الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
بعد از دو روز تب و سرما خوردگی فکر می کنم دارم دوباره به زندگی برمی گردم. البته اگه این سرفه ها بگذاره.
متاسفانه مریضی عضو ثابت خونه هامون شده😕
.
سر حالم، هوا خوبه،پنجره های خونه بازه، هوای تازه میاد توی خونه، سرحالم کرده.
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چه زنیکه ها پرو هستن .. مارو بستن خودشون میرن با پسر جوونا و بقیه زنا تلفنی این دخترو به اون میدن اون یکی رو اون یکی دیگه ! خودشونم ... !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
باشه شرمنده آخرین باری بود ک اینجوری حرف زدم ، ببخشید .. سعی میکنم دیگه تکرار نشه !!
..
شبتون بخیر
 

Similar threads

بالا