متاسفانه مریضی عضو ثابت خونه هامون شدهبعد از دو روز تب و سرما خوردگی فکر می کنم دارم دوباره به زندگی برمی گردم. البته اگه این سرفه ها بگذاره.
چه با حال ...خوشحالم یه خبر خوب شنیدم
حس میکنم استراحت و خوابیدن زیاد بهم نمیسازهدقیقاکلاشنبه روز عجیبیه
فقط شنبه اینجوریه که سخته از خواب بیدارشی
بقیه روزا برات عادی میشه
یادت باشه داری دور میزنی برای منم یه کاری بکنیدقیقا
امروز بعد از ظهر مرخصی گرفتم
برم در سطح شهر دور بزنم
باشه، در راستای حذف کردنت؟؟؟یادت باشه داری دور میزنی برای منم یه کاری بکنی
در شهرنه
برای همون که میخاستی درب مغازه پیدا کنی
تو شهر پیدا کن
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3634 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |