الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
فاز درس خوندن🤣
چند سال پیش کلاس خیاطی رو رفتم و کامل خیاطی میکنم ولی مدرک فنی و حرفه ایش رو نداشتم.
چند هفته ی قبل اتفاقی توی خیابون مربی خیاطیم رو دیدم و جریان رو بهش گفتم، گفت برو اسم بنویس و خیلی راحت میتونی مدرک بگیری.
خلاصه امروز ساعت 11 امتحان دارم، دارم یه نگاه به جزوه هام میکنم.
 

میتی کومان

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اصن دخترا باید جوشکاری بلد باشن
برق ساختمون سر در بیارن
سیم کشی ماشین بلد باشن
آرماتور بندی بلد باشن
باید بتونن با تراکتور کار کنن
ما یه همچین خانمایی داریم😁
ما توی دانشگاه کارگاه عمومی داشتیم، جوشکاری، تراشکاری و سوهانکاری هم انجام میدادیم من دوست داشتم:LOL:
جوشکاری رو بیشتر دوست داشتم قشنگ بود
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
اصن دخترا باید جوشکاری بلد باشن
برق ساختمون سر در بیارن
سیم کشی ماشین بلد باشن
آرماتور بندی بلد باشن
باید بتونن با تراکتور کار کنن
ما یه همچین خانمایی داریم😁
نه اینکه خودت همه ی اینکارها رو بلدی!!! 😒
ما توی دانشگاه کارگاه عمومی داشتیم، جوشکاری، تراشکاری و سوهانکاری هم انجام میدادیم من دوست داشتم:LOL:
جوشکاری رو بیشتر دوست داشتم قشنگ بود
دقیقا👍 تازه ریخته گری هم انجام دادم😏
من حتی جرثقیل هوایی در حالت بلندترین ارتفاعش رو هم بالا رفتم😏
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
من فک کردم خانمای امروزی از خیاطی بیزارن😀
اتفاقا خیلی جذابه، اینکه کمدم رو باز میکنم و میبینم اکثر لباس هام رو خودم دوختم، بهم حس خوبی میده👍
تازه میخوام برم پرس و جو کنم و کلاس دوخت لباس مجلسی رو هم پیدا کنم و برم😏
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
خسته م،امروز کلا مدل یویو بودم، همش داشتم اینور اونور میرفتم🤦‍♀️
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حتما شما را هم به وحید میدن؟
آره دقیقا .. چون باهاشون کاری نشه :| من ک وحید رو نمی‌خوام و دوسش ندارم .. جالبه زنه سعید و حاجی زاده میشن خب چرا زنه وحید نمیشن ؟
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آره دقیقا .. چون باهاشون کاری نشه :| من ک وحید رو نمی‌خوام و دوسش ندارم .. جالبه زنه سعید و حاجی زاده میشن خب چرا زنه وحید نمیشن ؟
حالا من ک واقعا نظر به کسی ندارم تا وقتی دوست داشتن دوطرفه نباشه ! ولی خب ..
منظور خاصی نداشتم ..
نمیدونم شاید کشوندن شون بیرجند و روستا .. امیدوارم همه دوستان اگه هستند یا انسان های خوب سلامت و خوشبخت باشند ..
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چرا؟؟؟ وحید خیلی خوبه ها
بیا رضایت بده به وحید یه عروسی دعوت بشیم
نه اصلا ..
دیگه کسی رو دوست ندارم ! بیخودی بیشتر از ده سال دو نفر دیگه می‌خوان ازدواج کنن من زجرش کشیدم اونم بدون پشتیبان !
ضمنا کسی ک کسیو از ته دل دوست داره ک اینقدر آزار نمی‌ده ... !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خوب بگو کیو میخای تا یه فکری به حالت کنیم و از تنهایی در بیای؟
خخخ ! قبلاً شاید کسی رو دوست داشتم الان با اینکه فازم عاشقانه هست هیچکی !
بعدشم من ک نباید دوست داشته باشم اون باید بخواد بعد من بخوام :w05:
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اونقدر دلم میخواد با یکی ی عالمه حرف بزنم به شرطی ک پشیمون نشم بعدا ، بیشترشم غیبت باشه ..‌ :w25:
 

Similar threads

بالا