الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
سرکار رفتی؟
منم گشنمه
آره دیگه.
انقدر درگیری دارن اینا، باید از نو بکوبم و بسازم🙄
از دیروز هی دارم با کارپردازهای مختلفشون جلسه میکنم و قرارداد مینویسم که هی هر سری نخوام باهاشون بحث داشته باشم.
نمیدونم تا حالا چیکار میکردن🤦‍♀️
بیخود نبود مدیرعامل سر حقوق باهام چونه نزد، مبلغ پیشنهادیم رو قبول کرد، تازه بهش گفتم تا سه ماه با این حقوق باهاتون کار میکنم،بعدش باید افزایش حقوق بزنین😁
خوبیش هم اینه که برای نگهداشتنم هی داره خرج میکنه🤣
کل اتاق منو داره از نو میسازه، کلی تجهیزات هم برام گرفته امروز😁
 
آخرین ویرایش:

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حس میکنم خانم مهندس کم اورده داره میره سر کار
حالا 15 تومنم بهت بدن ، میارزه اینهمه سختی بکشی؟؟؟
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حس میکنم خانم مهندس کم اورده داره میره سر کار
حالا 15 تومنم بهت بدن ، میارزه اینهمه سختی بکشی؟؟؟
نه بابا، چند برابر این مبلغه😁
.
حس میکنم علیرضا دوست داره سر به سرم بزاره تا ازم حرف بکشه،ولی نمیدونه من خیلی توی مود جواب دادن نیستم، بیشتر خنده م میگیره😁
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نه بابا، چند برابر این مبلغه😁
.
حس میکنم علیرضا دوست داره سر به سرم بزاره تا ازم حرف بکشه،ولی نمیدونه من خیلی توی مود جواب دادن نیستم، بیشتر خنده م میگیره😁
نه بابا
من قبلا هم گفتم که خیلی ساده هستم همچنین مظلوم
من چون مثل یه خواهر هستی برای من باهاتون کل کل میکنم
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
نه بابا
من قبلا هم گفتم که خیلی ساده هستم همچنین مظلوم
من چون مثل یه خواهر هستی برای من باهاتون کل کل میکنم
تو حتما مظلومی، منم باورم میشه🤣🤣🤣
.
.
حس میکنم که اتفاقا علیرضا اصلا مظلوم و ساده نیست😁
 

!austenite

کاربر حرفه ای
اصن همه ی شماها مظلومین مگه خلافش ثابت بشه :D

به جون خودم من خیلی مظلومم
تو مدرسه اسمم همیشه تو خوبان بود:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

حس نگرانی
استانبول زلزله 6.2ریشتری اومده
خدا به خیر بگذرونه براشون
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حس نگرانی
استانبول زلزله 6.2ریشتری اومده
خدا به خیر بگذرونه براشون
تقصیر خودشونه
حجابشونو رعایت نمیکنن

خوب باید امر به معروف و نهی از منکر کرد ، واجبه

حس میکنم خانم مهندس خیلی عصبی شده الان
باید ازش عذرخواهی کنم
 

!austenite

کاربر حرفه ای
تقصیر خودشونه
حجابشونو رعایت نمیکنن
اتفاقا اون بخش از مردمشون که حجاب دارن اعتقاد واقعی دارن نه مث ایران که از ترس باشه
بعدم اگه بخواد زلزله بیاد مملکت ما که مستعد تر با فساد مسئولاش

اینکه من خنده م گرفت از کامنت شما، طبیعیه؟😅😅😅
ایشالله که خیره🤲
دلم برا بچه کوچیکا میسوزه خیلی
بچه ها بی گناه ومعصومن
 

Similar threads

بالا