بلی من همیشه درست میگم(شک نکنین:دی(
باید درس بخونم و کلی کارعقب افتاده دارم
اصلاهم حس بنرزدن نیس و کارتافردا باید اماده بشه
خوابم میاد...کم وبیش
یک سری کار دیگه هم هست
و من الان نتم دقیقا:دی
کلا دوست خوشحالی دارین:دی
راستی چ خبراز مونابانو؟
تنبلی نیس یه جورایی امید به بودن درسمت خانواده یک چیزطبیعیه
ولی مناطق عسلویه و خارک باید بخوان این چنین نیرویی رو...بازم پیگیرباشین...
انشالله که میشه...
واوو اونو که میدونم...اینطور جاها کلهم روح و جسم ادمو به فنامیبرن...
امیدوارم زودی پیداکنین..راستی برای تدریس نمیرین چرا؟
پیام نور یا دانشگاه ها نمیخوان مدیریت؟
مناطق جنوب هم خوبه واسه این رشته...پیگیربودین؟
اوههههههههههه پس پیشرفت رده کاری بوده
باید خوب باشه واستون که!
هرچند...درک میکنم اولش سخته
خب شما شبا تمرین کنین بتونین روشن نگهش دارین:دی
یادمه واسه یه کاری که اقایون انجام میدادن...پنج دقیقه ب ما داده شد..کلهم اذوقه کاررو به فنادادیم!
شما سعی کنین این اتفاق نیفته..:دی
وای چ عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اقا التماس دعاخیلی
خب بگینننن مهم هاش رو
نمیدونین مگه من به این کنجکاوی..:))
چ بچه های پایه و باحالی هستن...شیطنتم داریداااااااااا(درعکسها()
بیتا اگه تا امشب جواب بدن بهت میگم
ولی بعدش رو نمیدونم میتونم بیام نت یا نه
بازم سعیمو میکنم نازنین که سریعترخبرشو بذارم واست
یه زحمتی میکشی ازاگاه دخت پیگیرباشی؟
عزیز به اگاه دخت پیام زدم...نمیدونم گفتم دسترسی رو بازکنن
ببینن میشه یانه
اگه نشه ، گفتم که اگه امکان داشت خودشون گروه ر ایجاد کنن و ما ادامه اش بدیم
خوبه اینطور؟
چشم:|
اصنشم اشی مشی نیست:دی
بی نتیجه ست چون دست تنهام توش...
بلی مهمون ویژه...:)
شما چ خبرا؟بچه خوبی بودین دردوهفته؟
برین کنارخواهرتون بگه ببینم بودین یا نه>دی
اهل اونجا بودین دیگه..گفتین ببخشم بخشیدمی:دی
میتونین بگین خانوم اواتارقشنگه:دی
سلامتی///مم بذارین فکرکنم...کلللللللللللللللللللی درس نخوندم..:دی
اجی دارن میان بعد چهارماه...درسها داره میرسه به ترم و امتحانا و یک تلاش حسابی میخاممممممممم
فعالیتم دردوجاهم فعلابینتیجه ست....
ممم یادم نمیاد دیشب چی...