:surprised::surprised::surprised:
واقعا کلاساتون تشکیل شد .
خوشم میاد که برو بچ ما اصن یونی نیومدن .
فقط آقا متریالو چن تا از پسرامونو دیدم که اونا هم مثه من اومده بودن ورودی جدیدارو ببینن بخندن ( شوخی بودا : آقا متریال یه کار دیگه داشت )
اوهوم . مثه منی پس .
متاسفانه سرامیک یا باید دکترا بگیری یا کارشناسی بمونی . این وسطا ارشد داشتن یا نداشتن انگاری واسه هیچ کارخونه ای تاثیر نداره . چون تو صنعت لیسانس کافیه .:w16:
می دونی از نظر شغلی کارشناسی با ارشد سرامیک فرقی نداره . تازه الان با ارشد جایی استخدام نمی کنن . اما اینکه در کنار کار ارشدو بگیرم موافقم .
ولی فعلا کع موقعیت شغلی برام پیش اومده شاید برم سر کا ر.
راستشو بخوای از درس خوندنم خسته شدم
منو که می شناسین ، سرامیک می خونم و ترم 7 ام و فقط 21 واحدم مونده تو کل این 2 ترم . البته به اضافه ی پروژه .
ولی می خوام ارشد نخونمو اگه بشه برم سر کار ( با پارتی اگه جور بشه )
نظرتون چیه ؟ اصلا ارشد سرامیک خوندن بهتره یا سر کار رفتن ؟