ارشد 91

وضعیت
موضوع بسته شده است.

BARAN 59

عضو جدید
مرسی دوستان از راهنمایی هاتون.من خیلی علاقه دارم تبدیلانرژی قبول شم.همه کتابا رو هم گرفتم.ولی استارت رو نزدم.یعنی نمیدونم از کجا شروع کنم.آقا احسان پسر عمه شما آزاد قبول شد؟
 

mechanical-engin

عضو جدید
مرسی دوستان از راهنمایی هاتون.من خیلی علاقه دارم تبدیلانرژی قبول شم.همه کتابا رو هم گرفتم.ولی استارت رو نزدم.یعنی نمیدونم از کجا شروع کنم.آقا احسان پسر عمه شما آزاد قبول شد؟
از هر باکسی که برات یادآوریش راحتتره شروع کن. من اگه جای شما بودم اول باکس ریاضیات را میخوندم و بصورت موازی باکسها را جلو نمیرفتم چون ممکنه با دیدن حجم درسی دلزده و دلسرد بشی وقتی یه مقدار راه افتادی باکس جامدات را شروع کن که مفهومیتر و دیر فرار است .نظر من اینه که تا آخر تابستان این دو باکس را تمام کنی و درپاییز هم باکس سیالات و دینامیکو شروع کنی و سعی کن در مدت سه چهارماهه پیش رو خلاصه نویسی از مطالب را داشته باشی . چون برای شما که سالها از درس دور بودی در ماههای پایانی نزدیک کنکور بسیار مفید و سازنده خواهد بود.
 

AM_mech

عضو جدید
بچه هااااااااا یه خبر عجیب
مامان تماس گرفت با یه همکارشون تو سنجش مقطع کارشناسی البته گفتن دخترم خیلی نگرانه و... از ارشد چه خبر رفت واسمون پرسید گف پاسخنامه ها تصحیح شده رفته واسه گزینیش(_نگفت چه گزینشی مگه گزینشم داشت؟؟؟) گف تا 10-12 روز دیگه معلوم میشه اما جوابا رو همون 3خرداد میدن

واییییییییی خب چرا نگه میدارن ما رو که کشتن بخدا
گزینشش چیه دیگه ؟ می گفت گزینش دانشگاهی اما بیشتر اطلاع نداشت !کسی می دونه یعنی چی؟
 

Masoumi_Manu

کاربر فعال مهندسی مکانیک , مشاور تحصیلات تکمیلی
کاربر ممتاز
بچه هااااااااا یه خبر عجیب
مامان تماس گرفت با یه همکارشون تو سنجش مقطع کارشناسی البته گفتن دخترم خیلی نگرانه و... از ارشد چه خبر رفت واسمون پرسید گف پاسخنامه ها تصحیح شده رفته واسه گزینیش(_نگفت چه گزینشی مگه گزینشم داشت؟؟؟) گف تا 10-12 روز دیگه معلوم میشه اما جوابا رو همون 3خرداد میدن

واییییییییی خب چرا نگه میدارن ما رو که کشتن بخدا
گزینشش چیه دیگه ؟ می گفت گزینش دانشگاهی اما بیشتر اطلاع نداشت !کسی می دونه یعنی چی؟
هيچي پاسخنامه ها تصحيح شده رفته واسه رتبه بندي!!!!حالا يا كليد تغيير كرده و گزينش شده يا همون گندي كه زده شده بود سر جاش!!!راستي اين 10 تا 12 روز ديگه معلوم ميشه منظورشون چي بوده؟چي معلوم ميشه؟؟
 

Masoumi_Manu

کاربر فعال مهندسی مکانیک , مشاور تحصیلات تکمیلی
کاربر ممتاز
هيچي پاسخنامه ها تصحيح شده رفته واسه رتبه بندي!!!!حالا يا كليد تغيير كرده و گزينش شده يا همون گندي كه زده شده بود سر جاش!!!راستي اين 10 تا 12 روز ديگه معلوم ميشه منظورشون چي بوده؟چي معلوم ميشه؟؟
منظورش از گزينش احتمالا همون دانشگاه محل تحصيل واسه معدل موثر وگرنه گزينش دانشگاهي مفهموم ديگه اي نداره ظاهرا
ميگم مادرتون با فرايند تصحيح پاسخنامه و همون گزينش و اينا آشنايي نداره نميشه فهيمد چقد به اعتراضا رسيدگي شده تا الان؟؟اصلا اهميت دادن ؟؟
تالا جواب خودمو نداده بودم!!!:w25:
 
آخرین ویرایش:

ehsan181989

عضو جدید
مرسی دوستان از راهنمایی هاتون.من خیلی علاقه دارم تبدیلانرژی قبول شم.همه کتابا رو هم گرفتم.ولی استارت رو نزدم.یعنی نمیدونم از کجا شروع کنم.آقا احسان پسر عمه شما آزاد قبول شد؟



بله،پسر عمه من آزاد قزوین قبول شد.
پیشنهاد من اینه از هر درسی که علاقه دارید شروع کنید،منتها فقط به قصد مرور و آشنایی دوباره.
 

ehsan181989

عضو جدید
در مورد سوالات کنکور هم که دوباره تبش نزد دوستان بالا گرفته:
قبل عید دکتر نایی گفته بود 6 تا سوال جامدات تصحیح می شوند.
با دکتر ظهور هم قبلش صحبت کرده بودم گفته بود جوابا و سوالای غلط تصحیح میشه
بقیه باکس ها مشکلی نداشت تا اونجا که من خبر گرفتم
پس سعی کنین نگران نباشین
 

AM_mech

عضو جدید
منظورش از گزينش احتمالا همون دانشگاه محل تحصيل واسه معدل موثر وگرنه گزينش دانشگاهي مفهموم ديگه اي نداره ظاهرا
ميگم مادرتون با فرايند تصحيح پاسخنامه و همون گزينش و اينا آشنايي نداره نميشه فهيمد چقد به اعتراضا رسيدگي شده تا الان؟؟اصلا اهميت دادن ؟؟
تالا جواب خودمو نداده بودم!!!:w25:

مادرم چرا تو این مدت من اینقدر تکرار کردم که سوالهای جامداتو از بر شدن اما دوستشون خیر یا دسته کم نخاستن بگن چون پرسیدیم اعتراضات گفتن جوابشون را نداند!!!
باکس دینامیکم داشت تو رو خدا وایییی چه رتبه ایی شود....ای خدا بچه ها من واقعا دارم باز استرس وحشتناک میگیرم چی میشه؟
 

AM_mech

عضو جدید
در مورد سوالات کنکور هم که دوباره تبش نزد دوستان بالا گرفته:
قبل عید دکتر نایی گفته بود 6 تا سوال جامدات تصحیح می شوند.
با دکتر ظهور هم قبلش صحبت کرده بودم گفته بود جوابا و سوالای غلط تصحیح میشه
بقیه باکس ها مشکلی نداشت تا اونجا که من خبر گرفتم
پس سعی کنین نگران نباشین

وایییی دلم واسه دکتر ظهور یه ذره شده اسمشون رو گفتین دلم گرفت واسه دکتر فرهی....واسه یه ثانیه کلاساشون .... کاش یه بار دیگه تکرار می شد
همیشه می گفتم رتبه ام خوب شد (یعنی تا 300 حالا نه خوبه اونطوری) میام شریف ببینمشون و از زحماتشون تشکر کنم به ما واقعا لطف کردن اما الان واقعا روم نمیشه ....
 

gm1362

عضو جدید
در مورد سوالات کنکور هم که دوباره تبش نزد دوستان بالا گرفته:
قبل عید دکتر نایی گفته بود 6 تا سوال جامدات تصحیح می شوند.
با دکتر ظهور هم قبلش صحبت کرده بودم گفته بود جوابا و سوالای غلط تصحیح میشه
بقیه باکس ها مشکلی نداشت تا اونجا که من خبر گرفتم
پس سعی کنین نگران نباشین
میشه شماره 6تا سوال رو هم بگید؟ ممنون میشم.
آخه کلا یادم رفته چی به چی بود.درضمن همه قبول میشیم به امید خدا.نگران نباشید تا جایی که من میبینم همتون حقتونه قبول بشید.(خدا کنه حق منم باشه):redface:
 

ehsan181989

عضو جدید
میشه شماره 6تا سوال رو هم بگید؟ ممنون میشم.
آخه کلا یادم رفته چی به چی بود.درضمن همه قبول میشیم به امید خدا.نگران نباشید تا جایی که من میبینم همتون حقتونه قبول بشید.(خدا کنه حق منم باشه):redface:
73,78,81,86,87,90
 

ehsan181989

عضو جدید
سوال 87 که مشکلی نداشت.میشه توضیح بدین؟
سوالا رو دقیق یادم نیست اما اگه همون سوال پیچ باشه که خواسته میزان تغییر نیرو در بین دو قطعه و پیچ چگونه است باید بگم با افزایش سختی پیچ ،میزان نیروی پیچ افزایش می یابد،و این یعنی سهم کشش وارد به قطعه کاهش می یابد.اما نیروی بین دو قطعه فشاری است و وقتی ما نیروی کششی کمتری وارد کنیم یعنی نیروی فشاری زیادتر از حالت قبل است...و در نهایت با افزایش سختی پیچ سهم نیروی پیچ و قطعه هر دو افزایش می یابد.
 

gm1362

عضو جدید
سوالا رو دقیق یادم نیست اما اگه همون سوال پیچ باشه که خواسته میزان تغییر نیرو در بین دو قطعه و پیچ چگونه است باید بگم با افزایش سختی پیچ ،میزان نیروی پیچ افزایش می یابد،و این یعنی سهم کشش وارد به قطعه کاهش می یابد.اما نیروی بین دو قطعه فشاری است و وقتی ما نیروی کششی کمتری وارد کنیم یعنی نیروی فشاری زیادتر از حالت قبل است...و در نهایت با افزایش سختی پیچ سهم نیروی پیچ و قطعه هر دو افزایش می یابد.
آقا احسان به نظر من سوال ایرادی نداره.به دو دلیل پاسخی که شما دادی اشتباهه:
1: جهت تغییرات پیچ و قطعه همیشه عکس همدیگر است پس با افزایش نیروی وارد به پیچ نیروی وارد به عضو کم میشه.
2: اتصال پیچ و مهره همیشه به صورت فشاری است لذا پیچ همواره تحت کشش قرار دارد.طبق رابطه (Pm=Km/(Kb+Km با افزایش مدول پیچ سختی آن نیز (Kb) افزایش و نهایتا نیروی وارد بر عضو کاهش میابد.
3: مجبورم کردی دوباره برم سراغ کتاب و دفتر یه مدت بود راحت بودم ها.نمیذارید که بابا;)
 
آخرین ویرایش:

mehran_shirsavar

عضو جدید
بچه هااااااااا یه خبر عجیب
مامان تماس گرفت با یه همکارشون تو سنجش مقطع کارشناسی البته گفتن دخترم خیلی نگرانه و... از ارشد چه خبر رفت واسمون پرسید گف پاسخنامه ها تصحیح شده رفته واسه گزینیش(_نگفت چه گزینشی مگه گزینشم داشت؟؟؟) گف تا 10-12 روز دیگه معلوم میشه اما جوابا رو همون 3خرداد میدن

واییییییییی خب چرا نگه میدارن ما رو که کشتن بخدا
گزینشش چیه دیگه ؟ می گفت گزینش دانشگاهی اما بیشتر اطلاع نداشت !کسی می دونه یعنی چی؟

............من الان هنگیدم از کار بیکار شدم دنبال کارم این درو اون در میزنم این پستتون داره بهم نشون میده من کنکورم دادم!!!
مجتبی تو کجایی خبری ازت نیست
 

Masoumi_Manu

کاربر فعال مهندسی مکانیک , مشاور تحصیلات تکمیلی
کاربر ممتاز
در مورد سوالات کنکور هم که دوباره تبش نزد دوستان بالا گرفته:
قبل عید دکتر نایی گفته بود 6 تا سوال جامدات تصحیح می شوند.
با دکتر ظهور هم قبلش صحبت کرده بودم گفته بود جوابا و سوالای غلط تصحیح میشه
بقیه باکس ها مشکلی نداشت تا اونجا که من خبر گرفتم
پس سعی کنین نگران نباشین
وااااااااا آقا احسان ما ساختيا اينجا پوست خودمونو كنديم از بس سوالاي ساخت دري وري جواب داده شده بود خودمونم باورمون نميشد اين كليد سنجش باشه.به نظر من باكس ساخت از همه مزخرف تر بود اوضاعش كاش دكتر نايي يه گوشه چشميم به ما ساختياي دربه در ميداشتن:(
 

Mechan

کاربر فعال
وبلاگ آی اس آی ژورنال

وبلاگ آی اس آی ژورنال

وبلاگ آی اس آی ژورنال مسیر نوشتن یک مقاله را به شما نشان میدهد.لیست مجلات آی اس آی اکثر رشته ها(شاید هم همه ی رشته ها) در این وبلاگ آمده.
یکی از پست های این وبلاگ:
ترجمه فایل نحوه مقاله نویسی
دانلود کنید/حجم زیادی نداره.. ترجمه از آقای عقیل جاسمیان
دوستانی که قصد نوشتن مقاله دارن حتما فایل مذکور را بخوانند


آدرس وبلاگ:http://isimag.blogfa.com
 

ehsan181989

عضو جدید
آقا احسان به نظر من سوال ایرادی نداره.به دو دلیل پاسخی که شما دادی اشتباهه:
1: جهت تغییرات پیچ و قطعه همیشه عکس همدیگر است پس با افزایش نیروی وارد به پیچ نیروی وارد به عضو کم میشه.
2: اتصال پیچ و مهره همیشه به صورت فشاری است لذا پیچ همواره تحت کشش قرار دارد.و از آنجا که طبق رابطه (Pm=Km/(Kb+Km با افزایش مدول پیچ سختی آن نیز (Kb) افزایش و نهایتا نیروی وارد بر عضو کاهش میابد.
3: مجبورم کردی دوباره برم سراغ کتاب و دفتر یه مدت بود راحت بودم ها.نمیذارید که بابا;)
سوال درسته پاسخی که داده شده اشتباهه
شما فرض کن پیش بار روی پیچ 5 بوده،در نتیجه نیروی بین دو قطعه -5 است.
حالا ما بار را وارد می کنیم مثلا 6
سهم پیچ از آن 6 تا با فرض kb/km+kb=0.2 میشه 1.2. پس بار کل پیچ میشه 1.2+5=6.2
بار بین دو قطعه میشه 0.2 فشاری
حالا میایم پیچو سخت تر می کنیم،یعنی kb/km+kb زیاد شده (واضحه با افزایش kb و با فرض ثابت ماندن km نسبت یاد شده افزایش می یابد.با میل دادن عدد kb به بینهایت میبینیم نسبت یاد شده به 1 میل میکند)
حالا همون بار قبلی رو میایم وارد می کنیم(همون 6)
بار وارد بر پیچ میشه 5+6=11 کششی(موقعی که kb خیلی زیاد بشه)
بار وارد بر قطعه میشه: 5 فشاری (که شما تو محاسباتت در نظر نگرفتی) + 0(چون عملا با "یک" شدن نسبت kb/km+kb باری روی قطعه وارد نمیشه)=5 فشاری
واضحه که بار هر دو بیشتر میشه منتها یکیش کششیه یکیش فشاری
شما گفتی اگه بار سهم پیچ زیاد شه در نتیجه سهم قطعه کم میشه...ولی پیش بار رو در نظر نگرفتی
یه دلیل دیگه واسه غلط بودن جواب شما: با استدلال شما هر چه ما زور بزنیم پیچ رو سخت تر کنیم،باعث شدیم که اتصال زودتر باز بشه...یعنی اگه از یه پیچ نرم (بنجل) استفاده کنیم باعث شدیم بار بین قطعات بیشتر بشه و در نتیجه اتصال دیر تر باز بشه....منطقی نیست
این جوابو با استادا چک کردم..مو لای درزش نمیره مهندس!
 
آخرین ویرایش:

ehsan181989

عضو جدید
وااااااااا آقا احسان ما ساختيا اينجا پوست خودمونو كنديم از بس سوالاي ساخت دري وري جواب داده شده بود خودمونم باورمون نميشد اين كليد سنجش باشه.به نظر من باكس ساخت از همه مزخرف تر بود اوضاعش كاش دكتر نايي يه گوشه چشميم به ما ساختياي دربه در ميداشتن:(
احتمال خیلی زیاد بقیه استادا اینا رو گفتن...بد به دلت راه نده مهندس،پاسخنامه ساختم تغییر میکنه حتما
 

Masoumi_Manu

کاربر فعال مهندسی مکانیک , مشاور تحصیلات تکمیلی
کاربر ممتاز
سوالا رو دقیق یادم نیست اما اگه همون سوال پیچ باشه که خواسته میزان تغییر نیرو در بین دو قطعه و پیچ چگونه است باید بگم با افزایش سختی پیچ ،میزان نیروی پیچ افزایش می یابد،و این یعنی سهم کشش وارد به قطعه کاهش می یابد.اما نیروی بین دو قطعه فشاری است و وقتی ما نیروی کششی کمتری وارد کنیم یعنی نیروی فشاری زیادتر از حالت قبل است...و در نهایت با افزایش سختی پیچ سهم نیروی پیچ و قطعه هر دو افزایش می یابد.
ميگم آقا احسان كلا نااميدمون كرديا به جامدات اميد داشتيم حالا اون دو سه تاييم كه ما درست زديم ميگي دكتر نايي گفته غلطه!!!والله اينجا يه 1 ماهي بحث بود واسه سوالا ولي به استباه بودن پاسخ سوالاي 87 . 81 پي نبرديم.سوال 81 رو هم به نتيجه اشتباه بودنش نرسيديم نميدونم جامدات در تخصص شماست!!
 

ehsan181989

عضو جدید
ميگم آقا احسان كلا نااميدمون كرديا به جامدات اميد داشتيم حالا اون دو سه تاييم كه ما درست زديم ميگي دكتر نايي گفته غلطه!!!والله اينجا يه 1 ماهي بحث بود واسه سوالا ولي به استباه بودن پاسخ سوالاي 87 . 81 پي نبرديم.سوال 81 رو هم به نتيجه اشتباه بودنش نرسيديم نميدونم جامدات در تخصص شماست!!
لطف دارید
باور کنید نمی خواستم کسی رو نا امید کنم.دیدم دوباره بحث سوالو کنکورو... شده گفتم یه امیدواری بدم که حق اونایی که تو جامدات سوالی رو صحیح زدن ضایع نمیشه.
البته اینم بگم من خودم تو سوال 87 گزینه ی سنجشو زدم که غلطه...ولی چه میشه کرد که گزینه ی درست،چیز دیگه ایه!
 

gm1362

عضو جدید
سوال درسته پاسخی که داده شده اشتباهه
شما فرض کن پیش بار روی پیچ 5 بوده،در نتیجه نیروی بین دو قطعه -5 است.
حالا ما بار را وارد می کنیم مثلا 6
سهم پیچ از آن 6 تا با فرض kb/km+kb=0.2 میشه 1.2. پس بار کل پیچ میشه 1.2+5=6.2
بار بین دو قطعه میشه 0.2 فشاری
حالا میایم پیچو سخت تر می کنیم،یعنی kb/km+kb زیاد شده (واضحه با افزایش kb و با فرض ثابت ماندن km نسبت یاد شده افزایش می یابد.با میل دادن عدد kb به بینهایت میبینیم نسبت یاد شده به 1 میل میکند)
حالا همون بار قبلی رو میایم وارد می کنیم(همون 6)
بار وارد بر پیچ میشه 5+6=11 کششی(موقعی که kb خیلی زیاد بشه)
بار وارد بر قطعه میشه: 5 فشاری (که شما تو محاسباتت در نظر نگرفتی) + 0(چون عملا با "یک" شدن نسبت kb/km+kb باری روی قطعه وارد نمیشه)=5 فشاری
واضحه که بار هر دو بیشتر میشه منتها یکیش کششیه یکیش فشاری
شما گفتی اگه بار سهم پیچ زیاد شه در نتیجه سهم قطعه کم میشه...ولی پیش بار رو در نظر نگرفتی
یه دلیل دیگه واسه غلط بودن جواب شما: با استدلال شما هر چه ما زور بزنیم پیچ رو سخت تر کنیم،باعث شدیم که اتصال زودتر باز بشه...یعنی اگه از یه پیچ نرم (بنجل) استفاده کنیم باعث شدیم بار بین قطعات بیشتر بشه و در نتیجه اتصال دیر تر باز بشه....منطقی نیست
این جوابو با استادا چک کردم..مو لای درزش نمیره مهندس!
دوست عزیز کاملا واضحه که با افزایش مدول پیچ، سهم پیچ از بار وارده بیشتر میشه یعنی سهم عضو از بار کمتر میشه.اصلا مطرح کردن پیش بار اینجا لزومی نداره.هرچی میگم طبق فرموله.متوجه نمیشم منظور شما رو.
بقیه دوستان خواهشا نظر بدن.
 

arsana61

عضو جدید
دوستان کسی سوالات پارسال دانشگاه آزاد ساخت رو داره که بتونه اینجا آپ کنه؟ یا اینکه میدونید از کجا میشه دانلود کرد؟ پیشاپیش مرسی.
 

solarisal

عضو جدید
دوست عزیز کاملا واضحه که با افزایش مدول پیچ، سهم پیچ از بار وارده بیشتر میشه یعنی سهم عضو از بار کمتر میشه.اصلا مطرح کردن پیش بار اینجا لزومی نداره.هرچی میگم طبق فرموله.متوجه نمیشم منظور شما رو.
بقیه دوستان خواهشا نظر بدن.
منم با استدلالتون موافقم در مورد سواله 87 کلید سنجش صحیحه. در مورد سواله 81 هم شخصا کلید سنجشو زدم ولی یادمه اون موقع که بچه ها استدلال می کردن یه دوگانگی وجود داشت ...
دیگه حافظه یاری نمیکنه جوانی کجایی که یادت بخیر (برو بابا جوانیتم همچین حافظه ای نداشتی)
 

solarisal

عضو جدید
لطف دارید
باور کنید نمی خواستم کسی رو نا امید کنم.دیدم دوباره بحث سوالو کنکورو... شده گفتم یه امیدواری بدم که حق اونایی که تو جامدات سوالی رو صحیح زدن ضایع نمیشه.
البته اینم بگم من خودم تو سوال 87 گزینه ی سنجشو زدم که غلطه...ولی چه میشه کرد که گزینه ی درست،چیز دیگه ایه!
حالا احسان جان این 6 تا سوال رو با خودش مکاتبه داشتی؟؟؟ یعنی 100%؟؟؟
از 20 تا سوال 6 تا حذف یعنی فاجعه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

gm1362

عضو جدید
منم با استدلالتون موافقم در مورد سواله 87 کلید سنجش صحیحه. در مورد سواله 81 هم شخصا کلید سنجشو زدم ولی یادمه اون موقع که بچه ها استدلال می کردن یه دوگانگی وجود داشت ...
دیگه حافظه یاری نمیکنه جوانی کجایی که یادت بخیر (برو بابا جوانیتم همچین حافظه ای نداشتی)
سوال 81 گزینه دوم دفترچه C صحیح اعلام کرده بودند ولی فقط دو قسمت از سه قسمت یعنی عکس العمل افقی و گشتاور تکیه گاه درست بود.عکس العمل عمودی 700 میشد که در هیچکدوم از گزینه ها نبود.
 

mohammad.md

عضو جدید
سوال درسته پاسخی که داده شده اشتباهه
شما فرض کن پیش بار روی پیچ 5 بوده،در نتیجه نیروی بین دو قطعه -5 است.
حالا ما بار را وارد می کنیم مثلا 6
سهم پیچ از آن 6 تا با فرض kb/km+kb=0.2 میشه 1.2. پس بار کل پیچ میشه 1.2+5=6.2
بار بین دو قطعه میشه 0.2 فشاری
حالا میایم پیچو سخت تر می کنیم،یعنی kb/km+kb زیاد شده (واضحه با افزایش kb و با فرض ثابت ماندن km نسبت یاد شده افزایش می یابد.با میل دادن عدد kb به بینهایت میبینیم نسبت یاد شده به 1 میل میکند)
حالا همون بار قبلی رو میایم وارد می کنیم(همون 6)
بار وارد بر پیچ میشه 5+6=11 کششی(موقعی که kb خیلی زیاد بشه)
بار وارد بر قطعه میشه: 5 فشاری (که شما تو محاسباتت در نظر نگرفتی) + 0(چون عملا با "یک" شدن نسبت kb/km+kb باری روی قطعه وارد نمیشه)=5 فشاری
واضحه که بار هر دو بیشتر میشه منتها یکیش کششیه یکیش فشاری
شما گفتی اگه بار سهم پیچ زیاد شه در نتیجه سهم قطعه کم میشه...ولی پیش بار رو در نظر نگرفتی
یه دلیل دیگه واسه غلط بودن جواب شما: با استدلال شما هر چه ما زور بزنیم پیچ رو سخت تر کنیم،باعث شدیم که اتصال زودتر باز بشه...یعنی اگه از یه پیچ نرم (بنجل) استفاده کنیم باعث شدیم بار بین قطعات بیشتر بشه و در نتیجه اتصال دیر تر باز بشه....منطقی نیست
این جوابو با استادا چک کردم..مو لای درزش نمیره مهندس!

شيش بار جملتونو خوندم تا بفهمم چي شده:surprised::surprised:.من طراحي اجزا پارسه و همچنين راهيان و خوندم عمرا اگه چنين سوالي توش پيدا بشه.اگه طراح شانسي سوالو نداده باشه(كه حتما سوالو شانسي داده از ججوابش مشخصه) يعني بايد خيلي حاليش باشه.
 

ehsan181989

عضو جدید
فکر کنم واضح بود چیزایی که گفتم..وقتی سوال گفته بار وارد بر پیچ و قطعه چگونه تغییر میکنه باید بار کل رو در نظر بگیریم که بار کل هم میشه: پیش بار+ بار کششی وارد شده..
6 تا سوال تصحیح میشه پاسخهاش یا اگه جوابا تو گزینه ها نبود حذف میشه
سوال 90 رو خودم هم نمیدونم چرا جواب سنجش غلطه!
مشکل دیگه ای داشتین به خدا من بی تقصیرم...میخواین با چند تا استاد چک کنین جواباتونو.من نظر خودمو گفتم(که از قضا با چند تا از استادا یکی در اومده)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا