[ استخدامی های مهندسی شیمی ]

A.R-KH-A

عضو جدید
کاربر ممتاز
ته شانسی دیگه!!!! مگه تو مصاحبه ها چی پرسیدن؟!!! نکنه خواستن موشک هوا کنی :w26:

چ میدونم جز اصفهان که واقعن سخت بود غدیر و لاوان خوب بودم..نمیدونم دیگه...
اصفهان نمیدونم پارتی بازی کردن یا نه ولی اگه اینکارو نکردن..هر کی دراومد واقعن حقش بود..داقون میکردن مصاحبه کننده ها!:biggrin:

موندم فلسفه مصاحبه تخصصی چیه.؟..خب آزمونشو یه بار گرفتین دیگه چیه الکی بپرسی!:biggrin:

در کل مصاحبه دو حالت داره یا اینجوری میشی موقع سوال پرسیدن( :eek: )یا اینجور میشی( :) )و جواب میدی..:biggrin:

موقع نتایجم ک دیگه خدا کریمه...:w18:
 
آخرین ویرایش:

(عبدالله)

عضو جدید
سلام

این حرفم به سر تیتر تاپیک مربوط نمیشه! به هر حال ببخشید.

در مورد مصاحبه علمی تا اونجایی که من برداشت کردم در کنار بار علمی شخصیت مهندسی نیز خیلی مورد توجه مصاحبه کننده هاست!

البته این تجربه من و یکی از دوستانم هست!

کسی که آزمون کتبی رو قبول میشه یه جورایی به این معنی هست که صلاحیت علمی رو داره !

و در واقع در جلسه مصاحبه(یک صحنه مهم!! و البته استرس زا , چیزی که در عرصه نفت و پتروشیمی زیاد برخورد خواهید کرد.) شما باید قابلیت کنترل خودتون رو داشته باشید!

امیدوارم منظورم رو رسونده باشم و البته این حرف من خدایی نکرده توهین به کسانی که مصاحبه رو رد میشن برداشت نشه!

سعی کنید قاطعیت خوش اخلاقی و البته فن بیان رو در صحبتتون داشته باشید.

ان شاءالله موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

سرمد حیدری

مدیر تالارهای مهندسی شیمی و نفت
مدیر تالار
[h=2]استخدام مؤسسات آموزشی پردیس ماهان،آیندگان و اریکه دانش (در تمام استانها – تمام وقت)[/h] ۷م اسفند ۱۳۹۱ (۳)
مؤسسات آموزشی پردیس ماهان، آیندگان و اریکه دانش به صورت همکاری با هدف راه اندازی شعب نمایندگی های پردیس ماهان در سراسر ایران، و برگزاری کلاسهای کمک آموزشی از مقاطع ابتدائی تا دبیرستان، آزمون سراسری و تحصیلات تکمیلی و همچنین تهیه و توزیع کتابهای کمک آموزشی در تمام مقاطع شعب نمایندگی را در تمام استانهای کشور در شرف تأسیس و راه اندازی دارد.
بدین منظور نمایندگیهای پردیس ماهان جهت راه اندازی شعب و تکمیل کادر اداری و خدماتی خود، از واجدین شرایط بر اساس قوانین و مقررات مربوطه به صورت تمام وقت (قراردادی) دعوت به همکاری می نماید.
از اهداف مهم پردیس ماهان، جمع آوری مطالب، تألیف، تدوین، تهیه و توزیع کتابهای کمک آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی می باشد، لذا نمایندگیهای پردیس ماهان بدین منظور از کلیه آموزگاران، دبیران و بازنشستگان محترم آموزش و پرورش و همچنین مدرسین و بازنشستگان آموزش عالی، بر اساس قوانین و مقررات مربوطه جهت همکاری در بخش تألیف و تدوین کتب کمک آموزشی دعوت به عمل می آورد.
از متقاضیان محترم خواهشمند است پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی و لیست رده های شغلی و لیست شهرها و استانهای محل اشتغال، اقدام به ثبت نام در «فرم دعوت به همکاری» نمایند.

الف) شرایط عمومی استخدام

  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
  • تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.
  • انجام خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم (برای آقایان) (کارت پایان خدمت باید حداکثر تا تاریخ ۲۹/۱۲/۹۱ صادر شده باشد).
  • عدم سابقه محکومیت جزایی موثر.
  • دارا بودن سلامت جسمی و روانی برای انجام شغلی که در آن استخدام می شوند.
  • التزام به قوانین جمهوری اسلامی ایران.

ب) شرایط اختصاصی استخدام

  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی متناسب با رده های شغلی مورد نیاز٫
  • داشتن حداقل سن ۲۰ سال برای داوطلبین دیپلم و ۲۲ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر.
  • تحویل مدارک ذیل در هنگام دعوت برای مصاحبه و مراحل بعدی استخدام:
    تصویر کارت ملی – تصویر صفحه اول شناسنامه – تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم – تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا مدارک دوره های آموزشی گذرانده شده توسط متقاضی.

ج) مدارک مورد نیاز

  • همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی.
  • همراه داشتن اصل مدارک تحصیلی یا کپی برابر اصل آن و یا گواهی فارغ التحصیلی موقت در زمان مصاحبه.
  • مدارک دال بر بومی بودن داوطلب.
  • اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ ۵۲,۰۰۰ ریال به یکی از شماره حسابهای ذکر شده در زیر و یا نگهداری شماره پیگیری پرداخت اینترنتی بانک ملّی از طریق درگاه موجود در فرم ثبت نام.
شماره حساب ۰۲۱۶۴۱۷۷۱۷۰۰۹ بانک ملّی شعبه دانشگاه تهران (کد ۸۷)
به نام مؤسسه پردیس ماهان
قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملّی ایران
شماره حساب ۴۵۱۴۶۵۴۹۱۶ بانک ملت شعبه دانشگاه تهران (کد ۱۱۱)
به نام مؤسسه پردیس ماهان
قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملت
شماره کارت مجازی ۶۱۰۴-۳۳۷۷-۷۰۰۸-۹۴۵۴
بانک ملت به نام مؤسسه پردیس ماهان
قابل پرداخت از طریق خودپرداز بانک ملت با استفاده از کلیه کارتهای عضو شتاب


د) تذکرات و نحوه ثبت نام

× ثبت نام منحصراً از طریق اینترنت انجام خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط می بایست به سایت های www.mahanjob.org و یا www.mahanjob.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام در فرم مربوط به این آگهی اقدام نمایند.
× مهلت ثبت نام متقاضیان واجد شرایط از تاریخ درج این آگهی (۵/۱۲/۱۳۹۱) به مدت ۱۰ روز (تا پایان روز ۱۵/۱۲/۱۳۹۱) می باشد.
× وجه ثبت نام که جهت تشکیل پرونده متقاضیان، بررسی مدارک و برگزاری جلسات مصاحبه داوطلبان پرداخت میشود، پس از تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی با استفاده از هر یک از کارت های بانکی عضو شتاب قابل پرداخت است.
× همچنین متقاضیان می توانند قبل از تکمیل فرم ثبت نام، وجه ثبت نام را به یکی از شماره حسابهای اعلام شده در جدول فوق واریز نموده و در هنگام تکمیل فرم ثبت نام شماره ارجاع/شماره فیش پرداختی را وارد نمایند و در صورت تأیید پرداخت، پس از ۲۴ ساعت ثبت نام آنها تکمیل شده و فرم متقاضی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
× متقاضی استخدام می بایست پس از ثبت نام اینترنتی، کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگه دارد. پیگیری مراحل ثبت نام و پرداخت وجه ثبت نام تنها به وسیله ی کد رهگیری امکانپذیر خواهد بود.
× تذکر: وجه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
× تذکر: محل اشتغال، مرکز استان یا یکی از شهرهای استان محل سکونت متقاضی است. (داوطلبان بومی در هر استان برای استخدام در اولویت قرار خواهند داشت.)
× تذکر: واجدین شرایط می توانند هم به صورت پاره وقت و هم به صورت تمام وقت ثبت نام نمایند، بدیهی است تصمیم برای بکار گیری نیروها در بخشهای مورد نیاز بر عهده موسسه است و ثبت نام و شرکت در مصاحبه، هیچگونه حق استخدامی برای متقاضی ایجاد نمی کند و متقاضی با علم به این موضوع ثبت نام و در مصاحبه شرکت می نماید.
× تذکر: چنانچه در هریک از مراحل ورود به خدمت، مشخص شود که داوطلب مدارکی خلاف واقع ارائه نموده است، از ادامه روند مراحل جذب، محروم خواهد شد. موسسه بر اساس ضوابط و استانداردهای عمومی و تخصصی خود اقدام به جذب خواهد کرد و چنانچه در هر حوزه یا شغلی به تشخیص کمیته تخصصی مربوطه، شرایط لازم مورد نظر مؤسسه احراز نشود جذبی صورت نمی گیرد.
× تذکر: زمان شروع به همکاری سال ۱۳۹۲ می باشد.
لیست اطلاعات نیروی انسانی مورد نیاز در استانها
فرم ثبت نام استخدام مشاغل اداری و خدماتی
 

k_siroos

مدیر بازنشسته
 

samanemorvarid

اخراجی موقت
مهندسی شیمی بوشهر نمیخواد انگار
نامردا

سرمد بوشهر کلا مهندس نمیخوات!
کره ای و چینی و مالزیایی زیاده دیگه چیزیش به ما نمیرسه!
فقط کاردان میخوان!که کم حقوق بدن!و بیشترشو بدن خارجیا تا بیان حال کنن اگه قیافه ی این کره ای ها که پارس جنوبین ببینی با یکیشون تو فرودگاه حرف زدم گفتم تحصیلاتت چیه گفت من کرکترم! گفتم چی؟
گفت کرکتر!
منظورش سازنده دکل بود گفتم چه دانشگاهی درس خوندی گفت که من فقط دو ماه اموزش دیدم و مدرکم های اسکوله high school حالا برید خودتون رو تش بزنید 7-8 میلیونم در ماه دارند کار میکنند
یعنی اگه دستم به این مسئولا برسه ج... ر.... میدم
 

keyvanm

عضو جدید
فراخوان بزرگ جذب مدرس در کلیه مقاطع و دروس

فراخوان بزرگ جذب مدرس در کلیه مقاطع و دروس

[h=2]سامانه صدای مشاور اولین سامانه اطلاع رسانی آموزشی کشور جهت تکمیل کادر اداری خود از 30 نفر فارغ التحصیل و دانشجو کلیه رشته ها (خانم و آقا)در مقاطع فوق دیپلم تا دکتری در تمامی شهرها دعوت به همکاری می نماید لطفا خلاصه ای از سوابق و مشخصات خود را در قسمت تماس با ما ارسال نمایید.[/h]

فراخوان بزرگ جذب مدرس در کلیه مقاطع و دروس

سامانه صدای مشاور تحصیلی در نظر دارد به منظور تکمیل کادر علمی در سراسر کشور از علاقه مندان به تدریس در دروس و مقاطع مختلف دعوت به عمل می آورد علاقه مندان می توانند دروس تدریسی خود را در قسمت تماس با ما وارد نمایند
دقت نمایید در ابتدای متن واژه جذب مدرس را وارد نمایید.

کارمند اداری
مدرس

 

حمیدرضا دشتی

اخراجی موقت
اگه کتبی هم قبول بشی مصاحبه فقط پس گردنی نیاز داری چون من فهمیدم فقط نفتیا میگیرن و اکثر نفتیا زدن 144 نفر عملیات حفاری فکر کنم بیش از 5 هزار نفر نفتی زده باشن 144 نفری راست میگی حتی بعضی از دوستای منم که ارشد مهندسی حفاری دارند زدند لیسانس عملیات حفاری 144 نفری فکر نکنم دیگه حتی به بچه های گرایش های دیگه نفت مثل بهره برداری برسه و همشو بچه های ارشد و لیسانس حفاری بردارند
هر کی دیدم زده عملیات حفاری 144 نفری فقط و فقطم به خاطر ظرفیتش ی زمانی هیچکس اصلا عملیاتی نمیزد چه به سر مردم اومده که حتی با مقطع بالاتر میزنند مقطع پائین تر مثل عملیات حفاری اونم خوزستان اونم کار عملیاتی نه مهندسی
خیلی فکر کنم عملیات حفاری 144 نفر سخت تر از مهندسی حفاری 2 نفر شده الان چون کسی به خاطر ظرفیت کم مهندسی حفاری دیگه انتخابش نکرده و همه زدند عملیات حفاری 144 نفر
 

حمیدرضا دشتی

اخراجی موقت
؟
اگه کتبی هم قبول بشی مصاحبه فقط پس گردنی نیاز داری چون من فهمیدم فقط نفتیا میگیرن و اکثر نفتیا زدن 144 نفر عملیات حفاری فکر کنم بیش از 5 هزار نفر نفتی زده باشن 144 نفری راست میگی حتی بعضی از دوستای منم که ارشد مهندسی حفاری دارند زدند لیسانس عملیات حفاری 144 نفری فکر نکنم دیگه حتی به بچه های گرایش های دیگه نفت مثل بهره برداری برسه و همشو بچه های ارشد و لیسانس حفاری بردارند
هر کی دیدم زده عملیات حفاری 144 نفری فقط و فقطم به خاطر ظرفیتش ی زمانی هیچکس اصلا عملیاتی نمیزد چه به سر مردم اومده که حتی با مقطع بالاتر میزنند مقطع پائین تر مثل عملیات حفاری اونم خوزستان اونم کار عملیاتی نه مهندسی
خیلی فکر کنم عملیات حفاری 144 نفر سخت تر از مهندسی حفاری 2 نفر شده الان چون کسی به خاطر ظرفیت کم مهندسی حفاری دیگه انتخابش نکرده و همه زدند عملیات حفاری 144 نفر
 

bad..boy

عضو جدید
[h=1]دعوت به همکاری شرکت پتروشیمی کارون[/h]
http://banki.ir/Ba/Jobs/Vacancy/Index/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86/1745

[h=1]ه همکاری شرکت پتروشیمی کارون[/h]


  • کارفرما : شرکت پتروشیمی کارون
  • محل های استخدام مورد نیاز : تمام ایران
  • تعداد نیروی مورد نیاز : مشخص نشده
  • تاریخ ثبت : 22 اسفند 1391
  • تاریخ انقضا : 30 اسفند 1391
ارسال درخواست

[h=2]متن آگهی[/h]
شرکت پتروشیمی کارون به منظور تأمین نیروی انسانی فاز 2 این شرکت (واقع در بندرامام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی) از بین داوطلبان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه استخدامی و طب صنعتی استخدام می‌نماید.
نحوه ارسال مدارک: ارسال تصویر مدارک به ایمیل info@krnpc.ir
مدارک مورد نیاز: مدرک تحصیلی- کارت پایان خدمت- کارت ملی- شناسنامه- آدرس محل سکونت- شماره تماس
مهلت ارسال: پایان اسفند ماه سال 1391
بدیهی است اولویت با نیروهای بومی می باشد.
، شیمی کاربردی و محض ، کارشناسی

، مهندسی شیمی گرایش های(پتروشیمی، پلیمر، صنایع شیمیایی) ، کارشناسی
، مهندسی برق گرايش (قدرت و الکترونيک) ، کارشناسی
، مهندسی مکانيک گرايش (طراحی جامدات ، حرارات و سيالات) ، کارشناسی
، رشته های (عملیات پتروشیمی، صنایع شیمیایی) ، کاردانی
، رشته های ریاضی و تجربی ، دیپلم
روابط عمومي پتروشيمی کارون
 

mohandes-87

عضو جدید
دعوت به همکاری شرکت پتروشیمی کارون


http://banki.ir/Ba/Jobs/Vacancy/Index/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86/1745

ه همکاری شرکت پتروشیمی کارون



  • کارفرما : شرکت پتروشیمی کارون
  • محل های استخدام مورد نیاز : تمام ایران
  • تعداد نیروی مورد نیاز : مشخص نشده
  • تاریخ ثبت : 22 اسفند 1391
  • تاریخ انقضا : 30 اسفند 1391
ارسال درخواست

متن آگهی


شرکت پتروشیمی کارون به منظور تأمین نیروی انسانی فاز 2 این شرکت (واقع در بندرامام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی) از بین داوطلبان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه استخدامی و طب صنعتی استخدام می‌نماید.
نحوه ارسال مدارک: ارسال تصویر مدارک به ایمیل info@krnpc.ir
مدارک مورد نیاز: مدرک تحصیلی- کارت پایان خدمت- کارت ملی- شناسنامه- آدرس محل سکونت- شماره تماس
مهلت ارسال: پایان اسفند ماه سال 1391
بدیهی است اولویت با نیروهای بومی می باشد.
، شیمی کاربردی و محض ، کارشناسی

، مهندسی شیمی گرایش های(پتروشیمی، پلیمر، صنایع شیمیایی) ، کارشناسی
، مهندسی برق گرايش (قدرت و الکترونيک) ، کارشناسی
، مهندسی مکانيک گرايش (طراحی جامدات ، حرارات و سيالات) ، کارشناسی
، رشته های (عملیات پتروشیمی، صنایع شیمیایی) ، کاردانی
، رشته های ریاضی و تجربی ، دیپلم
روابط عمومي پتروشيمی کارون
سلام دوست عزیز یعنی چی ؟اینکه سایت رسمی خود پتروشیمی نیست؟تاریخ آزمونش کیه؟ من اولین باره که ثبت نام میکنم میشه راهنماییم کنی؟
 

bad..boy

عضو جدید
سلام دوست عزیز یعنی چی ؟اینکه سایت رسمی خود پتروشیمی نیست؟تاریخ آزمونش کیه؟ من اولین باره که ثبت نام میکنم میشه راهنماییم کنی؟
سلام مهندس.....................من چند تا پتروشیمی رو دیدم که اینجوری نیرو گرفتن (مثل پردیس) فقط نوشته که کپی مدارک رو به ایمیلی که داده بفرستید .......شما هم همین کار رو کنید ......................بعد خودشون یا تماس میگیرن یا sms میدن و ..... بهتون خبر میدن که بقیه مراحل چه جوری هست .( برا قبلی ها اینحوری بود)........البته فکر می کنم باید شرایطتون خوب باشه تا تماس بگیرن......شاید هم می خوان نیروهای خودشون رو رسمی کنن همش فیلم باشه (الله اعلم)....تیریست در تاریکی بازار کار
 

keyvanm

عضو جدید
دعوت به همکاری شرکت پتروشیمی کارون


http://banki.ir/Ba/Jobs/Vacancy/Index/دعوت-به-همکاری-شرکت-پتروشیمی-کارون/1745

ه همکاری شرکت پتروشیمی کارون



  • کارفرما : شرکت پتروشیمی کارون
  • محل های استخدام مورد نیاز : تمام ایران
  • تعداد نیروی مورد نیاز : مشخص نشده
  • تاریخ ثبت : 22 اسفند 1391
  • تاریخ انقضا : 30 اسفند 1391
ارسال درخواست

متن آگهی


شرکت پتروشیمی کارون به منظور تأمین نیروی انسانی فاز 2 این شرکت (واقع در بندرامام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی) از بین داوطلبان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه استخدامی و طب صنعتی استخدام می‌نماید.
نحوه ارسال مدارک: ارسال تصویر مدارک به ایمیل info@krnpc.ir
مدارک مورد نیاز: مدرک تحصیلی- کارت پایان خدمت- کارت ملی- شناسنامه- آدرس محل سکونت- شماره تماس
مهلت ارسال: پایان اسفند ماه سال 1391
بدیهی است اولویت با نیروهای بومی می باشد.
، شیمی کاربردی و محض ، کارشناسی

، مهندسی شیمی گرایش های(پتروشیمی، پلیمر، صنایع شیمیایی) ، کارشناسی
، مهندسی برق گرايش (قدرت و الکترونيک) ، کارشناسی
، مهندسی مکانيک گرايش (طراحی جامدات ، حرارات و سيالات) ، کارشناسی
، رشته های (عملیات پتروشیمی، صنایع شیمیایی) ، کاردانی
، رشته های ریاضی و تجربی ، دیپلم
روابط عمومي پتروشيمی کارون

دوستان کسی از تاریخ ازمونش خبر داره؟
یعنی از تمام ایران میشه ثبت نام کنن؟
چون پتروشیمی کرمانشاه که فقط و فقط بومی میخواست
 

mohammad_petro85

عضو جدید
سلحشور:
١٢٠ هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت رقابت می کنند
نفت نیوز: معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت از ثبت نام نزدیک به ١٢٠ هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران خبر داد.
دکتر کریم سلحشور با اشاره به مجوز کسب شده برای استخدام ٢ هزار و ٦٧٦ نفر در شرکت ملی نفت ایران، به شانا گفت: صنعت نفت همواره از جذابیت‌های کاری بسیاری برخوردار بوده است از این‌رو انتظار ثبت نام چند برابر ظرفیت تعیین شده داوطلبان را داشته‌ایم. وی روند استخدام داوطلبان را شرکت در آزمون و انجام مصاحبه اعلام کرد و افزود: پس از اینها سایر مراحل استخدامی مانند گزینش نیز انجام می‌شود. سلحشور زمان برگزاری آزمون کتبی را روزهای پنج شنبه و جمعه پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال آینده دانست و گفت: این آزمون به صورت همزمان در هشت حوزه اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار می‌شود. معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت درباره احتمال جذب برخی از پذیرفته‌شدگان در تهران نیز تاکید کرد: براساس تصمیم هایی که در گذشته گرفته شده، جذب عمومی در تهران برای کلیه دستگاه‌های اجرایی ممنوع است. وی ادامه داد: البته در تلاش هستیم برخی ممتازان را که در آزمون نیز شرکت کرده‌اند، براساس اعلام نیاز شرکت‌ها و در صورت تمایل نفرات در تهران جذب کنیم. به گزارش شانا، آزمون کتبی شامل پرسش های استعداد شغلی (ضریب ١)، سوالات عمومی از دروس ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی و دانش رایانه (ضریب ١) و سوالات تخصصی مرتبط با هریک از گروه های شغلی (ضریب ٢) است. تعداد سوالات عمومی ٣٠ و سوالات تخصصی ٧٠ مورد است که این بخش‌ها نمره منفی نیز ندارد. کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز شنبه ٣١ فروردین از طریق پایگاه استخدامی شرکت ملی نفت ایران قابل دریافت است.
 

keyvanm

عضو جدید
استخدام مهندس صنایع غذایی در شهرک صنعتی نظرآباد
شرکت معتبر تولیدی در شهرک صنعتی نظرآباد به یک مهندس صنایع غذایی برای سرپرستی خط تولید نیازمند است.


  • لطفا رزومه ی خود را به فکس زیر ارسال نمایید :

فاکس: ۰۲۱۸۹۷۸۱۲۴۸

ای استخدام
 

keyvanm

عضو جدید
دعوت به همکاری
گروه صنایع شیمی ساختمان، آباد گران
جهت تکمیل کادر بازرگانی خارجی نیاز به مهندسی عمران، شیمی و صنایع
مسلط به زبان انگلیسی، اصول و فنون تجارت خارجی و تجزیه و تحلیل آماری دارد.
لطفا واجدین شرایط رزومه خود را به آدرس ایمیل a.ghanaei@abadgarangroup.com ارسال فرمایند.



کاریاب


  • مهلت تماس : ۵ فروردین ۱۳۹۲


 

keyvanm

عضو جدید
دعوت به همکاری
یک شرکت در غرب تهران فعال در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و برق
از افراد واجد شرایط و با تجربه در امر تولید گاز کربنیک دعوت به همکاری می نماید:
۱- کارشناس مهندسی شیمی- مکانیک از دانشگاه های معتبر، ۵ سال سابقه مفید و موثر و مسلط به زبان انگلیسی
۲- اپراتور – فوق دیپلم مکانیک، ۳ سال سابقه کار مفید و موثر
نمابر: ۰۲۱۴۴۹۸۹۲۹۰
hrd@taraltd.com



 

keyvanm

عضو جدید
استخدام شرکت کاج شیمی در شیراز

استخدام شرکت کاج شیمی در شیراز

استخدام شرکت کاج شیمی در شیراز


لیسانس شیمی خانم به جز صنایع غذایی برای کنترل کیفیت کاج شیمی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز دعوت به همکاری میشود.

لطفا رزومه خود را به همراه شماره تماس و محل اقامت به شماره ی زیر فکس کنید :


تلفن: 07116314572,09177152981
فاکس: 07116314572
 

keyvanm

عضو جدید
آگهی استخدام شرکت پارس اتیلن کیش

تاریخ انقضا : 31 فروردین 1392 شرکت پارس اتیلن کیش استخدام می نماید.
از تمام علاقه مندان به حضور در یک محیط کاری متفاوت دعوت می کنیم تا به جمع ما بپیوندند. ما در شرکت پارس اتیلن کیش مطابق برنامه ی منظم خود برای توسعه ی کسب و کار و افزایش نیروی انسانی، چشم به راه حضور افراد توانمند و خلاق هستیم و زمینه های لازم را برای فعالیت این افراد فراهم کرده ایم.
جهت اطلاعات بیشتر به سایت اصلی شرکت بخش استخدام و یا فرصت‌های شغلی مراجعه کنید.

http://fa.parsethylene-kish.com/sppa...docParId=11724


  • وبسایت :
  • تلفن ، فکس :
  • ایمیل :
  • آدرس :

 
آخرین ویرایش:
بالا