نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من به خاطر جشن معارفه و در خواست همکاری با مجله با 88 ای ها آشنا شدم . اکثرشون هم شماره ی منو دارن . گلاب به روت کشتن مارو از بس زنگ زدن بهم هی راجع به استادا و انتخاب واحداشون ازم سوال پرسیدن. خداییش روز انتخاب واحد چه 88 ای ها چه 87 ای ها منه بیچاره از 7.5 صبح بیدار بودم هی بهم زنگ می زدن...
  2. zeinab68

    معرفی اعضای تالار.....

    خوش اومدی
  3. zeinab68

    دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

    از گل بهتره . از آقایی و مرام هیچی کم نداره . اصلا همه چی تمومه :w16:
  4. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    میای دعوا . امشب نمیدونم چرا می خوام همش یکیو بزنم
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    آفرین . اینو زدم که دیگه نگی کاره بد انجام میدم : دی سلام اوهوومم:w16:
  6. zeinab68

    دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

    می دونم شوخی کردم باهات . تقصیره افشین بود
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    معذرت می خوام منو ببخش آره اینقدر حال می ده بهشون بخندی
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    آفرین . کار خوبی می کنی . من شوخی می کنم . پیچوندن خوب نیست . یاد نگیری از من ( ستاد امر به معروف و نهی از منکر )
  9. zeinab68

    دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

    مثه این بچه مثبتا
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خداییش اومدم یونی دیدم تنها کلاسه خالی کلاسه ما بود . تازه بچه های ما هفته ی دیگه هم نمیان . آی بپیچونیما . حالا شما مثبتا هی برین سر کلاس
  11. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    منم همین تو فکرمه ولی هنوز یه کم شک دارم :w20:
  12. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    اوهوووم
  13. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    راستش فرهنگ جون به همین راحتی ها کار گیر نمیاد . ولی خوب می دونم که مزه ی پول بیاد زیر دندونه آدم راس میگی که دیگه درس نمی خونم. خودمم هنوز شک دارم . ولی از چند نفر دیگه هم جویا شدم گفتن اگه متالورژی بودی حتما می گفتم برو فوق بگیر اما سرامیک واقعا هیچ فرقی بین ارشد و کارشناسیش نیس . مگه اینکه...
  14. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    :redface: ممنون .
  15. zeinab68

    سلوم . یونی بینالمللی امام خمینی قزوین [IMG]

    سلوم . یونی بینالمللی امام خمینی قزوین [IMG]
بالا