الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
بخاطر یه سری موضوعات یه استرس ریزی دارم،خودم رو سپردم دست سرنوشت، میخوام ببینم چی برام درنظر گرفته.
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
امشب یه حس جالبی رو خانوادگی تجربه کردیم.
دم غروبی میخواستیم بریم بیرون که پسرم اصرار پشت اصرار که امروز نریم. بهش گفتم تو دیگه بزرگ شدی میتونی خونه بمونی تا من و بابا بریم و برگردیم. اولش یکم مقاومت کرد و حتی اشک هم ریخت ولی در نهایت خودش گفت من میمونم بازی میکنم تا شماها برگردین و واقعا ما رفتیم.
برای اولین بار بود که یک ساعت پسرم رو توی خونه تنها میزاشتیم، برای همه تجربه ی جالبی بود.
البته وقتی از خونه رفتیم بیرون، به مامانم زنگ زدم و بهشون گفتم که به آرش زنگ بزنین و باهاش حرف بزنین تا خیلی حس تنهایی نکنه و تقریبا کل اون یک ساعت رو پسرم داشت با مامان و بابام صحبت میکرد😂
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
طفلی پسرت ! تنها گذاشتن بچه کار درستی بنظرم نیست ... بنظرم سنگدلانه است !
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
طفلی پسرت ! تنها گذاشتن بچه کار درستی بنظرم نیست ... بنظرم سنگدلانه است !
مستقل شدن بلاخره از یه جایی و از یه زمانی باید شروع بشه.
امروز جایی که رفتیم خیلی نزدیک به خونه بود و زمان کمی هم قرار بود بیرون باشیم، برای همین برای اولین تجربه گزینه مناسبی بود.
.
خوابم میاد، این روزها دارو مصرف میکنم برای همین همش خوابالودم.
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
امشب یه حس جالبی رو خانوادگی تجربه کردیم.
دم غروبی میخواستیم بریم بیرون که پسرم اصرار پشت اصرار که امروز نریم. بهش گفتم تو دیگه بزرگ شدی میتونی خونه بمونی تا من و بابا بریم و برگردیم. اولش یکم مقاومت کرد و حتی اشک هم ریخت ولی در نهایت خودش گفت من میمونم بازی میکنم تا شماها برگردین و واقعا ما رفتیم.
برای اولین بار بود که یک ساعت پسرم رو توی خونه تنها میزاشتیم، برای همه تجربه ی جالبی بود.
البته وقتی از خونه رفتیم بیرون، به مامانم زنگ زدم و بهشون گفتم که به آرش زنگ بزنین و باهاش حرف بزنین تا خیلی حس تنهایی نکنه و تقریبا کل اون یک ساعت رو پسرم داشت با مامان و بابام صحبت میکرد😂
به نظرم تو سن آرش نرماله چون خطر و درک می‌کنه و می‌تونه مراقب خودش باشه
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
به نظرم تو سن آرش نرماله چون خطر و درک می‌کنه و می‌تونه مراقب خودش باشه
موافقم، خودش هم خوشش اومده بود، احساس بزرگی میکرد.
البته قرار هم شده که بخاطر شجاعت امشبش فردا بریم یه جایزه براش بگیریم😁
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
موافقم، خودش هم خوشش اومده بود، احساس بزرگی میکرد.
البته قرار هم شده که بخاطر شجاعت امشبش فردا بریم یه جایزه براش بگیریم😁
خیلی هم عالی باید به بچه ها اعتماد کرد شخصیت ایندشون از الان ساخته میشه . مخصوصا پسرها باید مسولیت پذیر تر باشن
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مثل اینکه داشتن شوهرشون میدادن ! چرا سر من خالی میشد ! گوشی و خطام گمونم فیک شده !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ماشینم باتری خالی کرده ، نمی‌دونم چرا روشن نمیشه !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان من زنه وحیدشون یا شیخ شون نیستم سرشون کلاه زدن ! حق منو خوردن :rolleyes: :(
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان من دیگه ب احتمال قوی نمیام دیگه باشگاه .. بای
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خب ما تلفنی صحبت میکردیم چندین سال طول کشیده بود فکر کردم سرکاریه چون هیچ اتفاق خوبی نمی افتاد بعد متوجه شدم من داشتم اونطوری دوام می‌آوردم.. اشتباه من بود چون اصلا موضوع اون چیزی نبود ک من فکر میکردم از طرفی من داخل وبلاگم چیزی نوشته بودم و سرچی کردم ک اصلا بمن مربوط نبود ... و غیره ! نیروی امام زمان بودن گمونم ... ! اصلا در مورد من اشتباه برداشت کرده بودن ! چون من دنبال باج گرفتن و این چیزا نبودم و نیستم ..خب آره من قوی بودم ..
خط ممکنه فیک باشه ولی ی آدم بخصوص صحبت کنه توش ..! بالاخره حق دارن امنیت و این چیزا !
خیلی خب ببخشید :w09:
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ازتون نمیگذرم بهم هم توهین میکنین هم تهمت میزنین ! بعلاوه ... ! شما زندگی منو به گند کشیدین :( و خراب کردین 😢 من اهل اون حرفا نیستم ...
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خیلی ببخشیدا چون منو شناختن ! تازه بجز دوستان باشگاه ...... ! :(
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حالا هر کی پلیس یا ... ! من ک نباید تاوان اشتباه دیگران رو هم بدم :|
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ضمنا جایی ک شبانه روزی باشه یعنی شب و روز با هم آن کال هستن !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گرسنم بود رفتم ی ته مونده با نون از تو یخچال خوردم
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اونقدر بدم میاد از آدم های ک برای منافع خودشون آدمو الکی میپیچونن! ماشینم خرابه :|
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ایرانسل خیلی ممنون 🙏 :gol::heart:
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا