس زمينه را هم داشته باشيد.
گوشي سوني اريکسون، مدل W995، بلندگوهاي استريو با کيفيت بالا دارد و يک هدست استريو که گوشي شما را به پخش کننده ي موسيقي تبديل مي کند. از راديو FM هم پشتيباني مي کند تا اطلاعات شما را به روز نگه دارد. اين گوشي مجهز به پشتيباني از بازي هاي حرکتي هم هست.
گوشي سوني اريکسون،مدل W995، از مرورگرهاي اينترنت WAP 2.0، HTML و RSS Reader پشتيباني مي کند.
سوني اريکسون،مدل W995، در ابعاد 15*49*97 ميلي متر و وزن 113 گرم و در رنگ هاي مشکي، قرمز و نقره اي، توليد و به بازار عرضه مي گردد.
از ويژگي هاي قابل ذکر W995، اين است که مي تواند فايل هاي PDF را هم پخش کند قابليت پشتيباني از برنامه هاي جاوا را هم دارد.
پيام نگاري گوشي W995، قابليت ارسال و دريافت پيام متني، پيام تصويري، ايميل و پيام نگاري لحظه اي را دارد و مجهز به سيستم پيش بيني کلمه ي T9 هم هست.
از ديگر امکانات اين گوشي، اين است که يک دوربين 8 مگاپيکسلي مجهز به فلاش داخلي، تشخيص چهره، فوکوس خودکار و زوم ديجيتال 2.5 برابر دارد که دقت آن، 3246*2448 پيکسل است و به شما اجازه مي دهد پس از گرفتن عکس دلخواه خود، طبق سليقه ي خودتان، آن را ويرايش کنيد. ضمناً اين دوربين، قابليت ضبط فيلم با سرعت 30 فريم در ثانيه و با کيفيت WQVGA را هم دارد . عکس هايي که با اين دوربين مي گيرد، تا اندازه ي A3 با کيفيت خوب و بدون نويز، چاپ مي شوند.
گوشي سوني اريکسون، مدل W995، از شبکه هاي GSM 850/900/1800/1900 و HSDAP 900/2100 پشتيباني مي کند.
و اما در مورد حافظه ي داخلي اين گوشي که 118 مگابايت است و شيار کارت حافظه ي آن از نوع Micro SD است و ظرفيت بالايي براي ذخيره ي اطلاعات دارد و حجم وسيعي از موسيقي و فيلم براي سرگرمي شما در اختيارتان مي گذارد.
اين گوشي زيبا، ظريف و سبک که گنجايش ذخيره ي عنوان تا بي نهايت به همراه تصوير ويژه ي هر عنوان را دارد، مجهز به دوربين 8 مگاپيکسل و از ويژگي هاي مهم اين گوشي، اين است که صفحه نمايش آن از نوع TFT و در اندازه ي 2.6 اينچ است که 256000 رنگ و دقتي معادل 240*320 پيکسل دارد.
از امکانات سوني اريکسون، مدل W995، مي توان به درگاه بلوتوث (نسخه ي 2.0) به همراه A2DP، درگاه مادون قرمز، پورت USB (نسخه ي 2)، راديو، تلويزيون، هندزفري، قابليت تماس صوتي، پشتيباني از زنگ هاي پلي فونيک و MP3، بازي هاي قابل لود، قابليت پخش موسيقي و فيلم در اکثر فرمت ها و هشدار لرزشي آن اشاره کرد.
قابل ذکر است که باتري هاي اين گوشي از نوع استاندارد يون ليتيوم هستند که حداکثر زمان مکالمه آن، 0 ساعت و حداکثر زمان انتظار آن، 370 ساعت مي باشد. حافظه ي سوني اريکسون، مدل W995، قادر به ثبت 30 تماس از دست رفته،پاسخ داده شده و شماره گيري شده مي باشد.
اين گوشي قابليت پخش فيلم و موسيقي با اين فرمت ها را دارد: MP3, AAC, MPEG4, JPEG,

سوني اريکسون مدل W995، در يک نگاه
• دوربين 8مگاپيکسل مجهز به فلاش و فوکوس خودکار
• پشتيباني از برنامه هاي جاوا
• واکمن با ويژگي هاي خاصي چون Track ID و PlayNow
• کارت حافظه ي داخلي 118 مگا بايت و شيار کارت حافظه از نوع Memory Stick Micro2
• صفحه نمايش در اندازه ي 2.6 اينچ و از نوع TFT با 256000 رنگ
• پشتيباني از زنگ هاي پلي فونيک و MP3
• باتري يون ليتيوم استاندارد
• حداکثر زمان انتظار: 370 ساعت و حداکثر زمان مکالمه: 9 ساعت
• قابليت ضبط ويديويي با سرعت 30 فريم در ثانيه



• پشتيباني از برنامه هاي جاوا
• پخش موسيقي و فيلم و راديو FM
• مجهز به تلويزيون
• قابليت ضبط فيلم با سرعت و کيفيت خوب
• مجهز به فوکوس خودکار
• مرورگرهاي اينترنت قوي و قالب هاي پخش مجدد



- Java MIDP 2.0
- 3.5mm audio jack
- Walkman 4.0 player
- Shake control
- Kickstand
Battery Standard battery
Stand-by Up to 370 h
Talk time Up to 9 h
 

babak1000

عضو جدید
بي نظيرترين محصول سوني اريکسون با دوربين 12.1 مگاپيکسل معرفي شد

بي نظيرترين محصول سوني اريکسون با دوربين 12.1 مگاپيکسل معرفي شد

بي نظيرترين محصول سوني اريکسون با دوربين 12.1 مگاپيکسل معرفي شد



گوشي سوني اريکسون،مدل ايدو(Idou) که هنوز نام رسمي ندارد! يک گوشي ساده ي کلاسيک مشکي رنگ بسيار پيشرفته با تجهيزاتي چون دوربين 12.1 مگاپيکسل، پيام نگاري پيشرفته، سازمان دهنده ي کامل، صفحه نمايش لمسي عالي از نوع TFT در اندازه ي 3.5 اينچ، 16000000رنگ، و فوکوس خودکار است .
گوشي سوني اريکسون، مدل ايدو(Idou)، بلندگوهاي استريو با کيفيت بالا دارد و يک هدست استريو که گوشي شما را به پخش کننده ي موسيقي تبديل مي کند. از راديو FM هم پشتيباني مي کند تا اطلاعات شما را به روز نگه دارد. اين گوشي مجهز به پشتيباني از بازي هاي حرکتي هم هست.
در ضمن از ويژگي هاي ديگر دوربين اين گوشي، اين است که حالت Cell ID دارد، به اين معني که مکان جغرافيايي عکس را در اطلاعات مربوط به آن، ذخيره مي کند و شما هرگز رد عکس خود را گم نخواهيد کرد.
اين مدل گوشي نوکيا، قابليت پشتيباني از مرورگرهاي اينترنت WAP 2.0/ RSS Reader/ HTML را دارد.
ابعاد گوشي سوني اريکسون، مدل ايدو(Idou)، 15*54*111 ميلي متراست.
از ديگر امکانات اين گوشي، اين است که يک دوربين بسيار عالي 12.1 مگاپيکسلي دارد که به شما اجازه مي دهد پس از گرفتن عکس دلخواه خود، طبق سليقه ي خودتان، آن را ويرايش کنيد.
گوشي سوني اريکسون، مدل ايدو(Idou)، از شبکه هاي GSM 850/900/1800/1900 و HSDAP 900/2100 پشتيباني مي کند.
سوني اريکسون، مدل ايدو(Idou)، از اولين گوشي هاي مجهز به قابليت تشخيص لبخند است که چهره ي با لبخند را هوشمندانه تشخيص مي دهد و با سرعت، عکس آن را مي گيرد. تشخيص چهره هم از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي باشد.
اين گوشي زيبا، ظريف و سبک که گنجايش ذخيره ي عنوان تا بي نهايت به همراه تصوير ويژه ي هر عنوان را دارد، مجهز به دوربين 12.1 مگاپيکسل و از ويژگي هاي مهم اين گوشي، اين است که صفحه نمايش آن لمسي، از نوع TFT و در اندازه ي 3.5 اينچ است.
از امکانات سوني اريکسون، مدل ايدو(Idou)، مي توان به درگاه بلوتوث (نسخه ي 2.0) به همراه A2DP، پورت USB (نسخه ي 2)، هندزفري، قابليت تماس صوتي، پشتيباني از زنگ هاي پلي فونيک و MP3، بازي هاي قابل لود، و هشدار لرزشي آن اشاره کرد.
قابل ذکر است که باتري هاي اين گوشي از نوع استاندارد يون ليتيوم هستند. درگاه مادون قرمز ندارد. حافظه ي سوني اريکسون، مدل ايدو(Idou)، قادر به ثبت 30 تماس از دست رفته، پاسخ داده شده و شماره گيري شده مي باشد.
اين گوشي قابليت پخش موسيقي با اين فرمت ها را دارد: MP3, AAC, , MPEG4
قابل ذکر است بدانيد که اين گوشي، مجهز به يک حسگر شتاب دهنده ي داخلي ( کليد ميانبر) است، بدين معنا که خود اين حسگر، موقعيت را تشخيص مي دهد و صفحه را مي چرخاند؛ ضمناً اين حسگر در هنگام اجراي بازي هاي حرکتي گوشي هم کاربرد دارد.

پيام نگاري
• ايميل
• پيام نگاري لحظه اي
• مجهز به سيستم پيش بيني کلمه ي T9
• MMS پيام تصويري
• پيام متني SMS

سوني اريکسون مدل ايدو(Idou)، در يک نگاه
• دوربين 12.1مگاپيکسل و ابعاد تصوير: 2832*4256پيکسل مجهز به فلاش داخلي
• پشتيباني از برنامه هاي جاوا
• شيار کارت حافظه از نوع Memory Stick Micro2
• صفحه نمايش لمسي در اندازه ي 3.5 اينچ و از نوع TFT با 16000000 رنگ و دقت 360*640 پيکسل
• قابليت فيلمبرداري به همراه نور LED
• پشتيباني از زنگ هاي پلي فونيک و MP3
• مجهز به سيستم نقشه ياب GPS
• باتري يون ليتيوم استاندارد
• پشتيباني از برنامه هاي جاوا
• پخش موسيقي و فيلم و راديو FM
• قابليت ضبط فيلم
• مجهز به قابليت دستور صدا
• مجهز به فوکوس خودکار
• مجهز به سيستم نقشه ياب GPS
• قابليت ضبط صدا
• دوربين مجهز به فلاش داخلي
• قابليت پخش فايل هاي PDF
• مجهز به دوربين دوم براي مکالمه ي تصويري
• مرورگرهاي اينترنت قوي ،قالب هاي پخش مجدد:eAAC+, mp3, H.264,3GP, WMA
 

doomann

Moderator
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار
کاربر ممتاز
سلام .
سایت نوکیا هم بالاخره با حجم بسیار زیاد کاربران فارسی زبانش ، سایتش رو به صفحات فارسی هم ترجمه کرد .
برای استفاده از بخش فارسی سایت نوکیا به این آدرس برید :
file:///C:/DOCUME%7E1/ARCHMA%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpghttp://www.farsi.nokia.com
 

sima.niki

عضو جدید
شماره 09127777777 گران ترین شماره تلفن همراه ایران میباشد که که در مزاید های شماره های رند به قیمت 557 میلیون ریال فروخته شده است.


گران ترین شماره تلفن همراه ایران

همچنین در هشت دوره برگزاری این مزایده شماره 9122222222 به قیمت حدود 440 میلیون ریال و شماره 09123333333 به قیمت حدود 430 میلیون ریال به فروش رفته است .

شماره 09122345678 نیز با قیمت حدود 120 میلیون ریال به فروش رفته است.
 

sima.niki

عضو جدید
ترفند شماره گیری بدون استفاده از صفحه کلید تلفن ثابت با استفاده از موبایل که در سایت تخصصی دانلود موبایل در اختیار شما قرار گرفته است.

مطلب زیر تنها جنبه آموزشی داشته و هر گونه سوء استفاده از آن به عهده کاربران میباشد
از جمله فواید این روش این است که از تلفنهایی که صفر آن و یا کل صفحه کلید آن بسته شده است و یا اینکه از تلفنهای سکه ای بدون محدودیت استفاده کنیم و اما شرح کار ...



همان طور که در جریان هستید روش شماره گیری در تلفن ثابت به دو روش است:روش پالسی و روش تن

1-روش پالسی که روش قدیمی است و به صورت مکانیکی اطلاعات ارسال میشود که ما با آن کاری نداریم (البته از این روش دیگر خیلی کن استفاده میشود)

2-و اما روش تن که در این روش با فشرده شدن هر کلید 2 فرکانس روی خط تلفن ارسال میشود که این فرکانسها در کلید های مختلف متفاوت است.

حال ما میخواهیم این فرکانسها را به طریقی دیگر روی خط تلفن ارسال کنیم ؟!

از طریق میکروفن ؛
به این صورت که در محیطی آرام و خارج از نویز اسپیکر موبایل خود را روی میکروفن تلفن ثابت قرار میدهیم و اقدام به شماره گیری میکنیم

نکته: البته توجه داشته باشید که در تنظیمات گوشی باید صدای صفحه کلید را روشن و در حالت dtmf و یا تن قرار دهیم ، حال متوجه خواهید شد که فرکانس dtmf تولید شده در گوشی موبایل از طریق اسپیکر موبایل پخش شده و از طریق میکروفن تلفن ثابت دریافت شده و روی خط تلفن ارسال میشود و شما به این طریق میتوانید شماره گیری کنید.
 

babak1000

عضو جدید
گوشي جديد Sony Ericsson Aino با 8.1مگاپيکسل دوربين

گوشي جديد Sony Ericsson Aino با 8.1مگاپيکسل دوربين

گوشي کشويي جديد، بي نظير و زيبايي را برايتان معرفي مي کنيم که داراي ويژگي هاي واقعاً منحصر به فردي است. اولين ويژگي قابل ذکر آن، دوربين بسيار عالي 8.1 مگاپيکسلي آن است که تجهيزات واقعاً کاملي هم دارد و مجهز به فلاش، فوکوس خودکار، فوکوس لمسي، رفع قرمزي چشم، زوم ديجيتال، تشخيص چهره و قابليت فيلم برداري مي باشد. دومين ويژگي خوب، صفحه نمايش لمسي 3 اينچي با رزولوشن 240*432 پيکسل است که مجهز به حسگر شتاب دهنده ي داخلي براي امکان چرخش خودکار صفحه نمايش مي باشد. و ويژگي هاي بي نظيري چون، سيستم نقشه ياب داخلي GPS، Geo Tagging، اتصال گوشي به کنسول پلي استيشن، Wi-Fi و ويرايش گر عکس هم جاي خود را دارد. نام اين گوشي عالي، Sony Ericsson Aino است.


اتصال به پلي استيشن 3:
Sony Ericsson Aino، اين قابليت را دارد که مي توان آن را به کنسول پلي استيشن 3، وصل کرد و بازي هاي آن را انجام داد. به اين معني که از طريق گوشي خود، بازي هاي پلي استيشن را در کنترل داشته باشيد که اين کار از طريق يک شبکه ي محلي يا اينترنت، انجام مي پذيرد. و البته عمر مناسب باتري گوشي هم به اين امر، کمک شايان توجهي مي کند.

نرم افزار Media Home:
Sony Ericsson Aino، نرم افزاري در اختيار کاربران مي گذارد تا فايل هاي کامپيوتر خود را به صورت خودکار، از طريق Wi-Fi، به گوشي خود، منتقل کنند. کاربران فقط گوشي خود را روي پايه ي شارژ قرار مي دهند و اين کار، به طور خودکار، انجام مي پذيرد.

نرم افزار Media Go:
اين نرم افزار به کاربران کمک مي کند تا با اتصال به کامپيوتر، گزينه هاي بسيار زيادي براي انتقال و ويرايش فايل هاي خود، داشته باشند. با داشتن گوشي Sony Ericsson Aino، هميشه، جديدترين موسيقي و ويديو ها را داريد، نرم افزار Media Go، به شما کمک مي کند تا به راحتي، فايل هاي صوتي و تصويري خود را اجرا، جا به جا و سازمان دهي کنيد. از Wi-Fi، بدون نياز به سيم و جستجو، از گوشي خود، لذت ببريد.

مشخصات بي نظير دوربين:
دوربين گوشي Sony Ericsson Aino، دراي رزولوشن 8.1 مگاپيکسل است که زوم ديجيتال آن، 16 برابر است. قابليت ضبط ويديويي با سرعت بسيار خوب 30 فريم بر ثانيه و با کيفيت VGA دارد. فوکوس، هم از طريق لمسي انجام پذير است و هم فوکوس اتوماتيک دارد. داراي لرزش گير دست و مجهز به ويژگي هاي تشخيص چهره،Geo Tagging و Best Pic است.

پايه:
Sony Ericsson Aino، مجهز به يک پايه ي روميزي و هدست است که آن را واقعاً به يک پخش کننده ي موسيقي، تبديل مي کند.





مشخصات کلي گوشي کشويي بي نظير و پر قدرت سوني اريکسون، مدل Aino:

• صفحه نمايش لمسي از نوع TFT در اندازه ي بسيار خوب 3 اينچ با رزولوشن 240*432 پيکسل با تعداد 16000000 رنگ
• دوربين واقعاً بي نظير 8.1 مگاپيکسلي با ابعاد تصوير 2448*3264، مجهز به فلاش LED، فوکوس خودکار و لمسي، قابليت فيلمبرداري با کيفيت VGA و سرعت 30 فريم بر ثانيه، رفع قرمزي چشم، تشخيص چهره و لرزش گير دست
• Organizer يا سازمان دهنده ي کامل مجهز به ساعت، زنگ بيداري، تقويم، ماشين حساب، يادداشت ها، کرونومتر، حالت پرواز، تايمر و ...
• حافظه ي داخلي 55 مگابايت و پشتيباني از کارت هاي حافظه ي Micro SD با حداکثر ظرفيت 16 گيگابايت
• ارسال پيام شامل SMS، MMS و ايميل، مجهز به سيستم T9
• مرورگرهاي شبکه: WAP 2.0، HTML و RSS Reader
• مجهز به بلوتوث (نسخه ي 2,0 به همراه A2DP)، خروجي کامپيوتر (نسخه ي 2.0) و Wi-Fi
• دفترچه تلفن با ظرفيت ذخيره ي 1000 عنوان به همراه تصوير و زنگ ويژه ي هر عکس که هر عنوان، مي تواند به صورت يک گروه 20 تايي باشد و ثبت 30 مورد تماس بي پاسخ، شماره گيري شده و پاسخ داده شده
• پشتيباني از شبکه هاي GSM 850/900/1800/1900 و HSDPA 850/900
• مجهز به ويژگي Geo Tagging براي ثبت موقعيت عکس و فيلم
• مجهز به حسگر شتاب دهنده به منظور چرخش خودکار صفحه نمايش
• داراي کنترل براي بازي هاي پلي استيشن
• مجهز به ويرايش گر داخلي عکس
• مجهز به سيستم نقشه ياب داخلي GPS
• پشتيباني از رنگ هاي پلي فونيک، MP3، ACC و هشدار لرزش
• قابليت پخش فرمت هاي MP3، AAC و MPEG-4
• قابليت پخش موسيقي، پخش فيلم، ضبط صدا و پشتيباني از راديو FM به همراه RDS
• باتري: ليتيومي استاندارد با ظرفيت 1000 mAh به همراه شارژر
• حداکثر زمان مکالمه: 13 ساعت
• حداکثر زمان انتظار: 380 ساعت
• حداکثر زمان پخش موسيقي بدون وقفه: 31 ساعت
• ابعاد: 15.5*50*104 ميلي متر
• وزن: 134 گرم
• رنگ: سفيد براق و مشکي براق
 

سـعید

مدیر بازنشسته

SE Satio Idou
دوازده مگاپیکسل با طعم سونی اریکسون!
این بدون شک پر امکانات ترین و پر جاذبه ترین محصولی ست که سونی اریکسون در کل تاریخ خود به یاد دارد محصولی که با معرفی جنجالی خود در MWC2009 نگاه بسیاری از منتقدان این برند را به سوی خود جلب کرده و نظر بخش کثیری از آنها را کاملا نسبت به سونی اریکسون تغییر داد. این گوشی زیبا که البته هنوز فاصله مشخصی با حضور در بازار دارد موضوع بررسی مقاله مختصر پیش رو ست با ما همراه شوید.


مدل و نام Sony Ericsson Satio ابعاد 13×55×112 میلی متر وزن 126 گرم صفحه نمایش 3.5 اینچ 640×360 پیکسل قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ دفترچه تلفن نامحدود بسته به حافظه داخلی کارت حافظه+حافظه داخلی Micro SD+256MB RAM+128MB+8GB ارتباطات GSM چهار بانده+GPRS+GPS+3G+Bluetooth سیستم عامل Symbian Series 60, 5th edition پردازنده نامشخص وضوح دوربین 12.0 مگاپیکسل با قابلیت اتوفوکوس+فلش زنون حداکثر وضوح فیلمبرداری VGA با 30 فریم در ثانیه ظرفیت باتری 1000mAh
داستان گوشی های هوشمند سونی اریکسون ماجرای تاسف برانگیزی بود که با به بازار آمدن نسخه لمسی سری 60 از Symbian تنها برگ برنده خود یعنی خاصیت لمسی صفحه نمایش را نیز از دست داد و این اتفاق در سال گذشته نقطه پایانی بود بر پروژه ای که سونی اریکسون به اتفاق یکی دو شرکت دیگر همچون موتورولا به آینده آن امیدهای فراوانی بسته بودند. بدین ترتیب سونی اریکسون پس از این اتفاق و حذف Symbian UIQ از دستور کار برنامه های خود تا مدتها هیچ مدلی را در رده هوشمند تولید نکرد و شاید تنها تک ستاره ای که می توانست این شرکت را از این وضعیت بغرنج نجات دهد اولین تجربه این شرکت در رده PDA ها یعنی XPERIA X1 بود که این ستاره نیز بدلایل متعدد که در راس آنها بومی نبودن تکنولوژی در شرکت مادر و تاخیرهای پیاپی و طولانی برای حضور در بازار قرار داشت، هیچگاه نتوانست موفقیت مورد انتظار این برند را برآورده نماید و از آن پس سونی اریکسون با از دست دادن مقام سومی خود در بازار بار دیگر در سکوتی طولانی و معنا دار فرو رفت. در این میان شاید بزرگترین برگ برنده سونی اریکسون اوضاع در هم ریخته اقتصاد جهانی بود که دیگر برندهای بزرگ این بازار را نیز وادار به احتیاط در تولید و کاهش تعداد محصولات نموده و فرصتی برای تجدید حیات در اختیار این شرکت قرار داد، فرصتی که سونی اریکسون بلاخره از آن در نمایشگاه MWC 2009 استفاده کرد و با معرفی چند محصول طوفانی نه تنها بار دیگر نگاه های فراوانی را به سمت سونی اریکسون جلب کرد بلکه تکلیف این شرکت در قبال مسئله ای به نام مدل های هوشمند را نیز مشخص نمود. بدین معنا که سونی اریکسون همچنان به ساخت SmartPhone های لمسی ادامه می دهد منتها با این تفاوت که این بار صحبت از ورژن جدیدی از سیستم عامل Symbian است که نه از نوع S60 ست و نه به UIQ تعلق دارد این نسخه از Symbian که ورژن متن باز آن به حساب می آید البته هنوز بصورت کامل ارائه نگردیده بود و سونی اریکسون در ابتدا قصد داشت با بهره گیری از این سیستم عامل بار دیگر ساز خود را در این رده کوک نماید داستانی که با مشکلات فراوان پیش روی این سیستم عامل که مهمترین آنها تکمیل نشدن آن بود، سونی اریکسون را واداشت تا بار دیگر در این عرصه نیز دستها را بالا ببرد امری که با حتمی شدن سیستم عامل در نظر گرفته شده برای اولین هوشمند این شرکت پس از آخرین UIQ آنها یعنی G900 برای همگان روشن گردید: SE Satio که پیش از این Idou نامیده شده بود و عنوان اولین 12 مگاپیکسلی دنیای موبایل را نیز با خود به یدک می کشد از سیستم عامل Symbian S60 Ver9.4 rel.5 استفاده می کند که دقیقا همان سیستم عاملی ست که در Nokia 5800 بکار گرفته شده است.
ابعاد گوشی 13×55×112 میلیمتر با وزن 126 گرم است که با اینکه چندان کوچک و باریک نیست اما در کل از ابعاد رضایت بخشی برخوردار است. (البته لازم به ذکر است که وزن این گوشی بصورت رسمی هنوز اعلام نشده است و وزن گفته شده براثر اندازه گیری بدست آمد و به احتمال قوی تفاوت فراوانی با وزن نهائی گوشی نخواهد داشت). طراحی گوشی با لبه های گرد در بالا و پائین بطور کامل به Camera Phone قبلی این شرکت یعنی C905 شباهت دارد. بدنه دستگاه بطور کامل از پلاستیک با کیفیت و غیر شفافی ساخته شده است که برخلاف صفحه نمایش در برابر ماندن اثر انگشت کاملا مقاوم است. مهمترین بخش در روی گوشی صفحه نمایش 3.5 اینچی تمام لمسی آن است که از وضوح فوق العاده 640×360 پیکسل پشتیبانی کرده و قادر به نمایش 16 میلیون رنگ است که این آخری اولین باری ست که در خانواده سونی اریکسون دیده می شود. تکنولوژی بکار رفته در ساخت صفحه نمایش از نوع مقاومتی ست که این موضوع اندکی از جذابیت های احتمالی پیرامون آن می کاهد. کیفیت تصاویر به نمایش درآمده توسط این قسمت در سطح کاملا رضایت بخشی قرار دارد و اکثر المان های کیفیت سنجی همچون کنتراست و عملکرد در نور مستقیم خورشید در آن برای یک نمونه TFT مطلوب ارزیابی می شوند. گردش اتوماتیک تصویر به کمک شتاب سنج داخلی از دیگر مواردی ست که در این قسمت به چشم می خورد. در بالای گوشی سه جزء همیشگی این قسمت یعنی دوربین دوم تماس های ویدئویی، سنسور تنظیم نور محیط و اسپیکر برقراری تماس جای گرفته اند.
دکمه های حاضر در زیر صفحه نمایش بسیار باریک و کوچک طراحی شده اند اما با این حال بدلیل Feedback مطلوب مشکل چندانی را برای کاربر در حین استفاده بوجود نمی آورند. این دکمه ها شامل کلیدهای برقراری و رد تماس در طرفین و کلید ورود به منو در مرکز می باشند.
در سمت چپ گوشی کلید قفل صفحه نمایش همراه با پورت اتصالات سیمی و اسلات کارت Micro SD دستگاه دیده می شود! بله درست خواندید سونی اریکسون نیز بلاخره به اهمیت این کارت کوچک پی برد جائیکه تقریبا برای اولین بار این کارت به نمونه همیشگی M2 ترجیح داده شده است.
در سمت راست دستگاه و از پائین به بالا شاتر دو حالته دوربین، کلید تغییر وضعیت میان عکاسی و فیلمبرداری، میانبر ورورد به آلبوم و بلاخره Rocker تغییر صدا (و البته زوم) جای دارد که تقریبا همگی به امر عکاسی و فیلمبرداری در دستگاه مرتبط می باشند. بالای گوشی محل کلید Power و اسپیکر اصلی گوشی ست و در بخش پائینی نیز تنها محلی برای اتصال بند به دستگاه در نظر گرفته شده است.

 

سـعید

مدیر بازنشسته
جذابیت های نهان در این موجود زیبا با مشاهده پشت گوشی تکمیل می گردد در اینجا از کاوری فوق العاده که شباهت نزدیکی به K810 و C905 دارد استفاده شده که بطور کامل از بدنه گوشی بیرون زده است بطوریکه در هنگام قرارگیری دستگاه بروی سطوح صاف اثر این قطعه بیرون زده کاملا مشخص است. قطعات هیجان انگیز قرار گرفته در زیر این کاور هوشمند شامل لنز دوربین 12 مگاپیکسلی گوشی با گشودگی 2.8 و فاصله کانونی 5.9 میلیمتر به همراه هر دو فلش زنون و LED می باشد که نورافشانی در هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری را تضمین می کنند. همچنین در این قسمت دو روزنه کوچک و تیره رنگ نیز دیده می شوند که به احتمال قوی حسگرهای جداگانه ای برای اندازه گیری میزان نور محیط می باشند. در زیر کاور باتری در این قسمت باتری 1000mAh گوشی جای دارد که با اینکه هنوز زمان های رسمی آن اعلام نگردیده است اما در یک استفاده نسبتا شدید از گوشی به راحتی تا 2 روز جوابگوی کاربران خواهد بود.
همانطور که در ابتدا گفتیم سیستم عامل بکار گرفته شده در Satio برخلاف گفته های قبلی سونی اریکسون مبنی بر بکار گیری نسخه کاملا منحصر به فردی از Symbian همان نسخه 5 از S60 ست که علاوه بر نمونه فوق محبوبی چون 5800 در مدل های متفاوتی از سامسونگ و ال جی نیز بکار گرفته شده است و مطمئنا بزرگترین دلیلی که سونی اریکسون را مجبور به پذیرفتن این موضوع نموده است تجربه تلخ این شرکت در تاخیرهای پیاپی ستاره سال گذشته آنها یعنی XPERIA X1 است که عملا بدلیل این تاخیرها فرصت طلائی فوق العاده ای را از این برند دریغ نمود. تعریف سونی اریکسون از این سیستم عامل آشنا اما با آنچه از دیگر برندها سراغ داریم تا اندازه ای متفاوت و تا حدودی بهبود یافته است. در صفحه Stand-by علاوه بر آن چیزی که از تمامی دیگر نمونه ها در استفاده از المان های استاندارد این بخش سراغ داریم از ساختار جدیدی مبتنی بر Tab های پنج گانه در بالای صفحه نمایش نیز استفاده شده است که هرکدام از Tab ها صفحه Stand-by جدیدی را به نمایش می گذارد.
اولین Tab در این میان Favorites Contacts نام دارد که برای ذخیره و نمایش اسامی دلخواه از دفترچه تلفن بکار می رود دومین Tab به Bookmarks ها تعلق گرفته است که تا هشت بوک مارک مختلف در آن قابل ذخیره کردن است. Default Homescreen نامی ست که برای سومین Tab این مجموعه انتخاب شده است بخشی که در حقیقت همان صفحه Stand-by در دیگر مدل های ارائه شده با این سیستم عامل بوده و مواردی همچون صقحه برقراری تماس، منوی پیام،منوی مدیاسنتر و Application جستجو در پائین آن و ساعت و تقویم با میانبر کنترلرهای آهنگ در حال پخش در میانه آن به چشم می خورد. چهارمین قسمت به گالری تصویر تعلق دارد که البته نگفته پیداست که با گالری موجود در منوی Media Center تفاوت های عمده ای دارد در این منو تصاویر موجود در حافظه گوشی بصورت بزرگ قرار گرفته اند و بوسیله دست به راحتی قابل Swipe شدن رو به بالا و پائین می باشند. در حال حاضر گزینه های در نظر گرفته شده برای هر عکس در این قسمت شامل Set as Wallpaper، نمایش در منوی Media Center و بلاخره Send as می گردد و هنوز خبری از گزینه های سودمندی همچون ورود و خروج به زوم در آن نیست. که البته باید توجه داشت که بعلت فاصله نسبتا زیاد حضور نسخه نهائی این مدل در بازار، احتمال تغییرات مهم در بسیاری از قسمت های گوشی وجود دارد و رفع مشکلاتی نظیر این، در نسخه نهائی دستگاه کاملا محتمل است. آخرین Tab موجود در صفحه Stand-by به میانبری جهت برنامه های دلخواه کاربر اختصاص داد که درست همانند قسمت Bookmark به 8 عنوان محدود گردیده و امکان افزایش تعداد برنامه های قابل قرار دادن در این منو وجود ندارد. منوی اصلی گوشی اما ظاهرا بجز تغییر در شکل آیکون ها، تغییر خاص دیگری را به خود ندیده است. در اینجا در حالت پیشفرض از ساختار ماتریسی 3×4 استفاده شده است که در مجموع تقریبا هرچیز در سر جای خود قرار دارد. از مشخصات پردازشی Satio هنوز اطلاع کاملی در دست نیست اما در مورد 256 مگابایت حافظه RAM و حافظه داخلی 128 مگابایتی در نظر گرفته شده برای این گوشی و همچنین ارائه شدن یک کارت 8 گیگابایتی Micro SD به همراه آن می توان مطمئن بود.
منوی Media Center یکی از اصلی ترین Application های ساختاری سونی اریکسون است که نشان آن را در تمامی محصولات این شرکت از Feature Phone های مختلف تا PDA ها و حالا در هوشمند ها نیز می توان مشاهده کرد. این بار اما تغییر جالبی در ساختار این منو اتفاق افتاده است جائیکه برای اولین بار سونی اریکسون ترجیح داده است تا المان های پر شمار همیشگی موجود در این منو را به سه عنوان Video، Music و Photo محدود نماید که البته این موضوع نیز ممکن است به Pre-Release بودن گوشی مرتبط باشد. گالری تصاویر گوشی همان نمونه فوق العاده همیشگی ست که امکانات بسیار مناسبی را از کنترل و ادیت تصویر تا اختصاص Tag، نمایش اسلاید شو، نمایش زمانی و Timeline را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این همچون همیشه امکان دسترسی سریع به آخرین تصویر گرفته شده توسط دوربین در این گالری دیده می شود. برای حرکت در میان تصویر می توان در حالت تمام صفحه عمودی به راحتی تصاویر را به چپ و راست با دست Swipe کرد. چرخش اتوماتیک تصویر نیز در این قسمت طبیعتا در نظر گرفته شده است. Web Albums گزینه جدیدی ست که در این گالری به چشم می خورد.
پلیر موسیقی در نظر گرفته شده برای Satio از نوع Walkman است که البته هنوز به ورژن آن اشاره ای نشده است. برای دسترسی به Track های موسیقی از همان ساختار بخش به بخش همیشگی که با حرکت از یک قسمت به قسمت دیگر نتایج جستجو دقیق تر می شود استفاده شده است و از این لحاظ تفاوتی دیده نمی شود. صفحه اصلی پخش موسیقی با اینکه در نوع کنترلرهای موجود کاملا با مدل های قبلی یکسان است اما لحاظ ظاهری تغییراتی را به خود دیده است. در اینجا بجز نمایش کاور آلبوم در بالا، از کنترلرهای سه گانه حرکت به آهنگ قبلی و بعدی و Play/Pause در پائین صفحه استفاده شده است که با ابعاد کاملا مناسب برای استفاده بوسیله دست مناسب می باشند. در حال حاضر هیچ نوع اکولایزر و یا Visualization خاصی برای این قسمت در نظر گرفته نشده است که مطمئنا با به بازار آمدن نسخه نهائی این مشکل نیز مرتفع می گردد.
داستان نقائض موجود در پلیر موسیقی در مورد پلیر پخش ویدئوی دستگاه نیز کاملا صادق است جائیکه نه تنها خبری از امکانات همیشگی و استاندارد سونی اریکسون در این بخش همچون نمایش Slow Motion و امکان تهیه Screenshot از تصویر نیست بلکه از Codec های محبوب DivX و XviD نیز در آن استفاده نشده است که البته مطمئنا این نقائص نیز در نسخه نهائی مرتفع می شوند چرا که برای دستگاهی با صفحه نمایش عریض و با کیفیت یکی از اصلی ترین کاربری های قابل تصور، مشاهده فیلم با کیفیت بالا در آن است و سونی اریکسون بیش از هر کس دیگری به این موضوع واقف است. گذشته از این مورد مشاهده فیلم های مورد پشتیبانی این پلیر تجربه فوق العاده ایست و تصاویر کاملا شفاف و بدون هیچ نقصی اجرا می شوند.

اما مطمئنا اصلی ترین دلیل جذابیت Satio دوربین 12 مگاپیکسلی آن است جائیکه برای اولین بار در یک گوشی هوشمند از یک دوربین با این وضوح استفاده گردید (البته رقبای جدیدی نیز به تازگی به Satio پیوسته اند). منوی اصلی دستگاه در این قسمت از ساختاری مشابه با Camera Phone های قبلی سونی اریکسون استفاده می کند. با این تفاوت که در حداکثر رزولوشن یعنی 3000×4000 پیکسل کل صفحه نمایش توسط فضای مقابل پوشش داده نشده و با قرار گرفتن تصویر در مرکز به فرم 4:3 گوشه های آن بصورت تیره باقی می مانند و تنها در حالت 16:9 و در هنگام عکاسی با وضوح 9.0 مگایکسل است که کل صفحه پوشش داده می شود. در منوی عکاسی و در ستون سمت چپ مواردی همچون Scene Mode، Shoot mode، تنظیمات فلش، تنظیمات تصحیح نوردهی و بلاخره Auto Mode قرار دارند که با فعال کردن این آخری دیگر گزینه ها غیر فعال شده و دستگاه بصورت خودکار در مورد سایر تنظیمات تصمیم می گیرد.
لیست تنظیمات حاضر در منوی Setting در سطح بسیار بالائی قرار دارد و تقریبا تمامی تنظیمات قابل تصور برای این بخش در آن دیده می شود که از آن میان می توان به موارد استانداردی همچون White Balance، افکت های رنگی، تایمر سرخود، لرزش گیر دیجیتال، کنترل بروی خروجی EXIF تصاویر، Smile Shutter، گزینه تشخیص چهره، تنظیمات پانوراما، Touch Focus و مواردی از این دست اشاره کرد که لیست پر و پیمانی را تشکیل می دهد. نگفته پیداست که دوربین به این کاملی نمی تواند بدون گزینه پر طرفداری مثل Geo-Tagging باشد. کیفیت تصاویر گرفته شده توسط این دوربین که البته هنوز آخرین تنظیمات در آن صورت نگرفته است، در سطح فوق العاده ایست و در موارد تعیین کننده همچون نمایش جزئیات در تصویر، میزان نویز و نمایش صحیح رنگ ها به راحتی از یکی از بهترین های حال حاضر بازار یعنی Samsung i8510 INNOV8 پیشی می گیرد. قابلیت فیلمبرداری این دوربین نیز برای اولین بار در تاریخ سونی اریکسون در سطحی قرار دارد که بتوان به آن بالید. این دوربین با اینکه اولین دستگاهی نیست که وضوح VGA با 30 فریم در ثانیه در فیلمبرداری را به خانواده سونی اریکسون هدیه می دهد اما این بار برخلاف تجربه قبلی سونی اریکسون در این زمینه در قالب مدلی به نام XPERIA X1، فرمت مورد استفاده در این دوربین از 3GP به MP4 ارتقا یافته است که این موضوع کیفیت کاملا رضایت بخشی را به این دوربین در امر فیلمبرداری بخشیده است. البته همچنان مشکلات کوچک ناشی از نسخه Pre-Release بودن در اینجا و آنجا در این قسمت دیده می شود که می توان بطور قطع و یقین نسبت به رفع آنها در نسخه نهائی امیدوار بود.
گیرنده GPS بکار گرفته شده در Satio یکی دیگر از امکانات بی شمار این مدل است. نرم افزار در نظر گرفته شده برای این منظور در Satio همانطور که به هیچ عنوان حدس زدن آن کار مشکلی نیست Google Maps است که بدون شک یکی از برترین نمونه ها در میان تمامی Application های رایگان موجود در بازار است.
راه های ارتباطی در Satio در سطح کاملا رضایت بخش و امیدوار کننده ای ست که تقریبا هیچگاه در گوشی های هوشمند سونی اریکسون به این کاملی نبوده است. در اینجا برای برقراری ارتباطات پر سرعت می توان از هز چهار گزینه HSCSD، EDGE، GPRS و 3G بهره گرفت که سرعت این آخری تا سطح 7.2Mbps نیز قابل افزایش است. Wi-Fi با پشتیبانی از استاندارد DLNA (که بوسیله آن امکان ارسال محتوای موجود در گوشی به گیرنده های پشتیبانی کننده از این فناوری همچون تلویزیون های پیشرفته وجود دارد) از دیگر نقاط قوت این مدل محسوب می شود. بلوتوث نسخه 2.0 با پشتیبانی از پروفایل A2DP و پورت USB دیگر راه های ارتباطی در Satio را تشکیل می دهند. سوگلی سونی اریکسون در هنگام برقراری تماس نیز مدل بسیار موفقی ست و با امکان کارکرد در هر چهار فرکانس GSM و همچنین دو ورژن مختلف HSDPA در تمامی نقاط دنیا قابل استفاده است.
Sony Ericsson Satio محصول فوق العاده ایست که با تمامی هم خانواده های خود در این کلاس تفاوت های عمده ای دارد که آن را کاملا مجزا می کند اما همانطور که پیش از این نیز به آن اشاره شده مهمترین عامل تاثیر گذار در موفقیت احتمالی این گوشی در بازارهای جهانی زمانی ست که برای حضور این محصول متفاوت در نظر گرفته شده است جائیکه پس از گذشت تنها چند ماه از معرفی Satio اندک اندک دیگر نمونه های 12 مگاپیکسلی از سایر برندها نیر در حال معرفی شدند که این با توجه به سابقه تاریک سونی اریکسون در تاخیرهای فراوان XPERIA X1 زنگ خطر بلندی را برای این شرکت به صدا در آورده است. در کل می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که اگر Satio تا پیش از آغاز پائیز امسال به بازار ارائه شود می توان شانس بسیار زیادی برای موفقیت جهانی آن متصور شد اما در غیر اینصورت انتظار آینده ای همچون XPERIA X1 برای آن کاملا محتمل به نظر می رسد. با به بازار آمدن نسخه نهائی این مدل در ماه های آینده نقد کاملی از این مدل را خواهیم داشت.
 

mahdicar20

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
تلفن همراه مچی نسل سوم عرضه می شود + عکس!!!

تلفن همراه مچی نسل سوم عرضه می شود + عکس!!!

یک شرکت تولیدکننده تلفن همراه نوع جدیدی از تلفنهای همراه مچی صفحه لمسی را عرضه کرده که مجهز به اتصال اینترنت از طریق شبکه های نسل سوم Umts است.
به گزارش مهر، پس از "ال- جی" سامسونگ نیز خبر از تولید یک تلفن همراه مچی داد. برخلاف مدل ارائه شده از سوی "ال- جی"، تلفن همراه GT-S9110 سامسونگ دارای یک صفحه نمایشگر بزرگتر بوده و ضخامت آن دو میلیمتر کمتر است. همچنین این تلفن همراه مجهز به اتصال Umts و دوربین یکپارچه VGA است.
فوریه گذشته شرکت "ال- جی" در کنگره دنیای موبایل (Mobile World Congress) یک تلفن همراه مچی را معرفی کرد و به همین منظور سامسونگ نیز تصمیم به ارائه یک مدل تلفن همراه مچی گرفت. در حقیقت این اولین بار نیست که یک مدل مچی از سوی سامسونگ ارائه می شود. پیش از این در سال 1999 این شرکت کره جنوبی مدل مچی SPH-WP10 را معرفی کرده بود.
مدل GT-S9110 سامسونگ یک تلفن همراه دوباند 900/1.800 مگاهرتز بوده و شباهت بسیاری به یک ساعت مچی ورزشی دارد. قاب مستطیلی شکل آن از یک نمایشگر صفحه لمسی 76/1 اینچی با وضوح تصویر 176 در 220 پیکسل است.
این تلفن همراه همچنین دارای یک پخش کننده فایلهای صوتی Mp3 است و کاربر می تواند به خاطر فناوری تداخل "بلوتوث" از طریق هدفنهای بی سیم به موسیقی گوش دهد.
مکالمات تلفنی نیز می توانند از طریق هندزفری بلوتوث و مستقیما با تلفن همراه انجام شود به طوری که برای این تلفن همراه بلندگو و میکروفن یکپارچه نیز در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی مدل GT-S9110 سامسونگ 40 مگابایت است.
براساس گزارش کامیپوتر مگزین، نسبت به مدل GD910 محصول "ال- جی" نمایشگر مدل سامسونگ بزرگتر و باریکتر است. عرضه تجاری این تلفن همراه از ماه آینده به قیمت 450 یورو آغاز می شود.




با تشکر
mahdicar20:)
 

اهورا25

کاربر فعال اینترنت و وبگردی
Windows Mobile 6.5 ، ششم اکتبر

Windows Mobile 6.5 ، ششم اکتبر

بالاخره پس از ماه ها انتظار سیستم عامل تلفن های همراه شرکت Microsoft موسوم به Windows Mobile ششم اکتبر عرضه خواهد شد.

شرکت Microsoft که با تغییر نام Windows Mobile به Windows Phone سعی دارد تا نگرانی های کاربران در مورد نوع تلفن همراه را برطرف کند، نسخه 6.5 سیستم عامل خود را با رابط کاربری بهتر، مرور وب آسان تر و همچنین قابلیت استفاده از سیستم های Cloud Computing در کنفرانس سالانه Microsoft در معرض دید همگان قرار خواهد داد.استفانی فرگوسن، مدیر بخش ارتباطات شرکت مایکروسافت در این باره می گوید: "ششم اکتبر روزی است که تلفن های همراه گوناگونی مطابق با انواع سلیقه ها عرضه خواهد شد". همچنین بسیاری از شرکت های سازنده تلفن همراه از جمله Samsung، HTC، AT&T و بسیاری دیگر از بزرگان این عرصه آماده ارائه دستگاه های خود با Windows Mobile 6.5 می شوند که البته نام برخی شرکت ها همچون Nokia در این میان دیده نمی شود.
طی دو سال گذشته ورود تلفن های همراهی همچون Apple iPhone و پس از آن تلفن های هوشمند BlackBerry همچون Storm تا حدی بازار تلفن های همراه هوشمند را در اختیار گرفتند و بسیاری از سازندگان بزرگ تلفن های همراه همچون HTC برای حفظ بازار خود برنامه ریزی های مختلفی برای تغییر سیستم عامل خود از Windows Mobile به Android و یا Linux را کردند و همین امر موجب شد تا شرکت Microsoft از خواب غفلت! برخیزد و ما امروز شاهد نسل دیگری از سیستم عامل های تلفن همراه باشیم.






 

oli

عضو جدید
ممنون از اطلاعات خوبتون . ولی کاش قیمت گوشی ها رو هم میزدین
 

oli

عضو جدید
این و تو تالار كمك , سئوالات و درخواست ها درباره موبایل و مسائل جانبی.. نوشتم ولی انگار کسی اونجا سر نمیزنه . اگه کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم .

میخوام گوشی بخرم . کسی میدونه بین این گوشیها کدوم بهتره ؟
مزایای همه رو میدونم . اگه معایبی هست بگید . و اینکه کارایی کدوم بیشتره ؟
sony ericsson W980 . sony ericsson T715 . sony ericsson experia X1
 

babak1000

عضو جدید
نوکيا X6 با 5 مگاپيکسل دوربين

نوکيا X6 با 5 مگاپيکسل دوربين

کمپاني نوکيا دو گوشي جديد از سري مدل هاي X Series را ارائه مي دهد که يکي از اين گوشي ها X6 نام دارد . اين گوشي فقط 0.55 اينچ قطر دارد و از ويژگيهاي آن ميتوان به صفحه نمايش لمسي خازني 3.2 اينچ ، دوربين 5 مگاپيکسل ، دو فلش LED ، خروجي تلويزيون ، 32GB حافظه داخلي ، قابليتهاي موسيقي و A-GPS با Ovi Maps اشاره کرد .






گوشي صفحه لمسي X6 نوکيا در سه ماهه چهارم سال جاري موجود مي شود و با قيمت حدود 652 دلار به فروش مي رسد . اين گوشي به پنجمين نسخه سري 60 سيمبين مجهز است و امکان دانلود موسيقي بطور رايگان را فراهم مي کند. X6 با WH–500 نوکيا عرضه مي شود که يک هدست استريو به سبک هد بند است و از تمامي گزينه هاي کنترل و هندزفري برخوردار مي باشد.


مشخصات فني :


2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 3G Network HSDPA 900 / 2100
Announced 2009, September Status Coming soon. Exp. release 2009, 4Q
Size Dimensions 111 x 51 x 13.8 mm Weight 122 g Display Type TFT capacitive touchscreen,
16M colors Size 360 x 640 pixels, 3.2 inches - Proximity sensor for auto turn-off
- Accelerometer sensor for auto-rotate
- Handwriting recognition
- Scratch-resistant glass surface
Sound Alert types Vibration; Downloadable polyphonic, MP3 ringtones
Speakerphone Yes, with stereo speakers - 3.5 mm audio jack

Memory Phonebook Practically unlimited entries and fields, Photocall Call records Detailed, max 30 days
Internal 32GB storage, 128 MB RAM Card slot No
Data GPRS Class 32 HSCSD Yes EDGE Class 32 3G HSDPA, 3.6 Mbps WLAN Wi-Fi 802.11 b/g, UPnP technology Bluetooth Yes, v2.0 with A2DP Infrared port No
USB Yes, v2.0 microUSB
Camera Primary 5 MP, 2592x1944 pixels, Carl Zeiss optics, autofocus, Dual LED flash, video light
Features Geo-tagging Video Yes, VGA@30fps Secondary Yes, QCIF@15fps Features
OS Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5
CPU ARM 11 434 MHz processor
Messaging SMS, MMS, Email, Instant Messaging
Browser WAP 2.0/xHTML, HTML, RSS feeds Radio Stereo FM radio with RDS
Games Spore, D Mix Tour, Asphalt4 + downloadable
Colors Blue on White, Red on Black
GPS Yes, with A-GPS support; Ovi Maps 3.0
Java Yes, MIDP 2.0 - WMV/RV/MP4/3GP video player
- MP3/WMA/WAV/RA/AAC/M4A music player
- TV-out
- Voice command/dial
- Document viewer (Word, Excel, PowerPoint)
- T9
- Photo editor
Battery Standard battery, Li-Ion 1320 mAh (BL-5J)
Stand-by Up to 401 h (2G) / 420 h (3G)
Talk time Up to 8 h 30 min (2G) / 6 h (3G)
Music play Up to 35 h
 

babak1000

عضو جدید
معرفي گوشي جديد نوکيا nokia n900 با سيستم عامل جديد

معرفي گوشي جديد نوکيا nokia n900 با سيستم عامل جديد

* حالت کشويي به جانب با کيبورد کامل
* اندازه: 110.9 x 59.8x 18 (19.55) mm
* وزن(با باتري)181 g
* حجم:~113 cc
* اطلاعات:
o صفحه لمسي
o صفحه کليد کامل باحالت لغزشي به جانب
o پايه نگهدارنده ي مورب گوشي(کنار دوربين)

صفحه ي نمايش و رابط کاربري:

* اندازه صفحه نمايش لمسي: 3.5 اينچ
* رزوليشن: 800x 480 پيکسل (WVGA)
* صفحه اصلي با چهار حالت نمايش (با امکان شخصي سازي)
* نحوه ي نمايش به طور طولي و عرضي
* شتاب دهنده ي گرافيکي سه بعدي با پشتيباني از OpenGL ES 2.0
* کنترل روشنايي صفحه
* ردياب محدود کننده ي روشنايي


کليد ها و نحو ه ي وارد نمودن اطلاعات به گوشي

* صفحه لمسي به همراه صفحه کليد کامل
o صفحه کليد مجازي روي صفحه نمايش
o استفاده از قلم
* دکمه هاي اختصاصي بزرگنمايي(زوم)
* دکمه ي اختصاصي دوربين
* دکمه ي اختصاصي حجم صدا
* کليد قفل کردن
* چراغ هشدار دهنده
* دکمه ي دوربين


امکانات حافظه و ذخيره سازي

* 32 گيگابايت حافظه داخلي
* درگاه کارت حافظه، بيش از 16 گيگابايت microSD
* حافظه ي قابل استفاده بيش از 1 گيگابايت (256 مگابايت رم(RAM)به همراه 768 مگابايت حافظه ي مجازي)

اطلاعات شبکه

* چهار باند EGSM 850/900/1800/1900, WCDMA 900/1700/2100
* تغيير اتوماتيک بين باند هاي GSM
* حالت پرواز

Data Network

* GPRS class A, multislot class 32, maximum speed up to 107/64.2 kbps (DL/UL)
* EDGE class A, multislot class 32, maximum speed up to 296/177.6 kbps (DL/UL)
* WCDMA 900/1700/2100. Maximum speed PS up to 384/384 kbps (DL/UL)
* HSPA, maximum speed up to 10 Mbps (DL), 2 Mbps (UL)
* WLAN IEEE 802.11b/g
* WLAN Security: WEP, WPA, WPA2
* WLAN wizard
* Designed for continuous TCP/IP connectivity
* Capability to serve as data modem via USB connection

Requires data service. Data Services may not be available in all networks. Data transmission speeds may be as high as 10.2 Mbps, but may vary based upon network capabilities and other conditions. The establishment and continuation of a data connection depends on network availability, provider
support and signal strength.

اتصالات

* Bluetooth ورژن 2.1
* پروفايل بلوتوث:HFP, HSP, A2DP, AVRCP, FTP, OPP
* پشتيباني از UPnP
* جايگاه اتصال Micro-USB به همراه شارژ از طريق USB و انتقال اطلاعات با سرعت بالا توسط USB 2.0
* خروجي براي تلويزيون (PAL & NTSC) به وسيله ي Nokia Video Connectivity Cable (CA-75U)
* Support for MS Outlook synchronization of contacts, calendar and notes




طراحي

رنگها و محافظ

* رنگ بدنه
o مشکي


شخصي سازي

* پروفايل قابل دستکاري
* دسکتاپ وسيع با چهار حالت
* گجت ها(ابزار هاي کاربردي روي دسکتاپ)
* زنگ ها: .wav, .mp3, .AAC, .eAAC, .wma
* تم هاي از پيش نصب شده
* پس زمينه هاي وسيع و عريض
* ميانبر براي دفترچه، وب سايت ها و نرم افزار ها




نرم افزار ها و بستر نرم افزاري

سيستم عامل

* نرم افزار هاي Maemo 5 و رابط کاربري، همراه با ساپورت تاچ به صورت مستقيم، شتاب دهنده ي سه بعدي
* گرافيک و ناحيه منوي چند پنجره اي (multiwindow multitasking

نرم افزار ها

* کاوشگر اينترنت Maemo
* گفتگوي sms و مسنجر اينترنتي
* تلفن
* دفترچه تلفن
* دوربين
* عکس ها
* ايميل
* تقويم
* مديا پلير
* ساعت
* ياداشت
* نقشه هاي Ovi
* PDF خوان
* فايل منجر
* RSS خوان
* Sketch
* بازي ها
* گجت ها (ابزار هاي کاربردي روي دسکتاپ)
* داونلودر نرم افزار

ساير موارد

* تبادل اطلاعات با دستگاه هاي سازگار نوکيا (PIM)
* آپديت سيستم عامل و نرم افزارهاي مربوطه به وسيله خود گوشي




ارتباطات

ايميل و مسيج ها:

* Supported protocols: Mail for Exchange, IMAP, POP3, SMTP
* Support for email attachments
* Support for rich HTML
* SMS and instant messages organised as conversations
* Support for Nokia Messaging service
* Instant messaging and Presence-enhanced contacts
* Multiple number, email and Instant Messaging details per contact, contacts with images
* Support for assigning images to contacts

مديريت تماس

* بلندگوي داخلي (اسپيکر) به صورت استريو براي تماس
* انتظار و انتقال مکالمه
* زمان سنج تماس
* اطلاعات تماس هاي ورودي ، خروجي و پاسخ داده نشده
* تماس سريع با اشخاص مشخص توسط گجت ها
* لرزاننده ي داخلي
* دکمه هاي کناري حجم صدا
* قطع ميکروفون(سکوت)
* دفترچه تلفن به همراه عکس
* کنفرانس تلفني بيش از سه نفر
* تماس ويديوئي
* تماس اينترنتي





به اشتراک گذاري و اينترنت

کاوشگر اينترنت

* بروزر Maemo با بکارگيري تکنولوژي موزيلا Mozilla
* کاوشگر نيرومند:
o Adobe® Flash® Player 9.4
o AJAX ساپورت (Javascript 1.8, XML)
o HTML, XHTML, CSS
* Rich gesture based interactions






نقشه هاي ovi



GPS و هدايت گر

* گيرنده ي A-GPS*
* نرم افزار نقشه هاي ovi
* چرخش بين نقشه ها: به صورت سه بعدي ، م ا ه و ا ر ه اي و نقشه هاي دو حالته
* جستجو در نقشه ها براي آدرس ها و مکان ها
* پيدا کردن مقصد با مسيريابي رايگان

*در دسترس بودن و دقت سرويس مکان يابي جي پي اس وابسته به شبکه بي سيم و سيستم هاي م ا ه و ا ر ه اي مي باشد. سرويس مورد نظر در تمامي مکان ها يا زمان ها کار نخواهد کرد.
شما هرگز نبايد در موارد ضروري بر محصولات GPS متکي باشيد.
A-GPS يک شبکه ي تابع هست که خدمات و داده هاي لازمه ي شما براي کاکرد آن ممکن است نيازمند پرداخت هزينه ي اضافي باشد



عکاسي

دوربين

* 5 مگاپيکسل با فوکوس اتوماتيک (نسبت تصوير 4:3 و 16:9)
* فلاش LED دوتايي
* سنسور COMS ، به همراه Carl Zeiss optics, Tessar lens 2.8/5.2
* فوکوس اتوماتيک با کليد دو مرحله اي فوکوس و گرفتن عکس
* فرمت عکس: JPEG/EXIF
* فاصله ي کانوني: 5.2
* محدوده ي فوکوس: 10 سانتيمتر الي بينهايت
* منظرياب تمام صفحه
* نوار کار فعال
* دکمه ي اختصاص دوربين
* محافظ لنز با درب کشويي جهت حفاظت و فعاليت دوربين


غيره

* ويرايشگر عکس
* خروجي تلويزيون (NTSC/PAL) با Nokia Video Connectivity Cable (CA-75U)
* UPNP به وسيله ساپورت ِWLAN
* Tag, geo-tag,ويرايش و اشتراک گذاري عکس و ويدئو
* اضافه کردن پس زمينه به عکس ها به وسيله برچسب سايه زني: فرمت پشتيباني برچسب XMP, IPTC




ويدئو

دوربين فيلمبرداري

* دوربين اصلي:
o فيلمبرداري عريض در سايز 800 × 4800 پيکسل (WVGA,.mp4: MPEG4, AAC)
* دوربين جلو: دوربين براي وب VGA

اشتراک ويدئو و پخش آن

* فرمت هاي پخش ويدئو: s: .mp4, .avi, .wmv, .3gp; کدک ها: H.264, MPEG-4, Xvid, WMV, H.263
* Video streaming: H.264, MPEG-4, Xvid, WMV, H.263 in .avi, .mp4, .wmv, .asf and .3gp containers
* پخش در حالت عريض
* خروجي تلويزيون (NTSC/PAL) با Nokia Video Connectivity Cable (CA-75U)
* UPNP به وسيله ساپورت ِWLAN




موسيقي و صوتي

پخش موزيک

* مديا پلير
* فرمت هاي پخش موسيقي: .mp3, .wma, .aac, .m4a, .wav
* Audio streaming, UPnP music streaming
* فرمت هاي زنگ: Wav, MP3, AAC, eAAC
* دکمه ي اختصاصي حجم صدا
* جايگاه فيش صوتي 3.5 ميليمتري
* بلندگوي هاي استريو ي خارجي
* Music meta-data: ID3 tabs, album art
* بيت ريت بيش از 320 kbps
* فرستنده ي FM



محتويات جعبه (فروش*)

* Nokia N900
* Nokia باتري (BL-5J)
* Nokia شارژر با راندمان بالا (AC-10)
* Nokia هدفون استريو (WH-205)
* کابل خروجي تصوير به تلويزيون (CA-75U)
* Nokia اداپتور (CA-146C)
* دستمال جهت پاک کردن

* ممکن است جعبه با اشکال گوناگون و پيکربندي متفاوت باشد.
 

babak1000

عضو جدید
Sony Ericsson XPERIA X2 با 8.1 مگاپیکسل دوربین

Sony Ericsson XPERIA X2 با 8.1 مگاپیکسل دوربین

سوني اريکسون گوشي XPERIA X2 را رونمايي و روانه ي بازار کرد. يک گوشي با سيستم عامل ويندوز که در رده ي خود بهترين تجربه را در امکانات صوتي تصويري و نيز امکانات مربوط به ايميل و وب براي شما بر جاي مي گذارد. در دنياي مدرن امروزي که ارتباطات در 24 ساعت روز و 7 روز هفته بسيار کليدي است، کاربران مي توانند به سرعت صندوق پستي الکترونيکي و تقويم خود را تنظيم کنند يا اسناد Microsoft office خود را با خود حمل کنند و آن ها را ويرايش کنند، اين گوشي داراي يک صفحه ي کليد کشويي استاندارد QWERTY و دوربين 8 مگاپيکسلي است.

سوني اريکسون XPERIA X2 يک گوشي تلفن همراه با صفحه ي کليد کشويي QWERTY است که در ابعاد 110 X 54 X 16 ميليمتر ساخته شده است و 155 گرم وزن دارد. صفحه ي کليد کشويي استاندارد آن، اين امکان را فراهم مي آورد تا بتوان به راحتي با سيستم عامل و واسط کاربري ويندوز موبايل نسخه ي 6.5 آن کار کرد. اين گوشي توانايي پشتيباني چهار باند 850 ، 900 ، 1800 ، 1900 GSM و سه باند 900 ، 1900 ، 2100 HSDPA را دارد.

سوني اريکسون XPERIA X2 داراي يک نمايشگر LCD بزرگ 3.2 اينچي لمسي 65000 رنگ است. با واسط کاربري پيشرفته و پنل جديد سه بعدي (3D) آن کاربر مي تواند از صفحه ي کار انعطاف پذير که ويژگي هاي بيزينس، سرگرمي ها و نيز ارتباطات را در خود جاي داده است لذت ببرد. کافي است تا موضوعات مورد علاقه ي خود را مشخص کنيد تا هر روز صبح يا هر زماني که شما خواستيد فيدهاي خبري براي شما بر روي نمايشگر 800 X 480 پيکسل آن نمايان شود. شما مي توانيد به راحتي به پروفايل خود در facebook دسترسي پيدا کنيد و زندگي خود را با دوستانتان در سراسر جهان تقسيم کنيد.

بر روي سوني اريکسون XPERIA X2 يک دوربين 8 مگاپيکسلي نصب شده است. دوربين آن مي تواند تصاويري در حد کيفيت تصاوير دوربين هاي ديجيتال متداول ايجاد کند، بعلاوه ي اينکه فلاش و فوکوس اتوماتيک نيز دارد تا خيال شما از عکاسي در نور کم و نيز خارج از فوکوس نبودن جسم مورد نظرتان در تصوير راحت باشد. اين دوربين قادر است تا عکس هايي در ابعاد 3264 X 2448 تهيه کند.

اين گوشي نيز به مانند ديگر گوشي هاي تلفن همراه امروزي قادر به ارسال و دريافت SMS، MMS و Email مي باشد. همچنين بر روي اين گوشي برنامه اي براي IM يا همان Instant messaging که در واقع امکان چت کردن است وجود دارد. بدين ترتيب شما مي توانيد با دوستان خود در سرتاسر جهان بدون اينکه متحمل هزينه هاي زياد SMS به خارج از کشور شويد پيام هاي کوتاه رد و بدل کنيد و در ارتباط باشيد.

از ديگر امکانات ارتباطي اين گوشي بلوتوث نسخه ي 2.1 مي باشد که جديدترين نسخه ي بلوتوث نصب شده بر روي گوشي هاي تلفن همراه است و امکان انتقال فايل ها را با سرعت زياد و زمان کمتر بوجود مي آورد. به جز آن بر روي XPERIA X2 پورت USB نسخه ي 2 نيز وجود دارد که به دليل ظرفيت زياد آن در انتقال حجم زياد فايل مي توان از آن براي ارتباط بين گوشي و رايانه ي شخصي استفاده کرد. اين گوشي قابليت پشتيباني از اينترنت بي سيم Wi-Fi نيز دارد و بدين طريق مي توان توسط آن به اينترنت پر سرعت دسترسي پيدا کرد. همچنين مي توان بوسيله ي شبکه ي GPRS 32 - 48 kbps اتصال به اينترنت سوني اريکسون گوشي XPERIA X2 را رونمايي و روانه ي بازار کرد. يک گوشي با سيستم عامل ويندوز که در رده ي خود بهترين تجربه را در امکانات صوتي تصويري و نيز امکانات مربوط به ايميل و وب براي شما بر جاي مي گذارد. در دنياي مدرن امروزي که ارتباطات در 24 ساعت روز و 7 روز هفته بسيار کليدي است، کاربران مي توانند به سرعت صندوق پستي الکترونيکي و تقويم خود را تنظيم کنند يا اسناد Microsoft office خود را با خود حمل کنند و آن ها را ويرايش کنند، اين گوشي داراي يک صفحه ي کليد کشويي استاندارد QWERTY و دوربين 8 مگاپيکسلي است.

سوني اريکسون XPERIA X2 يک گوشي تلفن همراه با صفحه ي کليد کشويي QWERTY است که در ابعاد 110 X 54 X 16 ميليمتر ساخته شده است و 155 گرم وزن دارد. صفحه ي کليد کشويي استاندارد آن، اين امکان را فراهم مي آورد تا بتوان به راحتي با سيستم عامل و واسط کاربري ويندوز موبايل نسخه ي 6.5 آن کار کرد. اين گوشي توانايي پشتيباني چهار باند 850 ، 900 ، 1800 ، 1900 GSM و سه باند 900 ، 1900 ، 2100 HSDPA را دارد.


سوني اريکسون XPERIA X2 داراي يک نمايشگر LCD بزرگ 3.2 اينچي لمسي 65000 رنگ است. با واسط کاربري پيشرفته و پنل جديد سه بعدي (3D) آن کاربر مي تواند از صفحه ي کار انعطاف پذير که ويژگي هاي بيزينس، سرگرمي ها و نيز ارتباطات را در خود جاي داده است لذت ببرد. کافي است تا موضوعات مورد علاقه ي خود را مشخص کنيد تا هر روز صبح يا هر زماني که شما خواستيد فيدهاي خبري براي شما بر روي نمايشگر 800 X 480 پيکسل آن نمايان شود. شما مي توانيد به راحتي به پروفايل خود در facebook دسترسي پيدا کنيد و زندگي خود را با دوستانتان در سراسر جهان تقسيم کنيد.

بر روي سوني اريکسون XPERIA X2 يک دوربين 8 مگاپيکسلي نصب شده است. دوربين آن مي تواند تصاويري در حد کيفيت تصاوير دوربين هاي ديجيتال متداول ايجاد کند، بعلاوه ي اينکه فلاش و فوکوس اتوماتيک نيز دارد تا خيال شما از عکاسي در نور کم و نيز خارج از فوکوس نبودن جسم مورد نظرتان در تصوير راحت باشد. اين دوربين قادر است تا عکس هايي در ابعاد 3264 X 2448 تهيه کند.

اين گوشي نيز به مانند ديگر گوشي هاي تلفن همراه امروزي قادر به ارسال و دريافت SMS، MMS و Email مي باشد. همچنين بر روي اين گوشي برنامه اي براي IM يا همان Instant messaging که در واقع امکان چت کردن است وجود دارد. بدين ترتيب شما مي توانيد با دوستان خود در سرتاسر جهان بدون اينکه متحمل هزينه هاي زياد SMS به خارج از کشور شويد پيام هاي کوتاه رد و بدل کنيد و در ارتباط باشيد.

از ديگر امکانات ارتباطي اين گوشي بلوتوث نسخه ي 2.1 مي باشد که جديدترين نسخه ي بلوتوث نصب شده بر روي گوشي هاي تلفن همراه است و امکان انتقال فايل ها را با سرعت زياد و زمان کمتر بوجود مي آورد. به جز آن بر روي XPERIA X2 پورت USB نسخه ي 2 نيز وجود دارد که به دليل ظرفيت زياد آن در انتقال حجم زياد فايل مي توان از آن براي ارتباط بين گوشي و رايانه ي شخصي استفاده کرد. اين گوشي قابليت پشتيباني از اينترنت بي سيم Wi-Fi نيز دارد و بدين طريق مي توان توسط آن به اينترنت پر سرعت دسترسي پيدا کرد. همچنين مي توان بوسيله ي شبکه ي GPRS 32 - 48 kbps اتصال به اينترنت داشت. مرورگر اينترنت WAP 2.0 آن نيز توانايي پشتيباني از HTML (IE) و انواع فيدهاي RSS را دارد.

اين گوشي قادر است تا کليه اسناد Microsoft office را به نمايش دهد و در صورت لزوم مي توانيد به ويرايش آنها نيز اقدام کنيد. همچنين اين گوشي قادر به پشتيباني از فايل هاي PDF نيز مي باشد. پخش کننده ي صوتي تصويري آن نيز قادر به پشتيباني از همه ي فرمت هاي MP3TWAV،eAAC +، WMA، MP4، Xvid،WMV9 ،H .263،H .264 مي باشد. بدين طريق ديگر شما نگران عدم شناخت فرمت هاي فايل هاي ويديويي و موسيقي توسط گوشي خود نخواهيد بود.

گوشي سوني اريکسون XPERIA X2 داراي 110 مگابايت حافظه ي داخلي همراه مي باشد. اگر باز هم به فضاي بيشتري براي ذخيره کردن فايل هاي موسيقي خود احتياج داشتيد مي توانيد با اضافه کردن يک کارت حافظه ي خارجي MicroSD ظرفيت گوشي خود را بالا ببريد.

از ديگر ويژگي هاي XPERIA X2 پردازنده ي Qualcomm MSM 7200 528MHz، حافظه 256 مگابايت رم و 512 مگابايت رام، سيستم موقعيت ‌ياب ماهواره‌اي (A-GPS Support)، سنسور ماسوره اي (Proximity Sensor) براي خاموش کردن اتوماتيک گوشي، سنسور شتاب سنج براي چرخش خودکار صفحه ي نمايش به حال عمودي و افقي، صفحه ي کليد استاندارد QWERTY، قابليت تشخيص دست خط (Handwriting Recognition) دوربين با لنز کارل زايس و لرزش گير دست و فوکوس لمسي، درج موقعيت زماني و مکاني بر روي عکس، برنامه ي کاربردي You Tube ، خروجي تلوزيون، مرورگر اسناد Microsoft office و PDF مي باشد. باتري ليتيوم-يون استاندارد آن که ظرفيت 1500 mAh را دارد مي تواند به مدت زمان 10 ساعت در زمان مکالمه و 500 ساعت در زمان انتظار شارژ بدهد. داشت. مرورگر اينترنت WAP 2.0 آن نيز توانايي پشتيباني از HTML (IE) و انواع فيدهاي RSS را دارد.

اين گوشي قادر است تا کليه اسناد Microsoft office را به نمايش دهد و در صورت لزوم مي توانيد به ويرايش آنها نيز اقدام کنيد. همچنين اين گوشي قادر به پشتيباني از فايل هاي PDF نيز مي باشد. پخش کننده ي صوتي تصويري آن نيز قادر به پشتيباني از همه ي فرمت هاي MP3TWAV،eAAC +، WMA، MP4، Xvid،WMV9 ،H .263،H .264 مي باشد. بدين طريق ديگر شما نگران عدم شناخت فرمت هاي فايل هاي ويديويي و موسيقي توسط گوشي خود نخواهيد بود.

گوشي سوني اريکسون XPERIA X2 داراي 110 مگابايت حافظه ي داخلي همراه مي باشد. اگر باز هم به فضاي بيشتري براي ذخيره کردن فايل هاي موسيقي خود احتياج داشتيد مي توانيد با اضافه کردن يک کارت حافظه ي خارجي MicroSD ظرفيت گوشي خود را بالا ببريد.

از ديگر ويژگي هاي XPERIA X2 پردازنده ي Qualcomm MSM 7200 528MHz، حافظه 256 مگابايت رم و 512 مگابايت رام، سيستم موقعيت ‌ياب ماهواره‌اي (A-GPS Support)، سنسور ماسوره اي (Proximity Sensor) براي خاموش کردن اتوماتيک گوشي، سنسور شتاب سنج براي چرخش خودکار صفحه ي نمايش به حال عمودي و افقي، صفحه ي کليد استاندارد QWERTY، قابليت تشخيص دست خط (Handwriting Recognition) دوربين با لنز کارل زايس و لرزش گير دست و فوکوس لمسي، درج موقعيت زماني و مکاني بر روي عکس، برنامه ي کاربردي You Tube ، خروجي تلوزيون، مرورگر اسناد Microsoft office و PDF مي باشد. باتري ليتيوم-يون استاندارد آن که ظرفيت 1500 mAh را دارد مي تواند به مدت زمان 10 ساعت در زمان مکالمه و 500 ساعت در زمان انتظار شارژ بدهد.
 

sJaguar

عضو جدید
x10 یا همون راشل وارد بازار شد
قیمت 770 دلار
این اولا دیوایس سونی اریکسون تحت آندروید هست که روانه بازار میشه.
 

Lord Kevinz

عضو جدید
کاربر ممتاز
معرفي يک گوشي با سيستم عامل Meego توسط نوکيا

نوکيا اعلام کرده است يک گوشي تا قبل از پايان سال 2010 با سيستم عامل Meego را معرفي مي کند.
گفته مي شود احتمالا نام اين گوشي N9 است اما بايد منتظر بمانيم و ببينيم آيا گوشي نوکيا با همين نام معرفي مي گردد يا خير .
 

Lord Kevinz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سود خالص HTC در سه ماهه سوم به دو برابر افزايش يافت

کمپاني تايواني HTC سود سه ماهه خود را تا پايان سپتامبر 361 ميليون دلار اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 130 درصد افزايش داشته است. HTC عنوان کرد که ميزان فروش محصولات جديد در ماه سپتامبر تنها بخش کوچکي از فروش کلي اين کمپاني را به خود اختصاص داد و پيش بيني مي شود تا پايان ماه اکتبر ، HTC سود بيشتري از فروش محصولات جديد خود بدست آورد. در طول 9 ماه سال جاري ميلادي سود کلي کمپاني نسبت به سال 2009 حدود 69% افزايش داشته است.
کمپاني HTC که در ابتدا بصورت واسطه براي کمپاني هاي ديگر گوشي توليد مي کرد از چند سال پيش گوشي هاي مخصوص خود را با برند HTC به بازار عرضه کرد و در حال حاضر برترين کمپاني توليد کننده گوشي هاي موبايل بر پايه سيستم عامل ويندوز موبايل مايکروسافت است هرچند اخيرا HTC محصولات متنوعي بر پايه سيستم عامل آندرويد گوگل نيز روانه بازار کرده است.
از اواسط ماه اکتبر نيز محصولات جديدي از HTC موجود خواهد شد که Desire HD و Desire Z برخي از آنها هستند که براي بازارهاي آسيا و اروپا در نظر گرفته شده اند.
 

Lord Kevinz

عضو جدید
کاربر ممتاز
نسخه اروپايي Palm Pre را FCC تاييد کرد.

گوشي Palm Pre 2 کمپاني HP از سوي FCC تاييد شده و اين نشان مي دهد که بايد به زودي شاهد ورود اين گوشي به بازار باشيم. اطلاعات بدست آمده از FCC حاکي از اين است که گوشي مذکور براي کاربرد در شبکه هاي اروپايي توليد شده و مي توان آن را نسخه اروپايي شده گوشي Palm Pre دانست چون اين گوشي از اتصال 3G مبتني بر استاندارد UMTS پشتيباني مي کند که استاندارد مخابراتي رايج در کشورهاي اروپايي است.
از مشخصاتي که تاکنون براي اين گوشي اعلام شده مي توان پردازنده 1GHZ ، باتري 1150mAh و صفحه نمايش تمام لمسي را نام برد. از نظر شکل ظاهري اين گوشي مشابه ساير گوشي هاي Palm است که تاکنون راهي بازار شده اند. درباره قيمت و ساير مشخصات اين گوشي اطلاعاتي از سوي HP ارائه نشده است.
 

Lord Kevinz

عضو جدید
کاربر ممتاز
فروش عمومي نوکيا N8 از 22 اکتبر

فروش عمومي نوکيا N8 از 22 اکتبر

نوکيا اعلام کرده است فروش گوشي N8 از 22 اکتبر در بازار آغاز مي شود . اين در حالي است که پيش فروش اينترنتي اين گوشي قبلا صورت گرفته است.
خريد اينترنتي اين گوشي هم از 15 اکتبر آغاز مي شود.
 

Lord Kevinz

عضو جدید
کاربر ممتاز
همکاري موتورولا با مايکروسافت در زمينه گوشي هاي ويندوز 7

همکاري موتورولا با مايکروسافت در زمينه گوشي هاي ويندوز 7

مدير ارشد مايکروسافت ، استيو بالمر روز گذشته طي کنفرانس مطبوعاتي همکاري خود با موتورولا را در زمينه گوشي هاي ويندوز 7 اعلام کرد. در حال حاضر عمده گوشي هاي موتورولا بر پايه آندرويد راهي بازار مي شود.

لازم به ذکر است که چندي پيش مايکروسافت از موتورولا بدليل استفاده غير قانوني از برخي فناوري هاي مختص مايکروسافت شکايت کرده بود با اينحال عليرغم اين موضوع نائب رئيس اجرايي موتورولا اوايل هفته گذشته تمايل خود نسبت به همکاري با مايکروسافت در زمينه توليد گوشي هاي مبتني بر سيستم عامل موبايلي ويندوز 7 را اعلام کرده بود.
طي کنفرانس مطبوعاتي روز گذشته از بالمر نسبت به اظهار تمايل موتورولا براي کاربرد سيستم عامل ويندوز موبايل 7 سوال شد و او نيز گفت: مايکروسافت هميشه از کمپاني هايي که علاقمند به همکاري با آن هستند به خوبي استقبال مي کند.
 

Lord Kevinz

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوکيا به کم‌درآمدها مي‌انديشد

نوکيا به کم‌درآمدها مي‌انديشد

نوکيا از دو گوشي جديد با قيمت مناسب براي افراد کم درآمد رونمايي کرد.
به گزارش دنياي اقتصاد گوشي‌هاي جديد نوکيا با نام C3 و Nuron 5230 عرضه مي‌شوند که يکي در رده متوسط قرار مي‌گيرد و ديگري گوشي هوشمندي مبتني بر سيستم‌عامل سيمبيان است.C3 داراي صفحه کليد کامل QWERTY است، اما گوشي Nuron 5230 داراي صفحه نمايش لمسي است.گوشي C3 از نسخه S40سيمبيان پشتيباني مي‌کند و داراي صفحه نمايش 4/2 اينچي QVGA است و از اتصالات Wi-Fi (شبکه بي‌سيم محلي)، بلوتوث و جک صوتي 5/3 ميلي متري و دوربين دو مگاپيکسلي بهره مي‌برد.اما Nuron 5230 گوشي هوشمندي با پشتيباني از صفحه نمايش لمسي و سرويس‌هاي شبکه G3، دريافت کننده GPS و اتصالات Wi-Fi (شبکه بي‌سيم محلي) و سيستم‌عامل سيمبيان است.
 

Lord Kevinz

عضو جدید
کاربر ممتاز
دانلود 3/2 ميليون نرم افزار از Ovi در يک روز

دانلود 3/2 ميليون نرم افزار از Ovi در يک روز

نوکيا اعلام کرد در طول يک روز بيش از 3/2 ميليون نرم‌افزار از فروشگاه Ovi دانلود شده است. نوکيا تعداد کاربران سرويس Ovi را در سراسر دنيا 140 ميليون نفر اعلام کرده که روزانه 200 هزار نفر از اين کاربران از اين سرويس استفاده مي‌کنند.
به گزارش دنياي اقتصاد اين سرويس براي 190 کشور در سراسر دنيا ارائه شده که شامل نقشه، موسيقي، پيام، فروشگاه و Life Tools است و Life Tools فقط در بازارهاي منتخب در دسترس کاربران قرار دارد. اين نرم‌افزار هم‌اکنون 7/4 ميليون کاربر در چين و هند و اندونزي دارد در حالي که شمار کاربران Ovi Mail و Ovi Chat به 17 ميليون نفر رسيده است.
 

Similar threads

بالا