نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :surprised::surprised::surprised: واقعا کلاساتون تشکیل شد . خوشم میاد که برو بچ ما اصن یونی نیومدن . فقط آقا متریالو چن تا از پسرامونو دیدم که اونا هم مثه من اومده بودن ورودی جدیدارو ببینن بخندن ( شوخی بودا : آقا متریال یه کار دیگه داشت )
  2. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    ایول موافقم
  3. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    راستش حتما کارگاهو می زنم . اما فعلا نه . چون ریسکش بالاس بگیر نگیر داره کارش . یه کم کار کنم پول در بیارم وضعم بهتر شه حتما می زنم .
  4. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    اوهوم . مثه منی پس . متاسفانه سرامیک یا باید دکترا بگیری یا کارشناسی بمونی . این وسطا ارشد داشتن یا نداشتن انگاری واسه هیچ کارخونه ای تاثیر نداره . چون تو صنعت لیسانس کافیه .:w16:
  5. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    می دونی از نظر شغلی کارشناسی با ارشد سرامیک فرقی نداره . تازه الان با ارشد جایی استخدام نمی کنن . اما اینکه در کنار کار ارشدو بگیرم موافقم . ولی فعلا کع موقعیت شغلی برام پیش اومده شاید برم سر کا ر. راستشو بخوای از درس خوندنم خسته شدم
  6. zeinab68

    می خوام ارشد نخونم . نظرتون چیه ؟

    منو که می شناسین ، سرامیک می خونم و ترم 7 ام و فقط 21 واحدم مونده تو کل این 2 ترم . البته به اضافه ی پروژه . ولی می خوام ارشد نخونمو اگه بشه برم سر کار ( با پارتی اگه جور بشه ) نظرتون چیه ؟ اصلا ارشد سرامیک خوندن بهتره یا سر کار رفتن ؟
  7. zeinab68

    احساسات یک شوهر در نصف شب

    :w20::w20::w20:
  8. zeinab68

    من متالورژی دوست دارم نه سرامیک

    ای بابا من حالا تو فکرشم . من جلوی این جمع قول میدم اولین نفری که استخدام کردم شما باشین :w16:
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    همونایی که آقا مهدی گفت :redface: منم هم کلاسی آقا متریالم :w16:
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    حمیده جان من اینقد تریپ ناراحن نباش
  11. zeinab68

    ****دیدار حضوری 2****

    نیمیدونم
  12. zeinab68

    من متالورژی دوست دارم نه سرامیک

    حالا بذا سرمایه اولیش جور بشه :crying2:
  13. zeinab68

    شما که مواد میخونین صادقانه بگین ...

    من فک کردک فقط خودم تو این چیزا کل کل می کنم . نگو بقیه هم بلهههههههههههه
  14. zeinab68

    ****دیدار حضوری 2****

    :surprised::surprised:
  15. zeinab68

    شما که مواد میخونین صادقانه بگین ...

    مواد مواد ، بقیه جواد
بالا