حس درد و کوفتگی 


برای دعوا؟؟؟؟خوبم،دارم فکر میکنم و برنامه ریزی میکنم.
نه بابا، اونو که اصلا حسابت نمیکنمبرای دعوا؟؟؟؟
سرکار رفتی؟خسته م
آره دیگه.سرکار رفتی؟
منم گشنمه
نه بابا، چند برابر این مبلغهحس میکنم خانم مهندس کم اورده داره میره سر کار
حالا 15 تومنم بهت بدن ، میارزه اینهمه سختی بکشی؟؟؟
نه بابانه بابا، چند برابر این مبلغه
.
حس میکنم علیرضا دوست داره سر به سرم بزاره تا ازم حرف بکشه،ولی نمیدونه من خیلی توی مود جواب دادن نیستم، بیشتر خنده م میگیره![]()
تو حتما مظلومی، منم باورم میشهنه بابا
من قبلا هم گفتم که خیلی ساده هستم همچنین مظلوم
من چون مثل یه خواهر هستی برای من باهاتون کل کل میکنم

حس میکنم تو از همه مظلوم تریاصن همه ی شماها مظلومین مگه خلافش ثابت بشه![]()
تقصیر خودشونهحس نگرانی
استانبول زلزله 6.2ریشتری اومده
خدا به خیر بگذرونه براشون
خوب باید امر به معروف و نهی از منکر کرد ، واجبهچرا؟!!!!
اینکه من خنده م گرفت از کامنت شما، طبیعیه؟حس نگرانی
استانبول زلزله 6.2ریشتری اومده
خدا به خیر بگذرونه براشون
اتفاقا اون بخش از مردمشون که حجاب دارن اعتقاد واقعی دارن نه مث ایران که از ترس باشهتقصیر خودشونه
حجابشونو رعایت نمیکنن
دلم برا بچه کوچیکا میسوزه خیلیاینکه من خنده م گرفت از کامنت شما، طبیعیه؟
ایشالله که خیره![]()
حس اینجوریتقصیر خودشونه
حجابشونو رعایت نمیکنن

| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |