هههه
نه بابا ما دلمون کوچیکه...دلتنگ که میشیم اینطوری میشه
شما زیرزمینی خوندین ما پاپوش ساختیم؟
باز رفتین غیرمجازخوندین بردنتون بندازین گردن ما
تازه پول نگرفتم ازتون:دی
خب وقت داشتی ببین دفاعیه رو
کارنداشته باش به ایرادات
معمولا میشینن حرف زیادمیزنن
روی پایان نامه کارکن که دقیق باشه و بامنطق
نمیتونن ایرادالکی بخوان...محکم باش گلی
محتاجم نازنین...توکل کن درست میشه و البته پشتکار...