لجم در نمیاد، بیشتر بدم میاد از این مدل حرف زدن. البته این نظر شخصیمه، شما میتونی نظر دیگه ای داشته باشیحس درآوردن لج خانم مهندس![]()
لجم در نمیاد، بیشتر بدم میاد از این مدل حرف زدن. البته این نظر شخصیمه، شما میتونی نظر دیگه ای داشته باشیحس درآوردن لج خانم مهندس![]()
میفهمم، از لحن کامنتتون بیشتر خنده م گرفت، وگرنه که من اینجور وقتها میشینم جلوی تلویزیون زار زار گریه میکنمدلم برا بچه کوچیکا میسوزه خیلی
بچه ها بی گناه ومعصومن
خودمم بدم میاد اما مجبورم بگملجم در نمیاد، بیشتر بدم میاد از این مدل حرف زدن. البته این نظر شخصیمه، شما میتونی نظر دیگه ای داشته باشی![]()
چرا؟!!!!خودمم بدم میاد اما مجبورم بگم
خوب باید امر به معروف و نهی از منکر کرد ، واجبه
نه بابا، رفتم یه سری به پرسنل زدمحس میکنم مدیریت دید خانم مهندس داره با گوشیش بازی میکنه ، دعواش کرد ، خانم مهندسم رفت سر کارش
چی شده؟؟؟ دوباره وحید اومد؟آدم اینقدر بدجنس و حسود ... ! واویلا
بیخیالچی شده؟؟؟ دوباره وحید اومد؟
نه بابا، داشتیم توی خط تولید یه چیزی رو تست میکردیم.حس میکنم مدیرعامل ، خانم مهندسو تنبیه کرده و گوشیشو ازش گرفته که نیستش
به نشانه ی تهدید؟فاز نشون دادن کفگیر ملاقه جدیدی که امروز خریدم به شوهرم
نه بابا، ازینکارها بلد نیستم منبه نشانه ی تهدید؟![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |