سلام. چون دخترییییییییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه کارآموزیم رفتم کارخونه ای که تو کل کارخونه فقط یه زن اونجا کار می کرد .
پس منم می تونم تو کارخونه کار کنم . می خونم ارشدو . فقط امسال یه کم از درس خسته شدم .
پروژه انجام میدم . کنکورم میدم ولی خوب کم می خونم .