نتایح جستجو

  1. zeinab68

    هر کی فکر میکنه امضاش خوبه بیاد تو

    اینم از امضای من
  2. zeinab68

    سلام . ممنون بایته زحمتاتون . می دونم خیلی زحمت کشیدید . اما من که سرعت نتم پائینه اصلا صفحات...

    سلام . ممنون بایته زحمتاتون . می دونم خیلی زحمت کشیدید . اما من که سرعت نتم پائینه اصلا صفحات واسم لود نمیشه یا اگه هم بیاد نصفه لود میشه یا اونقدر حجم بالاس که همش Dc می شم . یه فکری به حال حجمش کنین که من از خونه هم بتونم بیام اینجا . ممنونم .
  3. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    اگه باشگاهو درست نکنن من محتاط می شم .
  4. zeinab68

    نسخه باشگاه به روز شد

    ادمین اگه بابکو دوی داری اینجا رو درس کن
  5. zeinab68

    نسخه باشگاه به روز شد

    ادمین جان بابک اینجارو درس کن
  6. zeinab68

    نسخه باشگاه به روز شد

    من باشگاه خودمونو می خوام
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من باشگاه خودمونو می خوام
  8. zeinab68

    بگین باشگاهمونو پس بدن :(

    بگین باشگاهمونو پس بدن :(
  9. zeinab68

    نسخه باشگاه به روز شد

    با تغییرات مخالفم . باشگاهمونو پس بدین :(
  10. zeinab68

    حالا تو رتیه ی 2 هم بشی ما قبول داریم . بهونه نگیر بچه جون [IMG]

    حالا تو رتیه ی 2 هم بشی ما قبول داریم . بهونه نگیر بچه جون [IMG]
  11. zeinab68

    هاااااااااااا . سلام . خوب بیدم . تو چطوری ؟ [IMG]

    هاااااااااااا . سلام . خوب بیدم . تو چطوری ؟ [IMG]
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من رفتم لالا کنم مریم جون . دستم به این روزبه برسه . تنهایی میرن کوه
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    آره میبینی . خودم تو تالار با خودم حرف میزنم . آیا دیوانه شدم ؟ :w16:
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    کمک خواستی بگو . زود تر می گفتی ما هم برو بچمونو جمع می کردیم میومدیم باهاتون . شب بخیر آقا روزبه .:w30:
بالا