اینم نقل قول اقاعلی گل:ببین موناجان
یکی از اجی های ما اینجا هس که من وقتی میرم پروفش همه در و پنجره هاش بسته اس و من نمی تونم پیام بزارم بهشون بگید قهر کردن کار ادم کوچولوهاس اصلا من از اولشم اشتی بودم
مونااااااااا محکم باش دختر
شاید و اما و اگر رو بنداز دور
باخودت بسنج ببین کاردرست چیه....همون رو انجام بده...کاردرست چیزیه که عقل و منطقت میگه...عقل و منطقی درسته که یک طرفه به قضاوت نرسه...
پس بسنج و یاعلی بگو دختر...
ایشون هم اونقدری عاقل هست که درک کنه...