ازدواج پنجم یک زن آمریکایی با یک سگ!!!

shiva.vahed

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک زن تبعه آمریکا به دلیل فرار از خیانت مردان با برگزاری مراسم رسمی سگ خود را به عنوان همسری برگزید. یک زن آمریکایی پس از چهار بار تجربه زندگی ناموفق با برگزاری مراسم ازدواج در میان دوستان و آشنایان خود، سگش را به عنوان همسری برگزید.
به گزارش پایگاه خبری النسیج، یکی از سرشناسان منطقه نیز در این مراسم حضور داشت و به دو زوج گفت: برای هر یک از شما آرزوی خوشبختی می کنم!

در شب عروسی، زن با لباس عروس و آرایش کامل و سگ با یک دست کت و شلوار حضور پیدا کردند.
این زن درباره علت ازدواجش با یک سگ گفت: این سگ از همسران سابق من باوفا تر هستند.

منبع: آتـی نیوز


http://karyab57.com/2011/10/09/ازدواج-پنجم-زن-آمریکایی-با-یک-سگ-1771390-ساعت/
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
یعنی 4 بار ازدواج کرده و بهش خیانت شده !!!!!!!!!!!!!!! :(
 

jigsaw

عضو جدید
کاربر ممتاز
به هرحال خب همه جورش پيدا ميشه ديگه!
 

بردوک بزرگ

عضو جدید
کاربر ممتاز
تکراری
قفل شد.تکررررررررررررررررررررررررارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon10.gif
 

shenai

عضو جدید
واقعااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کسی که چهار بار تو زندگیش شکست بخوره و بازم جرات نکنه که خودشو تو آئینه ببینه و کاستی های خودشو ندونه لیلاقتش همینه که با یه سگ سر به بالش بذاره.
 

senaps

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمادینه!! هرچند س ک س با حیوانات خیلی وقته توی دنیا وجود داره، ولی چه تفاوتی بین مردی هست که از س ک س کردن فقط بخش ......ش رو بلده و یه حیوون؟! هر دو سیستم تناسلی دارن و همون کار رو میتونن بکنن!! تفاوتش در اینه که سگ،خیانت نمیکنه و گاهی حتی زندگیش رو به خطر میندازه، بعضی مردا(بخونین نامردا!) دستشون تو دست دوست دخترشونه،چشمشون به یه دختر دیگه،و فکرشون تو اینکه چجوری وقتی کیف پولشون رو در میارن،عکس خانمشون رو دوست دختره نبینه؟!
 

Similar threads

بالا