نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    آقا مهدی که ماشا اله بزنم به تخته اسمشو گذاشتم اکتیو من . ( active man ) باز کتک میخوا ی ها .
  2. zeinab68

    !!!مشاعره با لغات انگليسي از نوع موادي!!!

    آاااااااااااااااای نفس کش .
  3. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    مثه اینکه خبری از شب نشینی نیس
  4. zeinab68

    سلام . خوفی ؟ فقط کنکور می دم . ولی نمی خونم . می تونی به رتبه ی 1 فکر کنی .[IMG] آخه الانم...

    سلام . خوفی ؟ فقط کنکور می دم . ولی نمی خونم . می تونی به رتبه ی 1 فکر کنی .[IMG] آخه الانم مشغول به کارم . اما یه کاره پاره وقته که تو خونه یا فوتوشاپ انجام میدم ( طراحی کاشی ) تازه این ترمم پروژه برداشتم . بعد فک کن با این همه کار ارشدم یخونم :surprised:
  5. zeinab68

    [IMG]

    [IMG]
  6. zeinab68

    !!!مشاعره با لغات انگليسي از نوع موادي!!!

    یادم رفت بگم . این اکسید جز مواد اولیه و اصلی در تولید لعاب های کریستالینه که طرح های جذابی رو روی کاشی ایجاد می کنه . خودم امتحانش کردم :w16:
  7. zeinab68

    !!!مشاعره با لغات انگليسي از نوع موادي!!!

    دي اكسيد تيتانيوم TiO2 انگليسي: TITANIUM DIOXIDE پودر يا گرانول هاي كوچك سفيد. معمولأ شامل تقريباً 98% TiO2 . كاربرد: ايجاد TiO2 در شيشه. TiO2 ضريب شكست بالايي را حاصل مي كند. و بعنوان يك تركيب گدازآور عمل مي كند (كاهش دهنده ويسكوزيته). T iO2 در تركيب با اكسيد...
  8. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    لطف داری مریم جوووووونم
  9. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    ای قربونت برم الهی . خیلی راهنماییت خوف بود ارشد رو حتما می خونم . ولی امسال نه . :w27::w27:
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    چقدر اینجا کسل کشنده شده ها هر کی پایه ی شلوغیه دستش بالا
  11. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    سلام. چون دخترییییییییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واسه کارآموزیم رفتم کارخونه ای که تو کل کارخونه فقط یه زن اونجا کار می کرد . پس منم می تونم تو کارخونه کار کنم . می خونم ارشدو . فقط امسال یه کم از درس خسته شدم . پروژه انجام میدم . کنکورم میدم ولی خوب کم می خونم .
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    یعنی شما هم اکتیو و مشهوری؟؟؟؟؟؟؟
  13. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    مخسییییییی:w30:
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نه راست میگه/فقط باید خودت رو باور کنی:D من خودمو باور دارم . الان مثلا دارم شکسته بندی ( نفسی ) می کنم :redface:
  15. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    قربونه آقا از راهنماییت ممنونم . آره راس میگی . هر 2 تاشو با هم انجام میدم .
  16. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :redface: بی خیال نه تا اون حد با منی ؟ اونقدرم مشهور نیستم زیاد جدی نگیر. آقا روزبه داره شوخی می کنه
  17. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    نیمیدونم والا . حالا شایدم جو گیر شدم ارشد کنکور دادم اما لایه هیش کتابیو باز نکردم . می دونم امسال قبول نمیشم واسه همین این ترم پروژه برداشتم.
بالا